Zelf verwijderen

Ik heb al een tijdje een hard plekje onder mijn voet. Meestal heb ik er geen last van maar soms doet het pijn. Ik dacht eerst dat het eelt was dat hard was geworden en dus knipte ik het weg. Ik zag toen een paar zwarte puntjes maar die kreeg ik niet weg dus liet ik ze zitten. Toen ik later weer last kreeg haalde ik het eelt weer weg en dit keer probeerde ik de zwarte pintjes ook weg te krijgen. Ik dacht namelijk dat die zwarte puntjes ervoor zorgde dat mijn eelt niet goed terug kwam. Het plekje is niet echt een plekje. Het is meer een plekje omdat ik het eelt steeds weg haal voordat het weer terug normaal is.ik zit nu te denken dat het misschien een wrat is. Maar ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik wil er snel vanaf maar niet bij een dokter laten verwijderen en ik wil ook niet van die goedjes. Weet iemand hoe ik het kan verwijderen?
Ik weet ook dat het heel dom is wat ik doe trouwens.

11 jul 2021, Wv


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt dus ergens last van, wat verergert omdat je er steeds zelf aan gaat lopen frunniken. Maar je wil er niet door de dokter aan verholpen worden of er iets wat er speciaal tegen helpt gebruiken!?

Tsja, in dat geval lekker aan blijven frunniken tot het flink gaat ontsteken en dan vooral niet naar de dokter gaan. Op een gegeven moment rot je voet vanzelf van je been af en is de harde plek verwijderd!

11 jul 2021, 01:07, Dokter Arts
2

Gewoon blijven kloten.. klinkt als wrat dus nu je geknipt in hebt krijg je er meer

14 jul 2021, 08:07, Bikinigek
3

waarom doen jullie zo gemeen
ps ik zo gewoon naar de dokter en mee gaan

16 aug 2021, 11:08, lobke
4

@lobke

Wij zijn niet gemeen, maar eerlijk en realistisch.
Je moet ook goed lezen voordat je een reactie geeft.
Hij/zij wil er niks mee en er vooral niet mee naar de dokter gaan. En dan is jouw tip om ermee naar de dokter te gaan!?

18 aug 2021, 05:08, Dokter Arts
5

@Dokter Arts

Lobke heeft gelijk, jullie hadden het iets anders kunnen verwoorden.....

18 aug 2021, 20:08, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.