wk poep

hooooi iedereen. ik ben wel heel dun en ik weet het. ik ben 13 1.59 denk ik of 1.60 en weeg 36 of 35. ik ben erg dun gewoon eng. IK kan mijn botten tellen zo lelijk. laatst zei mijn moeder dat ik bleek ben en gekke ogen heb. ik ben ook cagerijnig. maar ik ging net naar de wc en toen zag ik oranje poep. of ben ik ongesteld ik ben wel heel dun. kan miss geen kinderen krijgen maar ja wel lelijk dun. maar ik ben ongesteld of poep met mijn bloed ik ben best bang. Xx good luck

18 jul 2017, monalisa


Reacties

plaats reactie
1

Er zit altijd wel bloed in je poep, het is oud bloed wat je lichaam niet nodig heeft. Ongesteld is als je het voor de eerste keer bent meer bruin/donkerrood, en dat ik natuurlijk ook niet alleen als je op de wc zit.

Je vind dus niet mooi hoe dun je bent. Misschien kan je er wat aan proberen te doen? Door dingen te eten met meer calorieen, minder intensief te sporten of zelfs een dieet te volgen. Het kan namelijk wel zijn dat je van zon erg ondergewicht gezondheidsklachten krijgt... Good luckxx

18 jul 2017, 22:07, Cutiepieee
2

heel erg bedankt Xx

19 jul 2017, 10:07, monalisa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.