Welke ben je? πŸ’…πŸ’„

Hee lieve meiden/jongens, ik vraag me af wat voor meiden of jongens jullie zijn? πŸ‘©β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘§
Als je een meid bent, ben je dan tuttig? Of stoer?
Of houden jullie van nagelslakken en bomen klimmen tegelijk. Wat voor type zijn jullie?
En wat vind jij een mooie kleur?
En ben je wel eens onzeker?
En wat vind je heel mooi aan je? Ik hou van neon roze, of lila.
Maar ik ben een meisje die een klein beetje tuttig is. Maar ik hou ook van klimmen of de natuur.
Waar houden jullie van? En wat vinden jullie leuk? Wat kopen jullie graag in een winkel? En wat wil je heel graag krijgen? πŸ‘§
Bedankt voor het lezen. Love yourself. πŸ’•

12 okt 2017, EvaπŸ’•


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben een meisje van 13(paar dagen 14) weeg 50 en ben 1.65 lang
Als je een meid bent, ben je dan tuttig? Of
stoer?
Ik denk stoer ik draag nooit make-up en vind het leuk om met jongens te hangen

Of houden jullie van nagelslakken en bomen klimmen tegelijk.
Bomen klimmen is tof maar als ik me heel erg verveel kan nagelslakken ook leuk zijn

Wat voor type zijn jullie?
Normaal denk ik en vrij ik vind alles best
En wat vind jij een mooie kleur?
Alle kleuren wel.

En ben je wel eens onzeker?
Tuurlijk, over mijn onderkant voeten heb er iets aan maar zijn geen wratten en ik ga over paar dagen zwemmen maar ze zijn helemaal wit(door zalfje) waardoor het er facking raar en vies uitziet dus dat word nog wat.

En wat vind je heel mooi aan je?
Mijn ogen zijn heel donker en wenkbrauwen maar heb zelf blond haar dus vind dat wel tof.

Waar houden jullie van?
Slush puppy's en mac
En wat vinden jullie leuk?
Zwemmen 🏊

Wat kopen jullie graag in een winkel?
Ga nooit echt naar een winkel maar als het dan moet snoepjes

En wat wil je heel graag krijgen? πŸ‘§
Een puppy, varkentje of een grotere kamer

12 okt 2017, 19:10, Kiila
2

Lieve Kiila, leuk. Ik ga ook redelijk veel om met jongens, omdat die meiden van mijn wel aardig zijn maar soms...
Die jongens zijn niet onzeker, die durven veel. Maar met de meiden ga ik beauty doen of helpen of kletsen. Ik koop ook vaak snoep. En ik wil ook een huisdiertje. πŸ‘§

12 okt 2017, 19:10, EvaπŸ‚
3

Ik heb al veel huidieren 3honden 3 katten en heel veel. Kippen maar ik vind zo leuk dat ik er meer wil! In mijn nieuwe klas noemen ze me: mama (dan naam) en dat vind ik wel grappig kan het goed met ze vinden(de jongens)

12 okt 2017, 22:10, Kiila
4

Ja, ik ook. Die jongens zijn niet onzeker. En ik hou ook zoveel van katten, honden, konijnen etc.

13 okt 2017, 16:10, EvaπŸ‚
5

Ik ben een meid, 13 jaar, weeg 51 kilo en k ben 1,71 meter lang.
Ik heb nooit make-up op en ben echt van de bomenklimmen. Ben jongensachtig zeg maar...

Lievelingskleur: blauw
Lievelingslied: there's nothing holding me back

Ik hou niet van shoppen met mijn moeder, maar wel met mijn vriendinnen.

13 okt 2017, 18:10, Caralso
6

Lieve Cara, haha van me moeder herken ik. Met mijn vriendinnen koop ik wat ik ECHT wil kopen. Je bent echt heel lang. Ik ben middelmatig lang. Ik klim ook graag in bomen, maar houd ook van beauty. πŸ‚

13 okt 2017, 20:10, EvaπŸ‚
7

Ik ben een meisje. Ik ben niet echt tuttig. Ik draag eigenlijk alleen mascara. Ik zit op scoutingπŸ˜‚πŸ˜Š maar nagellakken vind ik ook wel leuk ik ben (vgm) een eerlijk type. Ik houd van de kleur paars. Tja ik ben best vaak onzeker. Want bij jongens gaat het vaak om of je een kont hebt en of je een beetje een grote cupmaat hebt. En ja met cupmaat a kom je niet echt ver. Niet dat het mij wat kan schelen eerlijkgezegd, maar toch. Ik denk dat elk meisje dat wel heeft (hoop ik) ik vind van mijzelf Mn ogen wel mooi( eigk Mn wimpers want die zijn opzich wel lang.

17 okt 2017, 16:10, Blad
8

Lieve Blad, leuk dat je de antwoord geeft op me vragen. Een beetje als mijn ben je. Ik denk inderdaad dat meiden met kleine borsten wel onzeker zijn en grote willen. Maar ik heb ook maar B, wel klein dus. Maar ik vul het op. πŸ˜…

17 okt 2017, 17:10, EvaπŸ‚

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.