ZOENEN/TONGEN HULPPP

Hoi!
Ik heb nog nooit gezoend, en een jongen vraagt al een tijdje of ik met hem wil tongen, ik stel het continu uit, omdat ik echt nog nooit hebt gezoend, laat staan getongd! Dat heb ik ook tegen hem gezegd, maar dat maakt hem niet uit dat ik dat nog nooit heb gedaan... Maar ik zou het wel willen, maar ik heb alleen geen idee hoe... want ik heb dat dus nog nooit gedaan!
Dus hebben jullie plz tips?

12 feb 2016, helpme


Reacties

plaats reactie
1

Helpme, het is gewoon elkaars tong knuffelen in elkaars mond. Doe bijvoorbeeld je mond op je arm en draai met je tong over je arm.

13 feb 2016, 11:02, Koen1987
2

thanks!@koen1987 zijn er nog meer tips:)

14 feb 2016, 07:02, helpme
3

Gwn doen, straks vraagt een superknappe jongen het en dan heb je het al een keer gedaan.:)

15 mrt 2016, 08:03, #
4

@helpme.

Gewoon doen.
Het gaat vanzelf.
''Leren'' kan je het niet.

Niet vergeten om gelijk de achterkant van zijn tanden met je tong ''te controleren''.
Gewoon lekker met je tong zijn mond ''onderzoeken''.
En hoe meer je het doet, hoe beter het gaat.
Eens moet de eerste keer zijn.

Succes van Jaja.

15 mrt 2016, 13:03, Jaja
5

ik heb het een paar weken geleden voor de eerste keer gedaan, super bedankt voor jullie hulp! en het was echt fijnn:)

15 mrt 2016, 22:03, helpme
6

Ik was 11 toen ik gin zoenen met tong ben nu in middels 13 en heb het al 1000den keren gedaan de eerste was met doen durf of wastijd XD

22 jun 2016, 22:06, Tom

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.