Zelfmoord of niet?

Ik ben een meisje van 12 jaar ik had een beste vriendin die me verraden heeft ze ging met een heel groepje me de hele tijd stalken op WhatsApp en ze heeft aan iedereen haar en mij privé zaken doorverteld ze haten me allemaal maar ik heb nog veel meer ik persoonlijk werd gepest en heb geen zelfvertrouwen ik voel me een dik dom en een lelijk kind dat vind ik ook daar heb ik gelijk in ik stel op deze wereld niet meer iets bepaald voor op school voel ik me heel rot alle kinderen zitten met een groepje oo het schoolplein en ik word altijd buitengesloten ik vind dit soort dingen niet meer fijn ik kan niet meer ik ben kapot van al dit soort gedoe de ene zegt je bent lelijk de andere zegt lelijkerd de andere weer dommerd de andere weer blinde kip enzovoort ik vind dit niet meer fijn ik heb weinig vriendinnen en weet gewoon niet meer wat ik moet doen zou ik zelfmoord plegen of toch niet Ik denk dat ik het wel ga doen als dit door gaat de vraag is voor jullie zou ik dat doen? Zo niet waarom?

2 feb 2017, Samantha_xkatten_*


Reacties

plaats reactie
1

Hallo Samantha_xkatten*,

Wat ontzettend naar dat je zo gepest wordt. Ik kan me goed voorstellen, dat jij je hierdoor rot voelt en onzeker wordt.

Weet dat je altijd welkom bent op de onze chat en mail om het hier over te hebben. Daarnaast kan je ook nog kijken op de volgende sites: stoppestennu.nl en Pestweb.nl.

Ik hoop dat je hiermee verder kan. Probeer de moed er in te houden!

Groet!
team 99gram

2 feb 2017, 23:02, Janneke
2

OMG ik zou echt geen zelfmoordplegen!!!!
Kun je anders niet naar een andere school?
Als ik jou was zou ik echt geen zelfmoord plegen je maakt je zelf toch niet dood omdat mensen je pesten😫 Ik snap enorm dat je je naar voelt maar bedenk hoeveel mensen je een groot verdriet doet. Praat er over met je ouders of met je oma ofz. Nogmaals: er zijn zoveel oplossingen te bedenken dus pleeg alsjeblieft geen zelfmoord!❤

3 feb 2017, 08:02, Xxme
3

zelfmoord dat moet je niet gaan doen je geeft dan de pesters hun zin dat wil jij niet of wel soms ! sta een goede houding kijk recht in het gezicht en beledig gewoon terug zeg er iets van maak vrienden doe je best voor school zoek iets leuks in je leven en laat je niet pesten succes met niet gepest te worden ps gewoon durven nieuwe vrienden maken groetjes juliatje.

3 feb 2017, 15:02, juliatje.
4

doe het niet zoek vrienden op die je ondersteunen en die je daar mee gaan helpen

4 feb 2017, 18:02, ikhelp
5

neeeeeeeee niet deon

10 mei 2017, 19:05, .
6

Nee! Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, je hebt nog een heel leven voor je. Die kinderen die je pesten mogen de pot op, vraag anders of je naar een andere school mag. Echt, iedereen die van je houd is er echt kapot van als je een einde maakt aan je leven. Je leeft maar 1 keer..

10 mei 2017, 22:05, Whatupp
7

Echt verschrikkelijk om te horen dat het slecht gaat, maar pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Het lijkt uitzichtloos, maar dat is er niet. Je denkt dat niemand zal huilen aks je dood gaat, maar dat is niet zo. Jij bent het waard, maar dat zien hun niet in. En ik kan wel zeggen dat dat geen probleem is, maar dat is het wel. Zij zien niet hoe geweldig jij bent en dat is verschrikkelijk. Maar blijf sterk. Het komt wel weer goed. Echt waar. Het lijkt nu vast verschrikkelijk uitzichtloos, maar dat is er niet. Er zal een einde aan komen aan deze ellende en dat is niet de dood. Ooit komt het goed. Dat kan morgen zijn, of over een jaar, misschien een week, maar het komt altijd goed. Geloof me.

16 mei 2017, 20:05, ^
8

geen zelfmoord plegen pls!!! ik werd gepest.... ik wou er ook een eind aan maken... en toen kwam mijn bff op t moment dat ze me lastigvielen.... toen werd het me duidelijk waarom zij mijn bff was.... ze wou mij helpen en hield van me... ik werd geholpen en na 4 maanden werd ik niet meer gepest. praat erover met iemand anders. of keer je tegen hun in... meestal zit er onder die pestkop iemand die onzeker is over zichzelf...

28 mei 2017, 14:05, ...
9

Lieve Samantha,

Die andere mensen zijn heel gemeen dat ze zo lelijk tegen jou doen, maar dat is niet jouw schuld. Ik weet zeker dat er heel veel mensen zouden zijn die heel verdrietig zouden zijn, als je zou besluiten om er uit te stappen.

Ik denk dat je met iemand, bijvoorbeeld je vader of moeder, moet praten over je problemen. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel.

26 sep 2017, 22:09, Nathalia
10

Heeee lieve samantha_xkatten_
Eerlijk gezegd heb ik de tekst nie eens gelezen Why? Cause I KNOW What you mean girl!! Ik heb tzelfde meegemaakt maar m'n moeder heeft me erdoor geholpen....
Maar je moet zeker geen zelfmoord plegen!!! Praat met ze vraag Wrm ze dit doen zorg voor een oplossing maar met zelfmoord help je niemand
Denk er es over na hoe je familie zich zou voelen als jij zelfmoord zou plegen...

Xxx

28 sep 2017, 23:09, Xxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.