Zijn echt alle jongens hetzelfde?!

Hai, Ik kom soms leuke jongens tegen op school, feestjes en dergelijke en eigenlijk is het altijd hetzelfde of ze vinden me niks aan of het enige wat ze willen is ... (ja je weet vast wat ik bedoel. Bestaan dr ook jongens die puur ook alleen om de relatie geven (dus samen leuke dingen doen lekker voetballen, biosje pakken, drankje doen) of zijn jongens alleen uit op s*x?
Want ik ben er eigenlijk nog helemaal niet aantoe maar heb wel een crush waar ik bijvoorbeeld gewoon mee wil voetballen enzo.

30 apr 2020, bakvet


Reacties

plaats reactie
1

Tuurlijk zijn die er x

30 apr 2020, 16:04, M
2

Jaa die zijn er echt wel hoor! En je zult ze ook helema vanzelf tegen komen, trust me. Komt echt helemaal goed!

30 apr 2020, 20:04, Daantje
3

tuurlijk zijn ze niet alleen uit op seks, het zijn ook gewoon mensen :) Het kan natuurlijk zijn dat hij niet dezelfde intenties heeft in een relatie, maar dat kan vanuit vrouwen exact het zelfde gaan.

1 mei 2020, 11:05, Auriana
4

Jup zijn er. Maar welke leeftijd zijn ze dat is vaak het probleem

1 mei 2020, 15:05, Bikinigek
5

Heus niet alle jongens zijn het zelfde. Maar als je in een dancing of fuif bent wellicht wel. Serieuze jongens komen daar niet. Fuiven is voor jongens die willen zuipen en wippen. Zoek eens een jongen in een andere omgeving zoals een club, muziekschool, jeugdbeweging,... kans is groot dat ze niet cool zijn, maar je moet weten wat je wil. Een coole loser of een nerdy gentleman.

1 mei 2020, 21:05, Lara
6

Nee alle jongens zijn hetzelfde, zelfs gasten van 25 zijn alleen uit op s*x. jongens zijn niet te vertrouwen

8 jun 2020, 09:06, Kayla
7

Jah zijn er ik heb veel vriendinnen waar ik uitjes mee doe en geen seks mee heb. Zit in mijn levenswijze.

9 jun 2020, 13:06, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.