Zal ik het uitmaken? of overdrijf ik?

Heyhey!

Ik heb nu al een tijdje een vriend, ongeveer 10 maand. Ik ben 15 en hij is 19. Hij werkt veel en zit het ook als hobby. Tuurlijk ben ik blij voor hem dat hij dat heeft, maar daardoor heeft hij niet zoveel tijd voor mij. Hij werkt elke maandag t/m zaterdag van 07:00 - 22:00. Soms komt hij dan doordeweeks nog bij me, maar ik ben wel iemand die graag optijd naar bed wil, dus vindt dat nooit zo fijn als hij nog komt. Ben al helemaal benieuwd hoe dat in de toekomst dan zal gaan. Hij zegt ook vaak dat hij andere meisjes knap vind, waar ik best onzeker door wordt. Zondags doen we wel vaak wat met z'n tweeen. Alleen vaak wil hij dan niet wat met z'n tweeen doen, want hij vind het leuker met meer. Soms doen we wel wat met z'n tweeen, dat vind ik wel heel fijn. Ook als we een feestje hebben (vaak op zaterdagavond) dan wil hij ook altijd tot laat blijven, 4 uur of later, daar ben ik ook niet van. Ik vind tot 2 uur lang zat. En zo kan ik nog wel meer verschillen tussen ons opnoemen.

Wat vinden jullie? Verschillen we gewoon teveel dat de relatie niet gaat werken? Hebben jullie ook ervaring? Of ben ik gewoon teveel aan het overdrijven?

Groetjes,
Elizabeth

3 sep 2020, Elizabeth


Reacties

plaats reactie
1

Jullie zitten beide in een andere levensfase. Hij is al 19 en werkt veel. Jij bent 15 en gaat nog naar school.
Later als je ouder bent gaat leeftijdsverschil niet zoveel meer uitmaken, maar voor nu lijkt het mij heel duidelijk dat jullie beide verschillende dingen belangrijk vinden.
Ook krijg ik het idee dat wat jij wil en fijn vind, hij niet zo belangrijk vindt. Hij heeft al nauwelijks tijd voor je, en als jullie dan samen zijn gaat hij alsnog liever dingen met anderen erbij doen.
Ik ga je niet vertellen of je het wel of niet uit moet maken. Dat moet je zelf beslissen. Maar je moet wel voor jezelf op een rijtje zetten wat jij/jullie uit deze relatie halen. Als jij je veel vaker of altijd aanpast aan de wensen van je vriend dan andersom dan is er geen balans en zou ik als ik jou was misschien de relatie verbreken en een jongen vinden die jou wel op de eerste plaats zet. Want dat verdien je!

4 sep 2020, 00:09, Mythe16
2

Eerst een goed gesprek aangaan met hem en dit bespreken. Als het niet verbeterd dan zal ik het toch echt uitmaken en voor jezelf kiezen. Er zijn nog heel veel leuke jongens al denk je op dat moment misschien van niet

8 sep 2020, 12:09, Hihi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.