Winter of Zomer?🙋🏼

Hee lieve meiden, ik denk dat de meeste van het voorjaar houden. Maar ik hou meer van de herfst en winter. En daarom vertel ik de redenen waarom ik het zo leuk vind. Op nare dingen na.
1, Je kan met chocolade melk lekker warm binnen zitten. En dan na de tv kijken.
2, Je kan sneeuwballen gevecht houden.
3, Ook de Herfst vind ik leuk, met bladeren, kastanje's rapen. En het mooie bos.
4, Het is echt natuur in de Herfst.
5, Er zijn veel feestdagen. Denk aan Halloween, Kerst, en de ''Sint'' en meer. Maar je krijgt ook pakjes en het is leuk om Kerst te vieren. Vind ik.
6, Ik kan me lieveling kleding dragen.
Bedankt voor het lezen. Waar hou jij het meeste van? Herfst, winter of het voorjaar. En straks wens ik jullie prettige feestdagen! ❤🎄⛄🎁

11 okt 2017, Eva💕


Reacties

plaats reactie
1

Het jammer is dat er nooit sneeuw is in Nederland

12 okt 2017, 15:10, ...
2

Ja, dat gebeurt weinig helaas.

12 okt 2017, 16:10, Eva🍂
3

Maar de bladjes van de herfst vind ik ook leuk

26 okt 2017, 16:10, Eva☕
4

Willen er meer reageren alsjeblieft? ❤

4 nov 2017, 17:11, Eva🍂
5

Ik ben zelf niet zo'n fan van de winter... Want ik heb echt bijna altijd koud. Wanneer iedereen lekker aan het schaatsen is zit ik binnen met een dik deken over me heen het koud te hebben... Ik vind Kerst etc wel heek leuk ❤️

5 nov 2017, 12:11, Mai
6

ik ben meer een zomermens maar de winter en de herfst kunnen ook best leuk zijn. zoals bijv. dat je binnen lekker kunt chillen op de bank met een kop chocomel, een warm dekentje en een kaarsje op de tafel terwijl het buiten stortregent of sneeuwt. of dat je zo heerlijk kunt slapen als het buiten vriest/regent in je heerlijke warme bedje. en natuurlijk de cadeautjes met kerst en/of sinterklaas! :)

5 nov 2017, 16:11, muffin
7

Lieve Mai en muffin, bedankt voor jullie bericht. Mai, wij zijn het weer eens haha najaar. En muffin, jij houd wat meer van het voorjaar. Over het chillen en regen en slapen en de feestdagen ben ik het eens. Leuk haha 🎄☃️🍄

5 nov 2017, 18:11, Eva❄️

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.