Wil jij model worden?

Ik zie nu helaas te veel berichten van: 'Ik wil model worden! ik weeg ** en ben 1,73 lang ik ben 13 jaar oud, kan dat?' Als het als model er alleen uit zou gaan om de juiste maten zou de wereld stikken van de modellen.. Maar niemand NIEMAND kan zeggen of jij geschikt bent als model alleen over je maten.. Er wordt sirieus ook op 99 gram tegen meiden van nog maar -->13<--
jaar oud dat ze nog wel wat moeten afvallen. Nog een grappig feitje je hebt verschillende soorten modellen.. High-fashion model, dat zijn de strikte regels van minimaal 1,75 etc etc.. Maar op je 13 ben je veel te jong om high-fashion model te worden. Commercieel-model, probeer dit eens.. Geen strikte regels of maten maar je moet er gewoon gezond uitzien. En dan je aan sluiten bij een castingburea en hopen dat mensen geïnteresseerd zijn. Plus-size, damens met een maatje meer. En een special, dit is voor mensen met een bijzondere verschijning bijv rode krullen en groene ogen.

-Ik hoop dat dit iets heeft geholpen..

6 jun 2017, Mai


Reacties

plaats reactie
1

Ja de kinderen van tegenwoordig zijn alleen maar bezig met model worden en veels te veel afvallen tot dat het leid naar anorexia dit moet echt gestopt worden 99gram is bedoeld om dingen te vragen en om je hart te luchten en op berichten te reageren en niet vragen of je model kan worden want niemand op deze site werkt bij een modellen bureau come on girls!!! hier zijn kinderen vanaf 11tot25 en die weten dat niet hoe dat werk en datingsite tafrelen moet ook stoppen op deze site x pieppiep

6 jun 2017, 21:06, Piepiep

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.