Zo alleen...

Hey,
ik heb een groot probleem en iedereen die de moeite doet dit te lezen: Ly♥
Goed, even voor de duidelijkheid; ik moet overmorgen weer naar school, ga dan naar de 3e, ik ben net 14 jaar geworden. Op de basisschool kreeg ik uiteindelijk 1 bff, verder had ik nooit vrienden/vriendinnen. Met de bff die ik had heb ik nu weinig-geen contact mee, en wij spreken niet meer af dus...
Ik had op school goede vriendinnen, uiteindelijk viel het groepje van 6 in 2 groepjes van 3. Ik noem geen namen maar het ene groepje waren @,# en % en wij waren ik, ! en ^. Nou ja die tekens moeten dus even de andere meiden voorstellen. Goed. Ik, ! en ^ waren echt wel close! En we hadden het leuk enzo en we werden echt besties. Maar @, # en % hadden het samen niet zo gezellig als wij 3en. Dus nou ja, die gingen vaak aan ons vragen wat we wilden en hoe we het verder wouden. Maar wij hadden echt geen idee. We kregen eigenlijk een soort ruzie en we (ik dus ook echt) hebben gemene dingen gedaan tegen ze. Bv negeren, en over ze whatsappen terwijl ze tegenover ons zaten, over ze roddelen en noem maar op. Nu ik terug kijk weet ik eigenlijk niet waarom, echt niet. Maar toen draaiden er veel dingen. Het was zo dat mijn twee besties toen bij 1 les (wel 3 x in de week) met hun waren en toen gingen zij best goed met elkaar om en hebben @,# en % ook hun probleem aan ! en ^ uitgelegd maar niet aan mij. En toen werden zij close. Toen probeerde ik ook weer om te gaan met @,# en % maar toen kreeg ik juist weer ruzie met ! en ^... ingewikkeld, maar goed, ik ben toen dus weggelopen en ik ben niet meer terug gegaan.
Ik heb nu het gevoel alsof alles mijn schuld is. Maar ik vind het niet leuk allemaal. Bv dat ! en ^ zo boos op mij zijn en niet met me willen praten maar soms word ik ook heel snel boos en dan val ik tegen ze uit... Ik ben gewoon een moeilijk meisje...
Ik hoor nu bij niemand. Er zijn nog drie meisjes die ik aardig vind en zij mij ook wel maar ik geloof eentje niet echt. En nu gaat een van de twee die mij wél aardig vind ook nog eens weg. Ik ben bang dat ik altijd alleen zit volgend jaar... Ik heb geen vrienden meer maar ik wil het heel graag goed hebben. Dit speelt al heel lang en ik wil graag chatten met 99gram maar de wachtrij is zo lang en dan gaat de chat alweer dicht en lukt het niet... Wie kan me helpen please?
XXX Iemand

20 aug 2017, Appelflap


Reacties

plaats reactie
1

Eigen begrijp ik je ex vriendinnen niet want ze laten je stikken maar aan de andere kant zij hadden zich ook rot gevoeld die tijd en als je weer bij ze bent probeer goed te luisteren naar hun en probeer je in te leven in een ander dat helpt wel.
En als ik eerlijk ben ik vind de chat van 99 gram niet echt goed.
Maar dat andere meisje (dat niet weg gaat)(noem haar ff S)
Je kan altijd naar S gaan en een gesprek starten maar probeer niet wanhopig over te komen want misschien vat ze het verkeerd op.
Maar kijk anders of je de zelfde interesse heeft , bijvoorbeeld : tekenen en als S dat heeft kan je daar over praten want jullie weten allebei daar wat over.
good luck zeg maar als je meer hulp wilt

20 aug 2017, 20:08, juliatje.
2

Wow das een lang en lastig verhaal.
Maar ik zal je proberen te helpen,
Die ruzies die jij hebt zijn typische meiden ruzies, elke klas heeft er wel een. Ik zal je mijn verhaal vertellen, het is ongeveer hetzelfde & ik ga ook naar de 3e (wel pas over een week). Oke:
Het wordt denk ik best lang🖐🏽😂. Ik ben van basisschool gewisseld, omdat ik nooit bij groepjes hoorde en ik werd buitengesloten. Ik ging in groep 6 naar een andere school, daar kreeg ik een bestfriend genaamd B. B en ik waren heel close, maar ik werd nog steeds buitengesloten in de klas. Ik was ook anders, had geen merkkleding/holister dingen en droeg een jurk met sneakers. Ik ging natuurlijk ook naar de middelbare school en ik dacht dat het dan wrs wel allemaal goed zou gaan. Dat ging het echter niet. Ik kwam een vriendin tegen van mijn 1e basisschool, genaamd P. Zij werd dik met 2 andere meisjes. En elk jaar krijgen wij nieuwe klassen. P koos er voor om niet bij mij in de klas te gaan. Dusss daarna de 2e klas. Ik had een vriendin van atletiek A. In de eerste helft van de 2e ging alles goed & was het perfect, maar toen kreeg ik ruzie met A, A wilde populair zijn en beschuldigde mij van allerlei dingen, en hoe vaak ik ook sorry zei en aardig deed, lange berichten stuurde op watsapp, wilde ze het niet goed maken. Ik ging toen om met een ander groepje in de klas, maar die vonden mij uiteindelijk toch niet goed genoeg. Toen was ik echt helemaal alleen, alleen in pauzes en ik was bang voor projecten. Uiteindelijk zat ik huilend tegen een boom in een pauze, omdat er weer een project aan kwam. Toen gebeurde er iets geks, ik werd opgenomen in het "populaire" groepje. Dat was eind 2e klas.
Nu komt de 3e, en ik ben wat gaan beseffen. Ik blijf mezelf. Ik blijf de Nina die oude vogues koopt, vintage winkels afstruint en Levi's broeken draagt. Ik blijf de Nina die dr'Martens draagt. Want ik ben Nina. Én dat (klinkt heeeel cliché maar het is echt waar) moet jij ook gaan beseffen. Boeie dat mensen je een loner vinden. Uiteindelijk werd zelfs ik cool, terwijl ik er niks voor deed. Als jij je eigen plan trekt, orgineel blijft, dan word je interessant voor anderen. En nog een tip: zoek nieuwe vrienden, onpopulaire mensen zijn vaakst het leukst en zijn echt heel aardig, dus ook de nerd van de klas (nerds zijn helemaal in kijk maar naar de catwalk van Prada :-) Mijn motto is: na regen komt zonneschijn. Dus ook bij jou. Heb schijt aan de massa. En ook aan groepjes. Ga eens praten met iemand die je raar lijkt, ook mensen kunnen je verassen. Trek je eigen plan. (Maar vergeet niet aardig te zijn tegen iedereen) ahhaaaa. Vergeet niet dat je niet alleen bent. Ik kan je altijd helpen. We maken wrs hetzelfde door. Succes appelflap⭐️ (Sorry voor dit lange bericht ik hoop dat het je heeft geholpen🙂)
X& hugs nina

20 aug 2017, 20:08, ****
3

Lieve nina,
super bedankt voor je open verhaal♥♥♥. Ik begrijp echt helemaal wat je bedoeld als je het hebt over bang zijn voor projecten en andere dingen met samenwerken. Ik moet altijd heel veel samen werken op school, en dat vind ik altijd heel vervelend (en dat is nog zacht uitgedrukt). En ik zie het echt niet voor me dat ik in groepjes word opgenomen. Wij hebben ook niet echt een populaire groep, wel nerds maar die vind ik niet aardig (niet om het feit dat het nerds zijn, gwn... ik weet niet precies waarom) Ik wil ook eigenlijk niet bij een ander groepje, ik wil weer mijn hechte groepje die leuke dingen doen met elkaar en lachen en over alles praten en roddelen enzo... En ik heb zeker strond aan de massa. ik ben gewoon ik, met vans, een spijkerjack, een knalgele lange jas, een spijkerbroek en een shirtje/trui, beetje hipster. Gewoon ik. En na regen komt zonneschijn idd. Maar ik weet niet hoelang het nog blijft regenen.

XXX

20 aug 2017, 20:08, Appelflap
4

OH NEE HELP IK MOET DINSDAG MET DE KLAS GAAN ZWEMMEN EN SPELLETJES SPELEN IK HEB GEEN ZIN PLEASE HELP... IK WOU DAT IK NOG JONG WAS DAN HOEFDE IK DAT TENMINSTE NIET...

20 aug 2017, 21:08, Appelflap
5

Oehh shit man @appelflap ik zou er gewoon het beste van maken & gewoon aardig doen tegen iedereen en vragen hoe ieders vakantie was, meer kun je niet doen!
Idk of ik een hipster ben, miss maar miss niet ahaa yeay.
Ik zou ook graag vans willen😁 Maar ik heb Toms en Clarks en Dr martens. Ik denk dat je een leuk persoon bent, dus de regen duurt vast niet lang. En ja ik mis ook een hechte groep met wie je altijd dingen samen doet...
🌹N

20 aug 2017, 22:08, ****
6

Lieve nina
jij begrijpt mij goed en ik denk jou ook te begrijpen. Je reacties helpen me echt en je bent vast in het echt ook amazing ✨ Ty!

Ik ga idd proberen om er het beste van te maken... Helaas moeten we 2 aan 2 fietsen ernaar toe vanaf school dus dat word weer alleen fietsen... Zucht. Echt balen.
Ik heb al lang niet meer met iemand afgesproken en mis het zo. Ik wil het terug.
Helaas gaat mijn leven zo.
XXX

20 aug 2017, 22:08, Appelflap
7

Hallo Appelflap,

Wat ontzettend naar dat je zo alleen voelt. Ik kan me goed voorstellen, dat jij je hierdoor rot voelt en onzeker wordt.

Vervelend dat dit tot nu toe niet gelukt is om te komen chatten. We zijn hard bezig om dit te verbeteren. Weet dat je wel altijd welkom bent op de chat en anders de mail om het hier over te hebben.

Ik hoop dat je hiermee verder kan. Probeer de moed er in te houden!

Groet!
team 99gram

20 aug 2017, 22:08, Team 99gram
8

Dank jullie wel! Ik ga het later nog wel proberen. Mailen vinden mijn ouders niet goed ben ik bang...
Trouwens mijn ouders weten niks van deze situatie.. kan t niet vertellen want ik vind mezelf zo stom!
XXX

20 aug 2017, 23:08, Appelflap
9

Appelflap als je alleen voelt in de pauze luister nightcore helpt bij mij misschien ook bij jou.
En als je gaat zwemmen en spelletjes gaat spelen probeer dan naar iets vooruit te kijken dat kan helpen maar probeer kalm te blijven en aardig.
En .... goed bericht.

21 aug 2017, 08:08, juliatje.
10

Lieve Appelflap, wat rot dat je je zo voelt. Maar iedereen heeft wel eens een rot-moment. Deze tips zijn wel goed. En Nina heeft gelijk. Sterkte nog.

21 aug 2017, 12:08, Evan
11

Sorry ik ben Eva. Maar mijn telefoon deed stom.

21 aug 2017, 12:08, Eva
12

Lieve Eva,
ik zie dit niet als rotmoment. Ik zie dit als de domste fouten die ik in mijn leven heb.
Ik zou het heel graag goed willen maken met ze. Ik heb alleen geen idee wat ik moet zeggen. Ja, ¨het spijt me. Ik reageerde gewoon soms te boos. Soms bedoelde ik het niet eens boos maar was de manier van zeggen niet oké. Ik wil het graag goed maken want ik mis jullie zo. Ik wil echt met zn allen weer een groep maken. Ik weet niet waarom het zo verlopen is, het spijt me ontzettend...¨
Al twee keer ben ik huilend uit school gekomen en vaker heb ik mezelf in slaap gehuild. En geloof me ik huil niet snel...
Wat moet ik doen.. Ik weet het niet meer.
XXX

21 aug 2017, 13:08, Appelflap
13

Appelflap soms is verandering juist goed en geloof me soms ben je ook blij met de verandering wacht maar af.

21 aug 2017, 14:08, juliatje.
14

MAAR IK WIL GEEN VERANDERING! IK WIL DAT HET GOED KOMT! Begrijp me nou!

21 aug 2017, 14:08, Appelflap
15

Sorry dat kwam er misschien een beetje boos uit. Maar ik voel me zo rot...

21 aug 2017, 14:08, Appelflap
16

ja dat begrijp ik maar niet alles kan hetzelfde blijven hoe hard je ook iets wenst soms gaat het gewoon niet.

21 aug 2017, 15:08, juliatje.
17

Lieve Appelflap,

ik ben gepest op de basisschool en ik heb ook ruzie gehad met mijn vriendinnen in groep 8 (toen ik een vriendinnenclubje had nadat ik van school was gewisseld.) Ze vonden me te verlegen en softie. Maar ik had toen het geluk dat we van school af moesten. Maar op de afscheidsavond dat we de musical deden voor de ouders enzo heeft 1 van hun me van het podium afgeduwd bij het eindlied. Ik moest toen huilen en mijn ouders wisten van niets en schrokken heel erg toen het gebeurden. Ik zei dat ze het per ongeluk deed en mijn ouders denken dat nu nog steeds. Die avond lag ik huilend in mijn bed hopend dat groep acht snel klaar was en ik van school afkon.
De afscheidsavond was vrijdag en ik moest de week daarna nog maandag, woensdag en vrijdag op school komen.
Ik zag daar enorm tegenop, ik had echt geen zin. En jawel, meteen toen ik op school kwam kwamen ze naar me toe. Ze duwden me en zeiden dat ik niks waard was. Voor het groep 8 boek moesten we foto´s maken in groepjes. Ze zeiden tegen de juf dat ze niet met mij wilden dus ik ging in mijn eentje op de foto. We moesten ook in groepjes een afscheidsposter maken in groepjes en ik werd maar in een groepje gezet want ze wilden niet met mij. Iedereen keek naar me en ik kan daar niet tegen, ik voelde me zwaar rot. Op de fiets naar huis moest ik huilen.
Maar ik mocht daarna naar de eerste. Ik ging gelukkig niet met hun naar de eerste. Ik kreeg daar eerst een vriendin, nu nog steeds mijn bestie. Daarna kregen wij nog twee vrienden en nu zijn we een groepje met zn 4en.
Dus na regen komt soms echt zonneschijn!
Good luck
XXX Maartje

22 aug 2017, 16:08, Maartje💕
18

Hey,
stom dat ze dat hebben gedaan Maartje. Ik kan me voorstellen dat dat heel zwaar is want ik weet goed hoe het is om je vriendinnen kwijt te raken 😘
Ik heb gechat nu wel, het was gelukt. Dat helpt wel. Vandaag had ik de kennismaking en ik vond het wel moeilijk. Ik heb 1 soort van vriend en dat is een jongen. Maar ik heb wel leuk met hem gezeten en ook met andere jongens en wat andere meisjes. Maar @,#, %, ! en ^ zaten ergens anders. Ik heb 1 snoepje van ze gekregen, dat vond ik aardig. Ik had de kans om met ze te praten maar ik zei doei en liep weg.
Dus ja
XXX

22 aug 2017, 19:08, Appelflap
19

Lieve Maartje en Appelflap, zo gemeen van ze. Echt zielig. Die pesters zijn te zwak om een normaal leven te hebben. Ze zijn zelf onzeker en dan doen ze het zo. Lieve Appelflap, goed dat jij gechat hebt. En ik ben ook bang voor veranderingen. Ik heb ook bijna geen contact met wat vrienden van me. Wel flauw dat ze je zo laten. Ik stuur morgen nog wat. Liefs Eva, ps: het is niet jou schuld.

22 aug 2017, 20:08, Eva
20

Je bent heel aardig Eva ♥

22 aug 2017, 20:08, Appelflap
21

Appelflap mooi dat het beter gaat en Maartje die ex vriendinnen verdienen je niet.
Je verdient veel beter.

23 aug 2017, 08:08, juliatje.
22

Jij bent ook een hele lieve meid.

23 aug 2017, 08:08, Eva
23

En hoe ging het verder op school appelflap?⭐️

23 aug 2017, 18:08, ****
24

Vandaag zat ik bijna de hele dag naast een meisje wat soms aardig is maar zodra je een paar x naast haar zit wordt je helemaal gek van haar... En je komt niet meer van haar af 😚 Echt heel vervelend dus maar ja. En het was echt heel stom: Voor 1 vak zijn wij in 2 groepen verdeeld. En zij (@,#, %, ! en ^) zitten met zn allen in 1 groep. En daar zitten de meisjes die ik aardig vind (en zij mij ook wel want ik heb weer met hun in de pauze gezeten) ook. En dan gaan zij met elkaar praten en word ik buitengesloten😢. Ik zit echt in een stomme groep en je raadt het nooit; met dat meisje wat dus aan me vast geplakt zit. Echt super stom😖. En hoe ging het bij jou?
XXX

23 aug 2017, 18:08, Appelflap
25

Lieve Appelflap, dat maak ik ook geregeld mee. Zo stom vind ik dat, omdat het voelt of ze het willen afpakken. En ook stom dat ze dan leuk is en dan vervelend. Kan je niet tegen je mentor vertellen dat je je niet thuis voelt? 🎆

23 aug 2017, 18:08, Eva
26

Lieve Eva
mijn mentor luisterd niet naar me en heeft geen tijd voor me. Tenminste hij zegt altijd in de klas ¨je kan me altijd mailen¨ maar eigenlijk is dat niet zo. Vaak reageerd hij niet en anders zegt hij gewoon nee. Dus nee dat hoef ik denk ik niet te proberen
XXX

23 aug 2017, 18:08, Appelflap
27

Lieve Appelflap, dat is heel flauw van je mentor. Misschien kan je het tegen ze zeggen. Ik doe ze dan na en dan vinden ze het niet leuk dat kan ook. Maar ik weet niet, maar ik zou het of:
1, eerlijk tegen je team zeggen.
2, niet met ze praten.
3, ze na apen.
Zo dom van die mentor. Hoe zou hij het dan vinden? Sterkte nog. Mijn klas is ook %^*@#$

23 aug 2017, 19:08, Eva
28

Hey,
ik zou zelf niet lullig tegen ze doen, dan maak je het erger. Ik heb ook niet echt een leuke mentor maar het kan er mee door. @,#, %, ! en ^ zijn gewoon ook geschrokken van wat er is gebeurd. En dat snap ik ook wel want het zijn mensen met gevoelens. En die groepen verdelen daar kan jij niks aan doen toch? En misschien moet je gewoon een keertje in de pauze op ze afstappen. Maar misschien gaan ze dan met hun ogen rollen of je negeren. Maar als je blijft praten willen ze misschien luisteren.
XXX Maartje

23 aug 2017, 19:08, Maartje💕
29

Ik heb nog geen school🖐🏽 Ik zit nog in Frankrijk hahaa. Is dat meisje dat aan je vastplakt dan niet aardig? Miss voelt zij zich ook alleen... Ennn groepjes bij vakken zijn er vaak, ook om elkaar beter te leren kennen & voor afwisseling. Ik denk dat het wel goed komt, vooral NIET laten merken dat zij jou kwetsen, want dan hebben zij hun zin! Een paar tips:
-kom zelfverzekerd over; draag kleren die JIJ leuk vindt, draag eventueel make-up die jij leuk vindt. Etc.
-laat die meisjes merken dat jij ook vrienden hebt, en dat het je niks boeit.
-miss is het juist goed dat je wordt gecamoufleerd door andere mensen...
-doe vooral nonchalant en aardig en blij tegen iedereen. Jij bent immers de good guy (girl eigenlijk hahaha)
-als dit echt niet gaat, focus je op andere dingen, bijv sport, hobby's, school (ja lol dan haal je hoge cijfers & kun je vooruitwerken> klinkt heel saai enz maar dit is handig, als je opeens wel heel druk bent met nieuwe vrienden!)
-ik denk dat dat het was... miss komen er later nog tips ik kan er niet meer bedenken nu hahaha.
Over 1 week ben ik ook op school, dus ik denk dat er dan wel weer ook avonturen van mij komen! Sorry voor alweer een lang bericht hahahah, maar als laatste nog 1 quote😁🙂
' n o r a i n
n o f l o w e r s'
x nina

23 aug 2017, 19:08, ****
30

Hey lieve nina,
ik wens je nu alvast veel succes op school voor ik het vergeet 😂💕
XXX Maartje

23 aug 2017, 20:08, Maartje💕
31

Hey nina,
fijn dat je hebt gereageerd. Ik wens je net als Maartje veel succes op school. Ik hoop dat we dan contact kunnen houden en mekaar kunnen steunen.
Liefs! 💕

23 aug 2017, 20:08, Appelflap
32

Jullie zijn zo lief, dat jullie elkaar steunen en tips geven. In bericht 27 stuurde ik mijn mening nog. Maar ik zou laten zien dat je het niet fijn vind. Ik wens jullie sterkte nog op school! Blijf sterk.

23 aug 2017, 20:08, Eva
33

3 dagen en het is nu al vol lieve berichten

23 aug 2017, 20:08, Eva
34

Hey Eva
ik zou toch willen dat je blijft steunen, want al die lieve berichten doen me erg goed. Toen ik het even niet leuk dat op school dacht ik aan jullie en aan het gesprek dat ik heb gehad in de chat.
Bedankt iedereen voor deze steun. Ik kijk altijd uit naar jullie berichtjes. Dankjewel.
XXX

23 aug 2017, 20:08, Appelflap
35

Lieve Appelflap, jij ook bedankt voor je lieve berichten. En Nina en Maartje ook nog want die hebben mijn ook geholpen.

23 aug 2017, 20:08, Eva
36

Hey,
ben ik weer, weer met een soort dagboek/story ding over vandaag. Ik ga dit gewoon iedere dag doen denk ik en ik hoop dat jullie mij antwoord geven.
goed ik zat dus de eerste twee uur weer naast dat ene meisje, was wel oké. Daarna zat ik naast een ander meisje wat ik wel heel aardig vind. Zij heeft ook niet veel vrienden en ze word vaak uitgelachen en dat vind ik heel stom voor dr. Ik word niet gepest, ik word zelfs bij de groep gewoon geaccepteerd en mensen lachen met me, maar goed echt vrienden heb ik dus niet, maar ja. ik zat dus naast haar en dat was wel leuk. We liggen elkaar niet súper goed want we hebben voor het meest andere hobbys, maar goed, ik vind haar wel heel aardig.
Daarna was het pauze en hadden we tussenuur. Toen zat ik aan een tafel met o.a @,#, %, ! en ^ en gelukkig, (want anders was het super ongemakkelijk), nog wat andere mensen.
Oké jongens ik kom er dus achter dat ik ben vergeten om te vertellen dat er nog wat speelt tussen mij en 1 van mijn 2 besties toen we opsplisten, ik zal zeggen dat dat even ^ is , 1 van de 2 is namelijk ECHT heeeel boos en negeerd me enzo en trekt soms ook andere van @,#, %, ! en ^ weg als ik met ze praat, maar ik hoopte dat dat klaar zou zijn na de vakantie...

Nou ik zat dus met een grote groep en dus ook hun aan tafel. En toen zat ik dus een beetje te kijken en toen zij dus ^ ¨kan je stoppen met staren?¨ ze zei het echt heel boos en kattig terwijl ik het niet expres deed. Het maakte me heel verdrietig.
Later op de dag hadden we een les. We zaten met de tafels niet twee aan twee maar in een soort U. Maar zij konden dus niet meer naast elkaar. Ik zat gewoon ergens en aan de ene kant was de tafel naast me leeg. En zei moest daar dus gaan zitten. Ze ging daar dus zitten maar ze schoof de tafel los. Terwijl ik echt al 2 maanden niks meer tegen haar heb gezegd en zelfs een beetje naar haar heb gelachen enzo, maar ze schoof haar tafel los en keek me boos aan. De docent vroeg ¨haten jullie elkaar?¨ gelukkig kreeg ze niet de kans om te antwoorden maar ik was echt heel verdrietig. Waarom deed ze dit? Wil ze wraak nemen? Heb ik haar echt zoveel pijn gedaan dat ze dat allemaal terug moet doen?
Ik weet het niet meer, echt niet 😓

24 aug 2017, 18:08, Appelflap
37

Lieve meid, echt jammer dat het zo loopt. Ik heb niet echt een idee waarom ze zo doet. Misschien voelt ze zich bedreigt of zit ze iets dwars. Het is echt niet leuk, en dat moet ze ook wel inzien. Als ik ruzie heb ga ik praten of iets terug zeggen. Fijn dat je zo open bent en alles verteld. Je bent echt super lief. En ik ga je nog verder helpen.

24 aug 2017, 20:08, Eva
38

Dankjewel lieve Eva

24 aug 2017, 20:08, Appelflap
39

Probeer er geen aandacht aan te geven en als ze een rotstreek met je uithaalt doe of het je echt niet kan schelen want ze probeert je gewoon boos te maken of verdrietig en als je haar negeert dan is de lol er echt van af.

25 aug 2017, 08:08, juliatje.
40

Lieve juliatje
Ik weet niet of ze het bedoeld om mij boos of verdrietig te maken. Ik denk eigenlijk eerder dat ze me iets duidelijk wil maken. Maar als ik iets tegen haar wil zeggen kijkt ze me heel boos aan. Ik weet niet waarom. Ik bedoel, we kunnen toch niet geen contact met elkaar hebben? We zitten bij elkaar in de klas en we zijn beste vriendinnen geweest. Ik snap niet waarom het in een keer over is. Eerst vertelden we elkaar alles en nu mag ik haar geneens aankijken...
En vandaag moesten we bij gym bij mekaar in een groepje. Ze zei niks tegen me en keek gelukkig niet boos.
XXX

25 aug 2017, 21:08, Appelflap
41

Sorry dat ik het zeg maar misschien wil ze niks meer met je te maken hebben , en soms dan hangt het er gewoon puur of hoe zij zich voelt en zo doet ze dan tegen jou denk ik maar ik zou ff niet met haar praten alleen als het moet.
En als ze dat vervelend vind dat moet ze gewoon begrijpen dat het niet anders kan.

26 aug 2017, 08:08, juliatje.
42

Lieve Appelflap, heb geduld. Straks zal ze spijt krijgen en heeft ze je nodig. Iedereen heeft wel eens een dip. En ze moet spijt krijgen. Maar vriendinnen die steeds boos zijn (zonder een goede reden) zijn misschien geen echte vriendinnen. En hoe was vrijdag jou schooldag?

26 aug 2017, 09:08, Eva
43

Zo bedoelde ik het niet, ik wil alleen duidelijk maken over mijn gedoe. Ik heb niks tegen bi's of homo's en lesbiennes. Voelt dat dan zo voor jou? Ik ben er echt niet tegen, ik wil alleen zeggen dat hij altijd verering heeft. Hij heeft verkering maar is op mijn. Ik scheef dat alleen want anders komt er misschien onduidelijkheid. Maar je hoeft niet tegen mijn te zijn. Met ''is dit gek'' bedoelde ik het over mezelf, dat ik dat verlieft ben en dan niet. Echt waar ik heb niks tegen homo of geen hetero. Sommige denken dat ik op meisjes val, en daarom zeg ik dit. Ik vind dat er ook gelijke rechten moeten zijn, en niet onzeker zijn over je gevoelens. En sommige zijn verlieft op Mario van Mario kart. En sommige op dieren. Ik ben niet tegen mensen die zichzelf durven zijn. Ik had wat duidelijker moeten zijn, maar dat kan ik echt niet. 🤐

26 aug 2017, 19:08, Eva
44

Huh wat Eva?? I don't get ittt..
Lieve appelflap, ik heb dit ook gehad wat jij hebt gehad. Dat een vriendin je nooit maar dan ook nooit meer wilt zien, maarja dat is een ander verhaal, ik heb daar ook een topic over geplaatst zij& ik heette dat volgensmij. Maarr wat ik wil zeggen is dat je moet gaan praten met die vriendin. Zeg dat je niet weet waar dit over gaat, maar dat het je spijt als je haar hebt gekwetst & dat dat niet de bedoeling was. Praten helpt echt! Je moet het echt doen, ookal zegt ze de 1e keer dat ze niet met je wilt praten. En als ze je na het gesprek nog steeds niet meer wilt zien/ spreken moet je haar keuze respecteren. Ik ben trots dat je ingaat met andere meisjes!! (Ps kijk even naar die topic die ik had geplaatst zij& ik heette het)
"Eat glitter for breakfast and shine al day"✨✨
Xx Nina & en we houden zeker contact, ik ga je hierdoor slepen!!

26 aug 2017, 21:08, ****
45

Oja mijn forum staat bij kopzorgen mei 2017. Als je het googelt op deze site vindt je het niet! Dus je moet even scrollen, daar staat mijn verhaal met de reacties 🌹

26 aug 2017, 21:08, ****
46

Ik ga zeker kijken bij je forum Nina! En heel erg bedankt dat je zo´n steun bent💙💙💙. ik hoop dat ik jou ook nog kan helpen als dat nodig is volgend schooljaar. Jij moest toch maandag weer naar school?
En Eva, dan is het goed. Je kwam gewoon heel erg over alsof je een probleem had met mensen die op iets anders vallen dan het andere geslacht. Maar ik denk dat je het idd niet zo bedoelde nu ik je reactie lees. Fijn, want ik had het ook niet van je gedacht. Sorry dat ik zo uitviel.

XXX

26 aug 2017, 23:08, Appelflap
47

Geeft niet. Maar ik ben ook op Denzo en hij is Bi dus dat is ook een idee daat ik er niks tegen heb. Het spijt mijn ook, sorry.

27 aug 2017, 08:08, Eva
48

Ik ga ook maandag na school, maar ik heb echt geen zin. Ook niet in de kinderen van de klas. En ik ben de jongste. En dan komen er nog nieuwe kinderen op school, en dan gaan die geliefd zijn weer slijmen. En dan zit ik weer alleen. En Denzo, Julia, Jill zijn al weg. En dan nog een ex-BF van me die nu met iemand anders BF is. Of ik moet met een jongen die wel aardig is, maar niet mijn type. En die word ook gehaat. En dan krijg ik ruzie omdat ik het opneem en dan vechten ze. Ik snap het echt niet meer. Dan zit ik ook alleen. Ik ben zelfverzekerd maar stiekem ook wel een beetje verlegen. En bij gym word ik ook als laatste gekozen. Ik test alles, maar het word er niet beter op. En dan is het bij mijn zo: als ik iets vergeet is het dom en raar, maar bij Lynn is het grappig. Ik ben minder waard en die bemoeial. Ik haat het echt heel erg. Ze is altijd boos, ze bemoeit zich overal mee met mijn. En bij andere is het opeens goed. Ik blijf bij dezelfde klas en mijn vrienden ben ik kwijt.

27 aug 2017, 08:08, Eva
49

Ik moet woensdag naar school..... bleghhh

27 aug 2017, 10:08, ****
50

Hou de moed erin Eva , het komt vanzelf wel goed.

27 aug 2017, 11:08, juliatje.
51

Bedankt, maar ik weet het echt niet meer. Ik probeer alles. Maar ik ben al een jaar bezig. Ik kan wel voor me opkomen maar dan nog. Die kinderen zijn echt %#%.

27 aug 2017, 11:08, Eva
52

Ik begrijp je ook ik heb een paar kinderen in de klas die een raar gevoel voor humor hebben want ze vinden het grappig om mensen te laten schrikken en ze stoppen niet hoe vaak je ze gaat trappen of zeggen dat ze moeten stoppen.

27 aug 2017, 13:08, juliatje.
53

Wat raar, kan ik je ergens mee helpen dan? Tegen die pestkoppen? Het is gewoon zo stom en een kwart van NL word gepest. Ik hoop dat ze een verdiende loon krijgen, al denk ik wel dat dat gebeurt. 😘

27 aug 2017, 13:08, Eva
54

Hey Eef, (zo mag ik je toch ook gwn noemen?)

ik probeer nu te denken aan dingen waar ik me op kan verheugen. Ik heb bv veel hobbys na school en dan denk ik daaraan op school. Want daar zijn de mensen wel aardig en heb ik wel vrienden en vriendinnen. En ik denk aan andere dingen waar ik me op kan verheugen. Zoals de donald duck (ja dat blad is gwn geniaal) of gewoon zelfs mijn heerlijke bed waar ik ´s avonds weer in kan. En nee dat lukt niet altijd. en ik ben ook heel verdrietig als ik weer eens als laatste overblijf. Maar ik probeer het. En ik moet binnenkort op kamp. Met de klas. Ik ben zo bang en ik heb geen zin... Wel 3 dagen!
HELP!!!!!
XXX

27 aug 2017, 13:08, Appelflap
55

Lieve Appelflap, je mag me Eef noemen (dat vind ik wel leuk haha). Maar dat is wel een goede tip van je bedankt. Dat is wel snel dat je op kamp moet, de eerste week is er net of begint voor sommige. Heb je heimwee? Of wil je tips? Ik heb geen heimwee, maar ik mis mijn kamer en Lena (mijn huisdier) wel. Wij gaan meestal in maart op kamp of juni. Jij bent niet de enige die zo alleen is. En dan morgen weer met die slijmerds op school zitten. Ik gun niemand met een goud hart mijn plaats. Liefs Eva

27 aug 2017, 13:08, Eva
56

Hey eef,
ik heb geen heimwee maar ja je snapt wel dat ik echt geen zin heb om op kamp te gaan.. met wie moet ik op een kamer? niemand wil met mij....
XXX

27 aug 2017, 14:08, Appelflap
57

Hey Eva nee dankje maar lief dat je het aanbied.
Hey Appelflap ik weet niet wat voor kamp je hebt maar als je vrije tijd hebt doe dan iets wat je leuk vind bijvoorbeeld muziek luisteren en anders neem voor de zekerheid als het mag spullen mee om je een beetje te vermaken dat hielp ook bij op kamp want als je vrije tijd had dan was er weinig in het kamp om je echt te vermaken.
Good luck

27 aug 2017, 14:08, juliatje.
58

Hee lieve meiden, ik snap wel wat je bedoelt. Je bent zo alleen. Maar er gewoon bij staan. Hoe moeilijk en eng het is probeer het. De moet zullen ze waarschijnlijk wel waarderen. Of ze komen zelf na je toe. Bedankt Julia jij bent heel aardig en Appelflap ook. Echt lief van jullie. Maar ik ben soms ook zo verlegen. Maar ik durf wel naar ze toe te gaan. Maar ze bemoeien zich steeds met me, toen keek ik recht in hun gezicht. Maar ik werd zelf bang. Ze zijn zo niet respectvol. Ze doen ook of ik gek ben, en ze willen niet met mijn in het team. Ik ben gewoon niet zo sportief, maar hun zeker niet. Ik sport 1 uur per week en hun niet. Dan gaan ze nog smoezen. Maar zo lief dat jullie me zo steunen. Ik gun jullie zo niet. Hopelijk worden we sterker. Ik weet niet of jullie ''Rots en water'' kennen. Maar misschien helpt dat wel. Ik heb een keer heel hard geschreeuwd tegen Lynn. Sorry hoor maar ik haat dat ##^^#$ kind. Sorry ik moet wat meer beleeft zijn. Liefs Eva, succes terug. 💋

27 aug 2017, 17:08, Eva
59

Omg haha Nina, ik snap het. Jij had mijn ook geholpen van ''ik heb een probleem'' nog bedankt. En gaat het nog goed met Anne? Of komen jullie niet bij elkaar in dezelfde klas? Ik hoop dat het goed met je gaat. Jij bent echt lief, nu weet ik het weer.

27 aug 2017, 17:08, Eva
60

Jezus dat kind kan dan erg vervelend zijn knap dat je er nog goed mee om gaat

27 aug 2017, 18:08, juliatje.
61

Lieve Julia, bedankt dat je dat zegt. En me zo steunt.

27 aug 2017, 18:08, Eva
62

Ik sta nu hel voeg op. Ik ga op de #$! EERSTE DAG AL NA EEN SCHOOL VLAK BIJ ONS IN DE BUURT. 😰Ik kreeg een paniek aanval, en de EERSTE DAG. Dan moet je elkaar leren kennen. En nog bijpraten. Ik haat school en de eerste dag dat kan toch niet. Straks ga ik nog huilen.

28 aug 2017, 06:08, Eva
63

Bedankt
Good luck

28 aug 2017, 14:08, juliatje.
64

Hey lieve Eef,
hoe ist gegaan?
bij mij ging t wel oké vandaag, ik had
maar 5 lessen gelukkig. Maar nogsteeds
wil ik ze terug. En Nina alvast echt good luck...
het is echt zwaar om iedere dag weer iets
te moeten wat echt stom is en MOET. Andere mensen zeuren zo over huiswerk en docenten... en dan denk ik ¨zeur niet, ik heb geeneens iemand om tegen te zeuren¨
XXX

28 aug 2017, 15:08, Appelflap
65

Appelflap dat kan ik wel snappen maar dat is is ook wel fijn dat je niet lang les had want dan hoef je niet druk te maken over je ex vriendinnen.

28 aug 2017, 16:08, juliatje.
66

Hoi lieve Appelflap, het was een echte hel! Tien minuten luisteren hoe je moet schoonmaken. En dan spelen ze nog de baas ook. En de juf is heel gemeen. Ik weet nu dat we een keer per week dat vak hebben, en nu ga ik echt huilen. Ik kan het niet meer aan, en dan nog die nieuwe kinderen. Ik haat het om de 2e te zijn en nog de jongste.

28 aug 2017, 16:08, Eva
67

Ach Eef toch.💙💙💙💙💙💙
Hoe oud ben je dan eigenlijk en in welke groep/klas zit je?
XXX

28 aug 2017, 16:08, Appelflap
68

Wat vervelend voor je Eva , sterkte !

28 aug 2017, 16:08, juliatje.
69

Jullie zijn zo lief, ik ben net 13 geworden en vele zijn 14. En ik haat school en veel dingen misschien door mijn autisme. Maar bedankt jullie ook sterkte. 💋

28 aug 2017, 16:08, Eva
70

En in welke klas zit je?

28 aug 2017, 16:08, Appelflap
71

Nu net de eerste dag van de 2e

28 aug 2017, 17:08, Eva
72

Oh. De tweede begon bij mij goed maar daarna begon alles... Heeft er iemand nog tips voor me? Ik wil dat het goed komt tussen ons!

28 aug 2017, 18:08, Appelflap
73

Sorry ik heb geen tips.

29 aug 2017, 07:08, juliatje.
74

Lieve Appelflap, waar heb jij tips voor nodig?

29 aug 2017, 16:08, Eva
75

Nou waar denk je voor...

29 aug 2017, 17:08, Appelflap
76

Oh ik snap het tegen de eenzaamheid.
1, durf na ze toe te stappen.
2, doe iets leuks.
Of heb je het over kamp?
1, praat met hun.
2, reageer niet op de eenzaamheid.
3, laat zien dat je alleen bent. Echt dan komen ze vast wel. Wel stom dat het de eerste week moet. Trouwens ik ben zo jaloers een **** slijmbal ziet een zogenaamde vriendin van mijn als BFF en zij kende mij eerder toen gaf zij haar een pakje. Ik ben zo jaloers hun hebben het zo goed. I HATE MY LIFE.

**** dit bericht is aangepast door de moderator

29 aug 2017, 19:08, Eva
77

Hey,
het is echt verschrikkelijk.
we moeten in TENTEN slapen in GROEPJES van 2, 3 of 4... 😨

HELP ME!! Ik zou niet weten bij wie ik moet... En de meisjes die ik aardig vind gaan al samen en ik durf niet te vragen of ik erbij mag en ik weet 95% het antwoord al.. nee...
Ohh help waarom verpest ik toch alles 😨😨😨

29 aug 2017, 20:08, Appelflap
78

Liefie, maak je niet druk. Je moet moed hebben om het te vragen. Of zeg dat je jet koud hebt daar. Of doe iets leuks met ze. Slapen doe je toch alleen. Pak anders een boekje.

29 aug 2017, 20:08, Eva
79

iK MAAK ME WEL DRUK!! Ik heb niemand om mee in de tent te gaan ik sta echt voor schud en het word heel stom op kamp 😨

29 aug 2017, 20:08, Appelflap
80

Hoi lieve Appelflap, als je druk maakt voor dat je al op kamp gaat ben je dan veel banger. En stuur dan een mail na de jufrouw. En slaap anders binnen of bij de juf, het kan echt. Dan doe je of je een slaapprobleem hebt of je niet kan slapen bij de drukke kinderen.

30 aug 2017, 13:08, Eva
81

Hey,

nina hoe was je eerste dag?? Tell my everythinggg 😂💕
nou goed ik heb vandaag iets bijzonders gehad op school. Ik ga het vertellen.
In de eerste twee lessen zat ik naast een jongen die ik wel aardig vind en hij vind mij ook wel aardig (hij gelukkig wel...) maar ok'e. Ik raakte dus in een gesprek met een meisje wat eerst in een andere klas zat maar nu bevriend is met het meisje wat eigenlijk vorig jaar de loner van de klas was (samen met dat andere meisje wat zo aan me plakt). Nou goed ze was echt heel aardig. En dat meisje wat dus de loner was bleek ook heel aardig te zijn. En een ander meisje wat dus ook vrienden is met hun was ook heel aardig. Ze waren aardig voor me en in de volgende les zaten we bij elkaar. En na die les vroegen ze of ik al een groepje had voor in de tent en ik zei "nee" en zij zeiden "wil je anders bij ons?" ik vond het echt superaardig en ik heb meteen zin in kamp. 💘
Alleen... 1 probleem. ..
Ze zijn zegmaar wel de losers van de klas.. nouja niet echt losers maar nou ja een beetje de restjes als je begrijpt wat ik bedoel ... en iedereen vind het raar dat ik met ze omga. Maar ze zijn wel aardig.. Al zou ik nogliever willen dat het goedkomt tussen mij, @,#, %, ! en ^, en vooral dat we kunnen praten samen en normaal omgaan samen... Maarja het was superaardig van ze om mij op te nemen in hun groepje... Echt lief. Alleen tja het zijn wel de losers maar als ze aardig zijn... En wat boeit mij het nou dan wat anderen van me denken.. want nina je hebt gelijk we moeten onzelf zijn... maar soms weet ik ook niet helemaal wie ik ben... oh moeilijkk 💖
Maar iedereen toch bedankt voor de steun altijd weer!!!💖💖💖
XXX

30 aug 2017, 17:08, Appelflap
82

78 heeft wel gelijk slapen doe je aleen. maar Nina was ook niet zichzelf met ''Anna''.

30 aug 2017, 17:08, .
83

💘

31 aug 2017, 21:08, macha
84

Hey,
goed, ik heb gisteren geen berichtje meer achter gelaten en jullie helaas ook niet... Lieve nina kan je ajb reageeren want ik wil zograag je helpen! 💖
Maar goed.
Vandaag is er toch weer iets gebeurd.
Ok'e k heb dus eergister een beetje nieuwe vrienden hebben gemaakt. Nou ja wij hebben het nu dus heel gezellie met zn 4en en we hebben alle lessen weer naast elkaar gezeten. Ik weet niet of het met hun zo close word als met @,#, %, !, ^ en mij maar in ieder geval is het supergezellie. En die meisjes die ik eerst aardig vond en die mij ook aardig leken te vinden -nou ja daar ga ik dus over vertellen- nou daar was ik niet veel meer mee omgegaan dus tja. En 1 daarvan is best wel bitchy... nu nog erger dan vorig jaar dus ik had daar al weinig zin nog in. Dus in de pauze zat ik met een van het nieuwe groepje van 4 gewoon te eten en kletsen. En dus komt dat beetje bitchy -ze is ook heus wel vaak aardig maar alsnog- meisje naar mij toe. En ze zegt "Hey wil je even meelopen?" en ik dacht eigenlijk zovan "nee" want ik zat gewoon lekker enzo... en ik had echt geen zin in haar. Maar toch liep ze zo naar waar ze met me wilde praten. Dus tja toen moest ik wel.
Dus... het ging zo
Zij: "Ja, ik wil je iets vertellen... Ja het is wel moeilijk"
-Oke, voor de duidelijkheid; ik haat mensen die niet to the punt (of hoe je dat ook zegt) komen dus ik was al half afgehaakt maar goed-
Ik "oke wat is er?"
Zij: "Ja ehm weetje het is gewoon zo.." -nou ik verveelde me dus al een beetje-
Zij: "Ja weetje wij zijn gewoon met zn 3en en jij komt daar best veel bij en het lijkt een beetje alsof je *naam die ik even niet zeg* wil afpakken.
Ik: "Oh ok'e hoezo vind je dat? "
Zij: "Ja ik weet niet waarom ik vind dat gewoon"
-nou dat vind ik ook super irri als je een mening hebt en je hebt geen idee waarom-
Zij: "Nou we vinden dat alle drie heel vervelend want we zien jou niet als vriendin"
Ik: "Oke snap ik maar waarom vertel jij dat en zijn zij er niet gwn bij?"
-ze stond zegmaar wel heel irri naast het raam en dan te kijken naar hun en te comminuseren (mn spelling is echt bagger vandaag)-
Zij: "Ja dat vinden ze moeilijk"
Ik: "Ja oke maar dan zeg jij dat voor hun dat snap ik niet"
Zij: "Ja zij durven dat niet dus doe ik het!"
Ik: "Okeee..."
Zij: "Hallo voor mij is het ook heel moeilijk he!"
en ze liep weg.

ik vond het heel raar dat ze dat allemaal ging zeggen aangezien ik die hele dag niet bij hun heb gezeten maar ik vond sws dat gesprek echt zwaar irri.
Dus tips zijn welkom ; wat heb ik verkeerd gedaan en dat vinden jullie van zon "gedwongen" gesprek?
XXX

1 sep 2017, 16:09, Appelflap
85

Hoi lieve Appelflap, geloof je dat of niet? Als hun er niet bij waren is er geen bewijs. En als zij het moeilijk vinden zien ze meer vriendschap als zij. Ze kan toch gewoon jaloers zijn. Pieker niet te veel, en misschien moet je met die ''losers'' omgaan. Of het na-vragen. Je weet het toch niet. En dat meisje kan ook jaloers zijn. Ze zij toch dat jij hun afpakte. Dus wil zij het misschien ook.

1 sep 2017, 16:09, Eva
86

Die meiden verdienen je niet ik zou gewoon omgaan met die losers.

1 sep 2017, 16:09, juliatje.
87

Hey,
ja zo denk ik dus ook erg. En zulke losers zijn het ook weer niet. Alleen hebben alle meiden ook een soort squad en daar hoor ik ook een beetje bij. Die gaan niet afspreken ofzo maar alle meiden mogen elkaar zegmaar. En nou ja dat veranderd nu misschien.
En ik denk dat het meisje die mij aansprak idd jalours is. Of misschien wilt ze gwn niet dat ik nieuwe vrienden maak. Idk. Ik denk gewoon heel anders dan hun. Ik wil omgaan met aardige mensen en ik wil niet gelijk vrienden zijn. Ik zag dat meisje ook niet als een vriendin maar gewoon als een superleuke meid. Maar kennelijk is ze dat niet want ze is te laf om te zeggen wat ze wil. Dus ik hoef niet met hun om te gaan. En die andere meiden doen ook superlullig. Ze zeggen niet eens hoi of dag als ik dat zeg. Ik ben blij dat die andere 3 meiden gwn aardig zijn en dat ik met hun om mag gaan. Zij nemen me gelijk helemaal op en ze zjn superaardig. Veel beter dan die anderen.
Bedankt voor het meedenken allebij 💖💘💓
Meer tips en verhalen zijn altijd welkom 💙

1 sep 2017, 18:09, Appelflap
88

Mooi dat je zo positief bent.

2 sep 2017, 07:09, juliatje.
89

*allebei Sorryy 👍

Dankjewel Juultje (zo mag ik je toch wel noemen?) Je bent superaardig net als Maartje, Eva en Nina. 💞

XXX

2 sep 2017, 11:09, Appelflap
90

Bedankt en ik vind het prima.

2 sep 2017, 11:09, juliatje.
91

Heeeeyy, sorry dat ik zo laat reageer (school enz en het is nu al kapot moeilijk de 3e..) trouwens appelflap ik zou kappen met die vriendinnen, gewoon nieuwe vriendinnen maken, ze zijn het niet waard!! Oke nu mijn schoolweek:
Er kwam zeg maar een nieuw meisje in de klas ik noem haar J en zij was echt supppuuuur populair op haar vorige school. 1100 volgers op insta enz. Maar toen hadden we de 1e schooldag en meteen begonnen we een gesprek heel leuk enzo en zij had dus ook nog geen vrienden in deze klas. Ja helaas zit Anne bij mij in de klas. Toen gingen we bowlen met de klas en Anne ging helemaal slijmen tegen J, zovan; zal ik je schoenen terugzetten? Ik dacht echt van Jezus we zitten toch niet meer in de kleuterklas... maar nu hebben we een plattegrond en ik zit dus elke les naast j. En in de pauze kwam J ook expres naast mij zitten buiten, heel de pauze! Ik bedoel ze had heus wel populairdere vrienden kunnen vinden! In plaats van mij: de nerd/hipster van de klas.. Ik heb ook andere "vrienden" gemaakt en dat zijn wel een beetje de buitenbeentjes van de klas, Maarr ze zijn echt super aardig dus idc. En we moesten met mentorles zo'n formulier invullen, met allemaal vragen waaronder; is er iemand in de klas met wie je niet kunt opschieten? Euhm ja Anne Hahahahhaa. Eigenlijk is het allemaal wel Gucci en ik ben woensdag jarig woehoee. Trouwens eigenlijk wil ik jullie opzoeken op insta alleen dan wordt dat weggehaald :/

3 sep 2017, 10:09, ****
92

Heyy nina,
nou ja ik heb jammer genoeg geen insta dus het kan ook niet helaas🤐

maar wel echt superfijn voor je dat er iemand bij is gekomen. Bij mij zijn het dus ook 2 nieuwe mensen en iemand die er al wel was, maar ik wist niet dat zij eigenlijk zo aardig was 🙂
Maar goed ik heb nu echt sssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupuuuurr veel zin in kamp!!! 💙 We gaan allemaal coole dingen doen en ik heb vriendinnen voor op kamp!!! Jaayy!! 👍
Ze vragen nu ook aan mij of ik naast ze kom zitten enzo en we spreken af dat we naast elkaar en bij elkaar gaan zitten met zn 4en en das echt superniceeee 💖 Echt ik ben zoooo blij ermee...
Alleen tja ik vond dat gesprek met dat meisje niet zo leuk. Ik vind het zo stom dat ze gaat zeggen dat ik iemand afpak ik bedoel.. Ze is toch niet van hun?

En nou ja @,#, %, ! en ^... Ik weet niet. Ze mogen wel lekker met elkaar omgaan. Als ik soms naar ze kijk dan voelt het ook niet alsof ik bij hun thuishoor. Ze doen echt alles samen...(naar de les, kluisjes, wc, fietsen...) Het lijkt wel alsof ze niet eens iets alleen DURVEN te doen... En tja door al dit gedoe vind ik het nu zelfs wel lekker om af en toe alleen te zijn. En niet vastgeplakt te zitten aan anderen. En die andere 3 meiden zeg maar mijn nieuwe vriendinnen die vinden dat ook. 2 daarvan die eerst in een andere klas zaten die gaan ook in de pauze naar andere mensen toe en ik zit nu dan samen met die ander die dus al bij mij in de klas zat.. (ja ingewikkeld hoop dat jullie het nog bijhouden 🤔)

Nou tot zo ver weer mijn leven 💙 💋
XXX

3 sep 2017, 11:09, Appelflap
93

Lieve Nina, hoe gaat het met ''Anne''?

3 sep 2017, 12:09, Eva
94

Ik heb geen insta maar mooi dat het zo goed gaat en nog alvast gefeliciteerd.

3 sep 2017, 19:09, juliatje.
95

Hey waarvoor?

3 sep 2017, 19:09, Appelflap
96

.... is woensdag jarig.

4 sep 2017, 07:09, juliatje.
97

Dankjewel juliatje! Nou Eva, het gaat eigenlijk niet zo goed tussen anne en ik. Ze is volgensmij nog steeds niet over de ruzie heengekomen. En toen met dat nieuwe meisje J, ging ze echt heel erg slijmen. Ennn nouja ze doet een beetje naar. Bijv als ik een gesprek begin met iemand dan praat ze er zo doorheen, echt irri☹️. Maarjaaaaa en trouwens appelflap ik vind dat je dat goed hebt gedaan met die nieuwe vrienden! En trouwens ook met die oude :)

4 sep 2017, 07:09, ****
98

Graag gedaan.

4 sep 2017, 08:09, juliatje.
99

Dankjewel Ninaaa💋 ! Jij boft ook heel erg met je nieuwe vriendin. Vond jij het ook zo bijzonder en lief dat ze uitzichzelf naast je ging zitten? Ik vind dat wel. Sinds ik een halfjaar alleen ben geweest en maar achter wat mensen aan ben gelopen (werd ik ook helemaal gek van uiteindelijk🤢) heb ik niet meer gehad dat ik zo werd opgenomen door mensen en nu is dat wel zo. Bij opdrachten die je samen moet doen zit ik ook bij hun enzo en we zijn al helemaal aan het afspreken about kamppp 💛 Zin in!!!! Ik ben bij hun geen aanhanger maar we zijn gewoon met zn 4en. Gezellieeee💗 🤗

En het voelt nu ik dus bij hun hoor niet meer alsof het de "restjes" zijn, maar gewoon alsof we 1 vriendengroepje zijn in een leuke klas met andere vriendengroepjes dus daar ben ik ook heel blij mee.

Ohh en ook alvast gefeliciteerd!!! 💁🎉💙
XXX

4 sep 2017, 16:09, Appelflap
100

Jammer van Anne.

4 sep 2017, 16:09, Eva
101

Haha Eva, je had de 100ste reactiee 🤣 🎉

4 sep 2017, 16:09, Appelflap
102

gefeliciteerd met de 100ste reactie.

4 sep 2017, 17:09, juliatje.
103

Haha 💓

4 sep 2017, 17:09, Appelflap
104

Oh haha grappig. Jullie ook gefeliciteerd. Even complimentjes-time.
Julia: geeft altijd goed advies, en is heel aardig.
Appelflap: Is grappig, lief en je leeft altijd mee.
Nina: Je bent heel sterk, en je doet ook zo lief.
Bedankt ik dacht al, waar hebben we het over.
Het forum is al heet geliefd en het is nog geen maand geleden. Gefeliciteerd met het forum haha.

4 sep 2017, 19:09, Eva
105

💓💓💓💓

4 sep 2017, 19:09, Appelflap
106

Bedankt , jullie zijn allemaal zo aardig !

5 sep 2017, 07:09, juliatje.
107

Julia jij bent ook zo lief. En behulpzaam, slim ect

5 sep 2017, 13:09, Eva
108

Orgineel Eva dat zeg je letterlijk bij ieder forum tegen iedereen ** dit bericht is aangepast door de moderator**

5 sep 2017, 16:09, Doenja-Nora
109

@Doenja-Nora Correctie: Die complimentjes geeft ze aan iedereen behalve aan jouw. Eva is tenminste aardig en als mensen niet lekker in hun vel zitten maakt het echt niet uit als de complimentjes niet orgineel zijn, dan zijn ze al lang blij dat ze uberhaupt een compliment krijgen. Echt waar, geloof me. *** dit bericht is aangepast door de moderator**

Eef, dit keer echt niks van aantrekken, want dit is echt onzin.

5 sep 2017, 16:09, Appelflap
110

Lieve Appelflap, bedankt. Aan jou heb ik wat. En de hulp van ''help ik ben zo bang'' ook. 😘
Jij bent echt lief. 😘

5 sep 2017, 16:09, Eva
111

Y2 Eefjeee!💞

en ik ga naast mijn nieuwe vriendinnen in de bus zitten! En in de tent! En bij alles! Zooooo veel zin in!

5 sep 2017, 16:09, Appelflap
112

Lieve Appelflap, mooi dat je zo positief bent. Fijn dat je er zin in hebt. Bedank en succes 🤗 Big huge

5 sep 2017, 17:09, Eva
113

Yayyy ik heb geen succes meer nodig want het gaat helemaal leuk worden 🤗 Huggggiee terugg💙💙💙

5 sep 2017, 17:09, Appelflap
114

Fijn haha 💜💜💜

6 sep 2017, 13:09, Eva
115

Miss kunnen we dit forum onthouden voor als er wel een keer iets is? Offf als je ons heel alleen voelen 😊 Want bij mij gaat het nu ook heel goed!!

6 sep 2017, 16:09, ****
116

Goed idee en Eva negeer haar maar.

6 sep 2017, 17:09, juliatje.
117

Jaa goed idee Nina!
En ik zal na kamp (k ga zondag) ook natuurlijk laten weten hoe het was! 💛 💋

6 sep 2017, 17:09, Appelflap
118

Heeey,
lang geleden alweer (2 dagen maar ja 🤣)

nou okayy het gaat echt al een stuk beter met me. Maar ik had toch nog een beetje advies nodig. Met mij gaat het dus helemaal goed hoor! Ik ben dik met een meisje van de 4 en met de rest gwn goed bevriend. Maar ja dat is dus prima!!

Okee alleen ik heb nog iets anders (k weet het, ik zeur maar door...) in bericht 24 zeg ik dit over een meisje:

"Vandaag zat ik bijna de hele dag naast een meisje wat soms aardig is maar zodra je een paar x naast haar zit wordt je helemaal gek van haar... En je komt niet meer van haar af 😚 Echt heel vervelend dus maar ja."

Goed dus nou ja dat meisje is nu dus weer altijd alleen en ze heeft iets van 1 vriendin op de hele school en ze zit in de pauze altijd alleen... ik vind dat heel rot voor haar want tja zoals jullie weten ; ik weet hoe dat voelt...

Maaarr okee, ze is dus altijd alleen en ik vind dat heel vervelend dus dan denk je; dan ga jij toch naar haar toe?" maar het punt is dus dat ze echt heeel vervelend is en totaal niet mijn type. Maar met medelijden schiet je niks op maar ik wil haar ECHT niet als vriendin... Ze stinkt ook best wel en tja daar heb ik allemaal geen zin in SORRY! ze is gwn mijn type niet maar ik heb wel medelijden met haar... Wat moet ik doen?

8 sep 2017, 15:09, Appelflap
119

hey lieve Appelflap, op welke manier iritand? Gemeen of eigenwijs? Ik weet niet of het een rede heeft. Je kan er ook voor zorgen dat andere vrienden met haar zijn dan. Fijn dat het beter gaat. Maar hoezo ben je dik? Waarom zeg je dat? 😉Wees niet onzeker hé. Maar luister naar je hart als het goed is. Misschien is het zielig, maar misschien wil ze alleen zijn. Sommige willen rust. Snap je? Huge

8 sep 2017, 16:09, Eva
120

Hoi Eva,

soms is ze wel echt verdrietig en dan denk ik niet dat ze per se alleen wil zijn. Ze is autistisch en dus vind ze het lastig om vrienden te maken. Ze is helemaal gek van anime en kawaii en zo en ik vind dat dus echt 10 x niks. Maar ik vind het zielig voor haar dat ze zo weinig aansluiting heeft met andere mensen...
En met dik bedoel ik gwn heeeel goed bevriend... Wij leken elkaar supergoed te liggen! Happyy! En ZOO veel zin in kamp!
XXX

8 sep 2017, 20:09, Appelflap
121

Hee lieve Appelflap, ik heb ook autisme. Maar soms ben ik zo alleen. Jij nu niet maar toen wel. Daarom zou ik toch vrienden voor haar zoeken. Of met je mentor praten, maar net als jou komt ze er wel. Ik heb ook met wat niet geliefde kinderen gespeeld. Ik ben gewoon heel kinderachtig. Maar die jongens ook met wie ik nu speel. Ik word wel raar genoemd, maar toch vind ik dat niet heel erg. Ik heb nu vrienden. Echt leuk, IK WIL OOK OP KAMP. 🌹

8 sep 2017, 20:09, Eva🌹
122

Heb je vrienden gemaakt Eefje?

8 sep 2017, 20:09, Appelflap
123

Heuyyy guyss,
Allereerst; met mij gaat ook alles super goed! Op school ben ik in de pauze met een paar mensen, en in de klas kan ik met bijna iedereen goed opschieten! Zelfs met de "populairdere" mensjes, en ze vroegen zelfs of ik bij ze wilde zitten in de pauze like: whuttt. Ik ben ook bevriend Nouja soort van met de jongens uit mijn klas, en ze doen gewoon altijd aardig echt heul chill! Alleen 1 probleem; de mensen met wie ik nu in de pauze ben, vinden die populaire mensjes dus echt helemaal NIKS, het zijn een soort vijanden van ze... Maar ik denk dat ik gewoon met allebei probeer om te gaan! Anne doet trouwens echt naar... toen ik jarig was feliciteerde ze mij niet eens, en ze likede niet eens mijn foto op insta (shitt mann). Maarja lekker lang bericht weer...
Ik merk dat ik het heeeel fijn vind dat ik hier gewoon alles kan vertellen, en dat jullie mij gewoon helpen <3 uuu. Oja appelflap, best lastig dat meisje... Maar ik denk niet dat ze een vriendin wilt die haar "zielig" vindt... Maaarr ik snap je heel goed, en ik zou gewoon aardig tegen haar doen (miss iets meer dan eerst en een keer een gesprek aangaan? Ofzo iets?) nog even een quote😉: There are so many reasons to be happy 🌹
Oja morgen ga ik naar Utrecht met een vriendin & ga ik vintage Nike truien kopen⭐️
XX NINJAAAA (that's mijn bijnaam)

8 sep 2017, 23:09, ****
124

Hee lieve meiden, ja ik heb wat vrienden gemaakt. Wel andere kinderen. Maar toch zijn ze heel leuk. Wel 2 helaas, en jongens. Want dan kan ik niet over tuttige dingen praten.

Hee lieve Nina, fijne verjaardag meid! Huge. Fijn dat je zo goed kan omgaan met andere, en dat hun je mogen. Anne is gewoon een ''💩''. Laat haar maar, ze is een waardeloze vriendin. Volgens mijn wil zij de macht bepalen. Sorry hoor, maar als ik jou was Nien, zou ik haar ook zo behandelen en een grote mond terug geven. Want jij bent veel te lief voor haar. Hee lieve Appelflap, echt goed dat je dit forum hebt aangemaakt. Ik weet nog hoe hopeloos je je voelde Nien, toen ik jou een bericht stuurde. Anne is echt zo gemeen, zij verdient jou niet. Jij verdient ook veel beter. En gelukkig gaat het beter met ons allemaal. En ander's heb ik nog 100 tips haha. Hier zijn van die hele lieve meiden, die ons echt helpen. 💋
💄🙌🤳🤗🌈🌟⭐🌷🌹🍄🍂🍀🦋

9 sep 2017, 09:09, Eva🌈
125

Hahaa wat fijn dat we opeens allemaal weer zo happy zijn! Gelukkig hebben we de moed erin gehouden. Als ik nu mijn eerste bericht lees dan kom ik echt heel bang voor school en hopeloos over. Nu heb ik weer zin in school! En morgen op kamp 🤗 Luckyy me 🍀
En Anne is idd een 💩 haha. Laat haar maar. Jij hebt het tenminste leuk. Misschien over een halfjaartje ofzo wil ze opeens weer praten. Ik hoop dat @,#, %, ! en ^ nog es met mij willen praten later maar I dont think so... Maar ik heb t gewoon leuk en wat zij van mij denken boeit me niet meer. Ik ga nu om met mensen die ik eerst niet aardig vond maar nu serieus wel en daar ben ik heel blij mee. Ik heb een leuk kamp en wat zij hebben weet ik niet. 👻🙅 Maar dat boeit me ook niet eigenlijk 👅 Wel jammer dat het zo regend en ook op kamp waarschijnlijk 🙇 haha.

9 sep 2017, 15:09, Appelflap
126

Appelflap dat meisje vind het wel leuk als ze ook echt vrienden heeft geen vrienden die haar zielig vinden.
Want 3 jaar terug ging ik naar een andere school en moest ik opnieuw beginnen met vrienden en toen in het begin ging ik met 2 meiden om maar toen hoorde dat ik dat ze me gewoon zielig vonden en dat kwam ook niet leuk aan dus ga geen vrienden maken die je gewoon zielig vind.
Mooi dat het voor iedereen zo goed gaat !

9 sep 2017, 16:09, juliatje.
127

Lieve Nina, wat Appelflap zegt is waar. Misschien heeft ze spijt over een halfjaar. Maar als ik jou was en ze praat weer zou ik gewoon gemeen terug doen. Het is geen echte BFF. En echte vriendinnen hebben geen 1000000 andere Bff's en laten elkaar niet vallen. Laat haar inderdaad maar, ze is het niet waard. Ze is een 👶, en ze kan echt alleen gemeen doen. Ik zou met de andere een bff worden. Ik zou haar zelf terug pakken. Haar in jou schoenen laten staan. Dan voelt ze zich echt k*t. En je kan bv jou vriendinnen op haar af laten sturen. Bij mijn hielp het. Maar laat Anne lekker. Jij voelde je een b*tch maar dat ben je niet. Echt heel stom van Anne. Ze is gewoon niks waard voor vriendschap. Mijn motto: het leven is een feest alleen moet je wel zelf de slingers ophangen. Weetje, ik denk dat Anne zich heel jaloers en onzeker voelt. Daarom pesten mensen vaak. En als jij bv iets zegt wat haar raakt zoals jij zij: word ze boos. Maar echte vrienden vergeven het, en ze kennen elkaar goed genoeg om te weten of iemand dat weet of meent. Dus ik zou niks met Anne doen, sorry voor dit lange bericht. 🍀
🌈⭐🌟🌹🍩Kissen and Hugge's 😘🤗

10 sep 2017, 09:09, Eva
128

Dankjewel Eva <3333 loveeee uu & thanks voor al jullie support en tips🕊

11 sep 2017, 16:09, ****
129

Love 2 🌸💐🌠Jij bent zo lief tegen iedereen. Gelukkig gaat het goed, en ben je zelfverzekerd.

11 sep 2017, 19:09, Eva
130

Kamp was echt suuuper jongens! Heeeeel gezellieee! 💛

14 sep 2017, 12:09, Appelflap
131

Is alles nog oke jongens? Ik ga volgende week weer es met een vriendin van school afspreken! Is echt lang geleden maar k heb dr zin in! 💛 💛

18 sep 2017, 17:09, Appelflap
132

Leuk appelflap.

18 sep 2017, 17:09, juliatje.
133

Hee lieve App (Een koosnaam), goed dat het zo goed gegaan is. En je bent echt heel sterk. Fijn dat je gaat afspreken met een vriendin. Hugiieee

18 sep 2017, 19:09, Eva🌈
134

Huggiee terug Eefiee💛 Gaat het nog goed met je buikje na je eerste ongesteldheid? Lievvvzzz!

18 sep 2017, 20:09, Appelflap
135

Hee liefieee, ja het gaat wel goed. En ik vier Vrijdag nog een feetje. Nu weten mijn ouders het ook. Fijn dat het zo goed gaat. Knufiee 💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙
Liefzzz Eefie

19 sep 2017, 17:09, Eva🌈
136

Knuf terugg💗

19 sep 2017, 17:09, Appelflap
137

Hoi iedereen,

ik wilde graag nog even, 9 maanden het eerste bericht op dit forum een kleine update schrijven, of eigenlijk een bedankje.

Lieve Eva, Nina, Maartje en Julia.
Het gaat goed met mij. Op school heb ik het helemaal naar mijn zin. Alles is goed gekomen met die vriendinnen die ik had, ik heb ze namelijk gewoon met rust gelaten. Ze zijn zelf eigenlijk ook uit elkaar gegroeit en met degene waarmee ik eigenlijk het meeste ruzie heb gehad heb ik nog de sterkste band. We kletsen nu af en toe weer en we hebben zelfs al eens wat samenwerkingsopdrachten helemaal goed gedaan.
Mijn eigen beste vriendinnen zijn geweldig. Ik hou enorm van ze. Ik ben zo blij met ze en wil NOOIT meer ruzie krijgen. Ik ben ook veranderd nu dus misschien komt het daardoor. Ik heb ADHD, daardoor ben ik soms ook heel snel boos. Ik heb er nu geen hulp meer bij en ik heb al mijn problemen dan ook zelf op moeten lossen. Maar ik ben nu zo erg gelukkig!
Lieve Eva, Nina, Maartje en Julia, bedankt💖 Zonder jullie was ik nu misschien nog steeds loner geweest. Dan had ik iedere dag huilend in bed gelegen.
Chat van 99gram, bedankt💖 Door met jullie te chatten heb ik meer inzicht gekregen. Jullie zijn erg betrokken en het chatten is erg fijn. Ik kan het iedereen met problemen aanraden!

Jongens, een jaar geleden was ik zo deprissief als maar kon. Ik zocht hulp en dankzij iedereen zijn mijn problemen opgelost. Ik ben jullie zooooo ontzettend dankbaar! Ik zou jullie wat willen geven maar dat kan helaas niet 😔
Jongens, blijf alsjeblieft tips geven zodat andere mensen ook uit al hun problemen kunnen komen, want naar mijn mening zijn jullie de beste 4 personen van dit forum!
Love you 4 ever, weet dat ik aan jullie denk, ookal ken ik jullie niet eens echt! 💕😘
Liefss,
Appelflap

15 mei 2018, 16:05, Appelflap
138

Awh lieverd, je bent echt een topper. Onthou dat je nooit moet opgeven.
Ly⭐️

15 mei 2018, 17:05, Eva👱🏼‍♀️
139

Hoii Appelflap,

Ik ben blij dat ik je heb geholpen. Ik was je nog niet vergeten😊 Ly 4 ever hoor ❤
Veel liefs Maartje

15 mei 2018, 18:05, Maartje
140

Bedankt en je mag trots zijn op je zelf om hoe je met de situatie bent omgegaan.Mooi dat het goed gaat.

15 mei 2018, 19:05, juliatje.
141

Dankjullie wel, schatten 😘

16 mei 2018, 21:05, Appelflap
142

Hoi, Ik ben 14. Ik voel me op school ook super alleen. Ik loop met andere meiden, maar ze zeggen weinig of niks tegen mij en ik loop meestal voorop. Ik voel me echt stom!! Misschien komt het doordat ik stil ben, maar in zulke situaties weet ik ook echt niet wat ik moet zeggen!!
Ik heb eigenlijk nog nooit echte vriendinnen gehad... 't zal wel aan mij liggen. Ik heb elke dag geen zin om naar school te gaan, IK HAAT SCHOOL!!
Wie kan me helpen??? OF wie heeft er ook zo'n soort probleem??

7 jun 2018, 07:06, the thin girl
143

the thin girl je moet jezelf niet de schuld geven als anderen niet of nauwelijks met je praten want dat is nergens voor nodig en als ze je negeren ,denk gewoon dat ze niks beters te doen hebben en dan het op jou afreageren en dat jij er niks aan kan doen.Maar als je contact wil met school genoten probeer dan naar een groepje toe te lopen en een praatje te maken en als ze vervelend zijn probeer je het bij iemand anders,maar soms heb je weleens dat het niet werkt tussen mensen dus soms kan je niet altijd vrienden worden.Succes ,zeg maar als je meer advies wilt.

7 jun 2018, 08:06, juliatje.
144

hoi, Juliatje. Bedankt voor je reactie!!
Ik geef mezelf eigenlijk wel de schuld ervan dat ze niet tegen me praten. Want ik ben echt suuperstil en dan is het ook wel logisch dat ze niet met me praten, ik snap het echt suuupergoed. Wie wil er nou wat met zo'n stil wijf???
Maar ik weet gewoon niks te zeggen, geen onderwerp ofzo... Maar naar een ander groepje toegaan durf ik gewoon niet. Ik ben een bangerik hé? Ja, ik weet het.... Maar heeft het nog wel zin om naar een ander groepje te gaan dan?? Want ik hoef noch maar iets van 4 en een halve week naar school en daarna kom ik in een hele andere klas denk ik...... Maar ik weet het niet meer...

12 jun 2018, 15:06, the thin girl
145

Hoi,
ook met stille meisjes kun je gesprekken houden. Maar jij moet toch iets proberen te zeggen.
Maar he, als je naar een andere klas gaat zou je het opnieuw kunnen proberen? Misschien zijn er daar wel andere mensen die geen vrienden hebben en wat verlegen zijn.

Als je van jezelf weet dat je heeeeel erg verlegen bent en niet veel durft en ook niet voor jezelf op kan komen raad ik je ook aan om naar een coach te gaan. Gewoon om mee te praten en die kan je dan helpen sterker in je schoenen te staan. Als je daar nu mee begint kan je volgend jaar in je nieuwe klas die dingen uitproberen. Ik ben juist het tegenovergestelde van jou, ik ben heel druk en juist open enzo, en dan zeg maar te, want ik heb ADHD. Daarvoor heb ik ook een coach. Volgens mij heb jij een soort faalangst ofzo en het is het beste om daar hulp voor te zoeken.
Succes!💕

12 jun 2018, 17:06, Appelflap
146

Ik snap dat het moeilijk is ik had dat ook toen ik naar de middelbare ging vielen mijn vriendinnen die naar andere scholen gingen weg.
En kreeg ik nieuwe ¨vriendinnen¨ maar ja dat ging ook weer uit elkaar.
Uiteindelijk krijg je er echt wel (ik heb nu een groepje van 5)
en dan zie je ook wie je echte vrienden zijn.

Een tip voor de chat, ga om 10 voor 4 of 10 voor 7 al op 99gram als het dan tijd is ben je een van de eerste, en stel je staat in de wachtrij is er altijd nog youtube of ga je ondertussen op 99gram wat doen.

Veel succes

12 jun 2018, 23:06, IEMAND DIE WEET DAT HET GOED KOMT
147

Ja goede tip

12 jun 2018, 23:06, Appelflap
148

hoi,
Ja, als je naar een nieuwe klas gaat zijn er misschien wel andere meiden die ook stil, verlegen zijn. Maar is dat vervelend, twee meiden die verlegen zijn?? Want als je allebei verlegen bent, dan heb je toch ook niet echt gesprekken ofzo...?
Wel een goede tip van een coach zoeken, maar of ik dat echt ga doen voor dat???
Maar ik heb al op twee soort van trainingen gezeten: faalangsttraining en weerbaarheidstraining, maar ik heb niet echt het idee dat het helpt...
Ja, appelflap, jij bent juist druk, is dat ook zo vervelend?? Het lijkt me wel beter, want je kan dan zeker bijna altijd wel iets zeggen..

Ja, Iemand die weet dat het goed komt, dat heb ik ook van dat ik naar het voortgezet onderwijs ging en toen ging alles uit elkaar, maar nu heb ik nog steeds niemand. Maar ik denk ook als de mensen wat ouder worden, natuurlijk ook wat volwassener worden, dus dan kan je denk ik wel echte vrienden krijgen. Maar als dat dan nog niet lukt, dan ligt het echt aan mij :) Maar dankjewel dat jullie zo meedenken met mij!!

13 jun 2018, 07:06, the thin girl
149

Hehe, nou om antwoord te geven; ik ben soms iets té druk. En dan vinden mensen me altijd irritant. Daarnaast flap ik alles deruit 😝 En ik ben heel slim maar doordat ik een concentratieprobleem heb haal ik toch lagere cijfers. Maar ik heb wel pilletjes daarvoor.

Ik denk dat je wel een coach kan zoeken hoor. Want als je er zelf zo erg last van hebt en trainingen tot nu toe nooit geholpen hebben, dan kan je echt wel een coach zoeken. Toen ik bij een coach ging lopen omdat ik problemen had wist ik ook niet dat ik ADHD had, maar ook als je niks hebt mag je gewoon naar zo'n coach. Praat er eens over met je ouders. En onthoud, het is niets om je voor te schamen. Het is gewoon wat jij hebt en waar je mee in de knoop zit en je kan er niks aan doen.

Voor mij heeft de coach super goed geholpen, want mijn problemen zijn bespreekbaar geworden voor mij en als je kan praten over je problemen los je ze misschien niet op, maar je leert er mee leven en andere mensen ook.❤
xxx

13 jun 2018, 17:06, Appelflap
150

❤️❤️❤️

13 jun 2018, 21:06, Eva/🍫
151

Hey Eef, vorige keer had je de 100ste reactie en nu de 150ste wowwww winaar 💪💕 goalsss🏆

13 jun 2018, 22:06, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.