Zenuwachtig af

Heyy,
Ik heb voor het eerst afgesproken bij m'n een jongen (niet voor het eerst met een jongen, maar voor het eerst met deze jongen) en ik ben super zenuwachtig... Heeft iemand misschien tips, het zou me echt helpen xoxo

11 dec 2018, 16


Reacties

plaats reactie
1

Hey 16,

Wat spannend en leuk dat je afgesproken hebt met een jongen!
Ik kan me voorstellen dat je best zenuwachtig bent omdat je nog niet eerder afgesproken hebt met deze jongen. De eerste keren zijn altijd heel spannend omdat je niet weet wat je kan verwachten.

Ik denk dat je jezelf kan geruststellen door te bedenken dat die jongen niet zonder reden met jou afgesproken heeft. Hij vindt jou dus ook leuk en interessant!
Bovendien is hij waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij. Voor hem is het ook de eerste keer dat hij met jou afspreekt! Ik denk dat wanneer je hem hier naar vraagt, hij vast ook toegeeft dat hij het ook best spannend vind.

Tot slot kan ik je nog de tip geven om iets te gaan doen wat jullie beide leuk vinden. Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen. Wees jezelf en heb plezier!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

12 dec 2018, 14:12, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.