Wie heeft er al is een keer een naaktfoto gestuurd

Hai, wie heeft er ooit een keer een naaktfoto gestuurd maakt niet uit of je jongen of meisje ben. Maar ben best wel benieuwd. Vond je het eng om te sturen? Zou je het vsker doen? Wat zou je er van vinden als het word uitgelekt?
* dit bericht is aangepast door de moderator*

3 mei 2018, 69


Reacties

plaats reactie
1

Nee. MOET JE ECHT NOOIT DOEN
als iets eenmaal op het internet staat blijft het daar voor altijd. straks zoekt jouw toekomstige kind/werkgever/etc jouw naaam op op google, en dan ziet die al die fotos staan. is dat leuk? NEE

3 mei 2018, 15:05, Vis
2

en als je dan een naaktfoto wil sturen moet je ervoor zorgen dat je niet herkenbaar bent. dus: neutrale achtergrond, niet je hoofd erop (duh), en als je een opvallende moedervlek ofzo hebt moet je die er ook niet opzetten
denk aan je toekomst

3 mei 2018, 15:05, Vis
3

Ik heb het wel eens gedaan toen ik 17 was. Toen had ik al 2 jaar een vriend en hij was gewoon te vertrouwen (geen screenshots enzo op snapchat). Ik deed het wel zonder hoofd en via snapchat.

3 mei 2018, 22:05, Lau
4

Ik heb het op mijn 13de gegaan ik was op een pro Ana site en kwam en gaf me nummer en toen kreeg ik veel mensen die me wouden helpen maar ook pedo's ik was jong en onervaren en dacht dat het er bij hoorden achteraf heb ik spijt ik heb echt de raarste foto's gestuurd

17 mei 2018, 19:05, Stommeisje
5

Ja dat is ook stom maar die site bezoeken is ook heel stom. @Vis ik weet niet of ik kinderen wil want zelf ben ik nog een kind. Maar stom vind ik het ook.

17 mei 2018, 21:05, Evatjeeee
6

@Evatjee
Het gaat niet alleen over je kinderen maar ook over bijvoorbeeld je baas. Als je als volwassen succesvolle/carriëregerichte vrouw zo'n naaktfoto op internet hebt staan heb je echt een groot probleem

17 mei 2018, 22:05, Vis
7

Wil je het perse doen en je hebt geen zichtbare littekens/tatoeages waaraan ze je zouden herkennen, dan kan je ze altijd via een ''alias'' profiel verzenden.
Maar nooit je hoofd erbij op zulke foto's.

18 mei 2018, 13:05, Jaja
8

Ik heb 1x een paar fotos gestuurd naar een jongen waar ik iets mee had, via snap! en zonder gezicht.. we hebben nu geen contact meer maar het is wel ongemakkelijk als je hem/haar weer tegen komt haha verder niets gebeurt, pas echter wel op naar wie je het stuurt want ik heb zelf veel foto's gezien van andere mensen waarvan de fotos zijn opgeslagen enzo niet iedereen is te vetrouwen..

7 feb 2019, 13:02, snapchat
9

Ik heb dit ook al eens gedaan via snap maar zonder hoofd enzo dat is veiliger soms ben ik zo geil dat ik mn niet onder controle heb en da doe ik zulke dingen

7 feb 2019, 17:02, Tim

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.