Ze doet zich anders voor

Hoi lieve kijkers, mijn vriendin doet alsof ze anorexia heeft. Ze doet moeilijk bij de lunch maar ik zag haar gewoon eten. Ze is best dun 1.60 best lang voor een 13jarige e 40 kilo. Ze moet 43 wegen. Maar stiekem eet ze gewoon chips en koekjes. Ze heeft niet veel vrienden en daarom doet ze zo denk ik. Ze wil wat aandacht en dat is zo zielig. Ze zij ik wil dood. Ze snijd zichzelf ook. Maar ze doet alsof ze anorexia heeft. Ze zoekt het ook vaak op. Ik ga haar nog de nare gevolgen vertellen maar ze zit er zo diep in. Door andere die zo dun zijn kan het ook een is dun en zij wilt ook zo dun zijn. Maar het is wat extra vlees. En het kan bij je bouw horen. Ze lacht wel als wij zeggen dat ze dun is. Is het echt aandacht trekken is het niet. Ze voelt zich rot ze wilt dus in het ziekenhuis omdat ze werd gepest maar ze was altijd al zo dun. Ik ben nu hopeloos hebben Julie tips? Liefs Eva

2 jul 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Ze kan ook boulimia hebben denk ik , dan kan je alles eten wat je wilt maar kotst je het uit en jij ziet haar ook niet 24 uur dus jij kan ook niet zien dat ze overgeeft(misschien doet ze het wel)Ik vind haar niet helemaal in orde mentaal dus ik zou maar ff met haar familie er over praten.Sorry hoor maar ik snap niet dat jij weet dat ze gepest word en het klinkt of je niks doet en die mensen die haar pesten gewoon door laat gaan.Neem het voor haar al zijn ze met weet ik veel en anders ga naar de directie van school als het heel erg woord.Maar doe iets wat ze leuk vind en praat er dan over dan laat ze meer los.Nou en ze ziet het als een compliment want dat vind ze juist goed misschien dat ze dan nog veder in haar boulima wilt gaan dan. Als je nog meer tips wilt zeg het maar of advies kan ook of steun.

2 jul 2017, 12:07, juliatje.
2

Lieve Julia, ik denk dat ook. Ik wil en doe ook wat maar hun doen het als ik er niet ben hun zijn ook op haar tennisclub. Zij viel op de grond en toen werd ik geduwd. Toen sloeg ik terug en kwam de leraar. Ik doe ook wat maar nu wil ze haar verdriet verwerken en dat woord juist groter. Ik sna het even niet. Ik word niet gepest maar wel gestalkt. Toen ik het opnam deden zij gewon verder gaan. Maar ik sloeg eerst maar met vechten help je ook niks. Dan pakken ze ons alleen maar terug. Zij is eenzaam ik ben er alleen verder niemand. Maar ik wil haar met haar eetprobleem helpen. Ik kreeg nog een appje

2 jul 2017, 13:07, Eva
3

Beste Eva WEES VOORBEREID ERVOOR DAT JIJ EN JE VRIENDIN WORDEN AANGEVALLEN DOOR TAI CHI TE LEREN DAT HELPT ECHT VOOR EEN BETERE VERDEDIGING.probeer een leraar in te schakelen of de mensen van de tennisclub dat ze weten dat dit gebeurd
.En ga anders naar pestweb toe dan kun je daar hulp krijgen .OKÉ bereid je voor want dit kan schokkend zijn laat je vriendin anorexia mensen-boulimia googelen en dan afbeeldingen dan ziet ze waar ze aan begint .

2 jul 2017, 17:07, juliatje.
4

Lieve Julia, bedankt maar ze luistert niet naar mijn. Ze zit er zo in ze komt niet uit haat nachtmerrie. Ze heeft al 3 kilo ondergewicht. En ze heeft een probleem. Op de tennis-club heeft ze ook een beetje van die meelopers. Ze wil gee hulp. Maar ik maak me zorgen zo kan het niet

2 jul 2017, 17:07, Eva
5

waarom vraag je haar familie niet om hulp? Jammer dat ze dat niet doet ze mag boffen met zoon vriendin.

2 jul 2017, 17:07, juliatje.
6

Ze is boos omdat ik niet wil dat zij een ziekte krijg. Daarbij wil zij tenslotte in het ziekenhuis ze wil dood zij ze net.

2 jul 2017, 18:07, Eva
7

ga dan stiekem naar haar ouders zonder dat ze het weet.

3 jul 2017, 08:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.