Zò verliefd!

Heyy allemaal! Ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben al ongeveer 1 jaar verliefd op een jongen.. Hij zit elke ochtend bij me in de bus en hij kijkt echt vaak naar me... Ik durf nooit met hem te praten omdat als hij instapt ik al superzenuwachtig ben.. We zijn bevriend op facebook en we hebben al een aantal keren gestuurd, hij reageerd echt superschattig! Hij vraagt hoe het met me gaat en we hebben altijd wel een gespreksonderwerp. Bijna een jaar geleden gingen we naar dezelfde kermis en we keken vaak naar elkaar *-* Alleen is er 1 probleempje; hij is 1 jaar jonger dan me en hij is kleiner dan mij... Ik weet niet als dit erg is ofzo, maar ik zit er wel mee met hoe mensen over me denken.. Ik heb hem nu sinds september niet gestuurd en ik wil echt supergraag weer sturen maar ik durf echt niet meer! Ik denk echt de hele dag aan hem en ik wil echt weten als hij me leuk vind... Maar als het niet wederzijds is wil ik het liever niet weten :( Ik weet niet wat ik moet doen... Het is bijna valentijnsdag en ik hoop echt dat hij me gaat vragen, maar toch weet ik bijna zeker dat dit niet gaat gebeuren omdat hij redelijk verlegen is... Wat moet ik het beste doen, denken jullie dat het wederzijds is, moet ik hem binnenkort een berichtje sturen of zou ik toch nog even wachten zodat hij groter is als mij? Alvast bedankt voor jullie hulp!

11 feb 2017, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Stuur gewoon berichtje, je wacht al een jaar en je zegt zelf dat hij verlegen is, dus zou hij t zelf niet zo snel durven. Of ga een keer naast hem zitten in de bus en praat met hem. Ik snap dat je niet wilt weten als t niet wederzijds is, maar als dat zo is verspil je geen tijd meer en kan je verder gaan. En er is ook een grote kans dat hij wel wat in je ziet ;). Dus ga ervoor!

11 feb 2017, 22:02, Fleurtjeee
2

Bedankt voor je reactie! Ik ga er gewoon voor! ;)

11 feb 2017, 22:02, justmexoxo
3

Het maakt niks uit of hij kleiner en jonger is dan jij bent, als je hem leuk vind kan je hem moeilijk afwijzen vanwege zijn lengte of leeftijd. Ik zou eerst proberen weer wat contact te krijgen en ook wat in real life te praten met elkaar en kijken of je hem nog steeds zo leuk vindt. Als je hem nog steeds leuk vind, geef hem wat hints of zeg het gewoon. Ik heb zelf ook te lang gewacht en nu ben ik er te laat mee, dus ik wil niet dat bij jou hetzelfde gebeurt.
Succes!
Xx

12 feb 2017, 10:02, Xoxo
4

bedankt voor je hulp!xx

13 feb 2017, 17:02, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.