Ze noemen me mager?!

Heyy ik val maar meteen met de deur in huis.
Ik heb ondergewicht. M'n ouders vinden dat ik te weinig eet. ik ben na een paar happen al misselijk. Ik kan er niks aan doen. Sommige mensen noemen me zelfs mager maar zo dun ben ik toch niet ? Ik ben 13 jaar 42/43kg en 1,63... Iemand tips? Xx

16 okt 2016, Tessax


Reacties

plaats reactie
1

@a.asd nee joh! 20 koekjes?! Of 5 grote appelflappen?! Dan word je toch veel ste dik?

18 okt 2016, 21:10, Tessax
2

ik heb naar je bmi gekeken en je hebt inderdaad ondergewicht je hoefd maar een paar kilo aan te komen en je hebt al een gezond gewicht .wat wil je zelf dan ondergewicht blijven hebben of een gezond gewicht hebben ? snoepen om aantekomen is ongezond dus je kan beter gezond aankomen als je het wild (dus geen koekjes of andere vette dingen eten om aan te komen ) een beetje snoepen kan nog wel hier wat tips om aantekomen tip 1 vraag je omgeving om hulp.tip 2 eet minstends 3 hoofdmaaltijden per dag (met aankomen is het handig als je ook tussendoortjes eet )tip 3 eet ook genoeg fruit en groente .tip 4 hou je ook aan de schijf van vijf.tip 5 probeer niet super veel te sporten dan val je snel af .succes als je wilt aankomen maar als je dat niet wild is het ook goed maar denk er goed over na.groetjes juliatje.

19 okt 2016, 10:10, juliatje.
3

@juliatje ik vind m'n gewicht wel prima zo. Maar ik ben bang dat als ik aan kom te dik word. (Ik weet dat ik dan wel een gezond gewicht is maar dat is mijn gevoel) wel super bedankt voor de tips x

19 okt 2016, 10:10, Tessax
4

Je kan ook aankomen in spieren!
Ik zou het zelf ook eng. Vinden om aan te komen, maar ik heb geleerd dat het niet om gewicht gaat, maar om lichaamsvormen enzo. Ik heb een keer een plaatje gezien van iemand die was x kilo, en diegene was daarna x kilo zwaarder maar zag er wel mooier uit!
Ik zou in ieder geval wel aankomen... ik heb ook een tijdje ondergewicht gehad, en omdat ik toen niet zo helder kon denken kreeg ik vervolgens een eetstoornis, en geloof me, dat wil je niet!

19 okt 2016, 11:10, Mermaid❤️❤️
5

@mermaid❤️❤️ Dankje voor de tips💘

19 okt 2016, 11:10, Tessax

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.