Zelfmoord plannen

Hai, ik ben (anoniem)

Ik ben 13 jaar en heb al vaak zelfmoord pogingen gedaan en in heb 1 plan ik moet alleen nog een backup plan hebben als ik alleen thuis ben gaat het gebeuren of als EIDELIJK de metero’s gaan rijden ugh, maar ja nu moet ik w8en geen zin in UGHHHH😫🤕

24 jul 2019, AnoniemYY


Reacties

plaats reactie
1

Beste Anoniem wat heeft je toe gedreven om zelfmoord te willen plegen? Waarom heb je dit topic geschreven? Heb je hulp nodig?

25 jul 2019, 14:07, juliatje.
2

Uhm onzekerheid en haat aan mij zelf

AnoniemYY

25 jul 2019, 19:07, AnoniemYY
3

Hee,

ik moet zeggen dat ik ook op mijn 13e vaak zm pogingen heb gedaan, ik ben nu 17 en als ik erop terug kijk, dan denk ik bij mezelf ´het was niet nodig´. Geloof me, rond jouw leeftijd, dan is bijna iedereen wel ergens onzeker over. Geen mens is sowieso 100% tevreden met zichzelf denk ik. Jezelf haten gaat je nergens brengen, je hebt jezelf in dit leven, jij kan alles veranderen aan jezelf als je het wil. Je moet jezelf motiveren <3 Het kan alleen maar beter gaan vanaf het punt waar je nu bent, ga je dromen na meis! En als je die niet hebt, creeer het voor jezelf. Bewijs jezelf dat je iets waard bent, ik geloof in je dat je het kan. Lees motiverende boeken, ik lees persoonlijk veel mindset changing boeken en ze zijn geweldig en motiverend. Je wil leven maar in rust, je wil niet dood, je wil het stomme gevoel gewoon niet and you can change that :) Work on it girl! You got this sweety

25 jul 2019, 21:07, Take care <3
4

Je kan motiverende filmpjes kijken op youtube,cursussen volgen tegen onzekerheid,een sport doen om beter in je vel te zitten,mediteren,gezond eten om je beter te voelen of naar een praatgroep gaan voor onzekere mensen. Maar hoe meer we verslaafd raken aan sociale media, en hoe meer het in het leven lijkt te draaien om dure handtassen, glimmende auto's en mooie gezichten, hoe moeilijker het kan zijn om van jezelf te houden. We worden onzeker over wie we zijn en wat we te bieden hebben en we zien vaak niet dat we precies hetzelfde zijn als iemand anders. Maar onzekerheid kan net de drijfveer zijn die we nodig hebben om een veel beter mens te worden. Pak het vast en laat het niet meer gaan; confronteer het, accepteer het en je bent al aardig op weg om van jezelf weer te leren houden. Sterkte en nog een vraag waarom haat jezelf?

26 jul 2019, 07:07, juliatje.
5

Beste anoniem

Zo te lezen heb je het zwaar. Zo zwaar dat je nu en eerder denkt aan zelfmoord.
Het is moedig en knap dat je doorgaat en nu hier een berichtje plaatst. Ik hoop dat de reacties van anderen je verder helpen.
Als je met een deskundige wilt praten kun je elke werkdag anoniem hier komen chatten of ons een mailtje sturen.
Sterkte

Moderator 99gram

26 jul 2019, 08:07, Moderator 99 gram
6

Dankjullie allemaal met jullie tips en dingetjes ik heb er veel aan dankjulliewel💖

AnoniemYY

26 jul 2019, 10:07, AnoniemYY

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.