Zal ik veganist worden?

Ik weet het niet. Zal ik veganist worden of niet?

4 jul 2017, Someone


Reacties

plaats reactie
1

Als je veganist wilt worden eet je geen vlees,vis,kip en dierlijke producten en daar moet je wel aan houden.Denk er goed over na en je ouders-verzorgers moeten ook toestemming geven.Als je het wilt woorden moet je wel een paar vleesvervangers lekker vinden en je moet wel een paar dingen van eten als je het gaat woorden hier wat voorbeelden : peulvruchten, tofu ,noten ,vegetarische burgers en pitten.

4 jul 2017, 16:07, juliatje.
2

Lieve someone, denk goed na. Je mag geen melk en in cake zitten eieren en waar komt dat vandaan? Je raad het al. Je bent ook niet de meest gezonde want je mist veel. Je mag wel amandelmelk denk ik. Maar je kan en mag niet veel. Hou je dat wel vol? Vegatarier is ook goed dat ben ik ook. Ik eet geen vlees

4 jul 2017, 17:07, Eva
3

Het is wel veel moeite hoor... Ik weet t niet..xxxx

4 jul 2017, 17:07, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
4

Misschien te veel van het goede?

5 jul 2017, 20:07, Mai
5

Anders begin je met je ontbijt veganistisch maken. Een boterham met pindakaas is al veganistisch! En onthoud dat je veel moet eten als veganist om genoeg calorieën binnen te krijgen. Ik raad je aan om de video's van Beautygloss, Mascha te kijken en je daardoor te laten informeren.

6 jul 2017, 18:07, Me
6

Dat vind ik een goede (Me) ik zou het ook willen maar een beetje te gek.

7 jul 2017, 19:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.