wit spul (waarschijnlijk afscheiding) word ik bijna ongesteld?

hoi!
ik ben een meisje van 13 en ik ben nog niet ongesteld. De laatste tijd (al best wel lang) vind ik witte afscheiding in mijn onderbroek. Word ik nu bijna ongesteld?? en zo ja, hoe lang duurt het dan nog?

14 okt 2013, kweet niet


Reacties

plaats reactie
1

hoi!
ik ben 11 jaar en heb er ook veel last van.
ik weet ook niet wat je moet doen.

success
xx

15 okt 2013, 09:10, anoniempje
2

ik ben 13 en heb dat ook ..
ik ben zelf ook nog nooit ongesteld geweest maar ik had het al toen ik 12 was
het kan ook gewoon iets zijn wat je rond die leeftijd krijgt net zoals schaam haar of oksel haar
)0-o

15 okt 2013, 09:10, *
3

wat bedoelen jullie met afscheiding in je onderbroek?

15 okt 2013, 14:10, geheimmeisje
4

wit spul uit je vagina, dat in je onderbroek zit

15 okt 2013, 17:10, visje
5

ik heb er ook vaak last van volgens mij heeft het wel te maken met ongesteldheid enzo

15 okt 2013, 19:10, anoniempje
6

als je een witte afscheiding in je onderbroek heb word je bijna ongesteld maar dat duurt nog wel even want naar een witte afscheiding krijg je nog bruin

16 okt 2013, 00:10, ik
7

witte afscheiding kan ook komen doordat je opgewonden bent en "nat" wordt :P dat merk je niet altijd direct.

16 okt 2013, 15:10, natje
8

dat je iets afscheidt dan bedoel ik

16 okt 2013, 15:10, natje
9

nou dan ben ik wel heel vaak opgewonden!
iedereen bedankt voor jullie reacties.

16 okt 2013, 19:10, kweet niet
10

Hoi dames,

Ik ben 12 jaar en ik ben nu al ongesteld. Toen ik 11 was kreeg ik dat witte spul al uit mijn vagina. Het is erg normaal. Dat betekent dat je binnenkort ongesteld gaat worden! Ik ben nu al ongeveer 8 maanden ongesteld en steeds een paar dagen voordat ik ongesteld wordt komt dat slijm uit me vagina. En dan de dag wanneer ik ongesteld ga worden krijg ik eerst bruin slijm en daarna komt het bloed pas. Ik heb het ook nog besproken met vriendinnen. Bij hun gebeurde ook precies 't zelfde. Ik denk dus ook bij jullie.

Michelle

17 okt 2013, 02:10, Michelle01
11

Bedankt, maar ik heb het al best wel lang.

19 okt 2013, 09:10, kweet niet
12

Ik ben ook dertien en nog niet ongesteld. Ik heb ook al een lange tijd witte afscheiding in me onder broek. Maar ik vraag me eigenlijk af hoelang je dat krijgt voor dat je ongesteld wordt.

Xx my

24 okt 2013, 11:10, schatjee
13

Ja ik dus ook

29 okt 2013, 14:10, kweet niet
14

Hoi,
Ik ben nu 2 maanden elf en heb al sinds mijn negende witte afscheiding toen ik negen was wel minder maar nu steeds meer
Plzzzz help me

1 dec 2013, 19:12, Hihihi
15

Ik heb het ook heel veel en het word nu een beetje donker geel, ik ben btw 12 jaar. Ik ben wel benieuwd of in binnenkort ongesteld ga worden, maar ik vind dat afscheiding gebeuren wel erg vervelend omdat het een beetje stinkt.. Xxx-een meisje

1 dec 2013, 22:12, Een meisje
16

Hallo

Ik ben dan al wel jaren ouder , als eerste nergens om je
Druk over te maken. Dat is heel normaal, bijna iedere vrouw heeft dat. Je hoeft het ook echt niet vies te vinden want dit helpt juist je vagina schoonhouden.

Gewoon 1 a 2 keer per dag je onderbroek verschonen en bij voorkeur katoen dragen. Inlegkruisjes kunnen het trouwens verergeren.

Als je meer vragen heb erover, hoor
Ik het graag.

2 dec 2013, 01:12, Beyourself!
17

Hallo,
ik ben 13 jaar.
Ongeveer een jaar geleden had ik het ook. Nu begint het weer. Grijswit spul, niet helemaal vloeibaar, maar een beetje brokkelig. Ik maak me wel een beetje zorgen, op sites las ik dat het een of andere schimmelinfectie kan zijn?

21 jan 2014, 18:01, It's me
18

nee maak je geen zorgen dat hoort erbij in de puberteit ja dan duurt het niet lang meer voordat je ongesteld word, had het ene half jaar en toen werd ik ongesteld. je kunt inlegkruisjes gebruiken zodat het niet in je onderbroek komt!

Xxx

21 jan 2014, 20:01, meisje14jaar
19

Ik heb t ook en ben tien is t niet ap normaal. ?

29 jan 2014, 15:01, Anoniemoo
20

Je kan witte scheiding ook nadat je ongesteld krijgen...
Als je witte afscheiding krijgt betekend dat dat je baarmoeder groeit!!
Dus wees niet ongerust!!

29 jan 2014, 16:01, Anoniempje2019
21

Ik heb al een tijdje witte afscheiding...
elke dag wel een paar keer.
dan voel ik iets in m'n onderbroek druppelen.
ik geloof dat je dan binnekort ongesteld word...
Moet eigenlijk standaard maandverband in m'n tas hebben.

xxx

3 feb 2014, 14:02, 1DLoverrx
22

Ik had dit wel een jaar lang voordat ik ongesteld werd. Gewoon afwachten dus. Het betekent echt niet dat je bij wijze van spreken over een week ongesteld bent nu je afscheiding hebt

6 feb 2014, 15:02, jaja
23

Beste meiden,

Als het een geel achtige kleur heeft en/of stinkt kun je het beste even naar de huisarts of gewoon direct naar de apotheek gaan. Het kan namelijk vaginale schimmel zijn. Dit is niet gevaarlijk, maar wel erg vervelend, dus kun je er het beste wat aan doen. Je hoeft je er niet voor te schamen, want elke vrouw krijgt dit in haar leven.

Groet, Anne (huisarts)

6 feb 2014, 16:02, Anne Hezend
24

Lieve meiden ik ben 14 jaar en nog niet ongesteld maar wel in de puberteit, ik heb heel veel afscheiding maar de ene dag erger dan de andere dag. Ik heb het nu ongeveer een half jaar maar nu ben ik wel benieuwt wanneer jullie ongesteld zijn geworden na jullie afschijding!

Xxdvd

7 feb 2014, 23:02, schatjee
25

Ik heb het ook , maar durf niet aan m'n moeder te vragen voor inlegkruisjes ! M'n moeder lacht er dan vast om, dus is schaam me eigen dood ! Hoe kan je het ook oplossen zonder inlegkruisjes ??
Groetjes ; twaalfjarige

13 feb 2014, 18:02, Doedeledoe2002
26

Die witte afscheiding is echt niets ergs hoor!
Het is helemaal niet nodig om een inlegkruisje te dragen!!!

Het is namelijk helemaal niet goed voor je omdat het kan gaan broeien, ontsteken en schimmelen.

Wacht gewoon tot je ongesteldheid met maandverband en inlegkruisjes, daarvoor heb je ze echt niet nodig!!

Was je gewoon goed en trek elke ochtend een avond een schone onderbroek aan, dat is echt voldoende!

Dus: niet zo aanstellen, er is helemaal niets aan de hand.

13 feb 2014, 19:02, Manon
27

Doedeledoe2002 je kan ook in plaats van een inlegkruisje wc-papier gebruiken. En dat gewoon steeds verschonen nadat je naar de wc bent geweest.

13 feb 2014, 20:02, Teddy
28

hey ik ben 13,
ik heb al sinds oktober 2013 al van dat witte spul in mijn onderbroek. heb het als verteld tegen mijn moeder ze reageerde gewoon normaal dus gewoon vertellen!
ik ben ook nog niet ongesteld en eigenlijk vind ik het wel al tijd worden want ik ben wel al 13 ik ken maar 1 iemand die dat ook heeft gehad dus daar heb ik het tegen verteld maar wat kan ik er tegen doen en wanneer word ik ongesteld hopelijk kan iemand mijn helpen. ( het is wel al iets minder word ik het nu bijna)???

6 mrt 2014, 19:03, 13jarige
29

ik heb het nu al 2 jaar maar ben nog niet ongesteld hoe kan dat ??? please help

10 mrt 2014, 14:03, hopeloos !?!
30

krijg je ook afscheiding als je niet ongestelt kan worden, want ik ben bang dat ik het niet wordt maar ik heb wel afscheiding.

groetjes anoniem xxx

13 mrt 2014, 19:03, anoniem
31

hey,

ik denk dat je wel ongesteld wordt dan want anders krijg je het niet. maar hoezo denk je dat je het niet wordt?
of wil je het niet?

13 mrt 2014, 19:03, anoniem too
32

Ik ben 14 en ik ben nog niet ongesteld en ik heb nu al meer als een jaar witte afscheiding

18 mrt 2014, 19:03, Anoniem
33

sorry maar ik wil heel graag antwoord dus hier hetzelfde verhaal.

hey ik ben 13,
ik heb al sinds oktober 2013 al van dat witte spul in mijn onderbroek. heb het als verteld tegen mijn moeder ze reageerde gewoon normaal dus gewoon vertellen!
ik ben ook nog niet ongesteld en eigenlijk vind ik het wel al tijd worden want ik ben wel al 13 ik ken maar 1 iemand die dat ook heeft gehad dus daar heb ik het tegen verteld maar wat kan ik er tegen doen en wanneer word ik ongesteld hopelijk kan iemand mijn helpen. ( het is wel al iets minder word ik het nu bijna)???

20 mrt 2014, 08:03, 13jarige
34

Hoi meiden, k ben 13,5 en heb sinds ongeveer 2 maanden ook dat vieze spul en ik ben niet ongesteld. Deze week had ik plots last van ongeloovelijke hoofdpijn en buikpijn en een rot humeur, betekent dit dat ik binnenkort ongesteld word of is het gewoon normaal???

22 mrt 2014, 21:03, *******
35

heeeeeeyy,
ik had een jaar geleden ook witte spul in mijn onderbroek en de laatste tijd heb ik bruine spul op mijn onderbroek!!!
wat is dat?? word ik ongesteld????? of juist niet??ik wil het heel graag want ik heb gehoort dat als je je maandstonden hebt je dan kinderen kunt krijgen.... is dat bruin spul je maandStonden?????
Plllzzzzzz help me ,ik weet niet wat ik moet doen !!! en ik durf het niet aan mijn moeder te vertellen ....
ps:ik ben 12jaar!!!!! xx

23 mrt 2014, 18:03, meisje van 12 jaar !! :)
36

Ik ben 14 en ik ben nog niet ongesteld en al mijn vrienidinnen wel.

24 mrt 2014, 19:03, Marissa
37

het spijt me maar ik had al eerder een bericht gestuurd krijg ik nog antwoord want ik heb sinds 3 dagen een rothumeur en mijn vriendin is al ongesteld. dus ik denk dat ik het binnekort ook wordt omdat ik een rothumeur heb en ik heel veel last in mijn buik en hoofd heb is dit waar????

26 mrt 2014, 22:03, helpmeeee
38

@helpmeeee het zou kunnen, maar het hoeft niet. Maar als je al een tijdje buikpijn hebt, zou ik wel wat vaker naar het toilet gaan, om te checken of er ook bruine afscheiding in je onderbroek zit.

30 mrt 2014, 14:03, Hallo
39

Ik heb nu al bijna drie jaar die witte afscheiding in mijn onderbroek. Het is een beetje zuur (en het ruikt ook zuur) maar het hoort er gewoon bij hoor! Dat spul zorgt ervoor dat ie vagina gereinigd wordt. Je kunt niet zeker weten hoelang het duurt voordat je ongesteld wordt. Ik heb het al drie jaar en ben het ook nog niet! Dus relax, alles komt vanzelf wel. En oja: doe geen maandverband/inlegkruisje in je ondergoed. Dit is echt niet goed voor de vagina. Zo krijg je vagina niet genoeg 'zuurstof' en kan het gaan infecteren en schimmelen. Gewoon elke dat een schone onderbroek aandoen!

Ik hoop dat dit geholpen heeft! Succes! Xxxx

30 mrt 2014, 14:03, Meisje van 13
40

omgg ik d8 dat ik abnormaal was ofso ;0. Ik heb echt al 2 jaar witte afscheiding, ik ben ong. een jaar ongesteld maar het gaat gewoon door...
maar nu ik dit gelezen heb ben ik gerustgesteld ;)
tyy babes xx

p.s Ik bn 13 jaar

31 mrt 2014, 17:03, lauraatjee
41

Ik ben 12 had het ongeveer 1/2 jaar en ben laatst ongesteld geworden de meeste worden ongesteld nadat je je groeispurt gehad hebt haar hebt bij je vagina beetje oksel haar en beginnende borsten die afscheiding hoort hier dus ook bij voor ik ongesteld werd heb ik een aantal keren rood/bruine afscheidingen gehad dat is het begin dat was ongeveer januari en werd het begin maart ik voelde het beetje aankomen had elke dag wel even buikpijn en hoofdpijn je kunt ook rugpijn hebben die afscheiding heb ik nog steeds een beetje het is super normaal het maakt je vagina ook schoon je hoeft helemaal geen inlegkruisjes en al die shit te gebruiken voor je het daadwerkelijk word

Maak je er maar geen zorgen over wees juist blij dat je het nog niet bent het is erg vervelend en voor de meisjes die dit hun moeder niet durven te vertellen: gwn doen ze is het zelf ook en zal er heus niet raar van opkijken dat jij dit vraagt het is iets hartstikke normaals dat komt bij deze leeftijd ze kan je juist vertellen over haar ervaringen en dan weet je wat je te verwachten staat

1 apr 2014, 22:04, Girlwithadvice
42

hoi,
ik heb een korte mededeling :
als je ongesteld word is de afscheiding bruin (het klinkt vies maar het ziet eruit of er remsporen in je onderbroek zitten)
hoop dat je hier wat aan hebt xxxx

2 apr 2014, 16:04, esmee449
43

Heey ik ben 11 en ik heb er al een tijdje last van!! Wat moet ik doen?? Een inlegkruisje gebruiken?? Mn moeder weet het al en ze zegt dat ik inlegkruisjes moet gebruiken maar het zit echt TOTAAAL NIET!! Lekker!!!! Wat moet ik doen??

2 apr 2014, 20:04, Meisje die zich slijmerig voelt
44

het maakt niet uit dat het niet lekker zit!
maar inlegkruisje is ook niet zo super goed voor je
dus ik zou pas een inlegkruisje gebruiken als je ongesteld ben ik heb ook witte afscheiding maar ik leg gewoon een wc papiertje er in (werkt goed) ik ben ook nog niet ongesteld ben nu 13 1/2 en heb het al een half jaar

ik hoop dat je er wat aan hebt doegggg

6 apr 2014, 13:04, yolo1
45

Hey allemaal je hoeft echt niet bang te zijn ik ben dertien en heb ook al iets van een jaar witte afscheiding en iedereen zegt tegen mij: ja waarschijnlijk word je gauw ongesteld. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd (het zit er wel naar uit te komen) maar het is bij iedereen anders de ene heeft wel 2 jaar witte afscheiding de andere heeft het maar een half jaar dus laat het gwn op je af komen en dan zie je wel wanneer je ongesteld word!! Succes ermee iedereen en hopelijk hebben jullie hier wat aan!!!

7 apr 2014, 18:04, Yolooo!!!
46

De witte afscheiding is heel normaal! Niets om je zorgen over te maken, het is ten slotte om je vagina schoon te houden! Als je de witte afscheiding al een tijd hebt en je weet echt niet wanneer je ongesteld word kan je aan je moeder vragen wanneer zij ongeveer ongesteld werd, want het is meestal 'erfelijk', dat betekent dus dat als je moeder ( en misschien je zus) vroeg ongesteld werd(en) dat er veel kans is dat jij dat ook word! Dat werkt natuurlijk hetzelfde als je moeder (en zus) laat ongesteld werd(en)!
Verder succes!
Gr. M

13 apr 2014, 10:04, M.
47

Hee allemaal, ik ben zelf nu 13 (bijna 14) en heb al ongeveer anderhalfjaar afscheiding. Klinkt misschien gek maar ik zit een beetje te wachten want bijna al mijn vriendinnen zijn het al behalve ik :( maar hebben de meeste ongeveer 2 jaar afscheiding voor dat ze ongesteld worden? Of kan het ook veel langer duren? En hoe lang zit er ongeveer tussen de tijd dat je bruine afscheiding krijgt en het ongesteld worden? Wil iemand please antwoorden want ik wil graag wat meer te weten komen hierover xxxx anoniem

14 apr 2014, 19:04, xxx
48

Hey m.
Mijn moeder en zus waren het al op hun 11de en ik ben het nog steeds niet !! Is dat wel normaal?! Ik ben 13.

En xxx
Als je bruine afscheiding hebt ben je eigenlijk al een beetje ongesteld. De afscheiding word bruin door het bloed zeg maar. Dat zei mijn moeder.

15 apr 2014, 17:04, kweet niet
49

Hey, ik heb al een paar dagen last van buikpijn onder in m'n buik en vreselijke kop pijn en een rot humeur en laats ging ik naar de wc en zag een hart (beetje onzichtbaar) wit spul, is dat een witte afscheiding??? Wilt er iemand please vertellen of het wel of niet is???

Groetjes onzekermeisje (12 jaar)

17 apr 2014, 19:04, Onzekermeisje
50

hallo, ik heb sinds kort bruine afscheiding. hoelang duurt het ongeveer totdat ik dan ongesteld wordt?
xx

20 apr 2014, 20:04, xxxxxxxxx
51

Hee Onzekermeisje,

Ja, dit is de witte afscheiding. Je hebt dit een paar jaar (ongeveer 2, kan langer duren of minder lang).

En Xxxxxxxxx

Het kan verschillen hoe lang het nu duurt voordat je ongesteld wordt. Misschien morgen al, misschien over een week en misschien zelfs over een maand! Gewoon elke dag maandverband indoen voor de zekerheid.

21 apr 2014, 18:04, Qwerty
52

heey hoi ik ben 13 en heb ook al een paar maanden last van witte afscheiding vandaag had best veel hoofdpijn en een beetje buikpijn ik ben nu de enige in mijn klas die nog niet ongesteld is geworden plzz tell me wanneer ik het word

27 apr 2014, 21:04, ...
53

Bedankt voor het beantwoord van deze vraag Qwerte.
Heb sins een tijdje bruine afscheiding dus het kan niet meer zo lang duren tot ik ongesteld word

30 apr 2014, 20:04, Onzekermeisje
54

Je hoet niet persé dan binnekort ongesteld te worden.
Je vagina doet dit om het vuil weg te halen, daarom moet je het goed wassen.
Maar het kan inderdaad zo zijn dat je binnekort ongesteld word, zo ja, Alvast gefeliciteerd

1 mei 2014, 18:05,
55

Hallo,

Ik ben 12 jaar en heb ook al best lang witte afscheiding en het word er steeds meer. Ik vind dit erg vervelend. Ik heb ook vaak hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. Word ik binnenkort ongesteld?

1 mei 2014, 19:05, daggie
56

ik ben elf en ik heb ook afscheiding wat kan ik er aan doen en is het normaal

8 mei 2014, 20:05, eva
57

Ik ben 12 jaar en ben ongesteld.
Ik wil even zeggen dat Afscheiding het normaalste is wat je hebt daar onder.
Afscheiding is heel erg normaal dus! Maak je geen zorgen!
Je moet weten dat ieder lichaam anders is, dus het kan zijn dat je nu afscheiding hebt gekregen en dat je pas over 1 jaar ongesteld word. Of het bloeden morgen begint! Het kan allemaal. Bij mij was het zo dat ik een jaar lang afscheiding had, zonder dat ik ongesteld geworden ben!
Maar nu ben ik gewoon ongesteld. Misschien even wat tips waar aan je kan merken dat je ongesteld ( kan ) word.
- Hoofdpijn
- BUIKPIJN!
- Chagrijnig.
Dat is waar ik veel last van heb. Ik hoop dat jullie er allemaal wat aan hebben!
Groetjes, OVAP. ( oplossing voor alle problemen )

8 mei 2014, 21:05, LovelyUnicorn
58

Hallo,
Ik ben 12 1/2 en heb ergens gelezen dat je eerst slijm krijgt en dat kan je herkennen als je het vast pakt en dan tussen je duim en wijsvinger tehouden en als het dan mee gaat als een kauwgom dan wordt je binnekort ongesteld.

Ik heb dat namelijk en heb ook de laatste tijd veel buikpijn en misselijkheid en chagrijnig.
Wordt ik dan binnekort ongesteld??

Xx viv
P.s.

8 mei 2014, 23:05, Vivxx
59

Heey ben 11 en word in juli 12!
Ik heb al een tijdje gerommel in mijn buik en regelmatig buikpijn. Ook van dat roodbruine spul in mijn onderbroek!!! Wat moet ik doen? Word ik al bijna ongesteld?! Help!

9 mei 2014, 20:05, Robinlol
60

Hee allemaal!

Ik had een vraagje: ik heb nu ong, al 2,5 jaar die witte afscheiding, en sinds gister en vandaag heb ik echt buikpijn. Geen misselijkheid maar echte buikpijn. Zou ik nu ongesteld worden? Want ik heb echt erge buikpijn >,<

Alvast bedankt!
Xxxx

9 mei 2014, 21:05, Qwerty
61

Heee Qwerty, dat hoeft niet perse, dat je dan ongesteld word. Soms duurt het dan nog een jaar. Soms zit er wel is een drol vast en voelt het alsof je ongesteld gaat worden. Maar soms is het ook weer zo dat je daarna roodbruin spul in je onderbroek krijgt; dat is het echte alarm. Hopelijk heb je hier wat aan

XXXXXXXX Anoniempje, 14 jr oud

10 mei 2014, 07:05, Anoniempje
62

heey,

ik ben een meisje van 13,5 en heb al 3 jaar van die afscheiding, maar sinds een paar maanden zijn het echt klonten. Weet iemand wat dit gaat beteken? Ik heb de laatste tijd vaker ruzie met mijn ouders, en ben snel geïrriteerd en chagrijnig. Heb ook veel buikpijn en hoofdpijn. Please kan iemand me zo snel mogelijk helpen?

xxx

12 mei 2014, 21:05, een heel onzeker meisje
63

Kan iemand helpen weet niet wat ik moet doen en heb ongeveer al langer dan 6 maanden afscheiding en heb best vaak buikpijn mijn vriendinnen zijn nog niet zo ver dus pleas kan iemand mij zeggen wat ik moet doen ?

13 mei 2014, 19:05, Kp
64

Ik ben al een jaar ongesteld maar ik heb al 1 1/2 jaar die afscheiding, ik word gedwongen om een maandverband in te doen iedere dag anders lekt het gewoon door mijn onderbroek heen en heb ik een vlek in mn broek zitten. Ik ben 14 jaar. Ik durf het niet aan mn moeder te vertellen en niemand weet het. Iedereen denkt dat ik echt perfect ben alleen ik ben best onzeker over dit onderwerp

15 mei 2014, 13:05, sasha123
65

Ik ben 14 en een paar maanden, en ik heb ook witte afscheiding.. Mijn ma was pas 15 1/2 en ik heb t al 2 jaar, dus ja... Het verschilt.. Ik zou als ik de mensen was die al bruinere afscheiding heeft wel maandverband of tampon meenemen!! kusjes

10 jun 2014, 01:06, Kuzie
66

Even voor iedereen . Ik had een tijd geleden dit forum geschreven en ik ben nu ongesteld :/

10 jun 2014, 21:06, kweet niet
67

Heeey, ik ben 14 en ben al een jaar ongesteld alleen mijn witte afscheiding gaat gewoon door is dit heel erg?! Alsjeblieft help, want ik voel me er heel erg onzeker over...en durf het ook niet aan mw moeder te vragen, ik ben bang dat ik onvruchtbaar ofzo ben :'( alsjeblieft help!!!

10 jun 2014, 23:06, mex
68

En ow ja, het is echt heel veel witte afscheiding, echt iets van drie x per dag een dikke vloeibare klodder :( alsjeblieft help me!!!

11 jun 2014, 00:06, mex
69

Mex ik heb het ook echt heel vervelend maar het hoort er bij

11 jun 2014, 22:06, Plu
70

Dus het is niet raar? :D o dan ben ik nu echt heel erg opgelucht! Je hebt me dag verbeterd :) xx @ plu

12 jun 2014, 00:06, mex
71

Ik heb alleen mijn ongesteldheid zijn niet bloed druppels maar een soort rood/bruine gelei, is dit wel goed? Want ik heb dat nu al een jaar dat bruine dus het gaat denk ik ook niet meer weg. Weet iemand wat dit is? En hebben jullie dit ook?? xx

14 jun 2014, 23:06, mex
72

Ik heb ook erg last van wit slijm heb het nu ongeveer 1 jaar ik ga morgen denk een inlegkruisje aan dien want ik vind het echt heel erg vervelend als mijn onderbroek telkens nat is hoe denken jullie hier over?

15 jun 2014, 22:06, Welofniet
73

Niet doen, want hierdoor heefr het geen lucht om te "ademen" en gaat het schimmelen, dus dan krijg je ene schimmel infectie. NIET DOEN DUS !! xx

17 jun 2014, 21:06, mex
74

Maandverband wel of ook niet

17 jun 2014, 22:06, Welofnier
75

Ik ben best wel slim ook.. Ik heb ook van die bruine afscheiding maar ik dacht dat ik al echt ongesteld was, dus ik had t aan mn moeder verteld die zei wel van: Op het begin kan je veel bruine afscheiding hebben. Maar ik ben dus nog niet ongesteld weet ik nu, ik had al telkens maandverband en alles in maar dat was dus helemaal niet nodig. Ik vraag me wel echt af wanneer ik dan ongesteld word.. x

23 jun 2014, 21:06, GirlsAreTheBestt xo
76

Heey meiden, ik ben het toevallig vandaag voor het eerst geworden (13,7 jaar) ik heb er niks van gevoeld gelukkig ik was vandaag namelijk in de efteling haha, maar ik merkte wel dat ik afgelopen week meer witte afscheiding had dan anders, misschien ook handig om te weten voor jullie

3 jul 2014, 20:07, S
77

Hey, Ik ben 12 jaar ik heb al sinds mijn 10e witte afscheiding en ik wacht al zo lang tot ik ongesteld wordt! Wanneeeer nou ik wordt gek van dat vieze stink spul!

25 jul 2014, 15:07, anoniem
78

En het is niet vloeibaar ofzo maar echt slijm

25 jul 2014, 15:07, anoniem
79

Hey ik heb het ook mijn borsten groeien al ik krijg ook al schaam haar en heb al sinds mijn 9e wit spul in mijn onderbroek en ben nu 12 ook heb ik al ongeveer een maand plotseling hoofdpijn en buikpijn . Wil iemand mij helpen pliess

30 jul 2014, 18:07, Helpp
80

Mijn borsten doen ook heel erg pijn en ze zijn hard help plies

30 jul 2014, 21:07, helpp
81

Hallo meiden ik ben al ongesteld ik ben nu bijna 14 maar het is niet erg als je afscheiding hebt het is juist goed voor je vagina als het rood/bruin wordt zou ik voor de zekerheid maandverband of een inlegkruisje in je tas doen voor als je het wordt.
Groetjes anoniem

1 aug 2014, 12:08, lol
82

Ik heb nu 1 dag harde witte afscheiding
Hoelang duurt het dan nog totdat
Ik ongesteld wordt?

2 aug 2014, 19:08, hulpzoekend meisje
83

ik heb dit ook al een paar jaar en zodra ik ongesteld werd hield het op. het maakt dus niet uit hoe lang je het al hebt en het stopt als je ongesteld wordt. klaar

7 aug 2014, 21:08, merel
84

Beste meiden,
Maak je er vooral niet te druk om. Elke vrouw heeft dit en het is harstikke normaal. Het 'witte spul' is afscheiding. Het is wit en wanneer het in je onderbroek opdroogt wordt het een beetje geel. Het ruikt een beetje zuur en is helemaal normaal. Het kan best een tijdje duren voorsat je ongesteld wordt. Als je afscheiding een beetje bruinog wordt is jet verstandig om inlegkruisjes te dragen omdat dan de ongesteldheid eraan zit te komen. Wees ook niet bang om het tegen je moeder te zeggen want zij zal dit vast en zeker wel herkennen!

11 aug 2014, 20:08, Roos
85

hoi, ik heb last van de problemen:
opgezwollen schaamlippen
jeuk/pijnlijk
voel me raar/steeds bijna flauw vallen enzo
heeft dit te maken met vaginale schimmel? daar ben ik namelijk erg bang voor! ik hoorde ook dat het met ongesteld worden te maken kan hebben. dat ben ik namelijk nog niet
xx 13-jarige

12 aug 2014, 09:08, een meisje wachtend op antwoord
86

Ik was al vanaf mijn 10de ongesteld. Voor dat je ongesteld bent dan kan je wat afscheiding hebben. Dat is altijd als je ongesteld moet worden. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor ;)

12 aug 2014, 17:08, Larissaxx
87

Hey k ben 13 k heb af en toe dat witte spul da is dn beetje hard op het einde van de dag en t stinkt k ben bang dat ik niet ongesteld word ??? Help mee aubb wnnr word ik het bijna all me vriendinnen zijn het behalve ik :( wnnr word ik ongesteldd ???

14 aug 2014, 03:08, anoniempjexx
88

Heei meiden
Mijn vriendinnen zijn bijna allemaal wel al ongesteld maar ik nog niet ik heb al een half jaar witte afscheiding en ook wel eens buikpijn onder in mijn buik. Wordt ik het misschien binnenkort ?? Help ben er best onzeker over
xx nooki 12 Jr oud

15 aug 2014, 22:08, nooki
89

Heey Nooki zou kunnen is bij iedereen anders maak je er niet te veel zorgen over xx Raadgever

20 aug 2014, 22:08, Raadgever
90

Ik ben een meisje van 13, en had al een tijd last van veel afscheiding en sinds gister is mijn afscheiding bruin geworden. Ik heb nu in mijn onderbroek maar een inlegkruisje gedaan maar wat moet ik doen? En wat betekend het ? - XXX -

3 sep 2014, 07:09, Mwiep
91

Hoi ik ben 11 en ik heb ook zo'n witte afscheiding. maar ik heb het nu al een paar maanden en ik weet niet hoe lang het nog duurt voordat ik ongesteld ga worden kan iemand mij helpen?

16 sep 2014, 22:09, ik wil het weten!
92

Hallo,

Ik heb even gesproken met een goede vriend van me. Hij geeft les in het vrouwelijke en mannelijke geslachten met name verandering in je lichaam. Ten eerst moest ik deze ene fabel weg halen: komt er witspul uit je vulva dan betekent het niet dat je ongesteld wordt.

Die wittespul heeft of kan meerdere oorzaken hebben. Van ontwikkeling van je lichaam tot ontsteking. Zo gauw het gaat stinken of heftig is meteen naar de huisarts. Want dan heb je een ontsteking. Ook als het erg gaat jeuken of er komen scheurtjes gelijke naar de huisarts.

Wel elke keer je vagina goed wassen met warm water en geen zeep gebruiken. Want je vulva maakt zure spul aan om de bacterie te doden. Door het te wassen met zeep maak je de zuur kapot waardoor de bacterie meer kans krijgt om een ontsteking te creëren.

Hij wil graag een keer een dag organiseren waar jullie allemaal deze vragen kan stellen en hij beantwoord ze. Maar wegens dat jullie minderjarig zijn kan voor hem een probleem oorzaken want hij moet van te voren toestemming krijgen van de gemeente en van alle ouders om dit bijeenkomst te organiseren. Anders raakt hij zijn bevoegdheidkwijt. Dat vind hij zelf ook jammer want hij krijgt vaak dit soort vragen.

18 sep 2014, 13:09, Gz ben
93

Hee allemaal!

Ik heb een vraagje,

Ik heb nu drie keer bruin spul gehad, maar niet echt ongesteld. Ik leg het even uit:

De eerste keer had ik het 4 dagen. 4 dagen bruin spul. Maar echt heel weinig.

De tweede keer (was ong. een maand later) had ik het ook weer 4/5 dagen (dat bruine spul). Toen had ik echt super veel en moest ik ook maandverband dragen want anders zou ik doorlekken (en tampons want ik was op vakantie en zwemmen enz).

De derde keer was twee weken na de tweede keer en toen had ik het maar 1/2 dag(en). Toen was het niet weinig maar ook niet veel. Ik denk gewoon normaal.

En nu, ik denk bijna wel twee maanden later, ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.
Ik heb nu gewoon weer de witte vloed (dat slijmerige spul dus) en dat had ik ook al 2/3 jaar.

Weet iemand wanneer ik kan verwachten wanneer ik ongesteld word, of had iemand het zelfde iets want ik vind het echt raar dat ik het nog steeds niet ben.
Ik bedoel, veel vriendinnen van mij zijn het al en die waren het of meteen of 1 dagje bruin spul en de volgende dag meteen rood. Niet 3x bruin zoals ik. Dusja, wat moet ik hier van denken? Of wat denken jullie?

20 sep 2014, 22:09, Dropje
94

ik heb al heel lang wit spul in mijn onderbroek sinds kort heb ik bruine afscheiding en veel hoofdpijn of buikpijn of rugpijn ben ik bijna ongesteld ?

4 okt 2014, 16:10, lizzi love
95

Hey meiden!

Ik ben 13 jaar en al ongesteld, je hoeft je hier echt geen zorgen over te maken! Ik heb het aan mijn moeder gevraagd wat dit is en ze heeft het me uitgelegd. Misschien dat jullie dat ook kunnen vragen? Ik moet binnenkort weer ongesteld worden en heb nu ook witte afscheiding, ik krijg er ook altijd pijnlijke borsten bij, maar dat zal voor iedereen wel anders zijn. Kortom, dit is echt niks om je druk over te maken. Als het van kleur veranderd en het gaat stinken raad ik je aan om even langs de huisarts te gaan, dan is het zo gepiept.

Doeiii!

Meisje van 13.

15 okt 2014, 18:10, Datgurll.
96

Hey meiden
Ik ben 11 en ben ongesteld. Voor dat ik ongesteld was had ik ook afscheiding en dat is heel normaal en het betekent ook dat bacteriën uit je vagina zijn. Misschien goed om te weten: als je ongesteld bent geweest dan heb je afscheiding dus dan weet je dat je niet meer ongesteld bent maar het weer de volgende maand weer bent. Hopelijk heb ik je geholpen.

16 okt 2014, 21:10, Thad11
97

Hoi, ( ik ben 12 jaar)ik heb sinds een half jaar dat witte spul
Wat betekent dat??
Groetjes
Anoniempje

18 okt 2014, 16:10, Help!!
98

Hoi ik ben 11 jaar en heb sinds gister wit spul en bruin/geel slijm in mijn onderbroek en ik heb de hele tijd last van mijn rug en pijn net boven mijn blaas word ik bijna ongesteld?

Please geef me tips

24 okt 2014, 19:10, Arahbff
99

heey ik heb sinds eergisteren bruin/rood slijm in me onderbroek het is niet superveel ofso betekent dit dat ik bijna ongesteld word ?? ik ben over 2 maanden 13 xx

25 okt 2014, 17:10, bangerdjee
100

antwoord aub !!! ben echt bang

25 okt 2014, 17:10, bangerdjee
101

Hoi,
ik heb het zelfde alleen ik ben er niet bang voor ofzo.
Ik ben jong, 10 jaar.
En ik heb het al.
Ik heb boeken gekocht van Hoe Overleef Ik......?
En het hielp me daar staat alle informatie in van de puberteit.
Ik heb al schaamhaar, groeiende borsten, kleine pukkeltjes, witte vloed, pesthumeurs en vervelende ouders. Daar had ik al veel last van.
Ik heb ook nog een boek gekocht dat gaat over ongesteld en daar staat alles in (ook).
Borsten en al en zo heb ik een bh gekocht met vulling.
Dus zo zie je maar dat je het kan overleven.
Dus mijn surfivaltip is:
Koop boeken en vind veel informatie dan word je vast niet meer bang en ongerust!
Veel succes!
x

27 okt 2014, 21:10, Anoniempje
102

Haay ik heb al begin 2014 afscheiding wit maar ik heb soms ook aan de voorkant bruinig spul zitten maar dat is niet brokkelig of het zelfde als dat witte spul maar wordt ik bijna ongesteld want ik word helemaal gek van harde geluiden op school en dan word ik heel erg misselijk en ik heb ook krampen boven mijn blaas wat moet ik doen ik ben net 11 geworden in augustus

28 okt 2014, 07:10, chrissie van der veld
103

Hoi ik ben al heel vaak ongesteld geweest maar heb heel vaak wit spul ik wil dus vragen wat ik er aan kan doen en hoe het weggaat komt het door ongesteldheid of door wat komt het

3 nov 2014, 18:11, Vragende meisje
104

hey,,

ik ben 11 en heb afscheidng in me onderbroek ik ben echt ongerust en nu heb ik ook nog een schimmel gekregen omggg ik durf het aan niemand te vragen niet eens aan me moederr.......is dit normaal???????????
en ik heb op websites gelezen dat je het best naar de huisarts kan gaan of naar de apotheek ..... dat ga ik dus NOOIT doen maar wat nu??????

3 nov 2014, 19:11, haagse para babe
105

Hooi,
Ik ben nu net 13 geworden. Maar ik heb al 2 jaar witte afscheiding:( en ik ben nog niet ongesteld geworden, ik vind et wel tijd worden al mijn vriendinnen zijn het al rond hun 11-12 de geworden ! Help

8 nov 2014, 16:11, 13tje
106

Hoi jongens,
Ik ging vanavond douchen en toen ik net onder de douche wou stappen lag er een witte slijm in mijn ondergoed. Ik heb het met me moeder besproken ze zegt dat je er maandverband in moet gaan doen, ik ga bijna op kamp naar Ameland en dan wil ik graag zwemmen kan dat dan wel? Het doet geen pijn. Maar ik lig nu in mijn bed en voel telkens dat er iets uit me vagina wil lekken, ik voel dan maar ik voel dan helemaal niks.. Wat is dit? Hoe vaak per dag hebben jullie dit reageer terug ❤️

X

13 nov 2014, 22:11, Bang
107

Heei ik heb het al sins eind groep 7 En ik zit nu in de 2 de Klas dit is toch niet goed

Reageer asjeblieft snel heb hulp nodig

18 nov 2014, 21:11, Hulp nodig
108

hoi ik ben 16 ik heb ook al 2 jaar dat witte spul en ben nog niet ongesteld mijn dokter zegt dat ik dan binnenkort ongesteld zou gaan worden gezien mij. vorderingen in lichaams groei(als je dus wat lichasgroei hebt borsten en schaamhaar enzo dan gaat get wel binnenkort gebeuren dat je ongesteld word) daarbij gewoon aanje moeder vertellen het is iets heel normaals om witte afscheiding te hebben

18 nov 2014, 22:11, anoniem
109

hallo mensen,
ik heb die witte afscheiding(dat wordt meestal witte vloed genoemd) meer dan 1 jaar gehad. mijn moeder zeg dit in mijn onderbroek zitten dus kocht inlegkruisjes voor me. 1 dag voor mijn 15e verjaardag-9 november(laatst dus)- werd ik ongesteld. dit duurde 7 dagen lang. het was een bruine afscheiding. nu heb ik ineens weer van dat witte vloed maar ik las dat dat normaal was. de een zij dat je baarmoeder dan groter wordt en de ander zij dat ze een paar dagen later weer ongesteld zou gaan worden. welke van de 2 is waar? xxx

19 nov 2014, 14:11, Snufide
110

Heyy Meide....

Ik ben nu 14 sinds oktober maar ik heb al sinds groep 8 afscheiding in mijn onderbroek.
En ik zit nu in de 2e, Dit is toch niet gezond?
Ik durf het niet met m'n moeder over te hebben want die doet over alles vervelend, ze denkt van alles en nog wat als ik over deze zaken met haar wil praten?
Het wordt ook steeds dikker, maar hoelang zou het nou ongeveer nog duren?

Help me please....

xxx Me

26 nov 2014, 22:11, xxxMe
111

Ik zit in de derde en had al witte afscheiding sinds groep acht, volgens mij duurt het gewoon bij sommige wat langer om ongesteld te worden. Iemand tips of dit normaal is?

27 nov 2014, 15:11, brunette
112

Ik ben veertien en heb geen idee hoelang al witte afscheiding, maar is die witte afscheiding bij jullie ook beetje wit doorzichtig en slijmerig? Alvast bedankt x

30 nov 2014, 17:11, IKKE
113

hoii,
ik had eerst witte afscheiding in mn onderbroek maar sinds een paar dagen ook bruin... betekent dit dat ik binnenkort ongesteld ga worden? (ben trouwens al 14)
heb ook erge hoofdpijn en misselijk,maar niet hele erge buikpijn.. help me

30 nov 2014, 22:11, onzeker meisje
114

heeey, ik denk het wel! sterkte x

2 dec 2014, 17:12, .
115

Hoi

4 dec 2014, 22:12, Hoi
116

Heey meiden ik ben een meisje van elf jaar en ik heb
al best wel lang witte afscheiding in mijn onderbroek.
vandaag is het geel en morgen wit ik weet niet wat ik moet doen.. Ik schaam me ook enorm bij de gym en bij het zwembad . Een meisje uit mijn klas zit ook de hele tijd op me te letten help me !!???
Lieve groetjes een wanhopig meisje !

5 dec 2014, 07:12, Alicia Wb.
117

Hai ik ben 11 en heb allang wit spul in mijn onderbroek hoellang duurt het
Ongeveer voor dat ik ongesteld wordt?? Xx geheim. Ke

5 dec 2014, 19:12, Geheim. Ke
118

Heey meiden, ik ben zelf 13en heb al 2 jaar die witte afscheiding. Dus ik denk dat het normaal is dat je rond je 11/10 het krijgt. Ik zou zeggen maak je geen zorgen erover wanneer je ongesteld word word je het gewoon. Suc6 met alles ;)

9 dec 2014, 15:12, LoveMore
119

Hoi meiden
Ik heb nog niet heel lang die afscheiding alleen het was de eerste paar keer wit en nu word het bruin. Ik wil graag weten wat dit betekent is er iemand met het zelfde??
(Ik ben 12)
Xx

11 dec 2014, 16:12, Anne
120

Ja hoor! Dat betekent dat je waarschijnlijk snel ongesteld wordt!!!
Ik schaamde me heel erg toen ik voor het eerste ongesteld werd maar toen mij moeder er achter kwam was ze heel blij voor me! Zeg het dus gelijk tegen je ouder(s) als je ongesteld wordt! Dan kunnen jullie samen maandverband uit zoeken!

xx someone

12 dec 2014, 14:12, Justsomeone
121

Heey ik heb al een half jaartje al een remspoor in me onderbroek maar het is wel wit als het nat is maar als het opdroogt dan is het geel is dat het teken ps heb al schaam haar oksel haar borsten en maak me zorgen
Groetjes iemand

12 dec 2014, 18:12, iemand
122

Sorry alsjeblieft help me alsjebliefdt
Groetjes iemand

12 dec 2014, 18:12, iemand
123

nee sorry het hoort eerst bruin te worden...

12 dec 2014, 18:12, Justsomeone
124

Is dit een teken ??

12 dec 2014, 18:12, iemand
125

Dat heet witte vloed, en het is niet erg. Als je geil word, dan krijg je dat. Ik heb het wel elke dag en ik ben 11

13 dec 2014, 13:12, Iemand...
126

Just someone: ik vind het best wel eng al word ik ongesteld om het tegen me moeder te zeggen lijkt me heel raar.. Hoe is je moeder er dan achter gekomen?? Heb je een tip ??
Xx
(Meisje van 12)

13 dec 2014, 15:12, Anne
127

Ik heb al 1,5 of 2 jaar een witte afscheiding en nu word het steeds minder vloeibaar en ook iets donkerder word. ik heb nu soms last van buikkrampen maar ik ben niet ongesteld. Sommige mensen zeggen dat als je een groeispurt krijgt, okselhaar en schaamhaar en borsten krijgt dat je dan ongesteld kan worden. Het punt is dat mijn borsten nog klein zijn,maar wel aan het groeien zijn, okselhaar en schaamhaar groeit maar dat ik geen groeispurt heb ofzo. Word ik ongesteld en zo ja, waarneer?!
HELP ME PLEASE!!!

15 dec 2014, 15:12, weetnietmeer
128

Weetnietmeer: dat kan maar er hoeft niet het kan bij iedereen verschillen...

15 dec 2014, 16:12, Iris
129

Wat moet ik dan nu doen?

15 dec 2014, 19:12, weetnietmeer
130

Afwachten .... Tot dat je hoofdpijn klachten, buikpijn en roodbruin spul in je onderbroek vind dan is het meestal het teken dat je het snel zal woorden .... DUS SUCCES

16 dec 2014, 14:12, Iris
131

Bedankt

16 dec 2014, 16:12, weetnietmeer
132

Ik heb soms ook steken op de plek van mijn baarmoeder... en nu?
Wil iemand mij helpen???

16 dec 2014, 19:12, weetnietmeer
133

Ik ben 13, en had dat ook, nu heb ik sind 1 of 2 dagen bruine afscheiding, maar het is echt heel erg veel. Is dat dan dat je echt heel binnenkort ongesteld word?

17 dec 2014, 11:12, Boekenmeisje
134

Denk het wel.....boeken meisje

17 dec 2014, 16:12, ....
135

@ boekenmeisje had je het tegen mij?

17 dec 2014, 18:12, weetnietmeer
136

Ik denk het wel boekenmeisje

17 dec 2014, 19:12, Eva
137

Hoi meiden
Ik ben elf en ben bang dat ik opeens ongesteld word
ik heb ook van dat witte spul in me broek ik maak me een beetje zorgen.

Xxx
Anoniem

20 dec 2014, 22:12, hopeloosmeisje
138

Ik ook!!

21 dec 2014, 19:12, denkhetzelfde
139

Hi, ik ben 12 jaar en nu ook ongesteld, en ik heb dat witte
spul meer dan een half jaar gehad. :-( Bij mij duurde het echt heeel lang voordat mijn ongesteldheid door kwam. Een vriendin van mij heeft het maar een paar weken gehad.
Sterkte, degene die het hebben maar het is niet het einde van de wereld! (Ook al dacht ik dat wel)

22 dec 2014, 20:12, Ik zeg mijn naam liever niet.
140

ik heb al afscheiding vanaf mijn 9de......en ik ben nu 12 en nog steeds niet ongesteld, toen ik 9 was had ik dus al afscheiding, dan dacht ik altijd dat ik in mijn broek had geplast omdat het zo nat aan voelde, maar na een tijdje begon ik dat ook best idioot te vinden omdat ik eigenlijk altijd op tijd naar de wc ging.
wat kan ik eigenlijk doen om te zorgen dat mijn onderbroeken niet meer zo vies zijn???

23 dec 2014, 22:12, **anoniempje**
141

Heyy!

Ik heb witte slijm in mijn onderbroek maar het voelt best natterig aan :c
Ik heb al die reacties gelezen maar duurt dat 1 of 2 jaar voordat die slijm weggaat, het gaat nooit weg begreep ik ook maar het ruikt vies & ik word agressiever tegen mij ouders maar heb volgens mij al 2weken last van hoofdpijn en buikpijn...
Help mij, ik heb tips nodig.. Ik heb gisteren inlegkruisje gebruikt (door mijn moeder aangeraden)
Groetjes T.

24 dec 2014, 11:12, T
142

Ik heb het al heel lang maar ik ben nogsteeds niet ongesteld, kan dat kloppen?

24 dec 2014, 13:12, 😋☺️
143

Heeey meiden,
Dit heeft iedere vrouw, het kan te maken hebben met ongesteldheid, of je kan je opgewonden voelen... ;) jullie hoeven je allemaal geen zorgen te maken want dit hoort. Elke vrouw krijgt/of heeft dit

27 dec 2014, 00:12, Maakjegeenzorgen
144

Ik ben 14 en ook nog niet ongesteld, k heb al sinds mijn 12de witte afscheiding dus het betekend niet dat je na witte afscheiding meteen ongesteld word maar ik zit al wel heel erg in de puberteit.

Xx

29 dec 2014, 23:12, Anoniem for ever
145

Is de witte afscheiding hetzelfde als dat wanneer je opgewonden raakt?

31 dec 2014, 17:12, IKKE
146

heejj, ik ben 11 jaar en had vorige week drie dagen lang bruine afscheiding {denk ik maar je poept ook niet drie dagen lang in je broek dussjaa} nu is het een week later {logisch xdd😂😂} en heb het weer het is niet roodbruin maar echt bruin bijna zwart ik heb gelezen dat het opgedroogd bloed is klopt dat? X antwoordt alsjebliefttx

31 dec 2014, 23:12, xbdbx_
147

@bdbx_ ik had vorige maand dus precies hetzelfde! ik heb het aan mijn moeder gevraagd maar het is geen opgedroogd bloed, maar een ander spulletje Ofzo. wat ik wel weet is dat je nu bijna ongesteld word. ik ongeveer een week daarna. ik hoop dat ik je geholpen heb! xx

4 jan 2015, 00:01, anonieeemm
148

Heey
Ik heb nu al heel lang afscheiding en ik heb er al drie stipels bloed een tijdje geleden in me broek gevonden en heb steeds krampen en ben sachie en ps heb adhd en maak me
Nogaal zorgen

4 jan 2015, 16:01, iemand
149

oo bedankttx @anonieeemm ik weet niet of ik het word hoop het wel alleen mijn moeder was het echt heel laat enso maar kan je het dan ook worden? ik heb wel wat buikpijn enso en heb niet echt hele brede heupen ze groeien wel maar het is niet veel!

6 jan 2015, 21:01, xbdbx_
150

p.s als het geen opgedroogd bloed is wat dan? @anonieeemm

6 jan 2015, 21:01, xbdbx_
151

Heey
ik ben een meisje van 12 jaar en word in september 13. Ik heb nu Ongeveer 4 maanden last van witte afscheiding. Maar sinds 2 maanden werd het om de vier weken bruin. Wat is dit? Wordt ik ongesteld ofzoo??

7 jan 2015, 16:01, anomiempjexxx
152

Soms heb ik ook een beetje slijm in mijn onderbroek

7 jan 2015, 16:01, anomiempjexxx
153

En mijn onderbroek is ook sinds kort echt nat!

7 jan 2015, 16:01, anomiempjexxx
154

En sinds kort ook mijn onderbroek echt nat...

7 jan 2015, 16:01, anomiempjexxx
155

Oeps!

7 jan 2015, 16:01, anomiempjexxx
156

@anoniempjexxx
Ja het kan wel gaan gebeuren... heb je ook last van he buik? Of andere klachten?

8 jan 2015, 16:01, hallo
157

soms heb ik wel een beetje buikpijn en deze week had ik enorme rugpijn!

8 jan 2015, 18:01, anomiempjexxx
158

Heey ik heb ook afscheiding maar ik vroeg me af hoe bruin is die bruine afscheiding die jullie bedoelen? Licht of donker ofzo

8 jan 2015, 19:01, anoniem
159

T klinkt vies maar het ziet er uit alsof je een beetje in je broek hebt gepoept...... remsporen in je onderbroek...

8 jan 2015, 19:01, anomiempjexxx
160

heejj, ik heb eerder iets geplaatst en ben vandaag echt ongesteld geworden @anoniem in het begin is het wat licht en daarna wordt het wat donkerder en een beetje rood/bruin het kan ook roze zijn of zwart!! bij mij duurde ehrt 2weken totdat ik ongesteld ben geworden met dat bruine afscheiding gebeurde xdd😂😂

8 jan 2015, 19:01, xbdbx_
161

Srry maat ik heb iets eerder geplaatst maar geen antwoord gekregen...

Heey 
ik ben een meisje van 12 jaar en word in september 13. Ik heb nu Ongeveer 4 maanden lastvan witte afscheiding. Maar sinds 2 maanden werd het om de vier weken bruin. Soms heb ik ook wel een beetje slijm in mijn onderbroek. Soms is mijn onderbroek ook erg vochtig... vandaag ben ik 'doorgelekt' met mijn afscheiding.

Wat is dit? Wordt ik ongesteld???

8 jan 2015, 20:01, anomiempjexxx
162

Soms heb ik ook buikpijn, hoofdpijn en deze week had ik echt last van rugpijn...

8 jan 2015, 20:01, anomiempjexxx
163

Meiden,ik heb precies het zelfde,maar dan met een ander verhaal,ik heb geen buikpijn of iets anders,maar ik zie vaak in mijn vagina van dat witte spinnenweb zitten heel vies en goor natuurlijk ben maar 11 en ben bang dat ik ongesteld word,heb dit al paar weken maar hopelijk is het iets anders

8 jan 2015, 20:01, girl222
164

Dat is gewoon afscheiding meid!

8 jan 2015, 20:01, anomiempjexxx
165

Hooi ik ben 11 , en een jongere vriendin van mij had dit niet maar pas naa haar ongesteldheid . Ik heb het zelf ook al ongeveer een jaartje . Het wordt nog steeds niet geel of rood ? Een andere vriendin van mij had dit wel ongeveer2 jaartjes dus het is gwn afwachten . Het is handig om aan je vriendinnen te vragen of zij het ook hebben je bent vast niet de enige , ik bespreek het vaak met mijn vriendin want vroeger was ik hier onzeker over maar het lucht echt op . Of vraag het aan een vriendin die het al is en het zelf ook heeft gehad . Ik heb ook een vraag het begon toen ik schaamhaar kreeg al in groep 6!! En ik ging zweten en ik kreeg in groep 7 haar onder mijn oksels en mijn borsten werden wast groter ook had ik al begin groep zeven last van witte afscheiding en nu zit ik ik groep 8 en mijn borsten beginnen een ronde vorm te krijgen ik heb al 4 dagen last van buikpijn en ik ben al een hele poos chagrijnig maar ik ben nog steeds niet ongesteld hoelang gaat dit nog duuren voordat ik het word

10 jan 2015, 11:01, Anoniem
166

Heey meiden ik heb al best lang afscheiding maar de ene keer wit andere keer beetje geelig (geen plas) en andere keer beetje bruinig wat betekend dit?

10 jan 2015, 13:01, anoniem
167

Heey meiden ik heb al een half jaar afscheiding en al roze stipjes in me onderbroek bij de afscheiding wat betekend dit ? Ps: 12 jaar

11 jan 2015, 19:01, iemandvan12jaarezo
168

Ik heb nu een paar dagen bruine afscheiding in mijn onderbroek, dat is erg vervelend want het lijkt op remsporen en ik moet telkens de onderbroeken weggooien. Hoelang duurt dit ongeveer? En wat als ik ongesteld word midden in de klas?! Dan loop ik de hele dag met een rode vlek in mijn broek:( help meeee

13 jan 2015, 22:01, helpmepleass
169

Heey ik heb geen idee hoelang ik witte afscheiding heb maar wel al een tijdje en al mijn vriendinnen zijn al lang ongesteld en ik nog niet ik vind het zo erg... maar ik ben al lang in de puberteit enzo... mijn zus was t al in het eind in de twede en mijn moeder op het begin van haar brugklas en ik ben nu veertien en zit in de derde en ben het nog steeds niet...ook nog geen rode of gele afcheiding maar wel wittige slijmirige afscheiding..wat moet ik doen help! Alvast dankjewel x

14 jan 2015, 23:01, IKKE
170

Hey ik ben nu bijna 12 en vanaf mijn 10de heb ik al wit slijm in mijn onderbroek. En soms harde witte plekken erin. Maar mijn ouders weten het nog niet. Hoe kan ik ze dat het best vertellen.

17 jan 2015, 12:01, Annnonnniempje
171

Hey,

Ik ben 15 (!) en nog steeds niet ongesteld, ik heb wel een witte afscheiding, maar verder niks en voor mijn gevoel heb ik die afscheiding echt al best lang...
Ik ben al een keer naar de dokter geweest om te vragen hoe lang het zeg maar nog duurt, maar zij zei dat je pas op je 17e echt kan weten of je nog ongesteld kan worden.
Mijn moeder zei dat mijn oma het ook pas heel laat was, maar vanaf wanneer kan ik iets verwachten? Hoef ik mij nog geen zorgen te maken of wel?

thanks x

17 jan 2015, 17:01, Blub1234
172

Dag meiden,

Ik begon witte afscheiding te krijgen toen ik 12 was en ik werd op mijn vijftiende ongesteld, dus als je last hebt van afscheiding betekent het dus niet dat je al over een maand ongesteld zal worden. Het zal altijd wel een tijdje duren.

PS: Ik heb nog steeds last van afscheiding, dus het is niet altijd zo dat als je ongesteld bent geweest, dat je ervan af komt.

17 jan 2015, 23:01, treciexx
173

Er komt bij mij ook wit spul uit me vagina ik denk dat ik bijna ongesteld wordt ik vertelde het al aan een vriendin van me maar ze zegt dat dat niet eens kan ze zij dat je niet weet of je bijna ongesteld bent , maar ik mag haar sws niet dus , maar kan je bijna ongesteld worden ? xx Anoniempje

18 jan 2015, 13:01, Anoniempje
174

Ja dat kan anoniempje, maar het kan ook nog een paar jaar duren. Dat verschilt bij iedereen!

18 jan 2015, 13:01, anoniempje13
175

Srry maat ik heb iets eerder geplaatst (alweer) maar geen antwoord gekregen...

Heey 
ik ben een meisje van 12 jaar en word in september 13. Ik heb nu Ongeveer 4 maanden last van witte afscheiding. Maar sinds 2 maanden werd het om de vier weken bruin. Ik heb nu bijna elke dag wel slijm in mijn onderbroek. Mijn onderbroek is ook erg vochtig... vandaag ben ik 'doorgelekt' met mijn afscheiding.

18 jan 2015, 15:01, anomiempjexxx
176

is witte afscheiding het zelfde als slijm dat uit je vagina komtt??

18 jan 2015, 19:01, anoniemxx
177

Ja ongeveer wel ja!
anoniemxxx

18 jan 2015, 19:01, anoniempje13
178

okey thnxx

xx anoniempje13

18 jan 2015, 19:01, anoniemxx
179

Heey
Ik heb dus ook dat afscheiding en het is echt heel erg stom
Me beste vriendin is het wel terwijl ik ouder ben!!

En wat zijn de kenmerken als je ongesteld gaat worden ??

Xxx anoniempje

19 jan 2015, 19:01, Anoniempje xx
180

Ik denk puisten, schaam/okselhaar, witte afscheiding, chagrijnig humeur??

19 jan 2015, 20:01, anomiempjexxx
181

Hoi ik ben 10 en heb ook dat witte spul in mijn onderbroek al een paar dagen en het komt uit je vagina ben ik zojuist achtergekomen en ik moet echt heel vaak naar de wc om mijn onderbroek te verschonen wat moet ik doen

20 jan 2015, 21:01, iemand die het niet weet
182

Inlegkruisjes gebruiken! Dan hoef je minder vaak naar de wc en dan kan je je onderbroek om de dag verschonen!

21 jan 2015, 07:01, anomiempjexxx
183

hoi ik ben 11 en ben al ongesteld en ik had iets van een jaar ofzo witte afscheiding maar kan ik nu wel zwemmen

21 jan 2015, 11:01, please
184

Hoi, ik ben bijna 12 en heb al sinds mijn 9e witte afscheiding. Ik gebruik geen inlegkruisjes, maar ik moet wel 8 keer per dag mijn (katoenen) onderbroek verschonen! Het is geen vaginale schimmel. Wat kan het dan wel zijn?? Ben nog niet ongesteld en Al mijn vriendinnen al wel 😔.

21 jan 2015, 16:01, Mirthe
185

@please
Dat ligt eraan.
Als je gaat zwemmen en je bent op die dag NIET ongesteld, hoef je je nergens druk om te maken.
Als je WEL ongesteld bent op de dag dat je gaat zwemmen, kan je ook een tampon gebruiken (voor en na het zwemmen de verschonen).
Maar je kan natuurlijk ook gwn niet gaan zwemmen, maar dat is wel jammer!

21 jan 2015, 22:01, anoniempje13
186

Hoi ik heb al slijm maar het is niet veel en het is ook niet wit het is doorzichtich en mijn familie waren ale maal laat ongesteld geworden me sus was 16 mijn moeder ook en mee ander sussen waren ook 16 en ik begin al met slijm het is niet wit het is door zichtich

22 jan 2015, 20:01, love030
187

hi, ik ben 13 jaar ik heb al schaamhaar enzo, nog geen borsten wel okselhaar en witte afscheiding ofzo, maar nog niet ongesteld, wat is er mis?

1 feb 2015, 11:02, idk
188

Hoi, ik wordt over 2 maanden 14, en ben nog niet ongesteld. Ik heb nu al wel 2 dagen heel erg last van bruine afscheiding, (lijken met remsporen). Word ik nu bijna ongesteld????? Zo ja, hoelang nog? Want ik kan op geen enkele site goed antwoord vinden 😩

1 feb 2015, 14:02, Bietje
189

Hallo, ik ben 13 jaar en had sinds mijn 12de witte afscheiding. Het stinkt maar dat hoort erbij. Als het goed is krijg je na witte bruine afscheiding en daarna bloed. Ik gebruik inlegkruisjes maar blijkbaar krijg je daar schimmel of infecties van omdat je vagina zuurstof nodig heeft. Dus toen zocht ik een site op over afscheiding (deze site) en toen zag ik dat je wc papier kon gebruiken maar dat lijkt mij echt niet lekker zitten omdat het niet vast blijft zitten want inlegkruisjes hebben plaksel aan de onderkant zodat ie vast blijft. Ik doe nu niks meer alleen elke dag me onderbroek verschonen das genoeg. En als iemand het niet durft te vertellen aan je moeder: WEL DOEN! Ookal lacht ze erom je moeder weet raad dusja wel vertellen! Btw als iemand nig een tip voor me heeft wat ik nog meer kan doen om afscheiding niet in me onderbroek te laten komen zeg het me. Alvast bedankt xxx anoniem

5 feb 2015, 21:02, anoniem
190

Hallo dames,
Ik ben Faith ik heb ook witte afscheiding ik ben echt doodsbang toen ik hoorde dat er wormpjes bestonden. Maar stel nou dat je slijm heb en dan ongeveer 2 weken later witte afscheiding dat heb ik al de hele tijd maar ik word niet ongesteld en ik ben 12 jaar, geef me A.U.B tips en hebbenn jullie ooit een onderzoek gedaan of het geen schimmel is of andere mogelijke dingen ik durf het geeneens tegen mijn moeder te zeggen. En als ik het vertel moet ik naar de dokter en stel dat ik alles uit moet doen en dat hij me gaat ondezoeken. NO WAY! Please help my. xx

6 feb 2015, 15:02, Faithje
191

Hallo

Is het normaal als je10 bent en dat witte spul in je onderbroek hebt. Ik durf het ook niet tegen mijn moeder tevragen/zeggen
Weet je ook hoe je het laat stoppen.ik schaam me er erg voor

6 feb 2015, 16:02, Mandy van Veen
192

heyy

ik ben nu 13 jaar en over een half jaar 14 ik heb denk ik al iets van een jaar witte afscheiding in mijn onderbroek. al mijn vriendinnen zijn al ongesteld en ik schaam me er best wel voor dat ik dat nog niet ben :(. ik heb sinds vandaag ook erg pijn in mijn rug. mijn vriendin denkt dat dat komt door dat ik ongesteld wordt, maar hier boven lees ik allemaal dat de witte afscheiding eerst bruin moet worden. ik draag soms inlegkruisjes maar als ik dat niet doe lijkt het alleen maar erger te worden een paar dagen per maand is het echt heel veel en en de rest van de maand maar een beetje of helemaal niet, ik weet niet goed wat ik moet doe wan het klinkt misschien raar maar ik hoop elke keer als ik buikpijn heb dat ik ongesteld wordt.. hebben jullie dat ook? of ben ik de enige.. nouja ik wil dus raag weten of ik ongesteld wordt.

groetjes x

9 feb 2015, 18:02, --
193

en nog even voor de rea hier boven mij... je hoeft niet bang tezijn dat je ma het erg vind ofzo gewoon zeggen.. je moeder zal het echt wel begrijpen het is gewoon iets wat alle meisjes hebben /krijgen

9 feb 2015, 18:02, --
194

Heeii meiden
Ik heb ook al bijna een half jasr afschijding denk ik. Ik voor het wel een beetje naar beneden stromen enzo maar ik vind het evht heel vies!! Wat moet ik doen?

9 feb 2015, 20:02, Nonane😚
195

hallo,
ik heb sinds 1,5 jaar een witte afscheiding.
ik heb nu steeds meer geel/wit achtige slijm in mn onderbroek. het wordt steeds erger. heb ook last van me (onder)buik, (onder)rug en hoofd. ik ging naar me juf toe en die zei dat ik binnenkort ongesteld zou worden. dus vindt het nogal eng klopt het wat de mn juf zegt

xxxx blijf liever anoniem

9 feb 2015, 20:02, anoniem
196

hee meisjes,
ik ben 13 en heb al 2 haar lang witte afscheiding en gister werd de afscheiding bruin. dit is dus volkomen normaal ? het stinkt soms ook wel hoort dat of heb ik een vaginale schimmel ?
help me alsjeblieft meiden !
xx

11 feb 2015, 18:02, anoniempjexoxo
197

Hallo meiden ,

Ik ben 14 jaar en nog niet ongesteld. Ik heb wel okselhaar en schaamhaar en ik heb cup A (best klein). Ik vind het heel vervelend als mensen van 12 of 13 gaan zeuren dat ze nog niet ongesteld zijn, wantja sommige mensen hebben het dus erger.

XXX anoniem

12 feb 2015, 17:02, Micky
198

hee ik ben voor 2e keer ongesteld geworde en ja ik had er ook last van en mijn vriendin ook zelfde probleem maar ja je wordt ongesteld maar pas over ongeveer 4/5 maanden word je en ongeveer 3 dagen voordat je ongesteld word komt er soort water ofzo uit je vagina ik heb zelf ook eigenlijk een vraag als je misschien weet als je voor de 2e keer bent en je bent maar bijna 2 dagen is dat normaal ?? xx (meisje van 12)

14 feb 2015, 00:02, rabia
199

Haai mensen,
Ik heb nu ook al best wel lang last van witte afscheiding. Maar is het goed als je je vagina wast met gewone zeep? En wat voor zeep kan je daar het best voor gebruiken? Kan ik ook gewoon was spul gebruiken?

21 feb 2015, 08:02, Dringendevraag
200

Heeeiii
Ik heb er ook last van.
Maar wat ik altijd doe ,is wc papier in en dan verschonen
en het werkt dan wel.

21 feb 2015, 15:02, Geheim12345678
201

Je moet het niet met zeep wassen maar met warm water en het is niet slim om wc papier te gebruiken als maandverband dat moet je pas gebruiken als je echt ongesteld bent of als je anders doorlekt met witte afscheiding.

22 feb 2015, 02:02, huisarts assistente
202

Oke dankje huisarts assistente

23 feb 2015, 00:02, Geheim12345678
203

Hallo mm ik heb last van slierten slijm uit vagina ik ben twaalf jaar nog niet ongesteld moet ik me druk maken of.. word ik bijna ongesteld? Gr. Anoniempje

24 feb 2015, 22:02, anoniemje
204

Hallo ik ben een meisje van 13, ik kreeg eerst raar wit slijm in mijn onderbroek, maar nu komt er bruin/rood spul uit.. ben ik nu ongesteld, mort ik maandverband gaan dragen???

26 feb 2015, 19:02, iemand die hulp nodig heeft
205

Heej euhm ik ben 11 en ik wil echt niet! Ongesteld worden ik heb nu al 3 dagen witte afscheiding in mijn broek ik ben bang dat ik ongesteld word kan het niet iets anders zijn? Help!? Ik ben echt heel erg verdrietig want ik wil niet ongesteld worden op mn 11e pls ik voel me echt vreselijk kan het niet iets anders zijn zoal perongelijk zeeb in mijn vagina gekomen zijn maar alsjeblieft help me ik wil niet ongesteld worden ;'(

26 feb 2015, 19:02, Elfjaarigmeisje
206

ik ben 12 en ben al ongesteld geweest ik heb nu ook nog last van afscheiding ik gebruik inlegkruisjes is prima als het donkerder wordt kan het zijn dat je binnenkort ongesteld word het is erg normaal hoor

27 feb 2015, 18:02, blondi
207

Ik ben 12,
Ik heb al iets van 2 jaar witte vloed
En heb nu al 4 keer 1 keer bruine afscheiding gehad en daarna weer gewoon witte vloed. Wordt ik bijna ongesteld?
Of is het vaginale schimmel?

1 mrt 2015, 13:03, En meisje op deze wereld van 12
208

Beste allemaal ik ben een meisje van 12 word in juni 13.
Ik heb al 2 jaar witte afcheiding en ook borsten gekregn ik heb ook oksel haar n schaamhaar en sinds een paar dagen bruine afscheiding.
Ik heb best wel vaak buikkrampen rugpijn en hoofdpijn en ik ben super chaggie de laatste tijd . en ik gebruik inlegk
Mijn ma is het op haar 15 jaar geworden .
Help mee word ik og ??? xxx Een miesje met veel vragen ik haar hoofd !!!

3 mrt 2015, 16:03, AmeisjeeeeL
209

een meisje heeft een half jaar tot 2 jaar witte afscheiding in haar onderbroek, en daarna word je ongesteld. de meeste meiden worden voor het eerst ongesteld op het toilet (dat had mn moeder, zus en al mijn vriendinnen. ik zelf ook).
ik heb zelf ongeveer een jaar witte afscheiding gehad.
@Ameisjeeeel. het zou best kunnen dat je binnenkort ongesteld word.
Gewoon naar het toilet gaan zodra je moet en altijd maandverband of tampons (ligt eraan wat je wilt gebruiken) bij je hebben.
Ik ben precies een maand 14 en werd op mijn 12e (1 maand voor mijn verjaardag) ongesteld. ik gebruik nog steeds maandverband. Maar in de zomer wil ik toch proberen om tampons te gebruiken. het is wel handig om tampons te gebruiken als je gaat zwemmen. we gaan in de zomer namelijk bijna elke week wel een paar keer naar het strand (Ik woon er nog geen kilometer vandaan)
Hoe werken die dingen??? en welke moet ik kopen??? mijn moeder heeft alleen van die giga dingen maar die kan ik echt niet gebruiken xD

3 mrt 2015, 18:03, NotAnEasyLover
210

ik ben een meisje van 14 jaar ik heb sinds 2 dagen bruin slijmerig slijm (ofzo) in me onderbroek wat betekent dat en( of) wat kan ik er aan doen

4 mrt 2015, 19:03, sammie 123
211

dan kan het zijn dat je elk moment ongesteld word, maar het kan ook nog een tijdje duren. Ik zou zeggen: heb altijd een maandverbandje bij je ;)

4 mrt 2015, 20:03, NotAnEasyLover
212

oke maar me moeder heeft het vroeger nog nooit gehad en heb nog een vraagje als je de pil slikt wordt je dan dik

4 mrt 2015, 20:03, sammie 123
213

ik heb geen idee eigenlijk. ik denk het zelf niet ;)

4 mrt 2015, 20:03, NotAnEasyLover
214

Heey ik ben 13 na de zomer word ik 14 !! En ik ben nog steeds niet ongesteld!! Ik heb wel witte afscheiding maar de laatste tijd wel iets minder. Al mijn vriendinnen zijn al ongesteld behalve ik! Wat moet ik doen?

4 mrt 2015, 20:03, helpieee
215

Moet je voor je ongesteld eerst bruin slijm krijgen? Of kan je na het witte slijm ook gelijk ongesteld worden?

4 mrt 2015, 21:03, anoniem
216

@helpieee
Het maakt niet uit dat jij nog niet ongesteld bent, ik zou er juist superblij mee zijn als ik nog niet ongesteld was ;P
@anoniem
nee dat hoeft niet per sé geloof ik, ik had zelf geen bruine afscheiding.

4 mrt 2015, 21:03, NotAnEasyLover
217

@notaneasylover
dankjewel!
hoe oud was jij dan toen je ongesteld werd?

5 mrt 2015, 17:03, helpieee
218

Ik was 12 dat ik voor het eerst ongesteld werd.
Maar ik werd twee maanden daarna al 13, en nu ben ik al een maand 14 ;)

5 mrt 2015, 19:03, NotAnEasyLover
219

Ik heb vier keer bruin slijm gehad maar niet achterelkaar dus eerst bruin en toen lang wit en toen weer bruin enz. Is dat wel normaal?

7 mrt 2015, 08:03, Een meisje van 12
220

@een meisje van 12
ik denk het eigelijk wel. ik heb zelf nooit bruin slijm gehad voor de ongesteldheid. als je bruin 1 keer in de maand hebt ben je miss bijna ongesteld!

7 mrt 2015, 16:03, lover
221

Lieve meiden
Ik ben meisje van 11 en als je dat witte spul hebt dan weet je gewoon dat je na een half jaar ongesteld word want ik had dat ook een half jaar geleden begon het en gister ben ik ongesteld geworden en wees blij dat je het nog niet bent het is echt niet leuk dus geniet er nog even van dat je het niet bent xxx ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben

8 mrt 2015, 16:03, meisje van 11
222

Hoi, ik heb steeds dat er doorzichtig slijm uit m'n vagina komt... Ik ben nog niet ongesteld maar heb al wel vaker gemasturbeerd... Kan het daardoor komen?

9 mrt 2015, 13:03, Marit
223

ik heb het nu ook en de ggd zei vorige week tegen mij dat je dan of elk moment ongesteld kan worden of je heb vaginale schimmel. stinkt het dat heb je schimmel. maar geen zorgen je krijgt bij de huisarst een tablet en dan gaat het weg. maar ik heb er nu ook last van, dus ja wel erg vervelend

9 mrt 2015, 16:03, meisje
224

Het stinkt eigenlijk niet maar je ruikt af en toe wel een beetje een plas-geur... Nou ja afwachten dan maar!

9 mrt 2015, 16:03, Marit
225

Hii
Ik ben 13 en ben nog steeds niet ongesteld
Ik heb ong een half jaar witte afscheiding gehad sinds 2 dagen is het bruin geworden
Is dit niet het beging van je regels 😰😱 ?????

10 mrt 2015, 18:03, HiHi246
226

Hoi,ik ben 11 en ik heb het al sinds mijn 10de en ik heb er echt veel last van.sowieso tijdens de gymles😭maar ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen😭😭tips alsjeblieft

12 mrt 2015, 20:03, Sgattiex
227

ik heb bruin slijm 3 dagen gehad en nu heb ik weer wit spul
ik begrijp het niet meer kan iemand me iets vertellen

13 mrt 2015, 09:03, sammie 123
228

Sammie123,
Ik heb dat ook gehad en ben nog niet ongesteld, ze zeggen dat het gwn normaal is, en het betekent dat je bijna ongesteld wordt

14 mrt 2015, 10:03, Someone
229

@ sgattiex
Je moet het gewoon zeggen! Het is heel normaal je moeder is het ook en elk meisje wordt het, dan kan ze maandverband voor je kopen en je helpen als het nodig is, gewoon zeggen daar zijn moeders voor 👍

14 mrt 2015, 10:03, Iemand
230

Lieve meiden,
Witte afscheiding betekent alleen maar dat je lichaam aan het voorbereiden is op het kunnen krijgen van kinderen, het hangt er heel erg van af wie je ouders zijn en hoe "snel" je lichaam is, wanneer je ongesteld wordt, sommige mensen hebben 4 jaar afscheiding, andere een half jaar, je hoeft echt nog niet spastisch te gaan doen met inlegkruisjes en maandverband als je witte/bruine afscheiding hebt/krijgt en zelfs als er wat bleod in je onderbroek terecht komt, het is er prima uit ge wassen, ga gwn naar je moeder, de 1e paar keer zal je wel vaker ongelukjes hebben omdat je nog niet weet waar je op moet letten. En als je vriendinnen al ongesteld zijn en jij niet: maak je niet kngerust, je bent geen achterlopertje ofzo, het maakt niet zo veel uit wanneer je ongesteld wordt.
Ik ben nu 13 en ongesteld, maar heb echt al vanaf mijn 11e uitscheiding, ook nu nog. Maar als je gwn je oonderbroek in de was doet, komt ie er schoon weer uit:)
Veel liefs
En voor degenen die het niet aan de moeder willen vertellen, het 1e begin is het. Akwards, daarna weet je moeder ook waar je mee bezig bent in je hoofd, onthou:zelfs die oide moeder is ooit een jong meisje geweest die net ongesteld werd met veel vravrn in haar hoofd, zonder internet toen, dus gwn vertellen en als je het echt niet aan je moeder wil vertellen, ga dan naar een goeie vriendin of je zus ofzo
Veel liefs en suc6 😘

14 mrt 2015, 21:03, don't worry
231

Hallo Meiden,
Ik heb nu al 4 keer bruine afscheiding gehad. Niet rood bruin maar echt bruin bruin en dan zat m'n hele onderbroek vol, en daarna was het weer gewoon wit. Dus 4x 1x per dag en dan de rest van de dag weer normaal. Ben ik nu ongesteld geworden? Of is het iets anders? Ik heb al vrouwelijke rondingen enzo en ook witte vloed en haar ensow... En ik ben 12 jaar.

15 mrt 2015, 12:03, Een nieuwsgierigaagje
232

@eennieuwsgierigaadje
als ik jou was zou ik maar maandverband of een inlegkruisje gebruiken, want opgedroogd bloed word bruinkleurig en dan lijkt het niet meer echt op bloed.
xx mij

15 mrt 2015, 13:03, NotAnEasyLover
233

@NotAnEasyLover,
Bedankt voor de tip ga ik zeker doen! 😘
Spreek je uit ervaring?

15 mrt 2015, 14:03, Een nieuwsgierigaagje
234

Hoe vaak per dag wordt je ongesteld?

15 mrt 2015, 14:03, Hoihoi
235

@een nieuwsgierigaagje
ja ik ben verschillende keren wakker geworden met bruine afscheiding :P

@Hoihoi
Je bent eigenlijk de hele dag ongesteld, maar het ene moment verlies je meer dan het andere moment. je moet gewoon maanverband/inlegkruisje etc. gebruiken totdat je periode over is (meestal 5 tot 8 dagen, bij mij 6 of 7). Het is niet te voorspellen op welke tijdstippen je veel verliest en op welke tijdstippen geen.

15 mrt 2015, 14:03, NotAnEasyLover
236

bedankt allemaal! ik was ook heel bang toen ik na zo'n anderhalf jaar witte afscheiding nu ook bruine afscheiding kreeg. ik dacht eerst dat het een ontsteking was ofzo, masr nu lees ik dat bijna iedereen dit wel eens heeft gehad voor hasr ongesteldheid. alleen is het me nog niet duidelijk geworden of je bij bruine vloed maandverband of inlegkruidjes moet gebruiken? ik deed het bij witte afscheiding nooit, moet ik het nu ook niet doen? ik heb het voor de zekerheid wel in mijn schooltas zitten

17 mrt 2015, 22:03, 14 jarige
237

heyy
Ik ben nu 12 jaar (bijna 13) en ik heb al meer als een half jaar een soort van witte bruine slijm in mijn onderbroek.
Wat moet ik doen.

20 mrt 2015, 21:03, 12 jarige
238

Haai allemaal,

Ik heb al zeker 3 jaar afscheiding in mijn onderbroek. Maar sinds een dit jaar is het meer en klonteriger geworden.
Ik heb wat onderzoek gedaan, en het lijkt erop dat dit betekent dat je ongesteld gaat worden. Hoe lang dat gaat duren, kan niet precies gezegd worden.
Wat ik wel overal lees is dat je absoluut niet moet doen is maandverband gaan dragen. Dit is slecht voor je vagina.
Het is dus even geduld hebben :)

x

28 mrt 2015, 19:03, 14jaar
239

haaaii, ik ben 13 jaar en ik heb helemaal geen afscheiding, nooit gehad ook. dat gaat nog ff duren voordat ik ongesteld word zeker? ik vind t geen probleem👍💋

3 apr 2015, 11:04, hoi
240

Meiden,
Ik zou me er geen zorgen over maken!
Iedereen heeft afscheiding en of dat nou op je 9e of op je 18e is, dat maakt niet uit!
Die dag dat je ongesteld word komt er wel.
Geniet gewoon van de tijd dat je dat gedoe nog niet hebt!
En het is ontzettend belangrijk om gewoon dingen aan je moeder te vragen, zij is ook een vrouw, zij heeft ook al die dingen gehad. Ze zal je echt nooit uitlachen!
Ieder meisje is weleens onzeker over ongesteldheid of andere dingen, dat hoort erbij.
Wees tevreden over jezelf en als je vragen hebt, gewoon vragen aan iemand die je vertrouwt.
Iedereen heeft zijn eigen tempo, dus kijk niet naar die van een ander, jij bent jezelf en jij zal altijd je eigen tempo behouden.
Succes allemaal!

5 apr 2015, 11:04, Girls.
241

Heey... Ik heb de laatste tijd (al iets van een jaar denk ik) een doorzichtig soort slijm dat uit m'n vagina komt... Soms plakt het helemaal daar beneden maar ik durf niet naar m'n moeder te gaan omdat ik me daarvoor schaam en denk dat het iets raars is... Heeft iemand tips om me te helpen om geen plakkerige onderbroeken te krijgen of het aan m'n moeder te vertellen?

6 apr 2015, 10:04, MetteAn
242

@MetteAn
Dat is afscheiding, dat heeft ieder meisje, dat heeft jou moeder dus ook gehad! Ik vond het zelf ook best moeilijk om te zeggen, maar je moet gewoon naar je moeder toegaan. Zeg dat je last hebt van dat witte kleverige spul, ze zal je echt begrijpen! Je kan inlegkruisjes gaan dragen, dat doen de meeste meisjes, dat helpt hartstikke goed! Die rare verhalen dat je dan schimmel enzo krijgt, dat slaat nergens op. Zelfs op sites van bijvoorbeeld Ob (merk van tampons) of Libresse of Always staat dat je dan een inlegkruisje kan dragen. Zeg het tegen je moeder en ga inlegkruisjes dragen! Dan is je probleem opgelost :)
Succes!

6 apr 2015, 11:04, Girls.
243

Inlegkruisjes zijn juist bedoeld voor afscheiding dan zal het heus niet slecht zijn

6 apr 2015, 12:04, anoniempje
244

Ik heb witte afscheiding al vanaf groep 7 en ik zit nu in de tweede dus best lang maar het viel eerst wel mee maar het is nu echt heel erg ik gebruik ook inlegkruisjes want anders gaat het er doorheen ik heb ook super erge buikpijn ik wordt er echt gek van de buikpijn heb ik de ene dag wel en de andere dag niet alleen nu heb ik het al een paar dagen achter elkaar ga ik nu ongesteld worden de buikpijn wordt ook steeds erger inlegkruisjes zijn al bijna niet goed genoeg meer

6 apr 2015, 20:04, Anoniem 13 jaar
245

Hey, ik ben een meisje van 11 jaar en toen ik net 11 was (november 2014) kreeg ik dat 'witte spul' ik heb het nu al een paar maanden 4/5 maanden ofzo. Ik ben erg bang dat ik op een geven moment ongesteld raak. Ik durf ook er niet over met mijn moeder te praten want daar voel ik me ongemakkelijk bij. Voor de mensen met wat meer evaring: is het raar als je moeder soms even 'snel' naar je borstjes begint te kijken want die van mij zijn aan het groeien en ik vind het erg ongemakkelijk... Iemand help me pleas... 1e vraag kan ik al bijna ongestels worden en 2e vraag: is het raar als je moeder 'snel' even naar mijn beginnende borstjes kijkt?? Xx

6 apr 2015, 22:04, wanhopig meisjee
246

@wanhopig meisje
1: je hebt wel kans om al ongesteld te worden, maar het kan zo nog een jaar duren. Als ik joi was zou ik gewoon altijd maandverband of iets dergelijks bij je hebben.
2: ik denk zelf dat het niet zo raar is als je moeder naar je beginnende borsten kijkt. Deed mijn moeder ook wel eens. Je kan vast wel een keer aan haar vragen waarom ze dat doet.
Maar eigenlijk is het helemaal niet zo vreemd, als je met iemand praat dan heb je al gauw dat je even weg kijkt, dat kan alle kanten op zijn, maar misschien is de borsten de kant die jezelf het meeste opvalt. Ik heb wel eens dat ik per ongeluk naar die van mn vriendinnen kijk ofzo xD
xx me

6 apr 2015, 22:04, NotAnEasyLover
247

Ik ben 13 ik heb dus ook wit spul maar bij mij word het soms ook hard ik vind het ook stinken heeft iemand anders het ook please help mij ik ben het echt zat ik wil het niet meer 😁😰😰😭😭

6 apr 2015, 23:04, Loopkutjs
248

Dat heb ik ook! Dat is gwn opgedroogde afscheiding! Ik gebruik zelf inlegkruisjes. Dat is voor de geur en voor je onderbroek, dan blijft ie schoon!

7 apr 2015, 08:04, anoniempjexxx
249

Hoi ik heb ook al heel lang bijna twee jaar die afscheiding het word bij mij ook hard dan heb ik van die vieze korsten in mijn onderbroek. Inlegkruisjes gebruik ik altijd maar dat helpt nu niet meer en het word sinds een paar weken een beetje bruinig. Betekent dit dat ik bijna ongesteld word want ik heb ook heel veel buikpijn Ik ben nu 12 maar ik ben best wel bang om ongesteld te worden wat moet ik nu doen?

7 apr 2015, 18:04, Meisje met afscheiding
250

Hoi iedereen,

Ik ben 12,5 en heb zo'n 2 maanden witte afscheiding. Maar bij mij is het niet slijmerig maar een beetje opgedroogd, is dit hetzelfde? En ik heb al ongeveer sinds m'n 10e schaamhaar, maar ik heb nog steeds geen okselhaar. Mijn borstgroei begint nu een heel klein beetje. Ga ik nou binnenkort ongesteld worden of niet? Ik heb de laatste tijd ook veel last van buikpijn.

xx L

12 apr 2015, 16:04, L
251

Ik heb sinds gisteravond van dat slijmerige spul in mijn ondergoed. ik ging kijken op internet en het is dus afschijding. Ik had er wel eens van gehoord maar ik wist niet wat het was. Ik vind het heel vervelend want mijn ondergoed is er ook een beetje nat van. ik deed er een wc-papiertje in maar ik lees dus nu dat dat niet zo goed is. Ik heb het dus pas 1 dag. Ik weet niet of ik het mijn moeder al moet vertellen. En ik lees dat je ong. 2x per dag schoon ondergoed aan moet doen maar ik heb niet zoveel ondergoed. Ik vind dit heel vervelend en weet niet zo goed wat ik moet doen, als iemand mij kan helpen graag!

Groetjes,
Meisje die niet weet wat ze doen moet

13 apr 2015, 13:04, AnoniemMeisje😻👌
252

Ik heb sinds gisteravond van dat slijmerige spul in mijn ondergoed. ik ging kijken op internet en het is dus afschijding. Ik had er wel eens van gehoord maar ik wist niet wat het was. Ik vind het heel vervelend want mijn ondergoed is er ook een beetje nat van. ik deed er een wc-papiertje in maar ik lees dus nu dat dat niet zo goed is. Ik heb het dus pas 1 dag. Ik weet niet of ik het mijn moeder al moet vertellen. En ik lees dat je ong. 2x per dag schoon ondergoed aan moet doen maar ik heb niet zoveel ondergoed. Ik vind dit heel vervelend en weet niet zo goed wat ik moet doen, als iemand mij kan helpen graag!

Groetjes,
Meisje die niet weet wat ze moet doen (12)

13 apr 2015, 13:04, AnoniemMeisje😻👌
253

vraag gewoon aan je moeder of ze nieuw ondergoed voor je wil kopen en anders verschoon je het 1x per dag.

13 apr 2015, 16:04, anoniem
254

Hoi ik ben een meisje van 12
Ik heb nu ongeveer een jaar witte afscheiding
Ik wil graag weten of het je misschien maandverband
in je onderbroek kan doen zodat je onderbroek
niet nat wordt helpt dit??

Onzeker meisje

13 apr 2015, 21:04, ongesteld
255

heey onzeker meisje/ongesteld, nee het is geen slim plan om maandverbad in je ondergoed te doen. Hierdoor krijgt je vagina niet echt "lucht" waardoor je infecties en schimmels kan oplopen. Waarnemer je bruine/rode afscheiding krijgt is het handig om maandverband in je tas te gaan doen als je bijvoorbeeld ongesteld word op school.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt kusjes,
Ook en meisje met afscheiding (12)

13 apr 2015, 21:04, AnoniemMeisje😻👌
256

Hoi! Ben 12 jaar en heb ook last van witte afscheiding. Het wordt steeds een stukje donkerder en ben bang dat ik ongesteld word want ik was net bij voetbal en kreeg een hele zere steek in mijn rug en heb al verder opgezocht of dat wat met ongesteldheid te maken had en dat was idd zo.😨.ik heb de afscheiding ong al een half jaartje ofzo. Ohnee, al bijna een jaar!!! Help me aub!!!!! Het zou super fijn zijn als jullie mij zullen helpen🙆👐

15 apr 2015, 20:04, Gwnmezelf💁
257

HELP ik ben een meisje van 14 jaar. Ik heb sinds 2,5 jaar ongeveer witte afscheiding. vorige week was het zelfs bruin in mijn onderbroek! Ik was helemaal verrast en dacht echt dat ik binnekort ongesteld zou worden. ik had de hele week ook buikpijn en hoofdpijn enzo. Maar nu komt het, deze week heb ik helemaal GEEN afscheiding meer gehad. Alleen een heeel klein beetje witte afscheiding. Ik snap er helemaal niks van! En mijn buikpijn is ook gestopt.

Ik hoop zooooo erg dat iemand mij kan helpen:( want ik weet niet wat er aan de hand is met mijn lichaam en ik kan niets op internet vinden

16 apr 2015, 21:04, meisje met vraag
258

Hi, ik heb ook vaak last van witte afscheiding maar ik ben wel al een jaar ongesteld. Het heeft hoer dus niks mee te maken! Xx

16 apr 2015, 22:04, Iemand
259

Heeeeeeey
Ik ben 13 jaar en heb al ongeveer 1 jaar wit spul ik heb het tegen mijn moeder verteld en die deed er heel gwn over er zijn volgens mij best veel meiden uit mijn klas al ongesteld en ik ben bang dat ik dat binnenkort ook word wat moet ik doen als het in de klas gebeurd ofz dan kan iedereen het zien
Xx

19 apr 2015, 01:04, ...
260

Heyyy,

Ik ben 12 jaar en ik heb het ook wit spul in me onderbroek me moeder is 2 jaar geleden dood ge gaan ik durf niks tegen me vader te zegen. Wat moet ik doen ik kan met niemand er over praten. En ik kom ook nog eens aan omdat ik zin heb ik chocolade. Pss let niet op mijn fout heb problemen met speling. Help pless

Xxx mij :)😢

19 apr 2015, 17:04, Xxxkim:)
261

Als je wit spuk krijgt moet je ongeveer nog een jaartje wachten want meestwaarschijnlijk krijg je na een jaar lang witte afscheiding bloed in je vagina. Je bent ongesteld. Wees niet bang als het langer/korter duurt. Alles neemt zn tijd. Als de witte afscheiding stinkt moet je waarschijnlijk meer water drinken. En als dat niet helpt zou ik naar de doktor gaan

21 apr 2015, 17:04, Rarara
262

Ik ben 12 jaar en nog niet ongesteld . Ik heb sinds ongeveer mn 11e die witte spul in mn onderbroek wat betekent het ? Word ik binnenkort ongesteld of niet ? Al mn vriendinnen zijn al ongesteld

21 apr 2015, 19:04, 12jarigee
263

Heey ik ben net 12 en heb ook wit spul in mijn ondebroek en ik vind het wel spannend omdat ik het al heb maar mijn moeder werd het ook op haar twaalfde help

21 apr 2015, 21:04, Anoniem
264

Heee,

Ik ben 16 en nog steeds niet ongesteld, hoe kan dat? Ik heb al zeker anderhalf jaar een witte afscheiding in mijn onderbroek. Kan het zijn dat ik nooit ik meer ongesteld word? En wat dan...

22 apr 2015, 19:04, Martje
265

heei ik ben 12 jaar. ik heb al ongeveer 3 kwart jaar afscheiding. ik heb het tegen mn moeder verteld en zei dat ik het in de gaten moest houden. gister zag ik ineens in mn onderbroek een paar rode bloedstipjes ik schrok en heb meteen mn moeder erbij gehaald. ze zei dat het een van deze tijden het kon gaan beginnen. dus ik heb voortaan altijd voor de zekerheid een verbandje mee in mn schooltas. ik heb ook gehoord dat als je bijna ongesteld wordt dat je afscheiding een beetje bruin kan worden xxx als je vagen wilt stellen, ga je gang en schaam je er niet voor kussies lara

24 apr 2015, 19:04, lara<3
266

Hoi ik heb ook al heel lang bijna twee jaar die afscheiding het word bij mij ook hard dan heb ik van die vieze korsten in mijn onderbroek. Inlegkruisjes gebruik ik altijd maar dat helpt nu niet meer en het word sinds een paar weken een beetje bruinig. Betekent dit dat ik bijna ongesteld word want ik heb ook heel veel buikpijn Ik ben nu 12 maar ik ben best wel bang om ongesteld te worden wat moet ik nu doen?

25 apr 2015, 13:04, Meisje die bang is
267

Hallo,
Ik ben 11 en zit in groep 8 ik heb een vraag:
Ik heb al schaamhaar en ook beginnende borstjes soms is het wel een beetje wit-geel in mijn onderbroek, maar ik weet het niet helehelehelemaal zeker. Help me wordt ik al bijna ongesteld? Of hoelang zal het duren? Ik weet ook niet zo goed of ik er tegenop moet zien of er zin in hebben....
Groetjesss

28 apr 2015, 16:04, vraagje
268

Naar: vraagje

Ristig maar ik ben 14 en heb ook al heel lang wit afscheiding vask in mijn onderbroek ik heb het echt al heel lang dus je hoeft niet bang te zijn wat je wel kan doen is het tegen je moeder zeggen ja dat is wat akward maar ja je moeder weet het dan wel en je hoeft je echt niet te schamen! Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat ik bijna ongesteld word mijn moeder zegt dat ook, ;( maar vraagje maak je maar niet druk ik had in groep 8 bijna altijd al maanlijks buikpijn dit zegt dus niks dat je pver een maad ongesteld gaat wprden ik heb de maandelijkse buikpijn niet meer maar toch heb ik het gevoel dat ik bijna ongesteld wordt:(

28 apr 2015, 17:04, Horsegirlxx
269

Lieve allemaal!
Je moet je nergens zorgen om maken! Je wordt meestal ongesteld tussen je 10e en 15e. Nadat je borsten zijn gaan groeien. Na de groeispurt. Vaak groei je dan nog maar 6cm!
Witte afscheiding heeft soms iets met de menstruatie te maken, als ik, in ben inmiddels zon 10x ongesteld geweest, weer ongesteld moet worden krijg ik zo'n 3 dagen van te voren witte afscheiding, 2 dagen van te voren ook. 1 dag van te voren niets en dan wordt ik het. No worry be happy. Geniet ervan want het is altijd rekening houden xx Anne

4 mei 2015, 00:05, Anne
270

Ik ben een meisje van 12, bijna 13 ik heb ook al best lasng witte afscheiding in mijn onderbroek. Ik weet wel wat het betekend, maar niet hoe lang het nog duurt voordat ik ongesteld word. Nog veel succes er mee allemaal 😱😱😱

4 mei 2015, 16:05, meisje vasn 12, bijna 13
271

haii ik ben 13 jaar en ik ben ook nog niet ongesteld geweest. maar ik heb al meer dan 2 jaar die witte afscheiding en ik vroeg me af is dat wel goed???

4 mei 2015, 23:05, onzeker!
272

ik ben elf (bijna 12) en heb al 1 en een half jaar dat spul in mijn onderbroek. ik heb op internet gezocht en het hoort er gewoon bij. net als okselhaar, zweten enzo. veel geluk nog. ~Xxx~

7 mei 2015, 22:05, ik heb t ook
273

Hey, ik ben 15 (zit in de derde) en nog steeds niet ongesteld... Wel witte afscheiding in me broek, dat heb ik nu ongeveer voor een half jaar lang. Iedereen die ik ken van mijn leeftijd is al ongesteld. Ik ben het nog nooit geweest.... En mijn zus werd het op haar 13e en mijn moeder ook rond die leeftijd.
Ik ben echt heel erg bezorgd want mijn grootste wens is om kinderen te krijgen, maar als ik niet kngelsteld word kan dat niet....
Please help me!

10 mei 2015, 23:05, Super ongerust meisje
274

Heey super ongerust meisje
Geloof het of niet maar ik ben 16 en ik zit in de vijfde en ik ben een paar dagen geleden ongesteld geworden! Ik zat gewoon rustig in de klas en wou mijn PW inleveren en liep naar voor en toen zei mijn vriendin dat ze een rode vlek zag 😳 ongemakkelijk
En ik was een paar weken daar voor nog naar de huisarts geweest en hij zei dat ikk misschien hormonen kreeg, gelukkig niet zeg
Maar ik had helemaal geen last van witte afscheiding enzo maar ik heb al wel cup C dus tja het werd wel tijd maar alles is goed gekomen dont worry xx Be happy xx
Het komt vanzelf
MAAR LET OP
Als je na je 16e nog niet ongesteld ven neem dan contact op met je huisarts want die weet er zeker wat op

Heel veel succes meiden xxx worstel je er door heen xxxxx

11 mei 2015, 22:05, 16ertje
275

er staan hier in de 200 reacties met supervaak hetzelfde dus hou op met de vraag elke keer op nieuw stellen
lees dan gwn even terug

12 mei 2015, 17:05, alicia
276

Heb ik ook ! .-. het is al een tijdje, echt vies o.o maar ik ben nog echt nooit ongesteld geweest !
Ik wil der super graag af .. Maar hoe ?!
Ik denk eigelijk niet dat het kan ..
Ik zou als je naar de WC gaat ff kijken of je het kan betrappen,
in de WC afscheiding loslaten is iets fijner dan een vieze onderbroek ;)
Ik hoop dat die afscheiding nog een tijdje duurt voor mijn ongesteldheid echt "begint", maar natuurlijk wil ik er het liefste gwn af, niet ongesteld worden enz.
Nouja ;p
kuzzies anoniempje ;p

12 mei 2015, 19:05, anoniempje .-.
277

Ik heb het ookal een paar jaar van dat slijm maar de laatste tijd word het steeds erger ik ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat ik het word

15 mei 2015, 20:05, ----
278

Ik heb het ook, ben nog steeds niet ongesteld en het is doorzightig/ wit. Ik heb het sinds dot jaar eigenlijk. Je onderbroeken woorden er vies van dus ik heb allemaal nieuwe moeten kopen! Nu gebruik ik inlegkruisjes, met een lekker geurtje van always! Zo verkomt het toch een beetje veel geklieder in je onderbroek!

16 mei 2015, 08:05, Bla
279

Heeey ik ben Lisa en ik had dit een half jaartje van te voren en toen werd ik het opeens . Jullie hoeven je geen zorgen te maken je word het toch ooit. En zo leuk is het niet . Maar als je er echt last van hebt gebruik dan inlegkruisjes niet te vaak gebruiken want dat is niet goed voor je .veel succes gr. Meisje 11 😘😘💋💜💞

17 mei 2015, 00:05, Lisa
280

Lieve meiden, maak je geen zorgen dit is allemaal hartstikke normaal, ik had precies hetzelfde maar ik werd pas een jaar later voor het eerst ongesteld. En ga niet zitten wachten tot je ongesteld word want ongesteld zijn is echt geen pretje. Ik werd het voor het eerst rond mijn 12e volgensmij, maar het is het wel handig om maandverband meetenemen naar school want je wilt niet lekken tijdens school :$ kusjeesss Anoniempjeee

19 mei 2015, 03:05, Anoniempjeeeh
281

heyy allemaal
ik heb sinds vandaag afscheiding met beetje bloed gehad betekend dat ik ongesteld ben/wordt ?

groetjes ik

21 mei 2015, 16:05, ik
282

Hoi allemaal witte afscheiding is normaal. Dit is wel een teken dat je binnenkort ongesteld word. Na de witte kan je bruine afscheiding krijgen dat is witte gemengd met bloed. Dan ben je eigenlijk al ongesteld. Alleen als je echt ongesteld bent heb je kans dat je tussendoor nog steeds last hebt van witte afscheiding xx Anoniem

21 mei 2015, 22:05, anoniempje
283

hoi ik ben 12 jaar en ben nog niet ongesteld maar ik ben bang dat het op school gaat gebeuren en dat ik me dan kapot ga schamen !

24 mei 2015, 21:05, lizzyugg
284

heyyy allemaal,
idd als je wit spul in je onderbroek hebt met bloed erdoorheen ben je waarschrijnlijk ongesteld.

24 mei 2015, 22:05, ME
285

hallo ben 14 jaar.
ik ben al ongesteld maar als ik klaar ben dan komt er nog steeds een witte scheiding en ik dacht dat het wel over zou gaan maar dus niet.....

25 mei 2015, 20:05, hoi
286

Ik kijk door jullie berichten heen en jullie maken je echt zo'n zorgen over je ongesteldheid! Had ik eerst ook maar dat helpt echt niet! Gwn afwachten!! En als het komt: Gefeliciteerd!! Je bent een vrouw aan het worden!!

Ps: zelf ben ik ook nog niet ongesteld! Bijna al mijn vriendinnen wel! Ik geniet ervan dat ik het nog niet ben! Dus doe niet zo spastisch met je afscheiding enzo, daar word het echt niet beter van!

Gwn afwachten!!

XoXo anoniempjexxx

25 mei 2015, 21:05, anoniempjexxx
287

ik ben 1 tot en met 8 mei ook ongesteld geweest en nu is 29 mei maar wanneer word ik dan volgende week dan

29 mei 2015, 20:05, lovemitchell
288

Hoi,

ik heb vorig weekend veel last gehad van buik/rug/hoofdpijn
en heb ook witspul alleen ik had toen heel weinig witspul en was heel chagerijnig deze week heb ik nergens meer last van alleen heel moe en hoofdpijn.
Wordt ik al bijna ongesteld??

31 mei 2015, 10:05, ditbenik
289

hey.
Ik ben 12 jaar en ik heb al schaamhaar en borsten. Er zit ook wit hard spul in mijn onderbroek... Alleen heel weinig. Ik heb soms ook heel erg buikpijn en sacherijnig. Alleen er zit een meisje bij mij in de klas en die is al ongesteld! Ik ben bang dat ik helemaal niet ongeteld kan worden. is het mogelijk dat je niet ongesteld kan worden? 😥

31 mei 2015, 16:05, Marleenxx
290

Heeey ik had hier een tijdje geleden wat geschreven dat ik erg last van witte afscheiding en vroeg ik me af of ik ongesteld kon worden en toen was ik 12 jaar en nu 13 (bijna 14) en het is ongeveer een jaar geleden toen ik dan schreef ergens in maart 2014.
Ik werd pas echt ongesteld in februari 2015.
Meiden wees niet bang dat je witte afscheiding hebt, je moet gedult hebben en nee je kunt niet de volgende dag gelijk ongesteld worden (behalve bij bijzonder heden). Dus wees gedult het kan misschien nog wel een jaar duren.
1 ding ik ben nu ook ongesteld en nee het is geen pretje! Dus wees nog ff blij. En ja natuurlijk het maakt je volwassener en dat dacht ik dus ook maar toen ik het was kon ik alleen maar huilen.
Dus meiden geniet er maar ff van in plaats steeds naar de wc rennen.
Xxx van (vroeger toen ik heete) Onzekermeisje

31 mei 2015, 22:05, Onzekermeisje
291

Haii
Ik ben 12 jaar en ik zit soms ergens mee. ik ben bang dat ik niet ongesteld kan worden?! Beetje raar maar kan dat? Kan je helemaal niet ongesteld worden?

31 mei 2015, 22:05, estella
292

Daar ben ik dus ook bang voor dat ik helemaal niet ongsteld wordt ik ben 14

en heeft het veel invloed hoe oud je moeder het is geworden want mijn moeder was 13

1 jun 2015, 16:06, ditbenik
293

Hey ditbenik 👋
Heb jij al wel witte afscheiding?
Want als je dat hebt betekent het dat je ongesteld kan worden.
En heb je al borsten en schaamhaar, want dat betekent dat je hormonen goed werken...
Zo niet, kan het zijn dat je ondergewicht hebt of gewoon laat ongesteld kaan worden!
Je hoeft je nog geen zorgen te maken! want ik ben op mijn 17e pas voor het eerst ongesteld geworden!! Geen zorgen dus.. Gewoon afwachten 👌

3 jun 2015, 15:06, Anoniem
294

Hoi:)
Ik heb een vraagje:) hoe ziet witte afscheiding er uit??:) want ik heb wit hard spul in mijn onderbroek. Is dat witte afscheiding.:) ik hoop het wel want ik ben al 12. :)

3 jun 2015, 15:06, HEB IK WITTE AFSCHEIDING?
295

Heexxx ik ben 11jaar en heb witte afscheiding in mijn onderbroek en dat is niet zo prettig maar ik ben ook nog niet ongesteld geweest ..En ik heb een vraagje aan jullie als j wc ongsteld word krijg je dan last van je rug en buik en boven je vagina waar je (haar groeit om het zo maar ff te noemen )
Zouden jullie me kunnen helpen
Veel liefs ............ #anoniem@1##anoniem (pleas help me )

8 jun 2015, 04:06, #anoniem @1##anoniem
296

Hooi , ik ben 14 en ook nog niet ongesteld maar heb wel witte afscheiding al sinds me 12de. Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ze gaan bij de kinderarts kijken wat het kan zijn want de huisarts weet het zelf ook niet.

9 jun 2015, 00:06, yo
297

Ik ben 10 jaar ik ben jong volwassen en ik wil weten wanneer ik ongesteld wordt op mijn achtste kreeg ik afscheiding op mijn negende kreeg ik borsten en oksel haar en schaam haar en op mijn zeven en een halfste kreeg ik heupen ik ben nu tien en ik heb cupmaat B weet een van jullie wanneer mijn moment komt ?

14 jun 2015, 21:06, netflixverslaafde
298

Hey meiden
Heb al best lang witte afscheiding en slijm achtig spul
Nou had ik voor ongeveer een maand geleden ook helemaal bruine afscheiding en heb ook heel erge buikpijn nu dus mijn vraag is hoelamg duurt het nog voordat ik echt ongesteld word???
Xx een meisje

14 jun 2015, 22:06, Eenmeisje
299

Haha ik ben nog niet ongesteld maar ik heb eel alvast wat gelezen op Internet en als je bruine afscheiding hebt woord waarschijnlijk ongesteld over 2 weken

24 jun 2015, 15:06, mariekeje1003
300

Ik heb witte afscheiding maar ik durf het niet te zeggen en ik weet niet Hoelang ik het al heb maar ik heb het al best lang is het een teken ofzo ik weet het niet maar wil het wel weten kan iemand me helpen plz
O vergeten te zeggen ik ben 12

24 jun 2015, 21:06, Xxmeisjexx
301

Ben ik hier de enige
Die niet ongesteld wilt worden?

25 jun 2015, 22:06, Poepje
302

Ik ben 14 en ben nu al een paar maanden ongesteld maar ik heb nog steeds witte afscheiding uit mijn vagina is dit normaal?

27 jun 2015, 23:06, Schat
303

Heei
ik heb nu 4 maand of zo last van dat witte spul maar
Ik vraag me af wanneer ik da ongesteld word

9 jul 2015, 00:07, gwn vraagje
304

Hoi,
Ik ben al 14 jaar oud en nog steeds niet ongesteld, mijn tweelingzus en mijn vriendinnen wel.
Ik ben bang, misschien duurt het nog wel heel lang, ik begin wel al okselhaar enzo te krijgen,

9 jul 2015, 17:07, :c
305

Hooi
ik heb al 5 maanden ofzo witte afscheiding
en heb de laaste week heeel erg buik pijn onder in
kan iemand zeggr wat dat is
xxx 13 jaarig meisje

9 jul 2015, 20:07, gwn vraagje
306

Heeii

ik ben 12 en ben nog steeds niet ongesteldt want een vriedin van mij is al ongesteldt ikke noiet en ik ben ouder en telt het de plas pijn doet 12jarige anoniempje xoxo

10 jul 2015, 12:07, 12jarige anoniempje
307

Hoii xx ik ben een meisje van 10 jaar en kiki is mijn schuilnaam... ik wou vragen: is dit gek op je 10de ?? Want ik heb ook al borstjes enzo... 💋 xx me

10 jul 2015, 22:07, kiki ❤
308

Hey meiden ik heb nu sins een jaar denk ik ook wit spul in mijn onderbroek en weet ook niet wat het precies is en hoellang het dan nog duurt tot dat ik ongesteld ben weet iemand hoellang het ongeveer duurt? Groetjes mij Xxxxxx

12 jul 2015, 18:07, Iemand
309

Omg k ben 13 en woerd over paar maanden 14 en ben best klein en dun (niet opschepperig) maar ik heb een paar maanden pas dat witte maar is t niet normaal dat ik eigenlijk al ongesteld moet zijn 😁
Xx

14 jul 2015, 19:07, Xx
310

Dames maak je niet druk! Ik heb al iets van 2 jaar wit slijm in mijn onderbroek en al mijn vriendinnen hebben dit gehad, gewoon geen inlegkruisje indoen. Toen ik dit deed ging het stinken, doe gewoon 2 á 3 keer per dag een schone onderbroek aan en goed schoonmaken (niet met zeep!!!). Ik ben ook nog niet ongesteld en ik ben zelfs al 14, bijna 15. Het komt vanzelf, als je 17 bent hoef je je pas zorgen te maken. Iedereen heeft een ander lijf, dat ook anders z'n gang gaat!

15 jul 2015, 01:07, *
311

@Xx over een tijdje krijg je bredere heupen, beginnende borsten en okselhaar enz. Misschien word je wel eerst ongesteld en krijg je dit dan pas, zoals ik al zei: bij iedereen gaat het anders 😘

15 jul 2015, 01:07, *
312

hoi ik ben 10 ik heb er ook de laatste maanden last van
eerst merkte ik er niks van en later wel
ik ben nog niet ongesteld gweest ik weet niet wat ik moet doen xx shuri

15 jul 2015, 20:07, anoniem
313

Meiden
Rustig het is niet erg dat witte spul heb je nog wel even misschien een jaar misschien 2? Als het langzaam bruin word kan je ongesteelt worden bij was dat gebeurt toen ik 11 was ik vond het verschrikelijk maar het hoord er nouemaal bij als je buikpijn hebt neem gewoon een sinasspril ofzo ik durfde het niet tegen mijn moeder te zeggen maar als je ongestelt word zeg het dan teminste wel zij weet raad

Xxmy

16 jul 2015, 08:07, 😨anoniempie😱
314

hoi ik lus geen thee wat moet ik dan drinken

16 jul 2015, 22:07, anoniem
315

Hoi meiden
Ik heb sinds 2 dagen bruin spul in mijn onderbroek. Dat vind ik erg vervelend want ik ben nu net op vakantie. Moet ik maandverband gebruiken of moet ik het gewoon accepteren en zo laten?

17 jul 2015, 18:07, Iemand
316

Ik ben 12 jaar en heb super last van witte afscheiding, ik heb het byi g maar net maar heb ook al bruin spul gehad. Weet iemand hoe dat komt?

21 jul 2015, 01:07, Motcher
317

Hoii meidenn

Ik hebb sinds een paar dagen
Een bruine afscheiding, ik hebbdit welleens
Eerder gehad maar het was toen maar eventjes😓
Nu heb ik het al vier dagen😖
Soms heb ik bijna geen bruine afscheiding
Maar soms is het heel heftig...

Kan ik binnenkort ongesteld worden??

Xx

21 jul 2015, 16:07, Anoniempjee met een vraajuhh
318

Ik ben 13 en ben al 1 jaar ongesteld en dat witte spul hoort bij je lichaam het is een waarschuwing dat je bijna ongesteld word maar als je het nog nooit bent geweest heb je het een lange tijd er voor al dat ik gwn voor extra zelerheid en als je het dan ooit bent geweest krijg je het voor je het word ongeveer een week ofso er voor

21 jul 2015, 17:07, Paardenlovertje020❤️
319

Hooii ik ven 14 en nog steeds niet ongesteld ik maak me nu wel een beetje zorgen toen ik nog op bassischool zat, ik denk groep acht ongeveer, had ik wel al last van witte afscheiding nu zo'n drie jaar later heb ik er nig steeds last van wel meer dan eerst natuurlijk. Ik weet niet zo goed of het dan nog komt en wanneer.

Denk jullie dat ik binnenkort wel ongesteld word?

Xx mij

21 jul 2015, 20:07, Meisje
320

Ik ben een meisje van 11 en ben bijna 12. Ik heb een keer witte afscheiding gevonden in mijn onderbroek. Ik vond het zo ranzig! Maar sindsdien heb ik het niet meer gehad. Ik moest/moet wel veel hoesten. Me moeder had dat ook en toen druppelde ze veel in haar onderbroek qua plas. Dat heb ik ook. Wat moet ik doen? Ik vind het echt heel erg

22 jul 2015, 14:07, Argghh
321

Ik ben 11 en m'n vraag was: hoe vaak kan je witte afscheiding hebben? Eerst voel ik iets nats maar is kijk er niet naar 10 min later is het opgedroogd en wit ik weet niet zeker of dat witte afscheiding is weten jullie het? Alvst djw 😘

24 jul 2015, 19:07, Bae
322

Ik heb dat ook ik ben ook niet ongesteld dus maak je geen zorgen zeg het tegen je moeder het komt goed

26 jul 2015, 23:07, een meisje
323

hey,
ik heb heel af en toe echt van die dagen dat heel me onderbroek nat is van afscheiding en iedere dag heb ik wel eem beetje wit korrelig vlekje en soms heel slijmerig wat betekent dit??

X m 12

27 jul 2015, 17:07, Anoniempje
324

Hey lieve meiden,

Nee afscheiding hoeft niet perse te betekenen dat je ongesteld wordt. Ik ben nu 1,5jaar ongesteld en ik he. T vaak paar weken van te voren.
Maar neem altijd voor de zekerheid maandverband/tampon mee.... Bv in een etui of toilet tasje.

Succes en hoopelijk heb je hier iets aan.

29 jul 2015, 08:07, Anonieme meid
325

ik ben 12 en ik heb ook slijm in mijn onderbroek maar ik heb nou al twee hele dagen heel erg buikpijn! word ik dan ook snel ongesteld???

30 jul 2015, 10:07, anoniempje
326

hallooo ik ben 12 en heb dat witte slijm al gehad
ik heb toen ook bruin slijm gehad ik ging vandaag
naar de wc en zag een paar rode/bruin druppeltjes
maar heb geen buikpijn :) heeft iedereen dat bruine
vlekkjes als je ongesteld bent of word het nog erger😖
ik hoop het niet! maar alvast bedankt voor jullie reacties xx

3 aug 2015, 20:08, ditismijnvraag
327

Ik heb het denk ik sinds mijn elfde en ben nu twaalf bijna dertien over twee maanden dus hoe lang kan het nog duren

13 aug 2015, 18:08, Meisje dat beetje bezorgd is
328

Halo

13 aug 2015, 20:08, Lalalala
329

Ik heb echt mega lang dat witte spul gehad ik werden toen ongsesteld dat was m'n eerste keer maar er zat daarvoor geen bruin spul in m'n onderbroek maar pas 2 tot 3 maanden later was ik weer ongesteld ( nu ) maar ik voelde het dat het kwam omdat ik super buikpijn kreeg. D

13 aug 2015, 21:08, CJ. Jf cj
330

Hey
Ik ben 13 en heb al iets van een half jaar witte afscheiding..
Ik ga nu naar de tweede en ben de enige die het nog niet is..
Ik draag inlegkruisjes om het niet in mijn onderbroek te laten komen maar weet iemand ongeveer over hoeveel maanden/weken ik ongesteld word?

Bedankt 😜

14 aug 2015, 18:08, Vragend meisje
331

@vragendmeisje:

Ik ben zelf 13( maar bijna 14) en ook nog niet ongesteld, dat is heel normaal! Je hoeft je pas zorgen te maken als je 16 bent en je nog niet ongesteld bent, dan ga je het best eens naar de dokter. Maar zelfs dan is het niet erg!

Meestal duurt het nog max. 3 jaar voor je je maandstonden krijgt! Je moet pas aan maandstonden beginnen denken als het bruin/rood wordt ( net als uitwerpselen), maar kan het zelfs nog 3 maanden duren fzo!

Je draagt het best geen maandverband daarvoor! Het zou tot een infectie kunnen lijden! Als je het echt lastig vind kan je wc papier gebruiken.

Geen zorgen maken over je maandstonden, dat komt zeker!

Xoxo

16 aug 2015, 19:08, Xoxo
332

Ik ben 12 en heb dat ook al een tijdje, maak je niet druk t is gwn soort spul niks ergs. Ik zou als tip wel elke dag maandverband in je tas doen voor het geval dat :). Ongesteld zijn is niet echt leuk dus wees blij als je het nog niet bent, ga je niet druk maken.
Xox

17 aug 2015, 18:08, Nieuwschierig aapje
333

Hoi,
Ik ben een meisje van 15 en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, ditis niet erg want mijn moeder was ook pas rond har 15de ongesteld.
Ik heb al een jaar last van doorzichtige afscheiding en nu sinds een paar dagen is het wit en wat minder vloeibaar zeg maar.
Betekent dit miss dat ik binnenkort ongesteld wordt?
Oja, ik ben blij dat ik niet de enigsteben die dit heeft, maakte me er namelijk heel erg zorgen over
Xx

21 aug 2015, 18:08, abc
334

Hoi ik ben nu 14 en ik werd ongesteld toen ik 13 was .. Ik had al 5 jaar lang dat witte spul in m'n broek de eerste keer dacht ik ik ben ongesteld mar het was bruin en niet heel veel de 2 de keer was precies op tijd dus had al een goeie cyclus nog steeds bruin toen de 3 de keer had ik pijn in mijn rug en ik had steeds honger enzo er kwam toen bloed ik heb het gemiddeld een week en na 3 dagen komen bloederige klonten geen zorgen dat is normaal dat is je baarmoederslijm .. Voor dat ik ongesteld word heb ik de zelfde dag pijn in mijn buik en in mijn rug en de dagen daarna ook in mijn benen xxxxx hoop jullie hier genoeg geïnformeerd te hebben

24 aug 2015, 20:08, Stargirll x
335

Ik ben niet ongesteld en heb ook nog geen afscheiding, wat betekent dit??

Gr. Een twaalfjarig meisje

29 aug 2015, 21:08, ik
336

@ik
dat is heel normaal, jij zal gewoon je maandstonden wat later krijgen!

2 sep 2015, 13:09, xoxo
337

ik had ongeveer een halfjaar afscheiding en toen werd ik ongesteld..

2 sep 2015, 18:09, kip
338

Hoi 👋🏼
Ik ben 13 jaar en heb sinds twee dagen last van bruine afscheiding kan het zijn dat ik binnenkort ongesteld word of kan ik beter even naar de huisarts gaan... Ik durf ook tegen niemand te zeggen zelfs niet tegen mijn moeder 😬
Plszzz help me xx😇

3 sep 2015, 16:09, Sophiaxx💞
339

Ik heb al een paar dagen dat wit spul "afscheiding" ik ben vandaag er achter gekomen dat ik het langer heb want ik heb het nu al in het rood/bruin soort poep wat aan je onderbroek zit. Ik heb nu al last van krampen net boven mijn vagina, en soms heb ik wel als ik mijm hoofd draai dat ik wel rugpijn krijg, ik hoor ook dat ik de laatste tijd mijn stem wat aan het veranderen is ik heb ook nu nergens zin
In ben moe, en ook wel wat chagrijnig. Maar ben nog syeeds niet ongesteld. Ik ben pas 11 jaar..... Wie kan ne helpen

7 sep 2015, 16:09, Wanhopigjee
340

Hey meiden ik ben 12 jaar en zit sinds een weekje of twee in de brugklas.
Gister ontdekte ik voor het eerst wit naar vis en zuur stinkend spul in mijn onderbroek.
Ik raakte helemaal in paniek en ging meteen het internet afrazen en ik vond iets met badschuim die de zuren aantast en dat het "vanzelf" weer overgaat
maar dat geloof ik niet!
ik ga het vanavond aan mijn moeder vertellen als mijn vader en zusje er niet bij zijn maar ben zo bang dat mensen het ruiken ofzo!
ik ga nu ook maandverband meenemen voor de zekerheid maar als ik jullie een tip mag geven: Ga NIET als een gek het internet afraazen daar word je alleen maar bang van.
Vraag het gewoon aan je moeder.
p.s WC papier in je onderbroek werkt prima op korte termijn!

7 sep 2015, 17:09, Fairy
341

Hey,
Ik ben 14 en in november wordt ik 15,
Ik ben nogsteeds niet ongesteld!
Ik heb ak sinds mijn 12e wit spul. Ik heb sinds mijn 13e okselhaar en al zo'n dik half jaar schaamhaar, ook heb ik al borsten. Wanneer komt het!?
Ik ben echt zenuwachtig😨

8 sep 2015, 14:09, Mieltje
342

dat witte spul waar iedereen het over heeft is dat je baarmoeder zich klaarmaakt of groei of iets in die richting

9 sep 2015, 22:09, Een meisje😛
343

Hey girlz
Ik heb dat witte spul ook alleen ik gebruik al heel lang een inleg kluisje alleen lees nu pas dat het slecht is... Wat moet ik doen want straks heb ik wel een schimmel infectie

12 sep 2015, 22:09, Mrs. M
344

Hooi ik ben nu tien en heb al wit spul zins dat ik drie ben maar durf niks tegen me moeder te zeggen help alsjeblieft

17 sep 2015, 16:09, 😁
345

Vanaf je 3de is raar dan is het waarschijnlijk Iets anders.....

17 sep 2015, 17:09, Huisarts
346

Ik ben op mijn 16 ongesteld geworden ik ik had een paar dagen van tevoren buikpijn en rugpijn en ik was ook chagrijnig en de eerste keer verlies je veel bloed

19 sep 2015, 11:09, 16ejarigemeisje
347

Ik ben 17 en nog niet ongesteld
Ik heb al 6 jaar witte afscheiding ik
Denk niet dat ik nog
Ongesteld wordt ik word over een week 18😳😱😰

27 sep 2015, 21:09, OMFG😰😰
348

Ik ben zelf elf en al ongesteld ! Het is minder erg dan ik gedacht had ! Als je je gewoon goed voorbereid moet het allemaal wel goed komen meiden ! Suc6 😍

28 sep 2015, 22:09, Girlshelper
349

Ik ben 10 en heb dat ook wat moet ik nou doen het gebeurt elke dag dat ik wit slijm heb

29 sep 2015, 17:09, AnoniemMeisje
350

ik ben zelf nog niet ongesteld maar mijn vriendinnen wel, hun zijn bijna allemaal thuis ongesteld geworden. eentje is op school ongesteld geworden zei ze.
ik ben bang dat ik ook op school ongesteld word, en dat mijn vriendinnen dat vies en raar vinden.
wat moet ik doen?

30 sep 2015, 15:09, BRUH!!
351

Haai
ik ben ook 13 en heb ook last van wit spul in me onderbroek ik verschoon het gewoon s ochtends en s'avonds allemaal prima!! Maar sinds een paar dagen heb ik verschrikkelijke biikpijn elke dag weer, maar moet wel steeds poepen (oke dit klinkt raar😂) maar ja hoort dit oook bij ongesteldheid?

En nog even voor de andere meiden er is geen exacte datum voor hoelang je wit slijm krijgt dat is bij iedereen anders

Xx anoniem

1 okt 2015, 19:10, anoniem
352

Haaaii meiden
oke volgens mij heeft elk meisje dat rond deze leeftijd alleen weet iemand of het er ook bij hoord dat je heeel misselijk word naar zoet eten of drinken (waar ik normaal nooit last van had) en gwn verschrikkelijk veeel buikpijn en soms rug pijn
asjeblieft meiden help
xx ikke

5 okt 2015, 21:10, ikke
353

Hoihoi ! Vandaag veegde ik af, en op het wc papier zat wit spul, het stonk een beetje. Dat is afscheiding toch? Betekend dat dat ik binnenkort ongesteld word? Hoe land duurt dat dan?
12 jarig meisje
Antwoord please :)

10 okt 2015, 22:10, Pizzaslice14
354

Hoi ik ben 12 en ik stink echt heel erg ik heb ook veel van dat wit spul 😓 wat moet ik doen ?

23 okt 2015, 23:10, Ik ben bang
355

Ik heb al afscheiding vanaf begin elfde en ben nu twaalf...hoelang zou het nog kunnen duren?

Xx meiden in de puberteit😜

25 okt 2015, 20:10, Vissie>3
356

Ik heb ook al een hele tijd witte afscheiding, echt al een jaar ofzo, maar ik heb ook best wel jeuk bij mijn vagina is dat raar? x anoniem

27 okt 2015, 09:10, anoniem
357

De afscheiding word ook steeds erger!

27 okt 2015, 09:10, anoniem
358

Ja precies☹️

27 okt 2015, 10:10, Vissie>3
359

Hooi allemaal, ik heb nu al bijna 2 jaar afscheiding en ik ben nog steeds niet ongesteld.. Hoelang duurt het nog voordat ik ongesteld word?

8 nov 2015, 23:11, Anoniempjexx
360

Hoii

Zoals ik hier heb gelezen heb ik idd wel is bruine afscheiding, alleen daar zitten dan weer pauzes tussen na een week ofzo van witte afscheiding. Is dat normaal of zijn het gewoon remsporen??

Xx

10 nov 2015, 17:11, Cookiemonster
361

Hey

11 nov 2015, 20:11, Hoi
362

Meiden die witte spul die je vindt in je ondergoed is slijm je baarmoeder groeit op deze leeftijd ik had het zelf toen ik 11 was ik ben nu 12 en ook nog niet ongesteld dus meiden dat slijm geeft je aan dat je ongesteld kan worden

14 nov 2015, 19:11, 😊
363

hoi dames ik ben nu 12 en ik ben nog niet ongesteld ik heb vaak wit spul uit mn vagina gehad en ik had gelezen dat het dan een teken is van dat je bijna ongesteld word ik hoop het heb ook vaak buikpijn

wie heeft hetzelfde als mij of wie weet er mee vanaf

xx anoniem

15 nov 2015, 22:11, help !
364

Hallo ik ben een wanhopig en onzekr meisje namelijk ik heb al meer dan een jaar van dat witte plakkirige stibkende spul in me ondrbroek en ik heb vandaag heel veel ruik pijn en iok veel krampen in me onderbuik beteknd het dat ii ongesteld ga worden ik ben echt bang HELP ME!!!😰😱😓😭😨

15 nov 2015, 22:11, Wanhopige girl😰
365

cookie monster het hoort zo als er een stop tussen zit dat heeft bijna iedereen heb je ook last van rugpijn of ben je shagarijnig of last van je vagina dan zou het best kunnen dat je morgen of over 2weken ongesteld word

15 nov 2015, 22:11, annoniempje2004
366

hoii
ik heb nu ongeveer 2 jaar witte afscheiding in mijn onderbroek maar ik ben bang dat ik ongesteld wordt op school of tijdens de gym ik durf het niet aan mijn moeder te vragen
wat moet ik doen??

-xxx- _kiss_myselfxx
dat is me instanaam

22 nov 2015, 15:11, _kiss_myselfxx
367

hoii
ik heb nu ongeveer 2 jaar witte afscheiding in mijn onderbroek maar ik ben bang dat ik ongesteld wordt op school of tijdens de gym ik durf het niet aan mijn moeder te vragen
wat moet ik doen??

-xxx- _kiss_myselfxx
dat is me instanaam
ps. als je een antwoord hiervoor hebt DM me op insta dan

22 nov 2015, 15:11, _kiss_myselfxx
368

Hoe kan je het merken als je wite afscheiding hebt
Xxxxxxxxx HELP
Ps ik ben 12

22 nov 2015, 23:11, Leker chik
369

Ik heb het ook best wel lang denk ik maar nog steed niets,,, het reiningt je maar trek dan wel elke dag wel een frisse nieuwe onderbroek anders gaat t stinken ( ruikt nogal zuur)

25 nov 2015, 19:11, Huisart Tekla Lawskowski
370

HHey, ik heb ook witte afscheiding in mijn onderbroek ik denk ongeveer dat ik het 5 maanden heb. ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen help me please.
Nu ik dit gelezen heb begrijp ik het gelukkig beter

Groetjes een bijna 11 jarig meisje

29 nov 2015, 13:11, help my please
371

Hey ook heb ik heb ik vaak erge buikpijn en ik ben ook vaak best wel chagrijnig

Groetjes een bijna 11 jarig meisje

29 nov 2015, 15:11, help my please
372

hoi
ik heb sins de 30 11 2015 dat witte slijm maar ik weet niet wat ik moet doen ik ben echt bang dat er iets gebeurd moet ik bang zijn ofzo ik ga het ook aan mijn so leerkracht vragen en dan zal ik weten wat het is en ik zl het hier ook laten weten veel suc6 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

30 nov 2015, 17:11, mensje
373

ben 12 jaar

30 nov 2015, 17:11, mensje
374

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en heb sins kort bruin spul in me onderbroek.. Word ik nu ongelsteld? Ik heb nog geen witte afscheiding ofzo dus wat gebeurt er nu??😳

3 dec 2015, 16:12, Anoniem
375

Ik ben nu 3 maande ongesteld. Ik had zelf een maand witte afscheiding das echt niet erg want iedere vrouw krijgt he

7 dec 2015, 19:12, bekoorde
376

Hey ik heb dat wit spul al best lang maar wanneer word ik dan ongesteld

7 dec 2015, 20:12, LOL GIRLLLLLL
377

Ik ben 12 en ik had sinds mijn elfde al wit spul, en ik had vandaag alweer buikpijn wanneer word ik ongesteld

7 dec 2015, 20:12, Visjeblub
378

Ik heb het ook al heel lang en ook soms buikpijn, ben trouwens 12 jaar.

8 dec 2015, 18:12, :P
379

Hoi meiden heb nu een jaar afscheiding zit in klas twee en ben 13 al mijn vriendinnen zijn ongesteld echt ALLEMAAL haf nooit verwacht dat ik het nog niet was en nu ben ik de laatste ... Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem ? Of mensen met tips ? Heb btw wel veel afscheiding de ene dag meer dan de andere x

8 dec 2015, 20:12, Anoniem
380

Hoi!

Ik heb al bijna 4 jaar afscheidingen ben nu 13. T is erg vervelend dat ik niet weet wanneer ik ongesteld word opdat ik t al zolang heb

Help meeeeee
Xx

8 dec 2015, 21:12, Anoniempjeeeeeh
381

Heey ik heb zins paar maanden witte afscheidening, dat is heel normaal, als je een meisje bent. Ik ben zelf 15 en ben ook nog niet ongesteld. Sommige zeggen dat heg aan je ouders liggen, maar dat is niet zo, mijn moeder was al ongesteld torn ze 10 was, vertel gewoon aan je moeder als je ongesteld bent het is echt niet schamend ofzo.. Elk meisje heeft het

10 dec 2015, 18:12, 12345anoniem12345
382

Ik ben 14 jaar en nog niet ongesteld!!!!
Ik heb ook dat witte spul in mijn onderbroek!!! (Al een jaartje ofzo)
Maar ben nog steeds niet ongesteld!!
Dus ik zou het niet weten hoelang het nog duurt!!!

12 dec 2015, 23:12, Radelooossss
383

Bruh Koekoen

13 dec 2015, 00:12, Koekoen
384

Ik wil zo graag weten hoe lang het duurt voordat ik ongesteld wordt ik ben 10 en weet niet wat ik moet doen. Ik heb heel erg last van wit slijm in mijn onderbroek moet ik daarvoor maandverband gebruik of niet? Ik vind het ook best wel eng is er iemand die mij gerust kan stellen

19 dec 2015, 13:12, Sam
385

Heey, ik ben een 13 en ik heb al bijna een jaar witten afscheiding, maar ik had het gisteren heeel veel, en vandaag bijna niet. Ik wil weten wanneer ik het word, want al mijn vriendinnen zijn het al, en laatst was mijn vriendin het ook geworden, en zei ze dat het een beetje rood bruin achtige afscheiding werd, maar moet dat persé? Of kan ik binnenkort al ongesteld worden.

19 dec 2015, 20:12, Anoniem
386

Sorry kan je niet helpen

19 dec 2015, 21:12, Sam
387

Ik had dit ook gehand vroeger voor dat ik ongesteld was maar ik ben nu ongesteld en ik heb het aventoe laat van maar ik weet ook nogsteeds niet echt wat dat wit spul eigelijk inhoud

19 dec 2015, 22:12, ...................
388

Ik heb nu al 2 jaar afscheiding en ik ben nog steeds niet ongesteld! Is dit raar?!
P.s. ik ben 12 Jaarr! Xxx

20 dec 2015, 13:12, Anoniem😯
389

Heeey, ik heb nu 1 jaar afscheiding en het is de laatste weken dikker en klonteriger geworden is dit normaal? Word ik bijna ongestelt? Alvast bedankt!
(Ik ben 12 jaar xx)

20 dec 2015, 15:12, Anoniempje
390

Heey, ik heb de laatste 4 dagen bijna geen afscheiding meer, is dit raar? Help mee pls!!!
P.s. Ben 12 jaar!!

28 dec 2015, 19:12, Anoniem😳
391

Bij mij komt er wit spul uit het bovenste gaatje dat betekent dit?

29 dec 2015, 01:12, Annoniem
392

Ik ben 14 en nog niet ongesteld ik had een jaar geleden wel last van wit verlies maar nu niet meer nu heb ik urineverlies kan iemand zeggen hoe dat komt ?

2 jan 2016, 12:01, Merel
393

Ik heb zoals haast iedereen hier ook erg last van afscheiding m.n moeder was het pas op haar 14e en zus op haar 16 ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik ook zo laat of helemaal niet word. Ik word er helemaal gek van de vlekken blijven in mijn onderbroel zitten hebben jullie dat ook of hebben jullie tips? Plzz help me!! Xx ongerust meisje van over paar dagen 13

3 jan 2016, 02:01, Anoniempjexoxo
394

bij mij was dat ook zo van dat witte spul. in mijn onderbroek. ik gebruik daar inlegkruisjes voor. en als het heel erg is een mini tampon. ben nog niet ongesteld.

3 jan 2016, 04:01, inge
395

ik ben 12 en al een jaartje ongesteld ik had die afscheiding ongeveer anderhalf jaar daar voor al. het is heel normaal je word nu niet meteen ongesteld maar je weet nu wel dat je lichaam je klaar maakt. als je er veel last van hebt kan je inlegkruisjes gebruiken. ik hoop dat ik jullie wat geholpen heb.

3 jan 2016, 19:01, Norah
396

He, girls i know het is niet fijn en je kan er onzeker over zij maar ieder meisje/vrouw heeft wel witte afscheiding, dus maak je geen zorgen over dat. Als je witte afscheiding hebt maakt je lichaam je klaar om ongesteld te worden, dit kan verschillen van 1 maand tot jaren witge afscheiding. Maar je word ongesteld als je bruine afscheiding krijgt ( dan ben je nog niet echt echt ongesteld ) . Ik zou dan zeker even maanderbandje in doen. Dat kan je paar keer hebben maar je spreekt officieel pas van ongesteldheid als je fel rood bloed heb!

3 jan 2016, 20:01, Anoniemmmmmmmm
397

Haaii girls,

Ik word er gek van. Ik ben nu 13 en een half en heb elke dag afscheiding en momenteel elke dag veel buikpijn en hoofdpijn. Ik hebbal 4 jaar afscheiding. Ook heb ik een half jaar bruinafscheiding gehad maar dat is over gegaan. Ik heb ook geregeld zulke krampen dat ik niet recht op kan staan.

Iemand tips?

5 jan 2016, 19:01, Girlpowerrr
398

Hoi ik ben 14 en er is al witte afscheiding van me 11 de en vandaag opeens bruine afscheidingen word ik bijna voor het eerst ongesteld??

6 jan 2016, 00:01, ❤️❤️
399

Hoi, ik heb de laatste tijd heel veel pijn aan mn rug en heb wit spul in mijn onderbroek!! Ik wil weten of ik snel ongestelt wordt! En is het vervelend??

8 jan 2016, 16:01, Graag reageren😳
400

Ik ben nu 13 en een half jaar en heb sinds mijn 10de wit spul in mijn onderbroek. Dat is zo'n 3 en een half jaar! Ik ben nu echt heel erg benieuwd wanneer ik ongesteld wordt want dit is al best wel lang vind ik... kan iemand me zeggen of dit al te lang is en zo ja wat ik moet doen?

9 jan 2016, 15:01, Birgitvz
401

Heeeyyy ik ben weer Birgitvz maar ik wil er nog wat aan toevoegen.. ik heb al sinds mijn 9e schaamhaar en sind pas okselhaar (iets na mijn dertiende) .. is dat ook niet een beetje raar?

9 jan 2016, 15:01, Birgitvz
402

hoi ik heb ook van witte afscheiding. het stinkt niet of zo. ik heb ook al wat schaamhaar en okselhaar. ik gebruik een inlegkruisje al het het heel erg is de afscheiding. ik heb heb ook wat inlegkruisjes mee naar school. allen staat er bij ons niet zo een bak waar je het in moet gooien op de wc. ik mag dan naar een andere wc in het gebouw. daar staat er wel 1. daar hangt ook een maandverband automaat. is wel handig mocht ik het onverwachts worden op school.

11 jan 2016, 12:01, inge
403

Hoi ik ben nu 14 en word bijna 15 ik kwam thuis en mijn onderbroek was bijna zwart bruin! Is dit erg of word ik bijna ongesteld?

X'jes mij

11 jan 2016, 16:01, Mij
404

ik heb witte afscheiding in mn onderbroek,
betekend dat automatisch dat je ongesteld word??

want dat wil ik niet!

11 jan 2016, 20:01, annoniempjexx
405

Hoi , ik ben 13 geworden in oktober het punt is , ik ben niet lang , kan je dan evengoed ongesteld worden ? Ookal moet je nog wat groeien , voorderest heb ik last van alles wat je kan hebben ik heb ook last van soort slijm en witte afscheiding / bruin soma hoofdpijn en buikpijn ook rugpijn maar mijn vraag is als je op je 13e 1.60 bent of 1.58 kan je dan evengoed al ongesteld worden ?

11 jan 2016, 20:01, Anoniem
406

Moet je perse lang zijn ? Om ongesteld te worden of kan je ook 1.58 kwa lengte zijn

11 jan 2016, 20:01, Hi
407

ewa!!!!!
ik ben12 jaar en vind ook elke dag in me onderbroek wit spul mijn vriendinnen zeggen dat ik bijna ongesteld word maar ik heb dit al langer dan een half jaar dus bijna een jaar dus ik ben bang dat ik ongesteld word op school haha

15 jan 2016, 18:01, anoniempje
408

hoi anoniempje. zorg dat je wat maandverband of tampons in je schooltas heb zitten. en een schone onderbroek. mocht je het wel op school worden dan heb je in ieder geval wat bij je. of je legt het in je klusje op school.

16 jan 2016, 02:01, inge
409

Hey

Ik zelf ben nog niet ongesteld
En heb dat witte spul ook
En ik heb al een tijdje
Dus jullie zeggen dat als
Ik bruin slijm krijg dat ik
Mijn maandstonden ga
Krijgen bedankt voor de tips

Dit is geplaats op 16/01/2016

Groerjes Finne

16 jan 2016, 18:01, Finniwinnie
410

Ik ben 13 jaar pas geworden ik heb elke dag wit spul in m'n onderbroek soms hard soms slijmerig betekent dit dat ik binnenkort een keer ongesteld moet worden? Mijn beste vriendin is al 2 jaar ongesteld en zegt dat er niks zal gebeuren is dit zo?

(Sorry voor een vies verhaaltje)

17 jan 2016, 22:01, Soof
411

Hoi ik ben een meisje van 10 ik heb dat witte spul al in m'n onderbroek ik draag vaak zwarte onderbroeken dus ik weet niet wanneer ik dat bruine spul krijg wat moet ik doen

20 jan 2016, 01:01, Basketbalkid
412

@ basketbalkid. hoi je moet nog even geduld hebben. geniet er nog maar even van, dat je nog niet ongesteld bent. je kan een inlegkruisje in doen, als je er erg veel last van heb. of een maandverbandje. of je kan alvast wat in je school tas stoppen.

20 jan 2016, 07:01, inge
413

brr

30 jan 2016, 10:01, k
414

helaas worden we allemaal ongesteld (vrouwen dan) allen weten we niet wanneer de eerste keer is. ja kan je wel voor bereiden. door een nood pakketje voor je zelf te maken. door een maandverband in je tas te stoppen.

31 jan 2016, 12:01, inge
415

Ik ben nu 12 maar toen ik 11 was had ik ook al wit in me onderbroek je schrik natuurlijk maar het is niet ernstig het is gewoon dat je een keer ongesteld word

14 feb 2016, 16:02, Lollie aal
416

Ik ben 14 en heb al best wel lang steeds vieze onderbroeken met wit spul ik weet niet wat het is ben ook nooit ongelsteld geweest wat is het?

15 feb 2016, 16:02, Anoniem
417

Ik wordt binnenkort 14 en heb dat witte spul al heel lang, ik en afgelopen week had ik ook twee keer bruine afscheiding wordt ik nu ongesteld!?

16 feb 2016, 21:02, HELP
418

Ik heb al bijna twee jaar afschijding en ik ben nu 14 dus zou er nu niet een keer iets moeten veranderen?

17 feb 2016, 15:02, Anoniem
419

ik wat 10 toen het gebeurden en nu ben ik 12

17 feb 2016, 20:02, miryam
420

Ik heb nu al best wel lang last van witte vloed en het wordt de laatste tijd erger. Ik wil wel graag een inlegkruisje in maar ik weet niet of dat een infectie veroorzaakt of zo?
Meisje van 12

29 feb 2016, 22:02, anoniempje
421

Hallo allemaal ik heb elke dag witte spul in mijn onderbroek maar ik durf het niet aan mn moeder te vragen wat het is en als ik bijvoorbeeld nies ren loop dan komt dat witte spul sneller.

ik had dus daarom maandverband gebruikt en toen zij mij moeder dat als je maandverband draagt dan krijg je schimmel in en uit je vagina en nu ben ik bang dat dat ook zo bij inlegkrijsjes is

en ik durf ook niet aan mn moeder te vragen of ze inlegkruisjes wil kopen want dan denkt ze dat ik ongesteld ben

P.S ik ben 11,5 jaar oud

2 mrt 2016, 12:03, wanhopig meisje
422

Ik gebruik gewoon een wc papiertje
Maar heb nu ook soort van zwart bruine afscheiding

4 mrt 2016, 23:03, Ik
423

Hey ik ben een meisje (uiteraard) van 11 jaar (sinds december) ik heb nu (vandaag) precies een jaar geleden afscheiding gekregen. Toen was het erg dun en niet heel vloeibaar maar ook nii erg slijmerig. Een week geleden merkte ik dat telkens als ik opstond uit een stoel ofs, ik lekte. Maar gisteravobd had ik ineens klonterige roodbruine afscheiding. Ik ben echtheel benieuwd wanneer ik ongesteld wordt. Maar mijn vraag dus: is t raar dat ik graag ongesteld wil worden? Ik heb nu btw ook zo erge onderbuikkrampen dat ik soms niet eens meer kan opopstaan of ik buig weer voorover en ik heb ook vaker hoofdpijn en voel me fk misselijk.
Xoxo

9 mrt 2016, 10:03, anoniem🙊
424

Hi, ik ben 13 en heb er ook last van. Al 2 jaar🤔 Hoelang duurt het ongeveer voordat je dan ongesteld wordt? Ik zit al heel lang met die vraag! 😊

10 mrt 2016, 16:03, Iemandvan13💁🏻
425

Hallo allemaal,

Ik heb al sinds eind groep 7 wit spul in mijn ondergoed! (ben nu 12). Ik doe ongeveer 3 keer per dag een schone onderbroek aan maar daar na heb ik het meteen weer! Maak me best wel zorgen! Ik douche trouwens om de dag maar jullie zeggen dat ik mijn vagina goed moet schoonhouden dus moet ik dan elke dag douchen? Ik weet het echt niet meer!

XXX Poopy

20 mrt 2016, 09:03, poopy
426

hey iedereen... Ik heb ook wit spul en soms weinig, maar soms ook heel veel. en k ben 10 word ik nu ongesteld?

21 mrt 2016, 15:03, meisje
427

Hoi dames,
Ik ben 12 jaar ik heb schaamhaar en een heel klein beetje okselhaar, best vaak chagarijnig en mijn borsten groeien. Ook heb ik witte afscheiding. ( ik ben ook gegroeid 1.54 ong. maar ik ben altijd al klein geweest.) Word ik nu ongesteld?
HELP ME PLZZZ

27 mrt 2016, 19:03, Hulppp
428

@hulppp je man ook gewoon chagerijnig zijn zonder ongesteld te zijn maar je kunt het best aan ne moeder/zus vragen wanneer die voor t eerst ongesteld waren rond die leeftijd wordt jij t wrss ook

27 mrt 2016, 21:03, ...
429

hoi ik ben ook 11 en ik heb het ook maar moet dit tegen me ouders zeggen? en moet ik naar de dokte?

29 mrt 2016, 21:03, SPI
430

ik zou wat maandverband pakken als je zo een erg last van je afscheiding heb. of een inlegkruisje. wc papier helpt maar even.

30 mrt 2016, 01:03, roos
431

Ja ik heb ook witte afscheiding in mijn onderbroek ik ben nog maar 10!! Is dat op je tiende normaal??

31 mrt 2016, 19:03, anoniem
432

Ik ben 10 en heb ook al afscheiding de laatste tijd heb ik veel buikpijn vooral s'avonds en ik ben ook een beetje misselijk is dat een teken dat ik bijna ongesteld wordt.
Ik heb het ook al tegen mijn moeder gezegd en ze zei dat mn maanstonden er zijn aan het doorkomen

Heeft iemand tips tegen die buikpijn het doet echt veel pijn

2 apr 2016, 20:04, het peperkoekenhart
433

Heey ik ben.een meisje van 13 ik heb al een tijdje witspul in mijn onderbroek en ik heb al sinds een.half jaartje ofzo ook jeuk bij mijn poepgat maar is dat erg?

5 apr 2016, 22:04, Vraagmeisje
434

Hoii! Ik heb vorig jaar (13 jaar) wel veel last van dan witte
Spul gehad maar de laatste tijd verdwijnt het... Ik ben echt
Bang dat ik niet meer ongesteld kan worden ... Kan
Iemand mij please helpen?? Ben inmiddels net 14

7 apr 2016, 23:04, Anoniempie
435

Ik ben 12 en heb ook al een tijdje last van wit spul in mijn onderbroek soms is het ook bruin 😔 Ik heb ook al heel lang wit spul rond mijn vagina zitten wat is dit ?

8 apr 2016, 19:04, Anoniem
436

Hoi ik bem 13 en heb al sinds. Mijn 8e witte afscheiding ik kreeg eerst prikken vor het gevk dat ik o mijn 7e ongesteld zou worden maar nu krijg ik dit witte stinkende spul sinds mijn 8e im heb hetdus al 5 jaar! Ik ben ook nog niet ongesteld en ik kom uit een ander land zou dat er ook wat mee te maken kunnen hebben?

17 apr 2016, 21:04, Anoniem
437

Ik heb een vraag ik ben een meisje ben 11 jaar! En me vorsten groeien en ik krijg haar en ik groei enz en ik heb iets wit in me onderbroek? Ik heb geen idee wat het is? Kunnen jullie me helpen??

19 apr 2016, 01:04, Kiartjuh
438

Ik ben paar weken gelden 12 geworden daarvoor had ik al dat witte spul nu nog steeds wat het is is dit ; je krijgt het witte spul uit je vagina dan gaat het spul ( slijm ) naar je onderbroek als dat gebeurt is is het slijmerig in je onderbroek van zelf word het slijm geel achtig en het word hard. Heel vervelend is het alleen vraag ik me af hoe lang dit duurt.. En hoe je het krijgt..

xx Lina <3

24 apr 2016, 14:04, Linaax
439

hey mensjes ik heb het nu ook al 1,5 jaar maar ik doe er niks mee! ik denk dan weer met mijn mooie eenhoornhoofd dan voelt het spul zig speciaal en welkom dus ja XD ik ben nu voor de 4e keer ongestelt en het is zoveel bloed dat the walking dead er niks bij is XD ik heb heeel erg veel last van mijn buik en ik voel me oo erg avontuurlijk (niet in de s manier) vqndaag was ik mijn zus aan het irriteren en ik ging kapot toen ze boos werd! ik krop alles altijd op dus niemand weet dat ik nu ongestelt ben. iemand tips voor mijn opkroppingen of buikpijn? thnx voor het lezen ♡♡ keep strong

28 apr 2016, 00:04, ciphers and codes
440

Hey,
Dat witte spul zoals jullie het noemen is witverlies. Dat is erg normaal. Het betekent dat je baarmoeder groeit en het houdt ook je vagina proper. Het betekent niet meteen dat je ongesteld wordt. Spijtig genoeg blijf je dit hebben. Mijn advies is om een inlegkruisjes te dragen of steeds als je naar de toilet gaat, je vagina goed af te kuisen (zodat dat witte spul weg is) met WC-papier.
Succes!

28 apr 2016, 18:04, MeMyself&I
441

Hey
Ik ben pas 11 en heb sinds ong 1 week last van afscheiding (denk ik) het is geel en op internet staat dat het opgedroogd kan zijn of vaginaleschimmel en mijn borsten beginnen met groien ik krijg haar bij mijn poes gaat het nog lang duren voordat ik ongesteld word?!
Help me!

6 mei 2016, 00:05, Heel onzeker meisje
442

Hoi allemaal

Je afschijding hoeft niet per se bruin/rood achting te zijn voor je ongesteld wordt wamt ik had gewoon witte afscheiding en ik ben al een half jaar ongesteld maar het is bij mij nog nooit bruin/rood geweest dus ja ps.ik ben elf

XXX anoniempje

13 mei 2016, 23:05, Anoniempje
443

hoi allemaal
nou ik heb al 4 dagen vast van bruine afscheiding (best veel) en als ik geen maandverband draag ben ik bang dat het door gaat lekken

wat moet ik doen??/
en word ik bijna ongesteld??

19 mei 2016, 15:05, radeloze meid
444

Hee
Is het raar als ik ongesteld wil worden
Wand al mijn vriendinnen zijn het al behalven ik
En ik heb bijna elke maand last van hoofd pijn is dat een teken dat ik het ga worden
Ps ben 13

22 mei 2016, 17:05, Onzeker
445

Nou,ik heb dat witte afscheiding 2 jaar!? en ik ben nog nooit ongesteld geweest en ik zit nu in groep 8 ik ben 12 jaar en als laats kwam er bruine afscheiding ik dacht dat ik ongesteld was??? maar belijkbaar was het volgens mij infectie te zien?
ik schrok wel van toen die bruine afschijding kwam?

27 mei 2016, 15:05, Celina
446

Hoi , ik heb het ook. Soms heel erg , en soms niet . Ik voel het dan druppelen. Wanneer word ik ongesteld?
Xxx

30 mei 2016, 17:05, Iemand
447

Het is gewoon normaal afscheiding dat betekend dat je lichaam aan het veranderen is ik heb met mijn moeder over gehad normaal heb ik witte als ik het weg veeg wordt het geel dus gewoon normaal en ik ben tien

20 jun 2016, 17:06, eej
448

Hoi meiden!
Ik ben 12 jaar, ik heb al een hele lange tijd een witte vloeibaar viezig spul in mijn onderbroek. Ik voel het heel erg, maar het stinkt ook heel erg. Ik vraag me af of het raar is dat het vloeibaar is en stinkt. En of het normaal is dat ik dat heb. Ik zou graag tips horen!

23 jun 2016, 16:06, Anoniem
449

heey meiden ik ben 13 jaar en op de eertse pinksterdag werd ik volgens mij ongesteld het was een beetje bruin/oranje ik heb al 1 jaartje witte afscheiding maar ik heb soms wel jeuk aan mijn vagina verder is er niet zoveel meer aan de hand lieffsss anoniepje

23 jun 2016, 21:06, anoniepje
450

ik ben 12 en heb het ook het is echt niet leuk ik voel me er zo ongemakelijk door weet er iemand hoelang het ongeveer zal duren voor je dan ongesteld word ?

2 jul 2016, 18:07, deborake
451

Heyy, ik ben nu 14 en wordt in nov 15 en ik heb al bijna 2,5 jaar die witte afscheiding en al meer dan n half jaar geleden 1 keer bruine gehad maar t is nooit meer teruggekomen. Is dat normaal en moet ik me zorgen maken?

11 jul 2016, 00:07, Anoniem
452

Ik heb dus ook al een hele lange tijd last van afscheiding enZ! Maar ik ben bang als ik geen inlegkruisjes in m'n onderbroek doe dat ik dan misschien perongeluk doorlek op school😳😳

Plzz help!!

11 jul 2016, 00:07, Xoxoxoz
453

Ik had al heel lang witte afscheiding. Tot vandaag nu is t opeens bruin ik denk dat ik bijna ongesteld ga worden😢

11 jul 2016, 14:07, Hola
454

Hoi meiden
Ik heb echt al ruim een jaar witte afscheiding super vervelend ik heb ook steeds super hoofdpijn en buikpijn als mijn moeder ongesteld moet worden kan het zijn dat ik binnenkort ongesteld wordt

Ps. Ik heb het echt de hele dag door die afschijding help PLEASE en ben 11 jaar

Xxx anoniempje

13 jul 2016, 21:07, Anoniempjes
455

Hey allemaal
Ik ben 14 en was al van me 11 ongesteld het witte spul in je onderbroek heeft twee teken dat je ongesteld raakt of dat je opgewonden bent
Xx anoniempje

14 jul 2016, 15:07, Bitchgaatjeniksaan
456

hoii ik ben 13 jaar en kom uit china.
ik heb al bijna een half jaar dat witte spul, borsten beginnen te groeien en wat haar ook al wel. heb alleen nog geen groeispurt gehad en ben ook niet normaal klein.
weet iemand wanneer ik ongesteld wordt?
xxx

20 jul 2016, 00:07, xanoniempjex
457

HI meiden,
Ik ben 14 en ik heb al zo'n 3 jaar last van afscheiding. het is alleen maar goed, het maakt schoon en dat is erg handig want als je echt ongesteld word moeten alle restjes bloed er weer uit. ieder meisje heeft dit vanaf een bepaalde leeftijd. maar je geen zorgen, gooi je onder broek gewoon lekker in de was en niet voor schamen. op een gegeven moment word je afscheiding bruin. dat is ook heel normaal, het komt dan opgang dus. wacht nog maar even met maandverband en dergelijke want dan kan je vagina niet ademen en kan je schimmelinfectie krijgen. dan word je afscheiding geel en soms ook grijs. dat is absoluut niet schadelijk maar kan erg vervelend zijn. ik raad je aan om even naar de huisarts of apotheek te gaan..

ps. ongesteld zijn is niet heel leuk, als het komt, komt het. ik zal er vooral niet op wachten. ( ik spreek uit ervaring ;) )

xx Succes soortgenoten!! :)

25 jul 2016, 14:07, jade14
458

Hoi
Ik ben net 12 jaar en heb afscheiding
Het stinkt best wel erg maar het jeukt niet.
Ik doe soms een onderbroek aan. Zo ongeveer om de twee dsgen. Een schone onderbroek. Is het erg? Ik weet niet of ik nou iets moet dragen of niet. (Op me onderbroek) kunnen jullie me plzz helpen? Ik ga het morgen aan me moeder vragen wat ik ermee moet doen maar ik ben best bang. Help me.

Iemand

26 jul 2016, 21:07, Iemand
459

@Iemand kijk naar het bericht boven je xxx

28 jul 2016, 13:07, jade14
460

Hey meid,
Dat witte spul is uitschijding. Een soort zweten voor je vagina. Soms komt er een soort vliesje van binnen en dat kan t blokkeren vandaar het witte spul. Het kan betekenen dat je binnenkort ongesteld word. Maar dat kan nog heel lang duren. Het is even verstandig om een inleg kruisje van je moeder in te doen (is goedkoper en helpt ook) voor de rest houd dat het wel tegen.

Veel succes meiden
-Iemand

29 jul 2016, 23:07, Iemand
461

Hey meid,
Dat witte spul is afscheiding. Een soort zweten voor je vagina. Soms komt er een soort vliesje van binnen en dat kan t blokkeren vandaar het witte spul. Het kan betekenen dat je binnenkort ongesteld word. Maar dat kan nog heel lang duren. Het is even verstandig om een inleg kruisje van je moeder in te doen (is goedkoper en helpt ook) voor de rest houd dat het wel tegen.

Veel succes meiden
-Iemand

29 jul 2016, 23:07, Iemand
462

Hallo allemaal!

Ik denk dat ik al ongeveer 2,5 jaar witte afscheiding heb.
Ik heb besloten om vanaf vandaag inlegkruisjes te dragen (behalve 's nachts), omdat ik me er beter en veiliger in voel.
Kan dit kwaad? En krijg je sowieso dat bruine spul in je ondergoed? Wanneer zou ik ongesteld worden? (Binnenkort?)

Grts xxxx Ik ben 14 jaar.

7 aug 2016, 21:08, KleinVraagje
463

Hallo allemaal!

Ik denk dat ik al ongeveer 2,5 jaar witte afscheiding heb.
Ik heb besloten om vanaf vandaag inlegkruisjes te dragen (behalve 's nachts), omdat ik me er beter en veiliger in voel.
Kan dit kwaad? En krijg je sowieso dat bruine spul in je ondergoed? Wanneer zou ik ongesteld worden? (Binnenkort?)

Grts xxxx Ik ben 14 jaar.

8 aug 2016, 15:08, KleinVraagje
464

Hei, ben 14,5 jaar en nog niet ongesteld. Ik heb al 2 jaar dat witte spul en al 75B als cup. Iedereen in mijn klas is het al en ik niet dus klinkt gek maar ik zou het ook willen zijn en met hun mee kunnen praten erover.
Kan iemand mij vertellen wanneer je het aan voelt ofzoiets of hoe je het kan merken
Dankje

14 aug 2016, 23:08, .
465

Hallo allemaal ik heb best veel van jullie berichten gelezen en het komt bijna allemaal overeen.. Ik heb aan mijn moeder gevraagd waarneer zij ongesteld werd en zij zei toen op haar 11de.. Ik heb geen zus dus ik heb het niet geerfd.. Ik ben nu 13 jaar en heb al 2/3 jaar witte afscheiding. Is dat raar? P.s. ik zit hier een beetje mee zouden jullie kunnen reageren?? Xxx en veel geluk _xxxxxxxxxxxxxxxxxxx_

15 aug 2016, 13:08, Simba the dog power!
466

Hey
Ik be'n 12 jaar en heb opeens heel veel witte afscheiding en ook wel een beetje pijn aan mijn vagina weet iemand wat dit betekend please help me

18 aug 2016, 23:08, anoniempje
467

Eh ja ik schaam me hier best voor maar heb dat witte/gele slijm heb ik dus al iets van 3 jaar en ben bang dat ik nooit ongesteld ga worden ofz. Hebben meer mensen dit?

Btw ik ben 13 jaar

19 aug 2016, 02:08, Anoniem
468

Ik heb 12 dagen hier ingeschreven dat ik ook witte afscheidingen enzo had en ik vroeg me toen ik af wanneer ik ongesteld zou worden. Nu ben ik voor het eerst ongesteld! Ik vind het nog redelijk leuk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet veel bloed heb.
Heb dus allemaal geduld :)
Nog veel succes! xxx

20 aug 2016, 18:08, KleinVraagje
469

Ik heb 12 dagen geleden hier ingeschreven dat ik ook witte afscheidingen enzo had en ik vroeg me toen ik af wanneer ik ongesteld zou worden. Nu ben ik voor het eerst ongesteld! Ik vind het nog redelijk leuk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet veel bloed heb.
Heb dus allemaal geduld :)
Nog veel succes! xxx

20 aug 2016, 18:08, KleinVraagje
470

ik ben 10 jaar en heb diewitte afscheiding wat moet ik doen ik word over 2 maanden 11 en begint al bruin te worden krijgt jeuk prikkelbaar wat witterig en ik ben 8 cm lang geworden . heb oksel haar

1 sep 2016, 07:09, smoepje
471

Ik heb nu al 2.5 jaar last van witte afscheiding. Maar ben al een jaar ongesteld. Ik gebruik nu elke dag inpegkruisjes omdat anders heel mijn onderbroek vies en mat wirdt en dat is supervervelend tijdens school enzo.
weten jullie of ik hier nog vanaf kom of dat ik iets verkeerd doe. Ik durf er niet mee naar de dokter.
En ik heb nog nooit iets seksueels gedaan dus dat kan het ook niet zijn.
ik wil er echt graag vanaf want ik ben al langer dan een jaar ongesteld. Daarvoor was het nog wat ontegelmatig die afscheiding maar nu echt elke dag.
ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil dit niet heel mijn leven hiudenn
ik ben nu 14 jaar

Groetjes orinoko134

4 sep 2016, 11:09, orinoko134
472

Hoi,

Ik ben 13 jaar en ik heb al 2,5 jaar last van afscheiding en begin buikpijn te krijgen en wordt misselijk etc.

Ik heb al een beetje borstjes (cup a65/70) en heb schaamhaar... zelf heb ik mezelf wel eens gemasturbeerd en ben wel eens klaargekomen... Ik ben nog niet ongesteld geweest... een paar maanden terug begon ik jeuk te krijgen bij mijn vagina en ik had daarvoor per ongeluk een wondje gemaakt en daarna heeft mijn moeder ook de dokter opgebeld ( dit gaat niet meer over het wondje ) en de dokter heeft voor mij een capsule voorgeschreven ( een capsule is een pilletje met daar omheen een plastic achtig omhulseltje) die had ik in genomen en hij hielp voor twee weken.
Daarna kreeg ik weer jeuk en het is nu nog steeds niet over..😓 ik begin me nu zorgen te maken erover... Ik zit nu in de emotionele fase van de puberteit en ik denk dat het niet lang meer gaat duren.. 3 weken terug op een avond begon ik opeens hoofdpijn te krijgen, wanneer ik op dat plekje duwde werd het weer wat minder, maar daarna Wanneer ik er op duwde werd het niet minder.. Daarna kreet ik buikpijn en begon alles heel heftig te worden.. Ik bedacht maar naar boven te gaan om te gaan liggen.. Toen ik daar boven aan kwam begon ik "kots misselijk te worden en kreeg het super warm ik wist niet meer wat me over kwam..... Ik ben 2x naar de wc gerend om te proberen over te geven maar het kwam er maar niet uit... Ik was maar Door aan het kokhalzen en doen.. Ik ging op bed liggen en op gegeven moment deed ik mijn ogen dicht en begon alles helemaal te draaien om mij heen... Daarna deed ik mijn ogen open en begon ik weer te kokhalzen en had het nog steeds hartstikke warm en buikpijn en kotsmisselijk en hoofdpijn... Daarna begon ik best wel erg te trillen ik raakte in paniek.. in de tijd dat ik maar op bed ging liggen was er ook iemand die bij me Die mij ondersteunde en op gegeven moment moest ik zo hard huilen, maar ik weet niet eens waarom.. Daarna toen die gene weg ging moest ik opgegeven moment best nodig plassen en je weet wel... Dus ik wil van het bed af en begon weer te kokhalzen en EINDELI JK kon ik gaan overgeven (sorry, maar toen was ik echt super blij!! Nou ja...) het was alleen maar slijm dus daar was ik opzich wel blij mee... wat een opluchting! Even douchen en ik was opgeknapt en alles, dus ik kon gaan slapen!

Sinds dat dat is gebeurd heb ik iedere keer na het eten dat ik of misselijk ben of pijn in mijn buik heb... en dat is ook zo na het drinken... En af en toe is het ook zo dat ik wel moet stoppen met eten, anders kan ik ieder moment gaan overgeven...

Ik weet niet wat ik moet doen en ik maak me zorgen over mijn gezondheid...

Iemand die tips voor mij heeft?

Met Vriendelijke Groet,

Dat Ene Meisje

5 sep 2016, 00:09, DatEneMeisje
473

@ DatEneMeisje
hoi na dat je had overgeven, voelde je eigen wel weer beter.. dat is erg vervelend dat je misselijk bent. heb je dat wel, vaker gehad... of was het een griepje op zo.. gr janee

5 sep 2016, 02:09, janee
474

Hoi ik ben 11 Jaar bijna 12 en ik heb dat ook ik weet niet wat ik moet doen

5 sep 2016, 15:09, Jane
475

Hoi meiden ik ben 11 en heb ongeveer sinds een maandje wit spul in mijn onderbroek elke Kerr als ik naar de wc ga zie ik het en het is plakkerig naar wel wit dus word ik bijna ongesteld of ik weet het niet precies vriendinnen uit min. Klas zijn het ook al en ik heb ook best buikpijn 2 Kerr in de week ofzo betekend dat wat of niet ik zou graag antwoord vinden
Groetjessssss Xxxx anoniem

6 sep 2016, 16:09, Anoniem
476

Ik ben elf wn ik heb er ook last van maar wat is het

12 sep 2016, 19:09, Anoniem
477

Hoi ik ben 13 jaar en ik heb nu denk een maand last van witte slijm in me onderbroek is dit afscheiding?? Ik durf het niet tegen me moeder te vertellen ben bang dat ze me uitlacht help please

26 sep 2016, 20:09, heelonzekermeisje
478

heelonzekermeisje
hoi
je moeder zal je niet uit lagen. je heeft er zelf ook last van, zij is ook in de puberteit geweest, zij kan je wel wat geven tegen die afscheiding. een inlegkruisje of zo.

27 sep 2016, 23:09, janee
479

Help me ik heb al 1half jaar dag ofzo ja ongeveer van 21april ewn verjaardag kado:( ik ben 10 jaar is het normaal?kan het nog 2jaar duren voor ik het wordt ?moet ik dit aan me moeder vertellen?is het normaal dat me buik gromd ?buikpijn heb ik redelijk.ik heb beginnende borsten Ze doen pijn en juiken verschrikkelijk dat weet me moeder wel😄maar help me pls ik ben 10,7 en ik schaam me dood voor die geur en vuile onderbroek bij de gym
........anoniem meiske

28 sep 2016, 23:09, Annoniempje
480

hallo ,
ik heb heel vaak witte afscheiding in mijn onderbroek zitten gebruik geen maandverband word alleen maar erger van ..
bij mij dan..
ik ben 14 jaar en ben ook nog niet ongesteld weet ook niet precies wat je ertegen kan doen misschien opgewondenheid of psas?

23 okt 2016, 22:10, heyyx
481

heyyx
je zou een in legkruisje kunnen gebruiken tegen je afscheiding. dan woord je onderbroek ook niet zo er vuil.
als je opgewonden ben, daar kan je weinig aan doen.
en je ongesteldheid, wat dat nog maar even af. je wild heel graag ongesteld wezen. je zo lang je het nog niet bent geniet dan nog maar even...

24 okt 2016, 12:10, janee
482

Ik ben 12 en heb ook dat witte spul in mijn onderbroek. Ik ben wel al ongesteld, dus als ik dan dat witte spul zie duurt het bij mij meestal niet zo lang meer tot ik het weer word......

25 okt 2016, 22:10, xxxi
483

Hee ik ben 10 ( over 2 nachtjes elf) en heb dat afscheidingspul al iets van 2/3 jaar ofz😂 Word ik bijna ongesteld??

26 okt 2016, 22:10, Xx
484

ik ben 11 en heb het ook

28 okt 2016, 19:10, 11
485

hey, ik ben nu ong. een maand 13 en ik kreeg witte afscheiding(witte vloed) toen ik ong. 11,5 was. dat heb ik ong 1,5 jaar gehad en nu heb ik sinds 3 dagen rood/bruin, donker bruin, soms een beetje zwart en soms roze spul in mijn onderbroek. mijn zus werd al ongesteld in groep 8. (ik zit nu in de 2e) maar het verschilt per persoon. niets om je zorgen over te maken. als je het niet vertrouwd raad ik je aan om naar de huis arts te gaan. en zeg het sowieso tegen iemand die je vertrouwd zoals je moeder, een vriendin, je tante, je zus, die het ook heeft.
veel succes! xxx raadgevertje

30 okt 2016, 15:10, raadgevertje
486

Hoi ik ben net 12 en ik heb ook wit spul in mijn onderbroek,kan het iets zijn van als voorbereiding voor het ongesteld zijn en houdt het ook ooit op.

31 okt 2016, 20:10, Anoniempje
487

Hoi ik heb al een paar maanden witte vloeistof in mijn onderbroek en ben sinds een 1,5 maanden 12 k vind het spannend het is niet heel vervelend maar het word hard ik hoop dat ik daarmee niet de enige ben word ik snel ongesteld of niet?? Ik durf niet te vragen om maandverband pas als ik ongesteld ben durf ik het aan mijn moeder te vragen ik hoop dat jullie willen reageren xoxo❤️😘Succes

10 nov 2016, 18:11, Anoniem meisje 12
488

@Anonielmeisje12
Hey, het is helemaal normaal dat die witte afscheiding hard word! Ik had dat ook, ik heb dat zeker 2,5 jaar gehad en heb onlangs mijn maandstonden gekregen. Ik zou hiervoor geen maandverband gebruiken, dat is niet zo gezond. Je kan wel een inlegkruisje dragen of een beetje wc-papier in je onderhoed doen.
Veel succes :)

11 nov 2016, 22:11, A girl
489

Hoi!!
Ik ben 10 en heb al maanden last van wit spul in mijn ondebroek ik voel het niet altijd maar dit erg vervelend oo school als je steeds op zo'n stoel moet zitten betekend dit dst ik bij ongesteld wordt??HELP!! Onze famillie is hier niet altijd zo spraakzaam over...

Xxxx Anoniem

14 nov 2016, 23:11, Anoniempje
490

hoi meiden ik heb geen oplossing maar ik heb dit al zes zeven maanden en het word steeds meer. wat moet is nou doen? want het is nu al heel lang

15 nov 2016, 19:11, xxxx
491

Oké thnx @A girl ik was niet van plan om maandverband te gebruiken maar heel erg bedankt ik vind het niet heel erg leef met de sag iedereen heeft het dus doe waar je zin in hebt

15 nov 2016, 21:11, Anoniem meisje 12
492

Anoniem meisje 12

je zou een in legkruisje kunnen gebruiken tegen je afscheiding. dan woord je onderbroek ook niet zo er vuil.
als je opgewonden ben, daar kan je weinig aan doen.
en je ongesteldheid, wat dat nog maar even af. je wild heel graag ongesteld wezen. je zo lang je het nog niet bent geniet dan nog maar even...

23 nov 2016, 00:11, kim
493

Hoi, ik heb een vraag soms heb ik afscheiding en soms ook bruine rem sporen ofzo iets is dat ook afscheiding ?
En Hoelang duurt het denk je nog voor dat ik ongesteld word ?ik heb nu ongeveer 2jaar afscheiding !💋😘help 😳
Xxxxanoniempje ps ik ben 12

23 nov 2016, 23:11, Anoniempje
494

Rea alsjeblieft ik wil hulp😂😂😂😂😘

23 nov 2016, 23:11, Anoniempje
495

Ik weet het niet. ik heb het ook al 2 jaar moe hoofdpijn en wit gelige afscheiding dus ik weet het niet

2 dec 2016, 17:12, ....
496

heeeyy allemaal,

Ze zeggen ook dat je bijna ongesteld gaat worden als je rugpijn hebt in je onderrug of als je buikpijn hebt (hoeft trouwens niet altijd zo te zijn)

xx

3 dec 2016, 14:12, Britt
497

Hee
Als je witte afscheiding vloeibaar is word je dan al snel ongesteld??????

Groetjes HHLT

8 dec 2016, 15:12, HHLT
498

@HHLT nee, dat is witte afscheiding, het kan een beetje lijken op snot. (Zo kan je het soms beschrijven) dit is helemaal normaal! Het kan opdrogen en wat beginnen ruiken, wat helemaal normaal is. Maak je dus geen zorgen.

11 dec 2016, 19:12, A girl
499

Hey meidennx

Ik ben al sinds de zomervakantie 1; maar k ben nog niet ongesteld ( is dat niet laat?) maar goed.. ik heba echt een lange tijd witte afscheiding soms is het veel soms niet maar mestal niet. Hoelang duurt het nog ongv tot dat jk ongesteld word?😝😬

13 dec 2016, 19:12, Meisjesx
500

Ik ben 12 en had wit spul in mijn broekje, nu heb ik erge kramp in mijn onderbuik wordt ik ongesteld?? ik lig nu in bed met een kruik maar het helpt niet help meee Plzz

29 dec 2016, 16:12, ...ikweethetniet
501

...ikweethetniet.
dan pakje een paracetamol. 2. dan is de pijn wat minder.

29 dec 2016, 18:12, d
502

Het is allemaal doodnormaal. Gewoon geduld hebben

29 dec 2016, 21:12, Me
503

ik zou af afwachten wanneer het komt. je kan er wat last van hebben. buikpijn, rugpijn, hoofdpijn..

2 jan 2017, 12:01, d
504

Hallo.
Ik ben 12 jaar en heb al een tijdje een wit spul. Ik vraag me af, wat komt hierna? Word ik hierna ongesteld of komt er nog een fase?

6 jan 2017, 19:01, Xx_ Een Mejsje
505

Ik heb ook afscheiding, maar durf er niet over te praten omdat ik en mijn moeder niet zo goede band hebben als jullie....ook ben ik vaak misselijk en heb ik heel veel buikpijn Ben echt radeloos x 12 jarige hulpzoeker!

6 jan 2017, 22:01, Hulpzoekendkind
506

Hallo.
Ik ben 12 jaar en heb al een tijdje een wit spul. Ik vraag me af, wat komt hierna? Word ik hierna ongesteld of komt er nog een fase?

7 jan 2017, 12:01, Xx_EenxMeisje
507

Ik heb al zins mn 11 e afscheiding maar ben nog steeds niet ongesteld (ik ben nu 13)
Het kan dus super lang duren

8 jan 2017, 13:01, nonameeeee
508

Miss een beetje random maar deze site heeft me echt uit de brand geholpen ik had heel veel vragen over mijn nu bruin geworden afscheiding en ik durf zulke vragen niet aan mijn vader te vragen... (ik heb mijn moeder helaas nooit gekend)echt super bedankt voor alle tips enz.!!!!
Xxx anoniempje
Ps ik ben 14 1/2

8 jan 2017, 22:01, anoniempje
509

Hoi meiden! Ik ben twaalf maar word dertien volgende week. Ik heb sins mijn 10 jaar mijn regels. Het witte spul is wel fk lastig waardoor ik een inlegkruisje in men onderbroek doe. Dus aub niet zonder inlegkruisje rondlopen voor jullie gemak! Btw het witte spul krijg je een maar maanden voor je regels. Het hangt van je genen af Hoelang die maanden worden.
Dit is alles dat ik weet!
Groetjes M xxxx

8 jan 2017, 22:01, M
510

hoi , anoniempje
ik hoop dat we met elkaar je geholpen hebben. met je vragen te helpen. te beantwoorden.
groetjes. d

9 jan 2017, 01:01, d
511

Hey,

Ik heb al een tijdje last van witte afscheiding,
Heel soms bruine,
Dus ben ik benieuwd of ik binnenkort ong word
All mijn vriendinnen zijn het al maar ik nog niet.
Word ik het dan nu misschien binnenkort?

12 jan 2017, 22:01, Anoniempjananana
512

Hey ik ben een meisje net als jullie ik durf het niet tegen mijn moeder te vertellen ik ben 12 j.o en ik had het ok sinds mijn 11e en nu is het witte agentje ook is het gelig bruin maar denk niet dat het dat ride bruine spul is wat miet ik doen ben zo wanhopig ik was ook al wanhopig om te vragen 2 jaar geleden om een topje wat moet ik doen echt heel scary want zij zegt dan waarschijnlijk is niks boeit niet nye XD help me

18 jan 2017, 22:01, Nobodynl
513

Mensen jullie zijn allemaal mijn redde in nood nu weeg ik eindelijk wat het is 👍🏻😂
Ik heb het al sinds me 11e be. Nu bijna 13 😬
Kisses A
Prank ik ben geen A ik ben gewoon iemand(niemand)

27 jan 2017, 20:01, Iemand niemand
514

@ Nobodynl
hoi ik zou het gewoon tegen me moeder zeggen, dat je ongesteld bent geworden, misschien kan zij je nog advies geven, of als je vragen. kan je ze aan haar stellen...

31 jan 2017, 10:01, d
515

Help me ik heb al wit spul in me onderbroek alleen ik zit in groep 8 en ben 12 jaar oud en als kinderen van mijn groep merken of zien dat ik ongesteld ben dan gaan ze roddelen en gaat het straks de hele school rond wat moet ik doen?

2 feb 2017, 21:02, Samantha_xkatten_*
516

hoi Samantha
je moet naar je meester of juf. gaan en zeggen dat je ongesteld bent. zij of hij zal dan met jou een op lossing vinden. hij jij het beste kan verschonen op school zonder dat iemand het door heb. misschien kan je wel naar het leeraren toilet om daar je eigen te verschonen. hij of zij zal het niet tegen je de kinderen in de klas zeggen. zorg wel dat je dan maandverband bij je heb, mocht je het wel wezen.. sterkte

2 feb 2017, 21:02, d
517

Heeeeyy lieve meiden!
Ik ben 14 en heb all 2 jaar die afscheiding, sommige vriendinnen vinden het raar dat ik nog niet ongesteld ben, maar ik ben ook heel klein... Maar dat maakt mij allemaal niks uit, alleen ik heb exht al een tijdjee heeeeell veel wit in mijn onderbroek, en het word ook geelig.... Is dit schimmelinfectie?😳 Oh jaa en ze zeggen van je word wss ongesteld wanneer je haar gaat krijgen, en een bh gaat dragen maar dat heb ik allemaal al een jaar😅 Dus kan dit allemaal? Want jaa anders moet ik er wel even iets aan gaan doen! Maar exhtt voor de meiden die bang zijn om het te gaan worden, off als ze ergens anders bang voor zijn, schaam je niet! Iedereen krijgt er ooit mee te maken, dus jaa!
Xxxxx mij😘

5 feb 2017, 16:02, Een gelukkig meisje💞
518

Het witte spul in je onderbroek betekend dat je baarmoeder zich aan het klaarmaken is voor je eerste ongesteldheid.

5 feb 2017, 18:02, me
519

Hey dit is absoluut volkomen normaal! Je vagina doet dit om zich schoon te maken. Maar sommige vrouwen heb hier nu meer last van dan anderen. Het kan zijn dat je daarna je regels krijgt maar dat hoeft niet per se. Bij mij duurde het hierna nog 3 jaar
Xxxx

13 feb 2017, 18:02, Meisje van 16
520

Heyyy ik heb veel geel in men onderbroek wat wilt dat zeggen ?

14 feb 2017, 17:02, ...
521

Is het echt geel geel of geelwit?

14 feb 2017, 22:02, Jak
522

halloo, ik ben 13.
ik had ongeveer een jaar geleden veel last van witte afscheiding daar na is het gestopt en de laatste tijd is het geel. mijn onderbroek is dan geel en nat. heel soms is er ook wat slijm in mijn onderbroek.
wat betekend dit?? word ik bijna ongesteld.
(ik heb al iets langer als een jaar schaamhaar en borstjes. en ben ong 1,72)
kan iemand me helpen ??? alvast bedankt xxx

19 feb 2017, 19:02, xxx
523

Hoi ik ben dus 14 jaar en heb ook al heel erg lang last van dit witte spul iedereen in mijn omgeving is al ongesteld ik schaam me ervoor, want ik ben bijna de oudste en nog niet ongesteld

26 feb 2017, 11:02, Iemand
524

Lieve Iemand,als je het witten spul ziet kun je er dan ook bruin in zien? maar ik zou wel blij zijn want dan krijg je veel buikpijn. het gekke is: ik ben het een keer geweest en toen niet meer. het kan zijn omdat ik minder eet. maar als je ook buikpijn krijgt ben je het misschien wel.

26 feb 2017, 13:02, Eva
525

Meisje van 12 ik heb nu al 3 weken witte afscheiding maar hoelang duurt het dan tot datje ongesteld word??

28 feb 2017, 20:02, meisje
526

hallo ik ben een meisje van 11 bijna 12 jaar en heb nog geen witte afscheiding is dat normaal of niet

7 mrt 2017, 16:03, i-dont-now
527

@i-dont-now alles komt op zijn tijd

13 mrt 2017, 21:03, Meisje van 13
528

Hoi,ik ben een meisje van 12 en heb al een tijdje afscheidiing iemand misschien tips😩💕

13 mrt 2017, 21:03, Anoniema
529

Heey ik heb ookal een jaar wit spul & je kan gwn een test doen op internet om te kijken of je het al bijna wordt
Ik ben het zelf ook nog niet maar uit mijn test blijkt dat ik het ongeveer over een half jaar wordt.
xxx

23 mrt 2017, 17:03, Anoniempieeee
530

Lieve Anoniema, je kan natuurlijk alvast maandverband dragen. en ja Anoniempieeee een hele goede tip.

23 mrt 2017, 19:03, Eva
531

Hallo,
Ik ben 12 jaar en ik heb hier nu ook al een lange tijd last van, ik vind het heel vervelend van ik heb het idee dat er soms ook nare geurtjes mee komen... Mijn moeder zij dat het de witte vloed was, weet zelf ook niet precies wat het is. Maar ik heb het al heel lang en ik ben nog niet ongesteld dus ik doe nk niet dat dit er persé bijhoord, ben wel blij dat ik niet de enige ben die dital op jonge leeftijd heeft, word er soms best wel onzeker van door de geur die ik dan ruik....

26 mrt 2017, 21:03, Anoniempje34
532

Daar heeft bijna iedereen ik heb het al 2 jaar maar nu is het potje veel minder

27 mrt 2017, 19:03, Helpsnel2
533

Potje =veel😀

27 mrt 2017, 19:03, Helpsnel2
534

hee, ik heb al heel lang last van wit spul in mijn onderbroek..
en ben 12 jaar en ben nog niet ongesteld. als ik in de klas zit en als ik het dan warm heb en mijn een beetje gespreid heb, dan ruik ik echt een hele vieze geur vanuit mijn onderbroek...

maar ik ben lang en slank komt het ongesteldheid dan minder snel?

xxx anoniempjuhh

28 mrt 2017, 10:03, anoniempjuhh
535

benen*

28 mrt 2017, 11:03, anoniempjuhh
536

Ik had dat ook heel lang,het stonk ook heel erg,ik ben vandaag ongestlwd geworden dus ik vraag me af of het nu weggaat

28 mrt 2017, 13:03, Bibabo
537

Hey meiden ik heb wit spul in mijn onderbroek
Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden hadden jullie eerst ook wit spul in je onderbroek voor dat je ongesteld werd
Please help me!!!!!
Xxx anoniem

31 mrt 2017, 17:03, Anoniempje
538

Hey
Ik ben 13 jaar en nog steeds niet ongesteld maar ik kreeg ook eerst wit spul in mij onderbroek en nu is het bruin.Ik denk dat ik bijna mijn maandstonden ga krijgen

2 apr 2017, 23:04, Bestie
539

Hey
Ik ben 15 en nog steeds niet ongesteld. Ik heb nu ongeveer een jaar witte afscheiding, maar de bruine afscheiding ben ik nog niet tegen gekomem. Iedereen om mij heen is al ongesteld. Ik voel me daar een beetje ongemakklijk bij, want alle meiden weten inmiddels hoe het allemaal zit enzo. Is het raar dat het zolang duurt en heeft iemand tips voor waneer ik wel ongesteld wordt??? Xxx

10 apr 2017, 22:04, Waiting_for_period_girl
540

Het kan idd pas laat komen. Dit is niet heel gek! Wees er eigenlijk blij mee... Ongesteld zijn is echt niet chill namrlijk😵
Gewoon afwachten...

11 apr 2017, 17:04, A
541

hey ik ben 13 en ben al een paar x ongesteld geweest maar nu ben ik niet ongesteld en heb nu ook afscheiding dat is heel normaal bij een meisje afscheiding is de slijm en de bacterieen die uit je vagina komen dus dat is heel normaal

11 apr 2017, 20:04, help!!!
542

Hoii heeft iemand nog vragen?

20 apr 2017, 17:04, Helpsnel2
543

Hoi ik ben 12 jaar en heb er ook last van durf het niet aan mijn moeder te vertellen.ik ben ook nog niet ongesteld. Dus een vraagje hoe kan ik het het beste aan mijn moeder vertellen

25 apr 2017, 21:04, Anoniem
544

Ik heb het ook maar ik ben bang dat ik niet ongesteld word ik heb het ook al best lang

26 apr 2017, 13:04, Liza
545

Ik heb het nu al bijna een jaar en ben nog niet ongesteld, toen ik het aan mijn moeder liet zien vroeg ze hoe lang ik die onderbroek al aan had, ik zei drie dagen, ze lachte en noemde me viezerik, maar in werkelijkheid had ik hem pas 1 dag...
Ik denk dat minn menstruatie er bijna aan komt. Maar ik wil het nog niet! Laat maar wachten tot ik 1, 75 cm ben..

27 apr 2017, 17:04, ModelXX
546

Hoi ik ben 11 jaar bijna 12 en ik heb al een heel jaar slijmerig wit spul in mijn onderbroek en ik voel me vaak heel misselijk en soms jeukt het ook aan mijn vagina ik vraag me dus af of ik al bijna ongesteld ben misschien weten jullie het asjeblieft weet iemand of ik het al bijna wordt.

Alvast bedankt!

28 apr 2017, 12:04, Meissieeee
547

Hoii,
Ik ben net 15 en ben nog niet ongesteld geweest, maar ik heb al vanaf mijn 10e afscheiding in mijn onderbroek....
Is dit erg of is dat gewoon normaal?

29 apr 2017, 18:04, Een meisje
548

Heyy meiden!
Er is niet omheen te draaien, witte afschijding ui je vagina betekend dat je baarmoeder zich klaarmaakt voor de menstruatie ( ongesteld ).
Wacht dus gewoon maar af en he zult het zien!😇

Xxxx anoniem

30 apr 2017, 11:04, Anoniem
549

Heyy meiden,
Ik ben nu 13 maar ik heb sinds ik 9 ben afscheiding, maar nog steeds niet ongesteld. Moet ik me zorgen maken?

23 mei 2017, 20:05, Anoniem
550

hoi ik ben nu 14 maar nog niet ongesteld en iedereen uit mijn klas is het maar ik nog niet en ik ben de oudste heb wel wit spul in mijn onderbroek maar al een tijdje kunnen jullie mij helpen

6 jun 2017, 17:06, vraag van vandaag
551

Ik heb al een tijdje wit plakkerig spul in mijn onderbroek en ik schaam me echt kapot er voor want ik heb dan steeds een vlek in mijn onderbroek echt kut wat met gym kan iedereen het zien weten jullie wat ik moet doen moet ik misschien al een inlegkruisje in doen help me alsjeblieft ben echt hopeloos en schaam me kapot!

12 jun 2017, 16:06, girl
552

Hallo! Ik ben 12 en hen al anderhalf jaar een soort witte slijmerige afscheiding. Een keer was het een heel klein beetje bruinig maar dat was een half jaar geleden, weet iemand wat het is??

Xx

18 jun 2017, 10:06, Eigenwijzemeisje
553

ik ben al ongesteld geweest maar heb dat nogsteeds verder weet ik niet echt wat dat is maar ja

22 jun 2017, 16:06, idk
554

hoi mijn moeder is op haar 9e ongesteld en ik mijn late 13e

22 jun 2017, 17:06, noah
555

Ik heb ook wit spul en ben 11 ik vind het vies maar ben nog niet ongesteld best logisch maar ik vind dat spul vies en wil ongesteld zijn want haat het heb wel borsten cup a75 maar ja en schaam haar geen oksel haar dus ja maar hoe lang gaat het duren tot je ongesteld word ??

28 jun 2017, 12:06, Annoniem
556

Anoniem
je zou een in legkruisje kunnen gebruiken tegen je afscheiding. dan woord je onderbroek ook niet zo er vuil.
als je opgewonden ben, daar kan je weinig aan doen.
en je ongesteldheid, wat dat nog maar even af. je wild heel graag ongesteld wezen. je zo lang je het nog niet bent geniet dan nog maar even... ik kan nog niet zeggen wanneer je ongesteld word....

9 jul 2017, 23:07, d
557

Hallo.
Ik ben 16 jaar oud. En ben al ongesteld sins mn 11e. Ik heb al sins mn 11e last van witte afscheiding. Soms is het een half jaar weg en komt het opeens weer het kan te maken hebben dat de vagina veel veranderingen moet maken doordat julie in de pubertijd komen. Het is dus heel normaal dat julie last van afscheiding hebben. En het kan geen kwaad soms jeukt het of geen het een branderig gevoel binnen in de vagina en de vagina mond raad pleeg dan de arts en vraag of die tips heeft je hoeft je niet te schamen als het een man is en toch wel vraag om een vrouwlijke dokter de tips die ik julie kan geven zijn 1. was je alleen met lauw water geen zeep
2. Verwissel optijd je ondergoed (liefst katoenen onderbroeken.
3. Geen geparfumeerde dingen in of bij de vagina te laten komen. Succes meiden!! Groetjess mijjj

10 jul 2017, 16:07, Minaa123
558

Hoi ik heb nu ook sinds een paar weken wit/doorzichtig spul in mijn onderbroek. Ook wordt het steeds geel. Is dat normaal? Ik ben nu 11 en ga naar de 1e. (Wordt binnen kort 12) Eerst dacht ik dat het plas was, maar nu ik al deze reacties heb gelezen weet ik wat het is. Wordt ik nu binnenkort dan ongesteld? Ik hoor graag antwoord. Groetjes anoniem

10 jul 2017, 20:07, Anoniem
559

Maar ik ben trouwens nog niet 40 kilo

10 jul 2017, 20:07, Anoniem
560

Heyy meiden

Ik ben bijna 13 en heb er zins vandaag last van heb gelijk tegen mijn moeder gezegd er is niks voor je om te schamen iedereen krijgt het vroeg of laat 💫

14 jul 2017, 19:07, Anoniem
561

@hoi anoniem
je moeder stond gelijk klaar met een bosbloemen en een maandverbandje.. ik had het een paardagen later tegen me moeder gezegd. ik had zelf al maandverband gekocht. en dat in me school tas gedaan, en wat in me klusje. mocht ik het op school worden.

ja dat klopt dat je het voeg of laat ongesteld woord

14 jul 2017, 23:07, *D*
562

heyy,

ik ben 12 jaar en heb al een tijdje last van wit spul in mijn vagina. Ik ben nog niet ongesteld maar ik ben bang dat ik dat word. het is erg vervelend want mijn onderbroek word elke keer nat. ik gebruik dus wc-papier maar dat werkt niet altijd. ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

xx

4 aug 2017, 23:08, anoniemje.xx
563

Lieve 562, dat is een vaak voorkomende leeftijd. De meeste zijn 12 of 13. En je kan er niks aan doen. Wc papier doorweekt. Dus het is niet heel slim. Ik zou daarom een tampon of maanverband gebruiken. Ik denk ook dat je het probleem krijgt. Ik heb ook afscheiding. Maar wel ondergewicht (BMI 17). Door ongesteldheid kan je kinderen krijgen. Ik wil geen kinderen. Maar ik denk wel dat ik ook ongesteld word en snel dan. En toch heb ik ondergewicht.

5 aug 2017, 09:08, Eva
564

Hi, ik heb een soort van pijn aan m'n vagina en al een lange tijd wit spul in m'n onderbroek maar sinds 2 dagen ook bruin achtig en best veel. Weet iemand hoe lang het nog duurt?

11 aug 2017, 18:08, Helppp
565

Hi, ik heb een soort van pijn aan m'n vagina en al een lange tijd wit spul in m'n onderbroek maar sinds 2 dagen ook bruin achtig en best veel. Weet iemand wat het precies is?

11 aug 2017, 18:08, Helppp
566

Hoii, ik ben 12 jaar en heb sinds ongeveer 3 weken die witte afscheiding. Ik wil eigenlijk nog niet ongesteld worden en ik heb omdat ik weer een gladde huid wou mn schaamhaar geschoren... dat is dus niet echt slim. Niet doen dus!! (Als jullie dat al van plan waren want het is nou niet echt slim) ik heb wel over dat schaamhaar aan me moeder verteld maar van die afscheiding niet. Mijn afscheiding is wit en als ik bijvoorbeeld heel hard druk komt het eruit. Maar ik snap niet hoe het er dan overdag uitkomt want normaal druk ik echt niet zo hard. En mn afscheiding stinkt niet trouwens. Maar mijn vraag is dus wanneer ongeveer wordt ik ongesteld, waarom stinkt mijn afscheiding niet en is het een beetje dikkig en is het hard in mn onderbroek en wat moet ik tegen die afscheiding doen?

17 aug 2017, 00:08, Meisje van 12 (1/2)
567

@ hoi Meisje van 12 (1/2)
je zou voor die afscheiding een inlegkruisje of een maandverbandje kunnen gebruiken, je kan niets tegen die afscheiding doen. het is een soort slijm wat je vagina schoonmaakt. je zit in de puberteit en dan geburen zulke dingen. je moeder of je oudere zus heeft er ook last van. wanneer je ongesteld woord durf ik niet te zeggen.. dat kan met een maand zijn, maar ook met 3 jaar. geniet er maar van zo lang je het nog niet bent..

17 aug 2017, 02:08, *A*
568

Ik heb het nu een week en ben er een beetje bang van... wat is het? Betekent het dat ik mijn maandstonden krijg...? Of is het een virus of? Ik durf er niet met mijn ouders over te praten.

19 aug 2017, 18:08, AnoniemZijnIsOk!
569

Ik heb het echt heel erg ik ben 1x ongesteld geworden daarna ni meer maak ik me niet echt zorgen over hoor maar het witte spul is wel heel veel ookal ben ik een hele dag thuis ofz, is dit normaal?

26 aug 2017, 23:08, Iemand
570

ik heb er nog maar pas last van maar weet niet of het dat is en mijn ouders zijn op vakantie ik wil er niet met mijn oma en opa over praten

27 aug 2017, 17:08, eli
571

Hoe ziet dat witte spul eruit is dat een beetje slijm achting en nattig en niet wit maar doorzichtig

5 sep 2017, 20:09, Anoniem
572

hey je kan het opzoeken

5 sep 2017, 20:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
573

Hoi
Ik ben net een paar weken 13 en heb ook al een hele tijd last van afscheiding, ik heb het gevoel dat het heel veel is en ik weet niet of ik het aan mijn moeder moet vertellen of niet.
Plzz iemand help

XOX onzeker anoniempje

6 sep 2017, 17:09, OnzekerAnoniempje
574

Heyyy meidenn ik ben 11 jaar en heb dit ook .... Een soort wit actig slijm en het is zo irritant!! Ik weet niet wat er gebeurt.. Ik hoor soms rare geluiden in mijn buik maar betekent dit dat ik ecjt bijna ongesteld word!?? En hoe zeg ik het tegen mijn moeder ?! Please helpp!

7 sep 2017, 22:09, anoniemmmm !!
575

Hee lieve meid, (574) gewoon zeggen. Zij weet hoe het voelt. Of je kan vragen beantwoorden op een site. 11, 12, 13 komen het meeste voor van de leeftijden en 13 is soms ook laat. Dus geen zorgen. Huge

8 sep 2017, 17:09, Eva
576

bij mij ook! ik ben nu 11 jaar en toen dat ik op het toilet zat en zag naar mijn zwarte onderbroek...en zag ranzig wit spul! ik ruikte er aan (XD) en het stonk gwn naar pis maar ik was kapot bang of het iets erg was of me over te schamen... kun je dit ook vermijden? ik heb het ook aan mijn bff gevraagd in de klas die 3 kwart jaar ouder is dan mij en zij heeft het niet is dit normaal?

9 sep 2017, 23:09, hi
577

Hee lieve hi, dat klopt. Het is omdat je je vagina moet schoonmaken, of je word toch ongesteld.

10 sep 2017, 09:09, Eva
578

Heyy
Ik heb sinds vorig jaar juli slijm in mijn onderbroek word ik nu ongesteld?
Zo ja wanneer?

13 sep 2017, 21:09, Lijntjecar
579

hoi HI
je kan ook een klein maandverbandje gebruiken, of een inlegkruisje, dan woord je onderbroek niet zo snel vuil..

14 sep 2017, 08:09, *D*
580

Heeyy ik heb wit slijmerige spul in mijn onderbroek. Een keer ging ik naar de wc en zag ik het half hangen uit mijn.... jwz

Normaal???

3 okt 2017, 21:10, Onzeker meisje
581

hoi,
Het is je ongesteldheid die in aantocht is, je bent dan daarna ongesteld, heb je dat dan nooit gemerkt ??
je kan het ook aan je borsten merken, dat je tepels dan harder worden en je complete borsten gevoeliger gaan worden.
En ben je dan ongesteld...
dan gaan je borsten weer "gewoon" aan voelen ....

7 okt 2017, 20:10, *A*
582

Ik had het toen ik 11 was ben nu net 3 maanden geleden ongesteld geworden ik had een jaar lang wit slijm. Dus het kan zijn dat je binnenkort wel ongesteld word maar het kan ook nog heel lang duren.

8 okt 2017, 21:10, Noa
583

Ik heb een vraagje als je witte afscheiding in je onderbroek hebt word je dan sowieso ongesteld of is dat helemaal niet zeker?? Hoop dat iemand reageerd

11 okt 2017, 21:10, Anoniem
584

Dat heb ik ook is het dan tijd om het mijn moeder te vertellen

14 okt 2017, 16:10, Kirantje
585

Hey ik ben net gister 12 geworden ben nog niet ongesteld en heb ook een witte afscheiding in mijn onderbroek ik zie het vaak als ik een zwarte onderbroek aan heb... wat is dit en wie wilt mij helpen?..

22 okt 2017, 13:10, Chesney
586

Gefeliciteerd Chesney, 12 of 11 is een normale leeftijd. Dus het zou kunnen. Heb je ook buikpijn?

22 okt 2017, 16:10, Eva🖤
587

Heyyy ik weet hoe irri het is om ongesteld te zijn! ik ben net klaar met ongesteld zijn. Maar nu komt er vies bruin spul uit kan iemand een antwoord geven wat het is?

6 nov 2017, 12:11, Juultje
588

Hee lieve Juultje, mooie naam trouwens. Ik denk dat het het laatste deel van je ongesteldheid van de week/maand is.

6 nov 2017, 16:11, Eva
589

dat is om je vagina schoon te houden en je word ongeveer 2 jaar erna ongesteld

16 nov 2017, 18:11, meisje ide t al is
590

ik ben bijna 12 en heb steeds vies wit slijmerig spul in mijn onderbroek wat nu? wilt iemand het mij vertellen? plzz

16 nov 2017, 19:11, anoniemer1
591

hey dames

ik heb last van wit spul en slijm uit mijn vagina wat nu?

16 nov 2017, 19:11, wat nu?
592

hoi meiden,
er komt een soort wit spul uit me vagina, wat is dat?? het jeukt niet of zo..

20 nov 2017, 14:11, appelflap
593

Hey meiden, ik ben 12,5 jaar en ik ben nog best klein en heb nog geen groeispurt gehad. Ik heb wel al ongeveer een jaar witte/doorzichtige afscheiding in mijn onderbroek. Dit is dus een voorteken maar krijg ik nog wel een groeispurt!? Want misschien word ik al bijna ongesteld maar ik weet niet wanneer ik mijn groeispurt krijg!!Xxxx❤️

22 nov 2017, 20:11, 12jarigmeisjexx
594

Hoi, ik kwam er achter dat ik in mijn onderbroek raar wit spul had een beetje ei wit achtig, Word ik al bijna ongesteld of duurt het nog wel even.

30 nov 2017, 22:11, Anoniempje💎
595

Wit spul hoort er bij het is een voor teken dat je lichaam zich klaar maakt om ongesteld te worden. Bij sommige duurt het 1 jaar na uitschijding en bij de ander misschein 5 maanden .. gewoon afwachten! Ik heb het een half jaar gehad en ik denk dat ik nu ongesteld wordt want het word rood/bruin .... gewoon afwachten

2 dec 2017, 11:12, Lalalal
596

Ik ben 12 en heb het al sinds mei de meeste dokters zeggen dat het dan nog maar 7 maand tot een jaar duurt ik zelf ben ik nog niet ongesteld maar dus je bent heus niet de enige

15 dec 2017, 15:12, Normaaltje
597

Ik heb dat ook al eenn tijdje maar had ook een keer dat bruine spul en nu weer wit hoe dan? en het stinkt Omg

2 jan 2018, 20:01, Jordyn
598

@hoi jordym
ik had dat ook, en dat bruine is dat je ongesteld bent geworden, een dag later was het rood. ik heb toen maandverband gebruikt. bij mij is het ook wel eens wit, dat zit dan in me onderbroek, dat is slijm wat uit je vagina komt. heb het ook wel eens als ik erg opgewonden ben, dan komt er ook wel eens slijm uit me vagina.

3 jan 2018, 03:01, ##
599

Ik heb echt nooit bruine afschijding voor ik ongesteld word.. komt mischien omdat ik het altijd ‘s nachts word.. denk ik?

3 jan 2018, 18:01, Laura_2003
600

Ik dacht dat het wit was. Ik had geen bruine afscheiding. Maar de eerste keer ongesteld een grote rode vlek.

3 jan 2018, 18:01, Eva
601

Ik ben 13, (in mei 2018 waord ik 14) begin borsten te krijgen en heb al schaam-en okselhaar. Ik heb heel vaak witte afscheiding. Mijn vriendinnen hebben allemaal hun regels al, maar ik niet, weet iemand wanneer ze er aan gaan komen? By the way ik durf niet te vragen aan mijn moeder wanneer zij voor het eerst ongesteld werd😕
Kan ik het "versnellen" ofzo want vriendinnen hebben het wel al en ze praten er vaak over en dan kan ik dus niet meepraten.

4 jan 2018, 02:01, Wanhopig meisje
602

Ik ben 12 (word 13 dit jaar). Ik heb lang geleden (paar maanden geleden ) witte afschrijving gehad heb al een beetje oksel- en schaam haar maar wordt nogsteeds niet ongesteld al mijn vriendinnen hebben het al. Alleen ik heb af en toe buikpijn (O.a nu) dus ik zou graag weten wanneer ik ongesteld word

4 jan 2018, 12:01, Onzeker idk
603

Hoi! Ik ben 12 jaar ik heb het ook.. het is niet fijn, maar ik doe gewoon wat wc papier in mn onderbroek maar dat voelt niet echt fijn.. ik ben nog niet ongesteld. Word ik het binnenkort??

14 jan 2018, 08:01, Anoniem
604

hoi anoniem
je kan ook een maandverbandje nemen als je ongesteld bent, wc papier is maar een nood oplossing.

15 jan 2018, 15:01, #s#
605

hoi
ik heb in me tas altijd wat maandverband zitten en tampons voor naar school toe. er komt ook wel eens een vriendin van me naar me toe, om te vragen of ik een maandverbandje heb.

19 jan 2018, 13:01, ##
606

Haii,
Ik ben 13 jaar en heb er idd ook last van maar bij mij is het wit/licht groen, is dat erg? Of is dat begin fase?

19 jan 2018, 13:01, Anoniem
607

hoi anoniem
dat wit/ groen gele spul is witte vloed, dat heb ik ook voor dat ik ongesteld moet worden, of als ik op gewonden ben, dan heb ik er ook last van. dat is niet erg. je zou er een inlegkruisje voor kunnen gebruiken. dat is is de beging fase.

19 jan 2018, 16:01, ##
608

Heyyy ik ben twaalf jaar maar ik ben nog niet ongesteld maar ik heb nu ongeveer drie kwart jaar afscheiding en dat is super normaal het is gewoon een beetje wit spul en afscheiding is een teken voor je menstruatie en dat duurt meestal een jaar 🙃👋🏻

23 jan 2018, 22:01, Tipiee
609

Dag dames,

Ik heb even al jullie reacties gelezen..
Ik ben 22 jaar en al sinds groep 8 witte vloed en ben ook sinds groep 8 al ongesteld.

Helaas gaat witte vloed niet over en kun je er niks tegen doen.
Het enige wat ik er tegen gebruik zijn inleg kruisjes..

Dus nog een keer: witte vloed blijf je je hele leven houden so live with it 😂😂

xoxo

31 jan 2018, 02:01, een 22 jarige
610

Je blijft het altijd houden, maar ik had het al meer dan 2 jaar voordat ik ongesteld werd ofso. Dus het betekend niet dat je nu meteen ongesteld wordt (kan wel).

4 feb 2018, 22:02, Annoniem
611

Hoi k ben 12 en k heb al een jaar lang dat witte spul in mijn onderbroek. Mijn vraag is niet of k ongesteld word maar mijn vraag is moet k naar de huisarts ??

( het stinkt naar zuur )

21 feb 2018, 20:02, XxxAnoniempje
612

@XxxAnoniempje dat vraag ik me ook af !!

21 feb 2018, 21:02, Ik ben onzeker
613

Heyy ik ben 11 maar ik heb al best lang dat witte spul wordt ik dan binnekort ongesteld maar ik heb het wel al een paar maanden

7 mrt 2018, 20:03, Whats happenings
614

@ hoi
Dat witte spul heb ik ook. Het begon rond me 9 jaar of zo..het heb bij mij nog 2 jaar gedurt voor dat ik ongesteld werd...

23 mrt 2018, 21:03, #m#
615

Ik ben 12 jaar en ik heb het echt al 1,5 of zelf 2 jaar last van die afscheiding. Begint best ieritant te worden X

24 mrt 2018, 12:03, Iemand
616

hoiiii ik ben ook een meisje van 11 en ik weet ook niet wat het precies is ik heb al op veel site’s gezocht maar de meeste site’s zeggen dat het komt door een soa maar dat kan niet

24 mrt 2018, 20:03, help!!!!!
617

ik zelf ben 11 en heb het nu al 3 jaar toen ik acht was begon het

ik ben sinds 2017 zomer vakantie ongesteld ik weet niet hoelang dit gaat duren maar het is af en toe wel iritand
WEET IEMAND HOELANG DIT DOORGAAT

27 mrt 2018, 17:03, Emma
618

Hey emma! Je bent ongeveer tot tussen je 40ste en 50ste jaar ongesteld

27 mrt 2018, 21:03, Gwn anoniem
619

Dankjewel geld dit ook voor dat witte spul of niet ?

28 mrt 2018, 18:03, Emma
620

@Emma
dat geld ook voor dat witte spul. het hoort bij vrouw zijn..

3 apr 2018, 13:04, #k#
621

haha oke thx
ik wist niet zeker of dit ook zo was handig zo forum of zoiets mensen kunnen je helpen :)

3 apr 2018, 18:04, Emma
622

Hoi Emma
Dat witte spul. Kan wat erger worden vlak voor je ongesteld woord. Of als je erg opgewonden bent. Dat kan komen door als je vriend. Lekker tegen je aan licht....

3 apr 2018, 22:04, #m#
623

Hey ik heb dat op mij negende ongeveer gekregen toen ik 10 was ben ik ongesteld geworden dus het hoort gewoon bij de puberteit😘

4 apr 2018, 16:04, Anoniem
624

Hoi annoniem
Na je puberteit heb je er ook last van.. En vlak voor je ongesteld woord kan het wat erger worden. Me nichtje die had me 8 jaar er al last van en werd met haar 11 jaar ongesteld.

4 apr 2018, 21:04, #m#
625

ik had een week ofzo witte afscheiding en daarna een paar dagen bruine en toen werd ik al ongesteld is dit niet een beetje snel ofzo idk mannn help me

18 apr 2018, 23:04, HetProblemenKind
626

hoi Hetproblemkind

ik weet niet hoe oud je bent. het kan best zijn dat je voor het eerst ongesteld bent geworden.

19 apr 2018, 12:04, ##
627

Hoi!
Ik ben 10 jaar en ik heb dat witte spul ook
Mijn vriendinnnen zeiden ookdat je dan binnenkort ongesteld word
Maak je geen zorgen, het is normaal
Ik heb geen idee hoelang, het komt wel wanneer je er klaar voor bent❤️

25 apr 2018, 19:04, Anoniempje🌌
628

Ik heb dat witte spul van af me 9 jaar. Ben nu 11 jaar en nog niet ongesteld.

25 apr 2018, 22:04, #i#
629

Ik ben nu 12 jaar, toen ik 11 was begon ik het al te krijgen het is nu al een jaar aan de gang... Maar ze zeggen wel dat het dan gaat komen maar dat hangt van de gene af.

27 apr 2018, 00:04, Meisje
630

Hey
Ik heb over 1 maand, dat spul ook al 1 jaar. Maar nu heb ik een soort van cyclus. Want rond de 15e van de maand heb ik super veel afscheiding tot ongeveer de 20e, en dan heb ik weer maar een klein beetje. Heel raar. Maar elke maand begint het wel een beetje bruiner te worden.... help is dit gezond? En word ik bijna ongesteld? Ben een hulpeloos meisje van bijna 13.

29 apr 2018, 22:04, Annoniem
631

hoi annoniem
ik denk dat je heel licht ongesteld bent, dat je nog niet helemaal ongesteld bent, bruin is oud bloed.
en als je het niet vertrouwt zou ik even naar de H.A gaan.

3 mei 2018, 02:05, ##
632

Wat is H.A?

3 mei 2018, 22:05, Lol
633

hey.
ik ben 11 jaar maar bij mij is het wit en soms heel licht geel wat moet ik doen?

mn moeder denkt ongesteld ofzo maar k weet niet zeker

9 mei 2018, 13:05, 11je
634

Lieve Lol,
De H.A is de huisarts.

9 mei 2018, 19:05, Meee
635

Lieve 11je,
Je bent nu nog niet ongesteld, je hebt nu afscheiding. Dat is wat je dat witte spul noemt. Je kan aan je moeder vragen of ze inlegkruisjes wilt kopen, dan zit je onderbroek niet helemaal onder. Ik zou je maar niet zoveel zorgen maken, iedere vrouw heeft dit! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!💕

9 mei 2018, 19:05, Meee
636

Hey, ik ben 13 jaar ik heb al een tijdje witte afscheiding in mijn onderbroek ik wordt er wel een beetje gek van. Ik dacht dat ik nooit ongesteld zou worden want iedereen die ik ken is Het al zou t zo kunnen zijn dat ik nooit ongesteld wordt?

10 mei 2018, 19:05, Ikwilanoniemblijven
637

Hey allemaal, ik wil eigenlijk weten of je perse die bruine afscheiding moet krijgen voor je ongesteld wordt maar ik heb 1/2 jaar dat witte spul kan ik ook gewoon morgen ongesteld worden Ofzo want dat wil ik namenlijk graag

11 mei 2018, 09:05, Ikwilanoniemblijven
638

Lieve, ikwilanoniemblijven.
Ik had ook heel lang afscheiding voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Je hoeft niet persee bruine afscheiding te hebben, als je dat hebt ben je eigenlijk als het ware al ongesteld. Voordat ik ongesteld werd had ik ook geen bruine afscheiding. Het kan zijn dat je morge ongesteld word maar het kan ook zijn dat je op je 16de pas ongesteld wordt.

11 mei 2018, 21:05, Meee
639

Heyy, ik heb een vraag. Het gaat alleen totaal over iets anders dan het slijm in je onderbroek.

Ik ben al een tijdje op onderzoek uit. Ik hoor van veel mensen dat masturberen een heel fijn gevoel geeft. Ik wil het zelf ook proberen.

Kan iemand mij misschien een uitleg geven hoe ik moet mastruberen?

XXX Anoniem

13 mei 2018, 08:05, Anoniem
640

Dankjewel meee,

Ik dacht echt dat ik nooit ongesteld zou worden maar nog 1 vraag dus nu ik al een tijdje witte afscheiding heb wordt ik nu sowieso ongesteld of hoeft het niet?

13 mei 2018, 09:05, Ikwilanoniemblijven
641

Hallo anoniem,

Over dat mastruberen je bent een meisje denk ik ?
Je kan jezelf vingeren alleen ja ik weet niet of dat zo lekker is ...

13 mei 2018, 12:05, Ikwilanoniemblijven
642

Heyy ikwilanoniemblijven,

Ik ben inderdaad een meisje. Ze zeggen dat vingeren alsnog een lekker gevoel geeft als je ergens over wrijft. Maar hoe doe je dat? Kan iemand anders mij misschien nog helpen?

XXX Anoniem

13 mei 2018, 13:05, Anoniem
643

Hoii, ik heb een vraagje over ongesteldheid.
Ik ben het zelf nog niet en ben 12. Ik ben benieuwd hoe ik kan weten wanneer ik het ben? Want wat voel je? of wat zie je? Ik ben dan bang dat ik het niet weet en dat ik opeens uitgelekt ben. Kan iemand mij het misschien vertellen wat je eraan kan herkennen?

13 mei 2018, 15:05, Byeee
644

hoi, ik heb het ook al heel lang. mijn vriendin zegt dat als je dat hebt dat je dan over 9 maanden ongesteld word, maar ik weet niet hoelang ik het al heb...... ik denk zelf al langer, maar mijn vriendinnen zeggen dat je veel buikpijn krijgt als je ongesteld word :p

13 mei 2018, 22:05, Blob Vis
645

Heyy, nog een keer mijn vraag als je witte afscheiding hebt wordt je dan sws ooit ongesteld of kan het dan alsnog zo zijn dat je nooit ongesteld wordt? Xx

14 mei 2018, 20:05, Ikwilanoniemblijven
646

Heyy, weet misschien iemand of je sws ongesteld wordt als je afscheiding hebt ?

16 mei 2018, 21:05, Ikwilanoniemblijven
647

hoi girls,
ik ben nu 12 en ik heb ook last van wit slijmerig spul in mijn ondergoed
is fu..ing iri
maar je kan er niks aan doen want veel meiden,dames,vrouwen hebben het :(
maar je kan er niks aan doen.
wat ik altijd doe/gebruik ik doe altijd een inlegkruisjes van libresse en always ze zitten heerlijk en voel ze heelemaal niet dus 1 tip koop het bij de action daar is het lekker voordelig dus keep going like a girl

19 mei 2018, 20:05, anoniempje :)
648

help!!!!
ik heb witslijmerig spul in het ondergoed.
wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!

19 mei 2018, 23:05, help
649

Help, je kan er niks tegen doen dit is een voorteken dat je ongesteld wordt. Ik heb het ook

20 mei 2018, 00:05, Ikwilanoniemblijven
650

Ik ben 10 en heb dat ook

21 mei 2018, 11:05, Daan meisje
651

Help, ik heb precies hetzelfde, daarom kwam ik ook naar deze site om te kijken of meer mensen het hebben. Ik ben nu 12 jaar maar ik heb als sinds dat ik elf ben witte afscheiding. Sinds ong 2 maanden begon ik ook een beetje slijmerige afscheiding te krijgen. Ik weet niet wat dat betekent, maar ik denk dat het te maken heeft met dat je binnenkort als snel ongesteld word. Ik heb hier een paar mensen horen zeggen dat als die afscheiding rood of roodbruin begint te kleuren, dat dat dan een teken je dat je ongesteld word (bijvoorbeeld dezelfde dag of in ieder geval snel). Weet iemand er nog meer over??

30 mei 2018, 20:05, GirlWithAProblem
652

Vanavond zag ik ik opeens allemaal rood spul in mijn onderbroek ik pakte snel een maandverband en deed hem in mijn onderbroek ik heb nu een beetje buikpijn en af en toe buikpijn ik heb een paracetemol genomen en probeer te slapen

Ik heb de vraag ben ik nu echt ongesteld en wanneer ben ik dat dan weer dan kan ik me er op voorbereiden hoe kan ik zien dat ik het weer word want zover ik weet ben je het 1 keer per maand zou ik elke dag een maandverband in doen en dat witte spul had ik ook in het begin vond ik het vreemd Maar ik wende eraan volgens mij is het heel normaal ik heb het gelijk tegen mijn moeder gezegt zouden jullie allemaal moeten doen maar dit was mijn vraag

P.s. ik ben 13 over een half jaartje 14 en ik heb dat witte spul een half jaartje

30 mei 2018, 22:05, Problemen
653

Problemen, ja waarschijnlijk ben je nu ongesteld gewoon tegen je moeder vertellen dan kan ze je verder helpen, btw ben nog niey ongesteld maar heb wel wit slijmerig spul in mijn onderbroek.!

2 jun 2018, 18:06, Ikwilanoniemblijven
654

hi ik ben 11 jaar oud en ik krijg ook dat witte slijm maar ik ben nog niet ongesteld en ik krijg dat bruine spul niet is dat normaal heeft iemand tips voor mij ?

9 jun 2018, 14:06, stephany
655

Ik heb ongeveer 2/3 maanden witte afscheiding in mn onderbroek en sinds 2 dagen geleden heb ik Witte streepjes in mijn onderbroek het is soort slijmerige lijn/streep
per dag heb ik er 2 of 3 en ze zijn best klein en ik weet niet of dit normaal is en ik ben nog nooit ongesteld geweest.

14 jun 2018, 23:06, Anoniempje
656

Ja dat is normaal. Het is voorbereiding op ongesteld worden.

Als je ff naar boven had gescrollt had je allang zulk soort berichten gezien btw 🤦🏼‍

15 jun 2018, 20:06, Appelflap
657

Ik heb het al 2 jaar en ik ben nog niet ongesteld vgm heeft het niks met ongesteldheid te maken

24 jun 2018, 10:06, Bruh
658

Hoi, ik ben 10 heb al een beetje borsten ik heb sinds een paar maanden slijmerig wittigs in me ondergoed word ik nu ongesteld of ga je groeien krijg je pukkels ? Gaan je borsten groeien ? Reageer alsjeblieft ik heb echt veel last !

20 jul 2018, 22:07, Livia
659

hey,
ik ben 11 jaar en ik heb nu ongeveer al 9 à 10 maanden wit spul in mijn onderbroek,
vandaag merkte ik ook een klein beetje bruin-roodachtig iets vanvoor in mijn onderbroek (op de plek waar mijn vagina zit) maar een klein beetje, ongv. evengroot als de dop van een stift maar zo dat rondje eh. betekend dit dat ik bijna mijn regels krijg? (ik weet niet of dit iets helpt maar) ik begin sinds mei ongv. ook al borsten te krijgen groetjes anoniemm xx

31 jul 2018, 23:07, anoniemm xx
660

ik heb dat witte spul ook al ongerveer een jaar en ze zeggen als je dit begint te krijgen dat het ongerveer een half jaar tot jaar duurt totdat je ongesteld wordt en ik ben ook nog niet ongesteld
maar zo als je ziet hebben er meer meiden last van dus maak je er maar niet druk om,
en ja ik heb wel al borsten en als het begint te groeien en je hebt al een beetje kan het zijn dat je ook al snel ongesteld wordt.
puistjes?? ligt eraan
was goed je huid elke ochtend en avond met water. zeker als je make up opdoet!!!

ik hoop dat je hier wat aan hebt

xxx

18 aug 2018, 20:08, joehoe info hierrr
661

Hoi ik ben 10 en ik heb er ook last van.

25 aug 2018, 07:08, Xx
662

hi, ik ben veerle. ik ben 10 jaar en heb vanag me negende wite afscheiding. heel toevallig gister had ik een bruine vlek precies op het witvloed! en vandaag heb ik alleen een bruin streepje in mijn onderbroek. wordt ik dan nu ongesteld?

30 aug 2018, 07:08, x veerle x
663

Hey ik ben ook 11 jaar nog niet ongesteld en heb wit geel achtig spul in m'n onderbroek als het is opgedroogd is het hard het ruikt een beetje vies ik weet niet wat ik er mee moet en ook niet hoe ik het en of ik het tegen m'n moeder moet zeggen heeft er iemand een idee

30 aug 2018, 20:08, ^anoniem^
664

Hallo ik ben 11 heb nu ook afscheiding in m'n onderbroek het stinkt een beetje en is wit geel gelly achtig ik ben Heeeeel erg bang op een vaginale schimmel 😬en in durf het eigenlijk niet tegen m'n moeder te zeggen als je een idee heb ze m'n naam dan ff en ik lees het 😰

30 aug 2018, 20:08, ~anoniem~
665

Ik heb het ook en ben nu 13,5 en het begon bijna een jaar geleden word ik het over een paar weken dan? 😥

2 sep 2018, 17:09, Eenanoniempersoon2
666

Hoii, een maand geleden zat ik hier ook berichten in te sturen van dat witte afscheiding ik ben nu voor de 1ste keer ongesteld en ik werd een paar dagen gelden 14 ik werd het dus precies op mijn 14 de verjaardag ik had maar 5 maanden dat witte slijm. Maak je geen zorgen het is gewoon een voorteken dat je ongesteld wordt het kan ook nog 2 jaar duren

12 sep 2018, 07:09, Ongestelddddf
667

Ik ben nu bijna 16 maar heb het al sinds ik 13 ben en het stopt niet.. dus wat heb jij gedaan waardoor het weg is?x

19 sep 2018, 22:09, Vraagje123
668

Hay ik heb echt al heel lang wit spul in me onderbroek echt al een jaar maar waneer wordt ik dan ongesteld?? Want meestal als je het een jaar heb of langer ben je toch allang ongesteld denk ik???!

6 okt 2018, 10:10, Hallo allemaal
669

HEY MEIDEN!
effe voor het antwoord over dat witte spul
dat heeft met je hormonen te maken, sommige worden als ze wit spul in hun onderbroek krijgen 2 maanden later ongestelt maar bij andere duurt het nog 2 jaar zoals bij mij. het hoort er dus allemaal bij en het is je cyclus dat blijf je altijd houden (geloof ik maar sowieso 5 jaar ofzo) het heeft te maken met je ongestelt hijd dus ja
WAT KAN JE DOEN?
1. als het bvb zo veel is kan je er een maand verbandje in leggen dan heb je er minder last van

2.verwissel je onderbroek vaker. voor school en dan bvb na school ik dee altijd in de ochtend dus voor school en dan met een maand verbandje die verwisselde ik rond 12 uur dan deedt ik er een nieuwe in en dan voor het slapen een schone onderbroek.

hopelijk hebben jullie hier iets aan en ja ooit komt je ongesteltheid er aan en dit heeft er zeker mee te maken maar het kan zo nog wel weer 2 jaar duren

6 okt 2018, 14:10, Veertje2005

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.