Willen jullie ziek zijn?

Hoi ik heb echt genoeg hiervan. Ik ben niet de enige trouwens. Ik ben al 17 en ben nooit zo als jullie geweest. Ik denk echt wft waarom die fake sh*t. Ik weet heel goed dat deels hiervan fake is, jullie moedigen anorexia aan. Soms lijkt het zelfs of jullie het willen. In een korte tijd zijn er 4 berichten over in korte tijd verschillende verhalen. En dezelfde schijfschift. Ik heb door dat een iemand 4 namen gebruikt. Die gekke onzin is om niet mee te spotten. Heeft iemand het door? Of ben ik de enige. Ik zag ook een meisje die iets over haar bmi zijn, maar daarna zei ze dat ze het ook niet begreep. En dat meisje is wel aardig. Het meisje was ook heel lang dat ook. Voor degene die denken dat een eetstoornis dun en mager is is dat fout!!! De meeste hebben een normaal gewicht, en ook met anroexia hebben vele een normaal gewicht. Stop met die onzin. En 99 gram grijp toch in, jullie website gaat achteruit en er worden door kleine kinderen van 12 die zich voordoen als een anorexia mens onzin geplaatst. Het is anoniem. En trouwens, de meeste weten niet eens wat anorexia is. Jullie doen zo makkelijk. Maar 5 duizen meiden en jongens hebben het, EN DE MEESTE ZIJN 15 TUSSEN 20!!!! Word wakker, en geloof niet alles. Al staad het op 100 site's, ook al op AD, RTL, NOS. Geloof niet alles. Hier ben je heel anoniem, en het zijn kleine kids die aandacht zoeken. Willen jullie het dan? Ik wil ook geen ziekte's. Willen jullie je ouders dan zoveel pijn doen??? In Afrika zijn ze blij met een appel, en jullie huilen al om een boterham. Wees gewoon blij. En vergelijk je niet met alles. Het is anonieme onzin. Trouwens later snap je dit, het is zo nep als wat. Doei🤧

8 jan 2018, Pink🎀


Reacties

plaats reactie
1

Mee eens ik word gek van de anorexia topics

8 jan 2018, 19:01, ♣️
2

😘😘😘😘😘Love naar jou.

8 jan 2018, 20:01, pink🎀
3

'en het zijn kleine kids die aandacht zoeken. Willen jullie het dan? Ik wil ook geen ziekte's. Willen jullie je ouders dan zoveel pijn doen??? In Afrika zijn ze blij met een appel, en jullie huilen al om een boterham.' sorry maar dit slaat nergens op, het is niet echte keus ofs.. Het is niet dat je iemand express pijn wil doen, je struggelt er zelf ook mee en ik weet zeker dat elke mens gwn ook een uitweg zoekt om iedereen en zichzelf blij te maken. Ga niet zeggen dat het aandacht is, dat helpt niet echt met iemands mentall health.. Ik snap dat het irritant is dat er zoveel berichten zijn van mensen die over eetstoornis schrijven en dat ze het hebben, misschien is het waar misschien niet maar het het betekent echt niet dat je hun kan beoordelen. Je kent hun niet en als je het irritant vind je bent niet verplicht het te lezen. You dont know about peoples story nor do u know about their background so leave them please x

9 jan 2018, 21:01, UK girl
4

Kijk hier zeggen meiden doodleuk dat hun ziek zijn en hoe licht ze zijn. Dan gaan ze op zoek na pro anorexia. En ze luisteren niet naar ons. Je kon ook nadenken. Het is zo, al komen er 100 artsen alleen jij kan er wat aan doen. Maar jij wou niet luisteren. Je maakte ook ruzie. Niet ons probleem.

10 jan 2018, 07:01, pink🎀
5

Pink lees gewoon niet de berichten dan heb je er geen last van want dit soort topics zijn ook vervelend want je bent niet de eerste die dit doet.

13 jan 2018, 09:01, juliatje.
6

Precies dat Julia
-------------------
We begrijpen het ondertussen wel, er hoeft niet elke keer een topic voor aangemaakt te worden.

13 jan 2018, 21:01, Mai
7

dat is lang geleden. Nu zijn jullie terug.

14 jan 2018, 09:01, pink🎀
8

Oke ik snap het. Maar er zijn ook 100 topics over anorexia zo vervelend.

15 jan 2018, 16:01, pink🎀
9

Euhh kweenii hoor maar mijn zusje is 11 en die heeft anorexia!

16 jan 2018, 00:01, Xanti
10

Heb je bewijs? Want ik kan at ook anoniem zeggen.

16 jan 2018, 19:01, pink🎀
11

Omg ja eindelijk ook iemand die dit vind ik kom hier voor advies en als er 100 tppics zijn over anorexie ja een beetje vervelend..... ik snap niet dat 99 gram het gewoon verwijderd

19 jan 2018, 00:01, Kimmetjeee
12

😻love you Kim😻
Helemaal mee eens.

20 jan 2018, 09:01, pink🎀
13

Sorry hoor maar kinderen van 10 kunnen ook gewoon anorexia krijgen hoor, ik kreeg het op mn 12e! En toevallig ben jij ook een kind hoor. Als je 17 bent ben je nog niet volwassen.

20 jan 2018, 10:01, Wat denk jij
14

Jij wel dan? Het is zellden van 14 en jonger. Waarom praten jullie elkaar anorexia aan? Lekker stoer doen. Ps ga dan weg hier. Jij bent ook niet volwassen

20 jan 2018, 10:01, pink🎀
15

T is in mijn opinie niet bedoeld om anorexia aan kids van 10 aan te praten. Het is wel een serieus probleem. Mensen die hier een topic aan maken met anorexia struggles zijn hier als het goed is voor hulp of begrip. Als je dat niet bent, moet je maar naar een pro ana site gaan om daar te praten. Maar ga hier geen mensen zitten af te snauwen.

23 jan 2018, 23:01, 🌼
16

Ga ff janken in de zandbak. Het is een stoornis en een groot probleem. Jij weet niet hoe het zit omdat je het niet meemaakt. Je hebt een 1zijdig beeld en vanuit dat bestaat je mening Ofterwijl je praat lucht.

Al doet de hele wereld alsof ze anorexia hebben. Nou en? Je besteedt er tijd aan dus jij wil aandacht. 17 jaar? En dan dit bericht schrijven omdat jij last hebt van iets wat een ander doet.

Volgensmij weet je als 17jarige maar al te best dat je niet in handen hebt wat iemand anders doet. Ofterwijl daar besteed je geen aandacht aan. Kennelijk is dit nog erg moeilijk voor jou. Dat is natuurlijk helemaal niet erg! Misschien kan je hulp zoeken of praten met een zorg coördinator pp school.

Het geeft niks, het kan gebeuren. Als tip wil ik nog even zeggen; Weet wel als je zo praat in het openbaar, dat je niet alleen een grote groep mensen kwetst en belachelijk maakt, maar dat je daarnaast ook niet erg slim over komt. Dat kan nog een moeilijk punt worden in je leven.

Groetjes Lina

24 jan 2018, 00:01, Lina
17

@pink bedankt dat je kan concluderen dat iemand van 14 niet volwassen is. Dat betekend niet dat zij weg moet gaan. Dat betekend alleen maar dat jij iemand van 17 vergelijkt met iemand van 14.....

Uhhh welke groep zat je ook al weer?

24 jan 2018, 00:01, Kim
18

En een angststoornis is ook geen keuze. Hier word alleen aan anorexia gedacht het komt niet eens voor. pink mag gwn haar mning geven snauw niet zo.

24 jan 2018, 15:01, De Gangester
19

Anorexia is een stoornis. Waarom lijk je dit niet te accepteren.

24 jan 2018, 19:01, Lina
20

Jij had dat toch ook op je 21e?

24 jan 2018, 20:01, de gangster

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.