Zal ik het doen?!??

Haii,
Ik ben je een meisje en ik zit nu in de derde. Ik had vanaf de peuterspeelzaal tot en met groep 8 een aller beste vriendin. We deden alles samen, hadden altijd verschrikkelijk veel lol en het voelde alsof zij de andere helft van me was. Eigenlijk ken ik haar al praktisch m’n hele leven. Alleen toen we naar de eerste klas gingen wou ze ineens geen contact meer. Ik ben naar een andere school gegaan. We hebben nou zo’n 2,5 jaar geen contact meer ook niet via app. Ik heb haar een paar keer een appje gestuurd dat ik met haar wou afspreken maar dan kan ze altijd niet of heeft wel een andere smoes. En als ik dan denk aan wat we allemaal samen hebben meegemaakt moet ik eigenlijk best wel huilen. Ik wil gewoon die oude vertrouwde band terug, iemand die zo dicht bij je stond, voelde als een zusje, daar wordt ik nu zenuwachtig van als ik tegen haar hoi zeg al. Maar nu vond ik vanmiddag een super leuke foto terug, ik denk dat we 4 waren. En ik wil hem graag aan haar sturen in de hoop dat we weer wat vaker appen ofzo. Alleen ik durf het niet, wat zeggen jullie? Doen? En wat moet ik er dan bijzetten? Want ik mis haar echt ongelofelijk!

23 aug 2020, Lauke


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon doen. Misschien mist ze die tijd ook wel.
Je kan er bij zetten: haha weet je dit nog!
Misschien reageert ze niet of juist wel en dan kan je gewoon vragen hoe het verder met haar gaat enzo en dat je de vriendschap wel mist.

23 aug 2020, 20:08, Lau
2

@lau , Dankje! Ik heb de foto gestuurd! Ik ben echt heel zenuwachtig voor haar antwoord

23 aug 2020, 21:08, Lauke
3

Ze heeft geantwoord met haha schattig daarna heb ik gevraagd hoe het met haar gaat maar dat heeft ze genegeerd
Iemand enig idee hoe ik deze “ruzie” (idk wat het is) kan oplossen?

23 aug 2020, 21:08, Lauke
4

Ik heb soort van het zelfde gehad
Had een cute oude selfie gestuurd waar ze kapot droog op reageerde.
En k vroeg of ze wou afspreken maar op der verhaal was ze wel gw met meiden. Dit raakte mij best wel
Maar ja nu denk ik "FU#*k U". Als ze zo is hoef ik al geen vriendinnen meer te zijn
Liefs💐

11 nov 2020, 08:11, Donut
5

kan je niet haar opgaan zoeken
en vragen wat er aan de hand is
het is een grote stap
maar dan weet je het

5 jun 2021, 20:06, klaas
6

Hallo Lauke heb je je vriendin al gezegt dat zij zo ontzettend belangrijk voor je is? En dat je het oude hechte vertrouwde band weer terug wil hebben?

3 jul 2021, 16:07, xoxo2009

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.