Word ik bijna ongesteld? Of duurt het nog wel ffe?

Hooi! ik had een vraagje. Gisterochtend had ik een schone onderbroek aangedaan. IK had die dag last van mijn buik en was enorm chagrijnig. ik ging dus gisteravond naar de wc. Uit verveling keek ik een beetje naar mijn broek enzo. Toen keek ik in mijn onderbroek. Er zat een beetje van dat slijmerige spul in! (witte afscheiding heet dat toch?) word ik nu bijna ongesteld?

24 dec 2017, Onzeker meisje


Reacties

plaats reactie
1

Dat kan, maar dat hoeft niks te zeggen. Het is niet echt te voorspellen wanneer je voor het eerst ongesteld wordt. Bij mij kwam het ook totaal onverwacht.

24 dec 2017, 21:12, Kim96
2

Als je het nog moet worden voor de 1ste keer dan kan het nog wel een jaar duren.

24 dec 2017, 23:12, Queen👑
3

Bedankt voor het reageren :)

24 dec 2017, 23:12, Onzeker meizje
4

Heii!
De kans is er dar je ongesteld kan worden. Dit is niet altijd het geval, net zoals bij mij.
Ik had al vanaf mijn 9e slijmerig spul. Sinds dit jaar (ik ben momenteel 13) ben ik ongesteld geworden. Dus ik had dat al heel erg lang voordat het echt pas heeft doorgezet.
Wanneer het witte slijmerige spul meer bruinerig wordt, is dan kans dat je het gaat worden!

Hopelijk heb ik je vraag kunnen beantwoorden : )
XX

26 dec 2017, 23:12, Quinty
5

Bedankt Quinty!

28 dec 2017, 22:12, Onzeker Meisje
6

Hoi ik ben 12 (bijna 13) ik had ( laatste keer paar maanden geleden ) witte afschrijding ik heb oksel- en schaamhaar een beetje ik heb ook af een toe (O.a nu ) buikpijn . Wanneer weet ik dat ik ongesteld kan worden want al mijn vriendinnen zijn het al en ik ben bang dat ik er zo niet meer bij hoor

4 jan 2018, 12:01, Onzekeridk
7

Onzekeridk, je hoort er gewoon nog bij hoor, en alleen maar fijn als je het laat bent, tijd versilt wanneer je het word lees alle topics terug er is er één met 600 reacties daar staat alles in

4 jan 2018, 12:01, Queen👑
8

Ik weet niet wanneer ik ongesteld word en ik word in juni twaalf en ik wil eigelijk wel weten waaneer ik eindelijk ongesteld word

21 apr 2018, 22:04, Bente
9

hoi ik ben een meisje van 15 jaar en ik weet niet wanneer ik ongesteld word ik heb al wel afscheiding maar niks roods , ik wil best ongesteld worden maar het komt maar niet hoe kan ik weten wanneer ik ongesteld word

7 mei 2018, 20:05, hoi123
10

Nou K ben nu 11 jaar en 2 dagen geleden had K iets bruins in mn onderbroek Toen begon K met wc papier mn vagina af te vegen en kwam er licht bruin spul op mn papiertje alleen las ik op internet dat dat geen ongesteldheid is is dat waar want K wil weten of ik ongesteld ben of niet

31 mei 2018, 16:05, Onzeker meisje
11

heyyy,
ik weet het ook niet echt sorry,
misschien kan iemand anders je helpen,
of kijk gewoon op internet!!!:)

9 jun 2018, 15:06, 12356789
12

Hoi
ik heb al ongeveer 2 maanden witte afscheiding in mijn onderbroek en ik ben nu 12 en ik heb borsten cup aa en ik heb al wat schaamhaar niet zooveel maar ook niet zo weinig en ik vraag me af wanneer ik ongesteld word

ps mijn moeder is ongesteld geworden op 12 en een half jaar en mijn zus was ongesteld toen ze bijna 13 werd (nog 2 maanden)

dus weten jullie misschien wanneer ik ongesteld word?

9 jun 2018, 19:06, Anoniempje
13

Ik heb dat ook ik ben 11 jaar en ik ben heel bang ik heb dat witte spul ook en buikpijn enzo en ben heel erg moe laatste tijd en ook chaggi maar voor de rest niks word ik het bijna?

24 jun 2018, 20:06, Anoniem
14

Je hoeft niet bijna ongesteld te worden maar het kan wel ik had 1 jaar afscheiding voordat ik ongesteld werd.

Ik hoop voor je dat het nog even duurt.

xx

25 jun 2018, 13:06, KINDJE
15

Vaak heb je dat slijm een paar jaar dus het kan nog wel even duren maar vroeg of laat gebeurt het hoe dan ook❤️

5 jul 2018, 09:07, Susjsjk
16

Heeyy:)

K ben 10 jaar en ik denk dat ik ongesteld ga worden🙂 maarrr... ik heb wel blaasonsteking gehadd... en mijn moeder niet maar mijn moeder is wel ongesteld geworden ! sommige zeggen dat het even pijn doett. maar is dat waarr ? hopelijk krijg ik tips want ik heb veel buikpijn ik ben caghieee en rug pijn en pijn aan mn onderbuik ! ik heb ook een soorrt van witspull dat in mn onderbroek komt wat betekend datt ?💕🤞🏻

4 nov 2018, 10:11, Lol00
17

Hii ik heb al een tijdje wit spul in men onderbroek ik heb een heeeeell klein beetje schaamhaar en ik ben heeel chaggie de laatste tijd en ALS ik ongesteld word weet ik niet hoe ik het moet zeggen?!? Wilt iemand me helpen XX anoniem😶

4 nov 2018, 17:11, Anonie
18

Hoi @Lol00
Menstruatiepijn is bij ieder meisje anders, het kan veel pijn doen, geen pijn doen of ergens daartussenin. Meestal heeft dit ook met erfelijkheid te maken. Als je moeder er bijna geen last van had zal jij dat ook niet hebben. Wit spul in je onderbroek is heel normaal. Dit heet afscheiding en bijna elk meisje heeft er last van of last van gehad. Het betekent dat je binnen nu en 2 jaar ongesteld zult worden.

Hoi @Anonie,
ALS je ongesteld wordt, kun je het gewoon aan je moeder vertellen, daar is niks raars aan. Je moeder moest het ooit ook aan haar moeder vertellen, dus ze zal je heus niet uitlachen. Ik zou haar vragen om mee te gaan naar een plek waar jullie alleen zijn (tenzij jullie daar al zijn) En dan gewoon zeggen: "Ik moet je iets vertellen... Ik ben ongesteld geworden." Zoiets, dat is prima.

4 nov 2018, 19:11, Onbekendmeisje
19

Ik heb dat in groep 8 (6de) gekregen en ben pas in het 2de ongesteld geworden

13 nov 2018, 23:11, Anoniem.x
20

Hoi dit klinkt waarschijnlijk raar of gek maar ik zou het niet erg vinden als ik ongesteld zou worden. Ik heb nu al langer dan een jaar schaamhaar en iets langer dan een half jaar dat witte spul . Wat als ik ongesteld zou worden?!

3 mei 2019, 15:05, Anoniem
21

Ik heb ongeveer 2 dagen last van mijn vagina ... is dat misschien ook een teken van ongesteld worden

6 jun 2019, 21:06, Ik weet niet wat ik moet doen
22

Heyy! Meestal als je het voor het eerst krijgt duurt het nog 1 jaar of meer, MAAR dat hoeft niet. Als je (bijna) alle symptomen al hebt zou het binnenkort kunnen. Het hangt er ook vanaf hoeveel het was/is.

21 dec 2019, 11:12, Jess
23

@ikweetnietwatikmoetdoen
Ik had daar ook last van en toen had ik schimmel, dus als ik jou was zou ik aan ne moeder vragen wat er is..

@rest
Ik had meer dan 2 jaar witte afscheiding, toen ik een week 13 was toen kreeg ik schimmel en toen werd ik ineens ongesteld. Dat is nu 7 weken geleden. Maar het is bij ieder meisje verschillend; mijn moeder was pas 10 en ik was dus 13. Ik ben het niet voor de 2e x geworden, maar ik kan je zeggen: t is heel goor maar bij mij deed het (nog) geen pijn. Succes, ik keek er eerst ook een soort van naar uit, maar nu ben ik het en kan ik het niet lang genoeg niet zijn, want tis echt goor. Dus: ook al kijk je er naar uit, dit regelt alleen jouw lichaam en niks anders! En ja dat was het eig wel

21 dec 2019, 16:12, Hey hey
24

Hey ik ben 14 jaar en nog steeds niet ongesteld ik heb wel vaak buikpijn maar ik ben heel klein voor me leeftijd ik ben 1:45. Duurt het nog lang voordat ik ongesteld word denk je?

5 apr 2020, 21:04, ..

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.