Zelfmoord ideeën

Beste iedereen,

Ik heb de laatste weken veel meegemaakt. 5 weken geleden is mijn opa overleden en de dag erna heeft mijn toenmalige vriend het uitgemaakt. Vanaf dat moment ging alles mis. In de eerste weken heb ik mezelf proberen te herpakken maar dit lukte niet meer.

* Dit bericht is aangepast door de moderator

14 jun 2019, Anoniempjegx


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Anoniempjegx,

Vanuit jouw bericht zien wij hoe moeilijk jij hebt op dit moment hebt. Als je het er verder met ons over wilt hebben, kan je met ons komen chatten op werkdagen tussen 16.00-18.00 uur en 19.00-21.00 uur.

Groet!
Lara (moderator)

14 jun 2019, 08:06, Lara
2

Het is een vervelende tijd voor je, dat begrijpt iedereen. Maar dit is maar zo'n kort deel van je leven. Tuurlijk komen er nog veel nare dingen die je leven op je kop zetten, maar dat is geen reden tot zelfverminking of zelfmoord. Probeer te in te zien en ga leuke dingen doen waar je vrolijk van wordt. En probeer dit gevoel met iemand te bespreken, zoals je ouders, het chatforum of een psycholoog. Want het is niet lekker met dit gevoel de blijven zitten.
Veel liefs en sterkte.

14 jun 2019, 19:06, zus
3

Lieve Anoniempjegx, dit is echt verschrikkelijk aan je bericht te zien, heb je het erg zwaar. Dit gevoel is een marteling en dat begrijp ik. Praat erover je hebt immers je ouders toch nog of je bestie(s). Je moet hier echt iets aan doen. Vergeet niet dat het leven zwaar kan zijn maar het heeft altijd leuke kanten. Ik zou dit niemand gunnen praat er dus over, zoek hulp je kunt ook altijd chatten met de mensen van dit forum, en je kan ook altijd naar een psycholoog gaan. Laat het me weten als je hulp wil of gewoon iemand wil die naar je luistert. Ik wil er voor je zijn! Maar praat er echt over! xxx

22 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.