Wij groeien uitelkaar

Ik zit nu sinds kort op de middelbare school en heb het super naar mijn zin..
ik had vanaf de eerste schooldag al een vriendin maar ik denk dat we uit elkaar groeien want ik erger me een beetje aan haar alles wat de jongens uit onze klas doen (waarmee hun aandacht trekken) wilt zij ook! ze komt ook haast nooit meer naast mij zitten in de les en ze zit bijna elke les naast de vriend van mijn vriendje ik vindt het niet erg dat ze naast hem zit maar nu denk ik dat we uit elkaar groeien gelukkig heb ik wel andere vriendinnen maar wat moet ik doen?

23 okt 2015, ffff82


Reacties

plaats reactie
1

hallo kun je zeggen gewoon aardig zijn daar kom je ver mee

16 apr 2017, 15:04, Eva
2

Je vindt het niet erg dat jullie uitelkaar groeien, ik denk dat je ook wel snapt dat dat soort dingen gebeuren. Ja, je hoeft het niet perse tegen haar te zeggen, want als je uitelkaar groeit komt het vanzelf wel allemaal terecht zeg maar. Als je vriendinnen willen blijven moet je daar aan werken maar zo niet, zou ik gewoon de situatie zo laten en omgaan met je andere vriendinnen. Ik bedoel hier niet mee dat je haar in de steek moet laten ofzo maar gewoon dat je niet op haar hoeft te focussen als zij ook met andere mensen om gaat.

19 apr 2017, 21:04, OT

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.