"Ze verwachten dat we nicky minaj zijn fs." (belangrijk voor girls & boys)

hee allemaal,
ik moet dit gewoon eventjes plaatsen omdat ik me hier echt om stress, en ik wouw weten of er meerdere mensen het met me eens zijn.

het gaat dus over de boys van tegenwoordig, ze verwachten allemaal dat je nicky minaj billen en borsten hebt. en owee als je dat niet hebt, word je meteen een plank genoemd. ik zie zo vaak dingen langskomen waarin meisjes aan boys vragen wat wil je dat je vriendin heeft, en 99% zegt o.a. grote billen/borsten min, cup D of hoger. like wat verwacht je van een meisje? en dan zijn het ook nog die boys tussen de 13 en 16 jaar. ik bedoel, denk je nou echt dat het normaal is dat een meisje van 14/15 cup D/E heeft en nicky minaj billen heeft?? hier kan ik me zo om stressen he. wij zijn toch ook niet zo bij boys ja hij moet wel perse n piemel van 20 cm hebben. nope, dus wat verwachten de boys van ons.

natuurlijk heb je ook nog jongens die daar niet op letten, dat noem ik nou echte mannen. respect jongens.

maarr ben ik de enige die dit opvalt of zijn er meerdere mensen?

xx Floor

18 jan 2018, Floor


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Floor, ik heb cup B en ben dun, dus word ik houtplank genoemd. Je kan altijd wc papier omdoen. Zeg dan iets over hun piemel terug. En dat jij er niet voor kiest.

18 jan 2018, 19:01, Eva🎆
2

Ik word ook gek van de jongens er word tegen mij ook gezegd plank maar heb gewoon een mooie C omdat ik wat kleiner ben

18 jan 2018, 20:01, Lynn
3

Ik heb een cup A en ik heb er zelf geen probleem mee, dus als anderen er een probleem mee hebben moeten ze dat zelf weten...

19 jan 2018, 15:01, Appelflap
4

Ik ben een jongen van 15 en ik vind helemaal niet dat een meisje een grote kont of grote borsten hoef te hebben.

19 jan 2018, 17:01, joris
5

joris, echt respect naar jou dan!

19 jan 2018, 17:01, Floor
6

Indd Joris respect!

19 jan 2018, 23:01, Lynn
7

Ja echt like whut, en het allerergste is dat het jongens zijn van 13/18 jaar die zelf super lelijk zijn en wel verwachten dat meisjes wèl alles erop en eraan hebben. Wij zijn nog lang niet uitgegroeid en dat plank genoemd worden is ook echt heel irritant! En maar zeiken dat we onzeker zijn over onszelf ja duhhhh

20 jan 2018, 17:01, ****
8

Die lelijke jongens kunnen ni beter krijgen dus dan mogen ze niet veel verwachten.

20 jan 2018, 22:01, .
9

Het ligt er ook aan wat je afkomst is.bijvoorbeeld de meeste donkere meisjes hebben meer billen en borsten want die zijn meestal eerder in de puberteit dit geld trouwens oom voor latina's het is dus eigenlijk hoe lichter hoe platter

22 jan 2018, 18:01, Afrikaantje
10

Respect tonen Joris, ik ben 14'5 en heb een aantal en heel misschien een kleine A. Nu zijn er gelukkig veel meer meiden bij mij in de klas die zo weinig hebben maar srs dit is echt een ding 😫

23 jan 2018, 21:01, X.a
11

hallo allemaal, ik ben een jongen van 14.

ik heb een super lief meisje als vriendin, ze is 15, ik hou heel veel van haar. ze heeft wel wat borsten en wat kont, maar zeker niet zoals nicky minaj, gewoon wat normaal is voor haar leeftijd. Maar toen ik haar leerde kennen was dat helemaal niet waar ik eerst op lette ik was gewoon opzoek naar een lief meisje waar ik ook echt van zou houden. en dat doe ik ze is mijn lieve meisje. ze heeft misschien anorexia gehad en nog steeds een eetstoornis (is weer op een gezond gewicht) maar ik zal der altijd blijven steunen, ze is voor mij het leukste meisje ter wereld

14 feb 2018, 15:02, verliefdejongen
12

Degene die nu ''opgezadeld'' zijn met een A of een kleine B cup zullen, als ze ouder zijn, ''god op de blote knieën'' bedanken voor die kleintjes. En een A kan later echt nog een kleine C worden.
Ik ben 20, heb cupmaat 70A (dus plat) en ben er nu al blij mee dat ze niet groter zijn.

En heb je een bilpartij zoals bijvoorbeeld Nicky Minaj, Dan kan je in bijna niet een modezaak slagen voor leuke kleding. Die moet je dan laten maken.

Met je haar, leuke kleding, (en dat hoeft helemaal geen dure kleding te zijn) en voor de meiden, met minimale mascara/rouge kan je jezelf aantrekkelijk maken voor het andere geslacht.
Maar het allerbelangrijkste is: BLIJF JEZELF.

En voor de meiden, een plasser (groot, klein, dun of dik) past altijd in de vagina.

14 feb 2018, 16:02, Jaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.