Welkom bij mijn stresslijst

haiiii dit zijn al mijn problemen hoop dat jullie een antwoord hebben :) 1. Nou, ik ben dus een beetje onzeker over mn borsten, vlekje hier, haartje daar en ik zag dus voorbij komen dat je een hogere kans op borstkanker krijgt als je onder je 12e je eerste menstruatie hebt gehad, en ja, ik heb dus mijn menstruatie gekregen 2 maanden voor mijn verjaardag. (jess nog minder zelfvertrouwen) Moet ik me hierom zorgen maken? 2. (voor het verhaal, ga naar lichaam en dan naar SOS ONZEKERRRR! (en ook deel 2) Ik heb er met iemand in de chat gesproken (thx Anouk) maar hoop ook op ervaringen. 3. Mijn lengt. Ok prima, gwn 167 en ben pas 12 en ik ben gwn (sinds de laatste .meeting 1 cm gegroeit. Maar toch, mijn moeder is ervan overtuigd dat ik langer word dan mn zus alleen zij is nog niet ongesteld en ik wwel. Weet iemand hoe groot de kans is dat ik nog 11 cm groei? (ziolang kwam er uit bij zo'n calculator met alles erop en eraan) Thx voor mijn struggeles lezen en miss heb jij een antwoord op al deze vragen. :)

31 jan 2022, het lijkt wel een therapie zo


Reacties

plaats reactie
1

sorry voor de typfouten, mn telefoon crashte half en ik kon niet meer zien wat ik typte.

31 jan 2022, 20:01, het lijkt wel een therapie zo
2

Ik ben 13 en maar 160, dus maak je daar helemaal geen zorgen over!

3 feb 2022, 18:02, Renate08
3

heeft iemand nog iets anders?

6 feb 2022, 07:02, het lijkt wel een therapie zo

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer