Wel of niet in love?

Ik zit echt helemaal vol in mijn hoofd. Ik heb voor bijna 2 jaar lang een jongen leuk gevonden maar nu ben ik 'soort van' niet meer verliefd op hem. 2 van mijn vriendinnen zeggen telkens dat ik met hem moet nemen en dat we perfect bij elkaar passen maar dan zeg ik dat ik hem niet meer leuk vind...

Maar het probleem is:
Ik word wel jaloers als hij met andere meiden omgaat en lacht, ook wil ik hem gewoon rond mij hebben. Ik hoef niet met hem te zoenen of handen vast te houden of zoiets.. ik wil gewoon met hem praten en bij hem zijn.

Ik weet niet meer, ik weet niet of ik hem nou wel of niet leuk vind.. ik heb een hele tijd gedacht dat hij gewoon echt diegene was waarmee ik zo'n beetje voor altijd mee samen zou zijn en ik had ook wel gedacht dat ik hem nooit meer niet-leuk kon vinden maar ik snap het allemaal niet meer...

Zou ik hem nou wel of niet leuk vinden? Wat als hij mij leuk vind? Wat als hij mij juist niet mag? Wat als hij al een ander heeft? Maar vooral: hoe moet het als ik hem nooit meer zou zien? Ik zie hem nu slechts 4 lesuren in de week en ik praat nooit met hem maar toch....

Idk of jullie hier wat mee kunnen maar alsnog thanks

6 feb 2017, Xoxo


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Xoxo als j verlieft bent ben het dan en geniet .
als je dat niet bent ga er dan helemaal voor of niet .
ik denk dat het beste is dat je het gewoon vertelt dan zegt hij misschien ja . en dan hebben julie verkering . dan denk ik niet dat hij stiekem met anderen meisjes gaat . maar als je het niet bent en wel jaloers bent zeg dan dat je het niet leuk vind tegen men of zijn vrienden of doe iets exstra aardigs
ik hoop dat je het gaat lukken Liefs Eva😇

8 feb 2017, 16:02, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.