Y E H

Hey,
Ik ben een meisje van 13 (bijna 14)
Ik heb geen vrienden bij mij op school (eerst wel maar die vonden mij niet bij het groepje passen)
Mensen bij mij in de klas vinden mij wel aardig maar met hen ben ik niet heel 'close'
Nu is het sinds vorige week zo dat ik alleen in de pauze zit, ik durf niet in de aula te zitten, want dan ziet iedereen dat je alleen bent. Daarom ga ik buiten zitten, zelfs in de regen. Het maakt mij verdrietig en ik voel me alleen. Telkens als ik een nieuwe vriendschap heb gaat het weer mis. Ik ben bang voor projecten (want ik vind toch nooit een groepje) Als ik alleen in de pauze zit dat zit ik op Pinterest of ik lees toets stof door. Kan iemand mij helpen? Liefs πŸ₯‘ (Oja dit forum is echt heel erg tof!)

20 mei 2017, πŸ₯‘


Reacties

plaats reactie
1

Je moet echt bij de rest gaan zitten!

20 mei 2017, 18:05, Kaatje
2

hejjjj ik zou een beetje praten

20 mei 2017, 19:05, Talita
3

Hey,
ik begrijp je helemaal. Bij mij is het zo dat ik in de steek ben gelaten door mijn vriendinnen maar ik wil ze heel graag terug. Ik heb wel 3 meiden die ik aardig vind, maar zij zijn echt beste vriendinnen en ik kan toch ook niet de hele tijd bij hun zijn omdat ik zelf geen vrienden heb? ik vind het ook heel moeilijk om groepjes te maken, terwijl vorig jaar in de 1e ik gewoon nog mijn vriendinnen had die ik nu dus niet meer heb. Ik weet hoe je je voelt en we kunnen elkaar steunen denk ik πŸ’—

20 mei 2017, 20:05, Geheimpje
4

Ga toch bij de rest zitten. Het is echt moeilijk, dat snap ik. Als je hen niet genoeg vertrouwd om te zeggen, hoef je niet te vertellen dat het je dwars wilt. Maar als je bij ze gaat zitten gaat het na een tijdje vast beter. Ik denk niet dat ze zullen weigeren of je vraagt of je erbij mag komen zitten. En als je bijvoorbeeld wacht tot de les begint, ga er ook even bij staan en vraag hoe het gaat. Zeg hoi als je ze toevallig passeert. Na een tijdje zal het vast beter gaan. Eerst gaat het moeilijk, maar uiteindelijk zal het vast beter gaan. Tip: neem misschien een keer iets van dropjes mee en deel die uit, dat komt vast vriendelijk over.

20 mei 2017, 22:05, S
5

Ja, bedankt allemaal voor de reacties!
Alleen kijk bij mij in de klas zitten verder alleen nog maar populaire mensen, en nouja het is een beetje gek om daar dan in de pauze naast te gaan zitten, want dan denken ze denk ik; Huh wat doet die daar?! Opzich heb ik wel vrienden naast school, Maarja die heb ik niet bij de pauze bij meπŸ€·πŸ»β€β™€οΈπŸ˜‚ Dusja het is een beetje lastig allemaal. Hahaa. Maar in iedergeval bedankt! ❣️🌟

21 mei 2017, 11:05, πŸ₯‘
6

Toch zou ik het gewoon doen. In elke pauze. Misschien dat ze eerst raar zullen op kijken of zo, maar na een tijdje zullen ze er vast gewend aan raken.

21 mei 2017, 11:05, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.