Zelfmoord gedachten hoe houd je ze tegen!!?

Hallo jij daar.....

Ik ben depressie. en als ik weer een dip heb voel ik me heel k** en huil ik savonds in mijn bed en denk ik na of ik zelfmoord wil plegen. Vaak na een nachtje slapen (of huilen) is de dip al een stuk minder, maar ze worden sterker verloop van tijd (de dippen) en ik ben bang dat ik me zelf niet meer kan tegen houden..

Je kan wel zeggen denk aan positive dingen tegen min als ik een dip heb maar daar heb ik dan niks aan

Iemand? Tips om een dip door te komen?

10 jun 2017, Wendyad5518


Reacties

plaats reactie
1

Hi wendyad5518
Ik heb ook zo'n periode meegemaakt😢
En ik snap wat jd voelt! Maar praat erover met je moeder vader oudere zussen of broers ( niet de kleine alleen als ze ong even oud zijn als jij!) of maak een afspraak met een dokter die je kan helpen! Een vriend(in) heeft mij geholpen!
XXX tippie

10 jun 2017, 09:06, Tippie
2

Ehm hoi ik heb ook nu precies hetzelfde en ben nu ook aan het zoeken wat je ertegen kan doen maar als ik zo'n dip heb word ik chaggie en ga ik het afreageren op men ouders het helpt wel maar daarna word het erger men vader zegt dat ik te hard tekeer ga en zegt dan de hele tijd spring uit t raam en dan begin ik er dus over na te denken en liep echt net nog met een schaar in men handen en dacht oké Mischien maar het was echt op het nippertje!

28 jan 2019, 21:01, Help
3

Hey bekijk dit bericht is even.. laatst had ik les van een docent. En die kon super goed vertellen: hij vertelde mij dat het leven een groot mysterieuze drama is. Het heeft UPS en DOWNS. Jij zit nu in een heftige down perioden, zie het maar als een lange donkere tunnel. maar na elke donkere perioden hoe lang het ook duurt komt een eind.. soms zie je na een lange tijd het einde pas een beetje in zicht komen, soms zie je het einde sneller. maar hoe dan ook langzamerhand ga je het einde zelfs kunnen "aanraken" en ga je jezelf beter voelen. Maar kijk uit. het kan zo weer ineens zijn dat het einde weer ver weg lijkt, en kan het dus zijn dat je je weer slechter voelt. Maar dan meid, juist dan moet je sterk zijn en kunnen zeggen dat het wel weer goed komt. Het is het einde van de wereld niet.. bespreek het met de mensen waarvan je houd die jou waard zijn en laat de andere zitten. Jij bent deze wereld waard. Je moet jezelf laten zien! ♥️ Ga sporten, doe leuke dingen. Ook al heb je de energie niet. Alles is beter dan in bed niks liggen te doen.. ik geloof in je meid!

12 feb 2019, 18:02, Heyhoihey

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.