Wraak halen op pester

Ik ben altijd gepest door mijn klasgenoten vooral de jongens. 1 in het special. Hij noemde mij dik en lelijk ik woog 68 kilo en ik viel 12 kilo af tijdens quarantaine. Nu zagen ze mij weer en kreeg ik geen opmerkingen over mijn lichaam meer te horen van die jongen. Nu wil ik niks liever dan wraak op hem halen. Ik wil hem verliefd op mij laten worden en dan zijn hart en alles wat hij heeft breken. Puur als wraak vanwege het pesten. Heeft iemand tips voor mij hoe ik deze jongen verliefd op mij kan laten worden. We praten nooit echt samen hij maakte natuurlijk alleen grappen over mijn uiterlijk

6 jun 2020, Chloe


Reacties

plaats reactie
1

Begin er niet aan. Je zak jezelf er alleen maar slechter door voelen. Wraak is voor losers die zich niet boven het niveau van hun pesters kunnen zetten. Hij verdiend het misschien, maar jouw wraak is echt vrij ziekelijk. Je zal jezekf achteraf schuldig voelen. Wat als je zijn hart zo hart breekt dat hij zichzelf iets aandoet?

6 jun 2020, 09:06, Lara
2

Laat ik zeggen niet doen. Want hij heeft jou iets aangedaan met iets wat jij niet fijn vindt. Als je dat zelf nu ook doet ben je niks beter.. Ik snap dat je wraak wilt ik werk ook zo! Maar in deze situatie is het niet verstandig lijkt me! Want dan ben jij "die bitch" die alles heeft gedaan straks. Ik zal hem lekker laten gaan! En tijd steken in andere dingen, indien je dit toch gaat doen denk er echt goed over na en bedenk alle senarios die er mogelijk zijn. Als er je 1 niet aanstaat moet je het al niet doen! Als je nog vragen hebt zie ik het wel verschijnen!

Ik wens jou in ieder geval het beste!

6 jun 2020, 13:06, Jay
3

Ik zeg gwn DOEN Hij had nooit jou dit morgen aan doen!
Ik zou gwn flirten en zeggen van: 'Hey zin om af te spreken?😘😘🀀'
Bye Bye sis❀️❀️

6 jun 2020, 16:06, πŸ–•πŸΎπŸ–•πŸΎ
4

Doe het!!! Hij moet voelen wat hij deed!!

6 jun 2020, 17:06, Hij moet het voelen
5

Sneu... echt laag.. wil je echt zoals hij zijn? Klasse hoor

7 jun 2020, 15:06, Bikinigek
6

Al de energie die je zal steken in hem ongelukkig maken kan je beter steken in jezelf gelukkig maken. Ik ben zelf gepest geweest en ik heb zelf gepest. Gepest worden is niet leuk maar pesten heeft mij ook niet gelukkiger gemaakt. Nadien doet het mij enkel schuldig voelen. Ik werd pas gelukkig toen ik alles achter me liet en vooruit ging met mijn leven.

7 jun 2020, 15:06, Herenstring
7

DOE HET NIET!!!!
Verlaag je niet tot zijn niveau!
Je gaat er NIET gelukkiger van worden door hem te breken, gwn proberen verder te gaan met je leven en een goed persoon zijn is veel belangrijker!
Nu wil je dit maar je zult hier later spijt van krijgen, spijt komt altijd te laat!!
Verspil je tijd niet aan die pester, hij is het niet waard.

Niet luisteren naar de mensen die zeggen dat je het moet doen!
Ik ben er mee eens dat hij zeer fout is door te pesten en dat hij het mss wel zou verdienen maar effectief wraak nemen is GEEN goed idee!!
Daarmee kom je alleen maar in de miserie en dat wil je toch niet?

Karma is a bitch and will come to him in time!!

9 jun 2020, 12:06, Hanna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.