Wil je over iets praten?

Zijn er mensen die hier hun problemen willen delen of iets wat hun dwarszit? Ik kan dan toch proberen om tips te geven en proberen je te helpen? Of misschien andere die je kunnen helpen toch? Dus zit je ergens mee en wil je erover praten of wil je iets delen of wil je tips zou je het dan hier willen delen? en misschien kan ik helpen toch? Of iemand anders?

16 apr 2020, flxmvn_


Reacties

plaats reactie
1

Hoi,
Wat lief van je dat je dit aanbiedt!
Wil je alsjeblieft reageren op mijn topic? 'Ik wil heel graag een vriendje!'
Groetjess!

17 apr 2020, 10:04, guppie de gup
2

Ik ben de laatste tijd ongeveer 3 kilo aangekomen. Ik wil weet naar mijn oude gewicht maar het is iets moeilijker dan verwacht! In het weekend s’avonds staat er bijvoorbeeld chips op tafel het is toch moeilijk om van de lekkere dingen af te blijven enzo!

17 apr 2020, 14:04, Asd
3

Beste,ald vraag je ouders om hulp en probeer gezonde alternatieven te vinden, stress,eten,beweging,genen, slaap en medicijnen hebben invloed op je gewicht. Maak een afvalplan en maak je maaltijden van te voren ook is het handig om zonder afleiding te eten en van eten een speciaal moment te maken. Zeg maar als je meer advies wilt, succes!

19 apr 2020, 10:04, Juliatje.
4

Hi. Me vader is heel chaga reinig en doet heel stom. Ik heb een lange tijd slecht in me vel gezeten, denk ik eigelijk positief is hij er. Hij doet ook heel stom tegen me moeder. Ik heb met me mam al een heel emotioneel gesprek gehad, als het zou uitkomen zou ze van hem scheiden! Ze moet dus van iemand houden omdat ze anders op straat zou leven!
Zit hier best mee

24 apr 2020, 01:04, D💞
5

Ja ik word helemaal gek. Ik had een aantal maanden geleden fix met een jongen. Uiteindelijk werd het niks omdat hij nog niet klaar was voor een vaste relatie en nog niet over zijn ex was. Hij praat wel met heel erg veel meisjes op snap. Nu snapt hij dus ook mijn beste vriendin. Dat vind ik echt verschrikkelijk! Zij kan er natuurlijk niks aan doen maar ik wil niet dat hij straks haar probeert te fixen. Ik kan niet uitleggen waarom maar dat voelt echt vreselijk! Wat moet ik hiermee?

26 apr 2020, 20:04, Helpppxx
6

Ja ik zoek een vriendin msar niemand wilt me. En ik ben 12

27 apr 2020, 15:04, Woopwoop
7

Hi ik heb even een vraagje. Hoe weet ik dat ik ongesteld ben geworden? Ik had laatst namelijk bruin spul in mijn onderbroek. Ik weet niet goed wat dit betekent.

27 apr 2020, 18:04, M

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.