Wit spul (slijm)

Hoii
Ik heb tegenwoordig wit spul (soort slijm ofzo) in m'n onderbroek zitten en weet echt niet wat dit is, heb jij hier ook last van? En weet je hoe dit komt?

27 apr 2017, Cindy


Reacties

plaats reactie
1

Misschien sperma van de nacht voordien?

27 apr 2017, 15:04, littlebitch
2

Ben je een jongen of een meisje?
Ik ben zelf een meisje en heb het soms ook. Maar volgens mjj komt dat bij mij omdat ik vaak overhaast stop met plassen en daardoor later nog verder druppel. Dan is mijn onderbroek een beetje gelig en soms ook wit... helpt je dit?

27 apr 2017, 16:04, ModelXX
3

sperma zou kunnen, of geil dat je opgewonden bent geweest., dat zou ook nog kunnen. dat gelig kan ook op ge droogt plas of witte vloed zijn. ik zou goed uit gaan plassen..

27 apr 2017, 21:04, d
4

Het is heel normaal hoor, geen sperma als je een meisje bent! Het is meestal een teken dat je baarmoeder aan t groeien is. Meestal is het dan ook zo dat je bijna ongesteld wordt maar dat kan ook nog een jaar duren:) als je al ongesteld bent is het ook heel normaal hoor, ik ben nu 14 en al ongesteld maar nog steeds dat witte slijm. Don't worry

28 apr 2017, 18:04, Moedernatuur
5

Als je een meisje bent, maak je dan maar klaar want dan wond je waarschijnlijk bijna ongesteld🤗

30 apr 2017, 01:04, Xxx
6

Ik heb t ook het is niet raar (ben nog niet ongesteld). Het duurt meestal een jaar en dan wordt je ongesteld

31 jan 2018, 18:01, Hdhfj9
7

Heey, ik heb dit ook. Als je een vrouw bent heet dit afscheiding ik heb dit nu al een tijdje. Bijna elke vrouw krijgt dit en het is heel gewoon! het kan zijn dat je binnen kort ongesteld word maar hoeft niet. Ik heb dit al 1,5 jaar en ben ook niet ongesteld. Je vagina doet dit om zich schoon te houden.

31 jan 2018, 20:01, Unicorn
8

Ik had dit 3 jaar voor ik ongesteld werd al

11 feb 2018, 21:02, No one

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.