Welke naam heb jij ervoor...?

Sinds ik een vriendje heb komen mijn ouders soms ineens met "het praatje".
Daarbij valt mij op dat ze soms nogal bijzondere namen hebben voor "daar beneden".
Mijn ouders hebben het bij een jongen altijd over "piemel" en bij mij (meisje) over de "voorbips". Wat ikzelf echt een stomme naam vind.

Ikzelf heb het over mijn "foef" (en soms "kut") afhankelijk van mijn bui.
Bij een jongen noem ik het ook een "piemel".

Nu was ik benieuwd welke namen jij voor het geslachtdeel hebt van beide. En welke namen je ouders ervoor gebruiken als ze het er over hebben.

29 dec 2020, Denise


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben een meisje van 13 en mijn ouders hebben nog niet echt over "het" gehad en zeggen dan ook Plasspleetje en bij mijn broertje zeggen ze Plasser.
Ikzelf zeg daarom zelf ook plasser en spleetje omdat ik dat gewend ben.

29 dec 2020, 20:12, <*> Maaike <*>
2

piemel,speletje/muisje

1 jan 2021, 21:01, HelpAndere
3

bij ons heette het vroeger bij de vrouw een trut of truttebel. Onderhand hebben we het gewoon over de vagina, vulva en de venusheuvel aan de voorkant. Aangezien bij het minimale aantal mannen in de familie hebben (alleen het hoog nodige, iedereen krijgt alleen maar dochters) hadden wij het niet veel over piemels. Dus zijn dat gewoon piemels of een lul ;)

2 jan 2021, 11:01, Kaaspannekoekje
4

Hier hadden ze het thuis voor de meiden over hun Dot(je). Nu ik ouder ben zeggen we allemaal vagina.
Voor de jongens zeggen wij onveranderd piemel.

2 jan 2021, 16:01, Muurbloempje
5

Opvallend vind ik dat er voor de meiden als ze jonger zijn er vanuit thuis vaak eerst een andere naam gebruikt wordt dan bij de jongens.
"Piemel" is vaak gebruikt voor zowel jonge als oudere jongens?

2 jan 2021, 16:01, Denise

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.