ze weten niet eens mijn naam

Oke ik verwacht geen reactie's ofz maar dit moet ik ff kwijt,

Soms heb ik t gevoel dat ik er niet bij hoor, Mijn vriendinnen kunnen wel altijd om me lachen, maar het is zo anders.
Als er groepen worden gemaakt moet ik altijd bij iemand waar niemand mee wil,
en als r iets wordt verteld vergeet bijna iedereen mij.
sommige kennen niet eens mijn naam.

ik ben gwn heel onzeker en weet niet wat ik moet doen, ik wordt rood heb een buikj en zit altijd onder de lidtekens iedereen denkt dat ik zo'n emo ben, niet dat ik r wat tegen heb maar ik heb t niet eens met zwart of snijden ** dit bericht is aangepast door de moderator**
ik ben zo iemand die eerst gezond was toen ondergewicht toen veelste zwaar toen zwaar ondergewicht en nu weer te veel.

iemand tips wat ik kan doen om er bij te horen en net als hun te zijn niemand begrijpt me hier...

29 apr 2016, forbidden angel


Reacties

plaats reactie
1

probeer weer een gezond gewicht te krijgen wat er zitten wat gezondheidsproblemen aan overgewicht.probeer er met iemand over te praten die je vertrouwd dat kan helpen en probeer de cursus van 99 gram te doen dan kan je soms een beter zelfbeeld krijgen . als je met iemand wil praten kan dat met iemand van 99 gram of met mij of met iemand die je vertrouwd succes ps en als je hulp nodig hebt zeg het maar groetjes juliatje.

29 apr 2016, 20:04, juliatje.
2

als je onzeker bent dan val je juist niet op. Loop je ook met je hoofd zo naar beneden, verscholen onder die berg haar? I got you girl... Probeer juist zekerder te zijn van jezelf. Je gewicht maakt dan ook niet meer uit. Loop rechtop, dan ben je er! Rood worden maakt niet uit hoor, dat heeft iedereen wel eens... Als je weer met iemand bent die niemand mag, probeer dan een praatje met hem/haar te maken, misschien is hij/zij wel heel aardig, misschien ook niet, maar dan kan je er nog steeds wel mee praten.
nouja ik hoop dat je een beter zelfbeeld gaat krijgen& meer vrienden die je goed kennen! X K.

3 mei 2016, 03:05, K.
3

dankjewel allemaal

3 mei 2016, 15:05, forbidden angel
4

be-you-tiful :) vergeten ze je naam? Wat een pech dat ze de mooiste naam van de mooiste persoon ter wereld vergeten. Xxx antypanty

4 mei 2016, 14:05, antypanty
5

:)

4 mei 2016, 14:05, forbidden angel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.