Wel ongesteld of niet?

Heej! Ik ben een meisje wat bijna 12 word! En dit is mijn probleem!
We waren op vakantie (vorige week) en ik ging naar de wc.. (Logisch) en ik masturbeerde mezelf een beetje ik vijfde aan mn kut enzo. Maar er kwam toen bloed uit.. En niet zo,n beetje ook! Ik heb wat wc papier in mn ondergoed gestopt en ben weer naar ons tafeltje gegaan.. Toen we op de camping waren was het ook gelijk opgehouden.. Het is raar want het is er daarna ook niet meer gebeurd.. En ik had er ook geen last van..!? Please, help me. Want ik weet niet wat ik hier mee moet...

(PS: ik heb het aan mn bff verteld en zij vatte op dat is miss ongesteld was.. Ze heeft het aan haar moeder verteld en er niet bij verteld dat ik me ook heb gemasturbeerd en het miss was, haar moeder zij dat ik een grote meid word.. Maar ik heb dit nog geen eens tegen mijn moeder verteld! En dat ben ik ook nog niet van plan! )

27 jul 2016, XxKirstenxX


Reacties

plaats reactie
1

Als het daarna opgehouden was met bloeden is het geen ongesteldheid

ongesteld is dat je 1 of 2 gaat bloeden
maar jij zij dat het weer ging ophouden maar misschien had je iets gedaan toen jij je ging mastuberen in de wc misschien had je iets fout gedaan en daardoor bloed uitkwam...

28 jul 2016, 17:07, gezonde meid
2

@gezonde meid
Dank je! Nu weet ik zeker dat ik niet ongesteld ben 😂

28 jul 2016, 21:07, XxKirstenxX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.