Wil deze jongen meer doen???? I NEED HELP

Sorry maar ik snap deze jongen oprecht niet. Oké een kleine achtergrond story. Ik ben zo’n 2 maanden geleden gaan praten met een jongen op snap. Ik kende hem al langer maar had nooit echt met hem gepraat. Heel leuk en je merkte ook dat het niet alleen vrienden was. Hij zij bijvoorbeeld: waarom snap je met mij ik ben te goed voor jou. Na een tijdje hadden we afgesproken met een groep. Ik zat voor de grap op zijn snap een beetje filters te kijken idk why en zag toen dat een andere meid bij hem op 1 staat. Er gingen ook geruchten dat ze fix hadden. Hij had al vaker tegen mij gezegd dat dat niet het geval was. Een keer na het stappen was hij met me naar huis gefietst en ik dacht nu gaat het gebeuren maar een hij ging letterlijk voor de hug. Heb 2 keer met hem alleen afgesproken en er is gwn niks gebeurd. Hij wilt een horror film kijken dus ik zij dan kom ik niet meer buiten en toen zij hij dan moet je blijven slapen. Die opmerking maakt hij ook wel vaker. Die zelfde meid heeft hij nu een rood hartje mee op snap. Dan word ik weer zwaar confused. Iemand een idee wat deze jongen zijn intenties zijn? Friendzone of meer?

17 okt 2019, Ineedhelp


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat het ff duurt voordat je met hem echt verkering hebt, doordat hij het rustig aan wil doen waarschijnlijk doordat hij gewoon voorzichtig wilt doen aan de ene kant is het goed de andere kant weer niet.Maar succes

17 okt 2019, 15:10, juliatje.
2

volgens mij is hij wel geinteresseerd maar heeft niet echt zin, ik zou deze ff afwachten. als je hem ziet gewoon er zo hot mogelijk uitzien maar ga niet meteen flirten, sommige jongens vinden meiden die graag willen turnoffs en aan zijn commentaar over die andere chim te horen kan hij best goed ook zin gast zijn.. uiteindelijk ziet hij wel wat voor lekker ding je bent maar voor nu long run spelen 😜

17 okt 2019, 19:10, -_-
3

Thanksss maar ik bedoel niet dat hij seks ofzo wilt eh want hij is sws nog maagd en ga er vanuit dat hij dat niet zomaar met iemand zou doen. Hij is dan ook weer niet echt het fuckboy type. Het is allemaal gewoon zwaar confusing

18 okt 2019, 09:10, Ineedhelp

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.