wil je weten wat je dromen betekenen ? klik hier

hey
wil je weten wat je dromen betekenen.
beschrijf hier je droom.
en ik zal hem proberen uitleggen.
hopelijk help ik je dan met je droom.
groetjes,
anoniempje123

12 sep 2014, anoniempje123


Reacties

plaats reactie
1

hey anoniempje123
ik heb gedroomd dat ik als baby in een wieg lig en dat mn beer heel de tijd rondjes rond me loop
en alles rondom mij is wit

kun je me helpen ??
gr. nicki

12 sep 2014, 18:09, nicki
2

Hey nicki dit is wel een moeilijke.
En dat voor m'n eerste

12 sep 2014, 18:09, anoniempje123
3

1. Ik werd gevolgd door een enge oude vrouw en toen ik de mensen op straat om hulp vroeg deden ze heel bang alsof niemand die vrouw kon verslaan en ze wouden me niet helpen
1. Ik was op de kermis en won een echt hondje (teckel) bij ballen gooien

Groetjes Marit

13 sep 2014, 09:09, Marit
4

hey nicki
sorry dat het zolang duurde maar hier heb je je uitleg :

De baby vertegenwoordigt de onschuld , warmte en een nieuw begin. Babies kunnen iets uit je innerlijk symboliseren dat puur, kwetsbaar on onaangetast is.

Als je een teddybeer ziet in je droom, suggereert dit een regressie (=terugkeer) naar een eerdere situatie. Het wijst op verloren veiligheid, comfort, kameraadschap en het impliceert dat je behoefte hebt om verzorgd te worden bevestiging te krijgen. Je zou herinneringen kunnen ophalen aan je vroege kinderjaren. Een alternatieve betekenis is dat deze droom duidt op een onvolwassen relatie.

wit staat voor perfectie, vrede, onschuld, schoonheid, bewustzijn en nieuwe horizonten. Je zou kunnen ervaren dat je je herboren voelt en een frisse blik op het leven hebt gekregen. In het Verre Oosten daarentegen wordt wit met door en rouw geassocieerd.

hopelijk ben je hier iets mee
x anoniempje123

13 sep 2014, 13:09, anoniempje123
5

hey marit

Een vrouw in je droom vertegenwoordigt het verzorgende, het passieve en de liefde. het is een verwijzing naar de vrouwelijke kant van je persoonlijkheid, of het is een verwijzing naar je moeder. Een alternative uitleg is dat de vrouw staat voor verleiding en schuld. Als je de vrouw uit je droom kent, dan is de droom een vertaling van je gevoelens voor haar.

Als je droomt dat je op een of andere manier angst ervaart, is dit veelal een reflectie van gevoelens uit je wakend bestaan. Onderdrukte gevoelens, onverwerkte emoties, walging en vijandigheid kunnen een angstdroom opwekken. Deze droom zou er ook op kunnen duiden dat je werk en thuis niet goed kunt uit elkaar kunt houden.

en dan je andere droom

Als je droomt dat je op een kermis bent, suggereert dit dat je terugverlangt naar je kindertijd, een periode waar dingen een stuk eenvoudiger leken. Je zou het gevoel kunnen hebben je remmingen te laten gaan je niets aan te trekken van culturele en sociale normen.

ik hoop dat je hier iets mee bent
x anoniempje123

13 sep 2014, 13:09, anoniempje123
6

hey iedereen

als je iets niet snapt of niet duidelijk is vraag het dan maar.
en als je vind dat een droomuitleg grof overkomt zeg het me dan en ik zal het je proberen uitleggen want als de droomuitleggen grof of beangstigend over komen moet je echt vragen voor een nog gedetaeerdere uitleg want het is niet altijd zo bedoeld

bevoorbeeld je hebt soms hele enge dromen maar misschien betekenen ze juist iets goed en omgekeerd

dus als er iets niet duidelijk is vraag het dan zeker .

groetjes anoniempje123

13 sep 2014, 13:09, anoniempje123
7

dag anoniempje123
ik droomde laatst dat ik met een jongen aan het wandelen was.(ik denk dat we in mijn droom een koppel waren)
en hij nam me ergens mee naartoe het was daar mega eng en toen kwamen zijn vrienden en ze neemden me vast en legden me op een bed en toen deden ze het 1voor 1
wat wil dit zeggen
dit was echt geen leuke droom
help me pliessssssssssssss

13 sep 2014, 16:09, help
8

hey help
jouw droom gaat vooral over verkrachting dit is de uitleg :

als je droomt dat je verkracht bent, stelt dit de sadistische uitdrukking van een seksuele wens voor. Het kan wijzen op een onbewust verlangen om gepakt te worden, veroverd, of gedwongen te worden iets te doen in een verboden terrein. Het kan ook duiden op haatdragende gevoelens naar het andere geslacht. Een andere uitleg is dat je je op een of andere manier geschonden voelt. Iets of iemand brengt uw zelfrespect en emotioneel welzijn in gevaar.

Deze droom zou ook kunnen slaan op een verkrachting die je in het echte leven hebt meegemaakt. In dat geval is deze droom een manier om met dit trauma om te gaan en een begin van het natuurlijk helingsproces.

als dit een trauma is , als je dus in het echte leven al een verkracht ben geweest of het zien gebeuren , praat er dan zeker over met iemand ! of chat ermee op deze site !

hopelijk heb je deze dromen niet al te vaak

x-jes anoniempje123

13 sep 2014, 18:09, anoniempje123
9

hey anoniempje

dankje voor je uitleg
maar ik heb nog nooit een verkrachting meegemaakt
en ik wil ook niet gepakt worden enzo
maar ik heb wel ruzie met een jongen
zou het daarmee te maken hebben ?

stuur je snel iets terug
help

14 sep 2014, 14:09, help
10

Anoniempje123

Ik hen vanacht gedroomd dat ik een man zag met een een kleine houten radio
En toen stond ik ineens van een afstand en zag een berg van aarde en die man der bij samen met een vrouw en dat radiootje en die man renden de berg op en zetten het kistje boven op en rende snel weg samen met de vrouw
En toen stond ik ineens achter een andere man en hij had een schepje en hij klopte op de aarde net als of hij net een lijk begraven had maar daar naast stond dat radiootje

Hoop dat je me kan vertellen wat het is

15 sep 2014, 19:09, Sassie
11

hey sassie

Als je een man ziet in je droom, vertegenwoordigt hij het mannelijke aspect van je persoonlijkheid: deze kant is assertief, rationeel, aggressief of competatief. Als de man een bekende van je is, dan is de droom een afspiegeling van je gevoelens voor deze man.

Wanneer je droomt over bergen, duidt dit op een groot obstakel (of uitdaging) dat je zou moeten overwinnen. Als je in je droom bovenop de berg staat, geeft dit aan dat je je doel hebt bereikt. Een andere uitleg is dat de berg staat voor een hoger bewustzijn, kennis en spirituele waarheid.

Een vrouw in je droom vertegenwoordigt het verzorgende, het passieve en de liefde. het is een verwijzing naar de vrouwelijke kant van je persoonlijkheid, of het is een verwijzing naar je moeder. Een alternative uitleg is dat de vrouw staat voor verleiding en schuld.

hopelijk ben jij hier iets mee zoniet laat het maar weten
Groetjes anoniempje123

15 sep 2014, 21:09, anoniempje123
12

Ik snap het niet zo goed

15 sep 2014, 21:09, Sassie
13

hey sassie
ik weet niet hoe jouw leven is daarom geef ik af en toe een paar voorbeelden.zodat je misschien iets herkent
het kan ook zijn dat het gewoon een droom is , niet alle dromen betekenen iets.

snap je het nu ?
anoniempje123

16 sep 2014, 07:09, anoniempje123
14

hey help
ik denk dat het te maken heeft met een ruzie
maar zeker kun je nooit weten.
probeer het zeker goed te maken met die jongen
succes

groetjes anoniempje123

16 sep 2014, 16:09, anoniempje123
15

Wow heb net een ruzie gehad

18 sep 2014, 22:09, Sassefras
16

als het met een jongen is klopt het
maar het moet niet perse
heb ik je verder geholpen met deze uitleg en de andere uitleggen ?
x- anoniempje123

19 sep 2014, 19:09, anoniempje123
17

hey anoniempje
ik heb gedroomd dat ik onder mijn bed lag en ik hoorde voetstappen.
ik hoorde de stem van mijn zus zeggen , dat ze iets niet wou en ze begon super hard te wenen en ik ging vononder het bed en ik riep maar ik was gelijk onzichtbaar
ik zag overal bloed liggen er was net een gevecht gebeurd denk ik want mijn zus had overal blauwe plekken en haar kleren waren gescheurd en een man of jongen (ik weet het niet) die had een blauw oog en hing ook vol met bloed en de man-jongen zei dat hij het geld terug wou

het was echt een enge droom
help je me aub

21 sep 2014, 16:09, lisa_lisa
18

Vannacht heb ik slaapgewandeld, en was heel bang zijn mijn moeder. ik was ook aan het huilen! er was een GROOOOOOOOOTE spin in mijn kamer zei ik, maar dr was helemaaal niks! hahaha, toen viel ik zo weer in slaap! wat betekent dit? X

23 sep 2014, 23:09, OVAP
19

sorry lisa_lisa en OVAP dat het zolang duurt maar ik heb het momenteel nog wat druk
ik probeer vanavond of morgen iets te plaatsen
nogmaals sorry voor het hele lange wachten
groetjes anoniempje123

26 sep 2014, 16:09, anoniempje123
20

Hey ano niempje
ik heb gedroomd dat we bij een chinees aan het eten waren en toen gingen mijn ouders roken en wij gingen naar een bibliotheek. Mij zusje had een leer engels boek van dora en toen moest se naar het toilet. (hker begint het) Dus zij naar het toilet en ik moest ook k kwam binnen en mijn zusje was klaar en liep weg en ik vroeg heb jij hier geplast? En zij zei ja en toen was het rood. Ik plasge en het werd ookrood en to2n begon mijn k*t te prikken ik keek in het toilet en er zat een groen bobbeltje met stekeltjes (egt gifgroen met spikes) en toen gingen we naar school en ik zat daar met mijn sport meester en toen speelde k met een paar vrienden en toen zaggen we twee jongens van mijn klas de middelbare uit komen terwijl wij nog in de basis school zite. Toen kwam ik woedend van mijn gebouw af en ik zei tegen mijn zusje JIJ KUNT MAKELIJK PRATEN IK HEB GEEN VRIENDEN!!!!! En zij sorry slrry NEE NIKS SKRRY!!! En ik rende naar de auto naar mijn moeder en zij zei kom we gaan naar benidlrm (wij wonen in spanje) eigenlik moet je vanaf en toen lezen en dan dkt en dan dat rare reageer snel

28 sep 2014, 09:09, een andere sassefras met een drolm
21

ik werd ongesteld groete pollekme

28 sep 2014, 14:09, polleke
22

aan iedereen sorry sorry
dat ik zo laat reageer maar ik had het effen super druk
1000000 x SORRY

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
23

hey lisa_lisa
sorry voor het lange wachten maar hier is je uitleg :

Als je anderen ziet vechten in je droom, suggereert dit ook dat je je eigen problemen of onrust niet onder ogen wilt zien. Je neemt niet genoeg verantwoordelijkheid of initiatief bij het vinden van een manier om met je problemen om te gaan.

Bloed vertegenwoordigt leven, liefde, passie maar bijvoorbeeld ook tegenslag. Als het woord "Bloed" in je droom geschreven staat, zou dit een verwijzing kunnen zijn naar een situatie in je leven die blijvend is, en niet veranderd kan worden.

ik zou ook eens met je zus gaan praten
groetjes anoniempje123

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
24

hey OVAP

dat je slaapwandelt daar weet ik niets over
maar Als je droomt over een spin, geeft dit aan dat je je een buitenstaander voelt in een bepaalde situatie. Het kan ook zijn dat je afstand wil bewaren van een verleidelijk aanbod. De spin staat ook symbool voor de kracht van het vrouwelijke. Een alternatieve uitleg van deze droom kan zijn dat de spin een verwijzing is naar een machtige kracht, die je behoedt tegen zelfdestructieve gedachtes. Als je een spin doodt, voorspelt dit ongeluk en pech.

groetjes anoniempje123

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
25

sorry voor het lange wachten
maar het is moeilijk om uit te leggen
maak anders een beetje een samenvatting
anders kan ik je droom niet grondig uitleggen
nogmaals sorry voor het lange wachten en dat ik niet direct een uitleg kan geven
groetjes anoniempje123

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
26

dit was voor, een andere sassefras met een drolm

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
27

hey polleke
heb je gedroomd dat je ongesteld werd of wat bedoel je ??

28 sep 2014, 15:09, anoniempje123
28

HEY ANONIEMPJE123
kunnen we eens een tijd en datum afspreken om te chatten
ik wil echt eens praten over mijn droom

30 sep 2014, 18:09, lisa_lisa
29

hey lisa_lisa
dat zou wel kunnen , maar dan kan iedereen het lezen.
vind je dat erg ?
groetjes anoniempje123

1 okt 2014, 14:10, anoniempje123
30

hey anoniempje123
dat heb ik liever niet maar we kunnen toch chatten met de mensen van 99gram .
kunnen we niet vragen of we dat zo kunnen doen ?

aan 99gram : kunnen anoniempje123 en ik eens chatten over onze droom zoals jullie chatten met ons ?

groetjes lisa_lisa

***bericht van moderator: Beste lisa_lisa, dit is niet mogelijk. Tevens is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen op deze site > zie spelregels forum. Voor meer vragen hierover kun je ons een mailtje sturen (vraag@99gram.nl).***

1 okt 2014, 15:10, lisa_lisa
31

Sorry lisa_lisa
Anders moet je eens chatten met de moderators zelf.

Aan 99gram : is dit ok ?

Groetjes anoniempje123

**berichtje van de moderator***
natuurlijk mag je op de chat komen en je mag over van alles praten. alleen hebben we geen ervaring met het uitleggen van dromen. maar we wilen er wel met je over chatten. Groet!Moderator

1 okt 2014, 17:10, anoniempje123
32

Hey

8 okt 2014, 08:10, lovely
33

hey lovely

wat is er ?
kan ik je helpen ?

x anoniempje123

9 okt 2014, 18:10, anoniempje123
34

Ja je kan mij helpen
Ik heb vanacht gedroomd dat ik weg was gelopen
Ik was naar een plek toe gegaan waar ik in het echt zelfmoord poging had gedaan... Maar daarna werd ik gezien door mijn leraar een toen was ik weggerend en kwam ik een z'n kapotte hoiten huisje en ze ging me daar zoeken uiteindelijk werd ik toch gevonden... eDze droom heb ik nu voor de tweede keer gedroomd dus wil heel graag weten wat mijn droom betekent -xx- Mij

11 apr 2015, 08:04, why me?
35

Hallo,

Ik heb gedroomd dat ik zelfmoord pleegde en dat iedereen op zat te kijken en Gwn lachte

11 apr 2015, 18:04, Bela
36

heey
Ik droomde dat ik heel erg ziek was en niet meer beter kon worden, de jongen waarmee ik verkering heb lachte me uit maar mijn mentor was vet aardig hij trooste me en hij kwam elke dag vet vaak langs
Ik droom de laatste tijd vet vaker over dat ik in het ziekenhuis lig of dood ga wat betekent dit?

12 apr 2015, 17:04, xloveyoux
37

hey why me,

als eerste wil ik zeggen dat als je al geprobeerd hebt om zelfmoord te plegen dat je zeker met iemand daarover moet praten !!!! het kan ook anoniem op deze site !!!

maar hier is de betekenis van je droom :

Als je droomt dat je moeite hebt met lopen, duidt dit erop dat je onwillig bent of aarzelt om in een bepaalde situatie vooruit te gaan. Je zou ook wellicht proberen bepaalde levenservaringen op een afstand te houden. De moeilijkheid met het lopen is een weerspiegeling van je huidige levenssituatie en de hindernissen die je ervaart.

als je droomt dat je een zelfmoord begaat, duidt je droom erop dat de omstandigheden in je leven zo frustrerend zijn, dat je niet langer bereid bent het hoofd te bieden aan bepaalde situaties of relaties, zoals je in het verleden wel hebt gedaan.

Een andere uitleg van deze droom zou kunnen zijn dat het je niet lukt een bepaald schuldgevoel te overwinnen en derhalve de agressie op jezelf richt. Een meer positieve uitleg is dat je afscheid hebt genomen van een specifiek aspect van je karakter dat je al te lang met je hebt meegezeuld.

een huis is een bijzonder sterk en herkenbaar droomteken: het staat namelijk symbool voor je eigen zelf (en ziel). De verschillende kamers vertegenwoordigen de verschillende aspecten van je psyche.

In het algemeen kan gezegde worden dat de zolder staat voor je intellect en de kelder voor je onderbewuste. Als het huis helemaal leeg is, duidt dit op een zeker gevoel van onzekerheid. Als het huis beweegt, kun je hieruit opmaken dat je een fase van verandering doormaakt en dat je je nog eens moet nagaan of wat je voorheen geloofde wel juist was. Als je in het echte leven samenwoont, maar in je droom alleen leeft, suggereert deze droom dat je een behoefte hebt aan zelfstandigheid. Je zou meet verantwoordelijkheden moeten nemen en meer van je eigen kracht (durven) uitgaan.

Als je huis in je droom kapot is, suggereert dit dat je je aangevallen voelt. Het kan slaan op een specifieke relatie of een huidige kwestie in je leven. Deze droom kan ook betekenen dat enkele onderbewuste elementen zichzelf kenbaar willen maken: blijkbaar zijn er aspecten van je persoonlijkheid die je hebt verstopt of genegeerd.

Een oud, vervallen huis staat voor oude denkwijzes, je houding en hoe je in het algemeen voelde en dacht. Een huidige situatie in je leven kan deze oude manier van denken en doen weer oproepen. Het is een vingerwijzing dat je je manier van denken moet updaten. Als het huis nieuw is, kan opgemaakt worden dat je een nieuwe fase in je leven nadert.

hopelijk ben je hier iets mee
als je nog verdere vragen hebt zet ze dan maar op dit forum
groetjes anoniempje123

12 apr 2015, 20:04, anoniempje123
38

hey bela

ik zou ook jou aanraden om eens met een moderator te praten over deze droom !!!

hier is de uitleg :
als je droomt dat je een zelfmoord begaat, duidt je droom erop dat de omstandigheden in je leven zo frustrerend zijn, dat je niet langer bereid bent het hoofd te bieden aan bepaalde situaties of relaties, zoals je in het verleden wel hebt gedaan.

Een andere uitleg van deze droom zou kunnen zijn dat het je niet lukt een bepaald schuldgevoel te overwinnen en derhalve de agressie op jezelf richt. Een meer positieve uitleg is dat je afscheid hebt genomen van een specifiek aspect van je karakter dat je al te lang met je hebt meegezeuld.

groetjes anoniempje123

12 apr 2015, 20:04, anoniempje123
39

hey xloveyoux

als je droomt dat jij of iemand anders ziek is, duidt dit op moeilijkheden in je leven. Het kan een signaal zijn dat een deel van jezelf moet herstellen, mentaal of fysiek. Het zou misschien kunnen dat je zwelgt in zelfmedelijden. Je zou in dat geval eigenlijk op moeten houden zielig te doen.

als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.

Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijkse leven.

dat van je vriendje en je mentor kan ik niet uitleggen
maar volgens mij moet je gewoon eens met hem praten en eens wat momenten samen doorbrengen dat je wat meer duidelijkheid krijgt over jullie relatie

groetjes anoniempje123

12 apr 2015, 20:04, anoniempje123
40

heay annoniempje123
Je bent egt harstikke goed in dromen uitleggen!!
Echt waar je bent geweldig amazing!!
Maar hier heb ik nog een droom het is geen droom in slaap ofzo maar iets wat ik vaak in gedachten heb wanneer ik naar bed ga het lijkt er zo op: ik plan een zelfmoordpoging datum en verzin helemaal met wat ik mezelf ga doden zoals de vorige keer nou ja eergister ik had helemaal gepland om voor een auto te springen waar een wanneer... Ik zat daar helemaal mee ik piekerde erover maar ik was toen wel gestopt met het snijden maar nu van ochtend zat ik te denken dat als ik voor een auto zou gaan springen het gwn kon overleven en in een kliniek terecht kon komen dus tja ik dagt ik ga het maar niet doen en nu ben ik begonnen met het snijden als ik geen zm pleeg lijkt het alsof ik dan alleen maar kan leven als ik snijd wat betekent dat debk je??
Alvast egt heel erg bedankt xxxx Mij

13 apr 2015, 20:04, why me?
41

hey why me

deze gedachten kan ik niet uitleggen want het zijn geen dromen
maar ik raad je aan om er zeker met iemand over te praten
en je vooral niet te snijden

ik kan me niet voorstellen dat er geen leuke dingen in je leven gebeuren

als je er over wil praten met mij dan kan dat via dit forum
!! maar dan kan iedereen het wel lezen !!

groetjes anoniempje123

14 apr 2015, 18:04, anoniempje123
42

hee,

ik droomde dat ik thuis was en dat het noodweer was,
met regen, storm, onweer, en dat het elektriciteit uitviel, en dat het gevaarlijk was, en dat me zus bijna dood ging :(

en ene andere keer droomde ik dat ik zwanger was, echt raar,..

xx

15 apr 2015, 19:04, Carleen
43

ik droomde:
ik zat in mijn woonkamer en er waren 2 oude mensen hun dochter ene laura was overleden en in mijn droom kon mijn moeder geesten zien. toen kwam laura tevoorschijn maar ik zag alleen roden grooten ogen die op me af kwamen toen werd ik weer wakker

ps: mijn moeder kan in het echt helemaal geen geesten zien en ik ken geen laura die overleden is

19 apr 2015, 18:04, isverwijderd
44

Heey!
Ik heb dus om de zoveel tijd, precies dezelfde droom.
Het gaat dan zo: Ik word eerst in een hoekje van me kamer gezogen, waardoor ik beland in een compleet witte wereld. Je ziet niets anders dan wit. Dan loop ik ineens over een markt, waar allemaal mensen zijn, en waar groenten verkocht worden. Hier is de achtergrond nog steeds wit. Dan hoor ik ineens een stem aftellen van 10 naar 0, en als ik binnen die tijd niet binnen een of andere raket ben, dan beleef ik de droom helemaal opnieuw.
Ik hoop dat je me kan helpen :$
xx

20 apr 2015, 18:04, Kaylee :)
45

omg 😱 ik herken die droom ☝☝👆👆 ik heb die ook vaak ( die is echt vreselijk )

24 apr 2015, 23:04, Nickname *
46

Ik was met mn klas een spel aan het spelen toen ik me opeens heel duizelig voelde, ik deed een of andere helm af en ik miste opeens een pluk haar.
Een jongen uit mijn klas kwam naar me toen lopen hij hielp me omhoog en legde zijn arm om mijn schouder ik deed mijn arm om zijn zij hij nam me mee een eindje lopen, hij stelde me gerust was super lief en hield de hele tijd mn hand en alles vast was echt vet sweet daarna kwamen zn vrienden opeens en toch hield ie mijn hand vast en hij bleef de hele tijd super sweett 😍 was beste droom ever hoop dat ik vannacht ook weer zoiets droom

28 apr 2015, 01:04, coolkind
47

Ik droomde dat het winter was en ik was op school er waren in eens zomaar nieuwe kinderen en dus een meisje gwn die altijd op school zat waar k wel eens vriendin van was deed een meisje pijn en ik kwam voor die meisje op ik kwam eigenlijk voor iedereen die nieuw was en heel anders was dan iedereen voor hun kwam k allemaal op maar daarna werd k zelf buiten gesloten door mijn vriendinnen dus k gleed uit en ze lachten me uit en ik werd boos en pakte een ijsspiegel een gooide het naar hun en zij naar mij alleen kwam he bij mit bij men oog en de directeur deed er helemaal nix aan dus ik zei ik ga naar huis en op de een of andere reden mocht dat dus gewoon en ik dacht ik ga voor een auto springen en dat deed ik dus bijna maar er waren 2 auto's gestopt en die hadden het door dat ik zelfmoord wpu plegen en k had het ook door dat ze me doorhadden dus was ik weggerend en ging op zoek naar een ander plek waar auto's waren maar die twee mensen achtervolgden me en uiteindelijk werd ik toch gevonden en op gepakt en ze brachten me naar een boerderij en daar zat ik dan tegen een boom op de grond en zat k de hele tijd te huilen totdat de politie kwam en k dagt ga maar niet huilen maar de tranen gingen maar heel de tijd door dus dagt k dat dat verdacht zou lijken maar de politie was helemaal voor mij gekomen en k moest praten met hem en tja ik zei iets anders dan dat ik zelfmoord wou plegen en k mocht gaan en toen zat ik daar een voor die boerderij was de snelweg en daar zat een meisje maar die was ni om zelfmoord te plegen maar om gwn mij de hele tijd te controleren en ik ging een stukje dichterbij de snel weg zitten maar niet om de reden dat ik voor een auto wou gaan springen maar gewoon om haar te leren kenne maar blijkbaar dacht ze dat ik voor de auto wou springen en ik zei toen als k voor de auto zou willen springennam k en ander weg en toen vertrouwde ze me en ik wou niet meer voor de auto springen. Was heel raar

28 apr 2015, 12:04, why me?
48

Hoe weet jij dat nu weer?
Ik geloof er niks van.
Kan ik ook verzinnen.

28 apr 2015, 14:04, Thirza
49

hoi,
ik heb een hele knappe jongen in mijn klas en ik heb ooit mt hem gehad. en hij flirt heel vaak met me.
en ik heb dit gedroomd:
ik was bij de avondvierdaagse en de hele school was er. (ook alle ouders) behalve die van HEM en toen vroeg hij aan mij of ik verkering met hem verkering wou. en toen kon ik even niets meer zeggen (in mijn droom) en toen kuste hij me op mijn wang en zei niets meer. en iedereen keek maar het boeide me allemaal niets.
en toen werd ik wakker. en ik vond het best jammer dat het een droom was.

8 mei 2015, 09:05, bloemenbloempje
50

Hallo
Ik had gedroomd dat ik in een ruimte aanwezig was waar meerde mensen aanwezig waren. Ik ging uit die ruimte maar wou weer terug maar en iemand uit de deur opening riep je durft toch niet naar binnen te gaan. Ik wou wel alleen een persoon hield mij tegen om naar binnen te gaan op een boze manier

5 mrt 2018, 18:03, Jjyy
51

Anoniempje123

Ik heb vaam dromen met bekende mensen erin, wat betekent dit?

Ik heb al dromen gehad met Cara Delevingne, Doutzen Kroes en Neil Patrick Harris

6 mrt 2018, 17:03, Lala
52

Ik droomde dat ik op vakantie was samen met me vriendin. Vervolgens kwam ze paar kennissen van haar tegen en ik confronteerde haar ofzo vreemd was gegaan toen en ze zei ja ik was super boos geworden dat ik haar op tilde en het nek brak en toen zag ik in haar tel dat ze foto had gemaakt dat ze zwanger was in ik begon te huilen en toen kwam haar familie langs en de mijne want ze ligt in het ziekenhuis en ik mag er niet bij zijn en mijn familie mocht niet naar binnen en was weer met tranen en toen werd ik wakker

1 apr 2018, 08:04, Rub3n
53

Hey anoniempje!
Ik heb nu al een paar weken ( I know weken! ) dezelfde droom! En ik weet niet wat t is! Kun je me helpen?

De droom gaat over mij ( als gwn mij ) en een jongen uit m’n klas, (ik mag hem opzich wel, maar zijn 2 vrienden maken mij een beetje onzeker en daar doet hij soms in mee) maar hier gaat t over

Er is een schoolfeest en ik ben daar met m’n besties en hij met z’n vrienden
En onze “groepjes” staan een beetje tegenover elkaar te kijken.
M’n besties zeggen *** (K wil z’n naam niet zeggen) vindt he echt wel leuk! Dan zegt een meisje uit mijn groepje iets tegen iemand uit de andere groep. Na een minuut ofzo loopt iedereen weg, m’n groepje zegt dat K ff daar moet blijfen staan hetzelfde gebeurt met ***. Ik vind t maar een beetje raar. Opeens zijn alleen *** en ik over IEDEREEN IS WEG! K voel me een beetje zenuwachtig. Ineens komt hij naar me toe en zegt. “Nu iedereen weg is kunnen we doen wat we willen”. K vind t wel leuk dus we gaan een beetje zitten klooien met alles om ons heen: de muziek harder, rook machine aan, klooien met t drinke. Dan ineens in de rook zie ik allemaal ogen, ik herken gelijk de ofen van m’n vriendinnen. Maar ook die van *** z’n vrienden. Ik zie alleen maar ogen overal waar ik heen ga. Ik Zie zelfs *** niet meer, ik hoor z’n stem wel. Ik word duizelig en val neer...

Dat is waar t eindigt ik ben nog nooit “verder in de droom” gekomen...
kun je me miss iets vertellen over wat het kan betekenen?? Alvast Thxx

Nachtdromertje

1 apr 2018, 23:04, Nachtdromertje
54

Op de nacht van 11 en 12 mei 2018 lag ik in bed met mene schat. Ik voelde me bekeken en ik kon niet bewegen. Terwijl ik alles bewust meemaakte en verschillende keren het gevoel had me te keren (dit wel heel traag) en wakker te zijn. Ik feet ook elke keer men hand op zen zij, en dit voelde echt aan. Maar elke keer als ik dan men ogen opendeed, lag ik met men gezicht naar de muur. Ik had echt het gevoel dat ik verschillende keren naar lucas gedraaid was, ik denk dat ik half sliep en half wakker was. Maar ik was presies verlamd. Na een tijdje kreeg ik een lichte schok door men lichaam en ben ik naar lucas gedraaid. Heb dit ook eens gehad toen ik klein was. Maar dat was anders. Toen zag ik mezelf in bed liggen, en was ik ineens in men eigen lichaam om het zo te zeggen. Ik kon me ook niet bewegen en kon men ogen niet opendoen. Ik hoorde een mannenstem iets tegen me zeggen, wat presies weet ik niet meer want ik was een kind. Deze man ging weg, en dan kon ik men ogen opendoen, ik keek rond in de kamer maar er was niets. Heb er nooit last meer van gehad tot nu.

13 mei 2018, 00:05, Shady
55

Mensen zoek op google "grotebeer dromen", dan kom je op een site terecht waarop je de betekenis kan zoeken van dingen uit je droom. Dus als je droomde dat je op school gember thee dronk ofzo, dan zoek je op "thee" "gember" en "school" en dan krijg je de betekenis ! :)

13 mei 2018, 19:05, Lola
56

Ik heb gedroomd dat ik de jongen die ik leuk vind moest appen voor school en toen was ik vet blij en gingen we helemaal appen. In het echt negeert hij me altijd dus vm betekent het niet echt wat maar ja

14 mei 2018, 16:05, X
57

Ik droomde dat mijn dochter ging verhuizen
Ik had een baby in de boodschappentas
En mijn kleindochter naast me
Een paar weken daarvoor droomde ik dat ik ging verhuizen maar ik wilde weer terug naar mijn oude huis
Ik snap er niks meer van
Ik moet zeggen er gebeuren wel veel dingen in mijn leven nu
Dankuwel

4 aug 2018, 22:08, Corina
58

Hey anoniempje123
Toen ik klein was droomde ik over een rare heks die me meenam naar een kasteel.. er was een smal bruggetje waaronder geen water, maar bloed lag. En er zwommen haaien in. Deze droom is me eingelijk voor altijd bijgebleven en zou nu eingelijk wel willen weten wat het betekend :p

15 aug 2018, 19:08, Raredromer
59

Ik droom zeer vaak over een meisje die ik graag zie en die ik moet gaan redden. ook droom ik soms over een geest die me gevangen houd, Mn oa red me dan en de geest neemt me weer gevangen.

Wat betekend het?

19 aug 2018, 22:08, Jens

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.