weggaan

Wat lijkt het mij leuk om te vluchten, in de natuur te leven en mezelf terug te vinden, 1 zijn met de natuir en terugkeren wanneer ik me beter voel. Gewoon weg gaan.

1 mei 2021, HermoineLestrange


Reacties

plaats reactie
1

hey ik heb het zelfde maar ik weet niet wat ik moet als ik terug wil. ik ben te bang voor de gevolgen en durf daardoor ook niet weg. heb jij dan ook?

1 mei 2021, 23:05, kaily
2

Ja, ik heb dat ook, dan ben ik bang dat ik mijn ouders heb teleurgesteld en dat ik nooit mijn studie zal halen. Ik ban bang voor de gevolgen en zou nooit die stap durven zetten. Mar het lijkt mij gewoon zo goed, zo fantastisch om gewoon te leven in de natuur en geen deel meer uit te maken van de mensheid. Dat ik dan als ik ooit een tijd daarna nog eens mensen zie, ik kan zeggen dat ik niet bij hen hoor. Dat ik gewoon geen mens meer ben en dat ik gehard ben door de natuur. Ik ben nu bezig aan een dagboek waar ik zogezegd ga vertrekken op reis. Mar mijn hart doet pijn als ik daar aan denk want ik wil echt gaan.

3 mei 2021, 20:05, HermoineLestrange
3

beste hermoine, zelf is het best mogelijk om in natuur te wonen, een kleine groep in Nederland leeft autonoom van Staat en hoeven geen belasting te betalen of andere verplichtingen van Nederlandse overheid, wel heb je dan geen sociale zekerheid meer en heeft het best wel risico. Maar je kan ook later zeggen dat je in speciale woongroep gaat wonen bijv. voor mensen met autisme

6 mei 2021, 19:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.