Welke huidproducten?

Hey hey!

Ik heb al een paar jaar geen mooie huid meer als eerst ( ik ben bijna 17 )Het is niet zo zeer dat ik veel puistjes heb ( wel een paar ) maar vooral een rare kleur het is wat moeilijk uit te leggen. Het is wat een rode huid met paars?? En veel mee eters.

Ook is het heel droog maar daar heb ik wel een olie voor wat ik elke avond op doe en was ik mijn gezicht sws elke dag met water.

Het probleem is dat ik al een aantal producten heb gebruikt, maar het werkt eigenlijk niet. Er zijn ontzettend veel producten en zou echt niet weten wat ik nou moet gebruiken wat wel gaat werken om een mooie egale huid te krijgen ?

Let me know welke producten bij jullie werken of welke producten voor mijn huidtype geschikt zijn ;))

2 feb 2021, xx


Reacties

plaats reactie
1

belangrijkste tips voor huidverzorging= gebruik schoonmondmasker en bewaar je maskers schoon en was elke avond en ochtend met koud water je gezicht voorzichtig met schone handen. Alteya Organics heeft bij mij goed effect gehad, heb nu geen rode of huid met meeeters! Je kan het bij bol kopen.

2 feb 2021, 20:02, juliatje.
2

Dankjewel!!

2 feb 2021, 22:02, xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.