Zo´n naar gevoel

Hey,
ik heb net mijn musical-voorstellingen gehad met zoooon leuke groep en zooooon leuke rol...
Maar nu zijn die lessen dus voorbij en volgend jaar gaat iedereen wel weer door en doen we ook weer een leuke musical, maar ik vind het zoo jammer dat het voorbij is... En dat had ik dus ook toen ik in mei bij mn oma had gelogeerd, want zij was zooo lief voor me en het was zooo leuk en dat was dan allemaal voorbij...
het punt is; ik kan gewoon niet tegen verandering en ik mis het gewoon zó! Vandaag kwam ik 2 x bij de plek waar ik altijd langs fiets naar musical en ik kreeg echt een soort heimwee en ik probeer aan leuke dingen te denken maar HELP dan dan ik telkens ; ja maar dat wat we daar deden was nog leuker... Dus ik mis gewoon zo snel al die dingen!! Echt ik krijg zo´n rotgevoel ervan... Help me!💙
Iemand

2 jul 2017, Iemand


Reacties

plaats reactie
1

hey iemand dat heb ik ook zo jammer ik zit nu in de brugklas en ben nog steeds niet gewend. ik wil nog op de bassisschool. maak dan nieuwe vrienden ga erbij zitten. en denk er niet meer aan je kan het. ik begrijp je

3 jul 2017, 07:07, laura xxxxx
2

Je zou autisme kunnen hebben, misschien een test doen?

3 jul 2017, 07:07, Lala
3

Maar ik wil zooo graag terug naar dat!!!! Help!

3 jul 2017, 17:07, Iemand
4

Ga naar een psygoloog, je moet hier echt met profesionele hulp over praten. Maar eerst aan je ouders vertellen.

3 jul 2017, 17:07, Lala
5

Mijn ouders vinden dat ik me aanstel...

3 jul 2017, 21:07, Iemand

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.