Wel of niet aankomen na afvallen

Hoi hoi,
Ik heb anorexia en jk heb een eetlijst. Afgelopen week was niet zo’n goede week en het volgen van m’n eetlijst was niet echt gelukt. In een week was er 1,2 kg af. Als ik nu m’n lijst weer volg waarop ik nu stabiel blijf(ik heb ondergewicht maar ze zijn bang dat als ik nu aankom ik terugval.)ze willen wel dat ik terug ga naar dat gewicht van vorige week. Denken jullie dat ik deze week stabiel blijf zoals ervoor of dat dat gewicht eraf blijft?

26 jun 2021, Nina


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Nina,
Dat weten wij niet. Bij anorexia is het heel gemakkelijk om af te vallen maar aankomen is een dingetje. Ik ga je eerst een vraag stellen. Wil je aankomen? Ook al moet het van 'ze'. Als je het echt niet wilt en je verzet je er tegen heeft het geen zin. Je kan proberen; elke keer als je een hele dag iets van je eetlijst pakt, beloon je jezelf met bijv een bad of een uur later naar bed. Ik kan je niet heel goed helpen maar ik hoop dat je hier een ietsiepietsie aan hebt.

27 jun 2021, 22:06, Fleur

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.