Weer suicidaal :/

Heyy

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier kwam. Omdat bet goed ging. Maar nu begint alles weer. Ik begin weer plannen te maken en ik ben super suicidaal. Ik kan tegen niemand praten. Voor bepaalde redenen. Ik ben bang om wakker te worden. Ik ben bang om op school te komen. Ik ben bang voor leven. Ik wil gewoon slapen en nooit meer wakker worden. Ik heb hier echt heel veel topics gemaakt op deze forum. Over anorexia en depressie en snijden en zelfmoord gedachtes maar dat was 3 maanden geleden. Ik heb een crush op een jongen en eigelijk heeft hij ervoor gezorgd dat het weg ging. Die gevoel ik heb nog hoop was er. Maar het werkt nu uit ik heb nogsteeds ni met hem gepraat. En nu begint alles weer van mij zelf uithongeren tot mezelf op hangen. Ik kan het niet uitleggen maar ik hoop dat iemand tips of iets heeft. Want elke dag gaat er 5% van mij hoop af ik zit nu echt al op de helft. Kan iemand mij helpen??😞❤️❤️(13 j )

10 okt 2019, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Beste Anoniem wat vervelend voor je maar vaak al lijkt het niet zo je kan echt met mensen in je omgeving praten bijv.:mentor,ouders,zorgverlener of vriend of vriendin. Maar een dagboek bij houden kan helpen je gevoelens te luchten maar met deze gevoelens rondlopen is niet goed, je kan anoniem online advies krijgen hier bij 99 gram. En hier zijn ook echt mensen op 99 gram die je willen steunen hoe slecht het met je gaat. En er zijn vele verhalen van mensen die in een soortgelijke situatie zitten zoals jij en die zijn er uit gekomen maar vaak met hulp uit omgeving en als jij die hulp accepteert heb je meer kansen op genezing.Sterkte

10 okt 2019, 11:10, juliatje.
2

Beste Anoniem,

Zo te zien heb je het erg zwaar. Zo zwaar dat je vaak last hebt van zelfmoordgedachtes. Iets zorgt ervoor dat je toch doorgaat, daar is kracht voor nodig. Heel moedig dat je hier op de website komt en anderen om hulp vraagt. Ik hoop dat de tips van anderen je verder helpen.
Als je ook eens met een deskundige wilt praten, kan je elke werkdag anoniem chatten hier, of een mailtje sturen.

Veel sterkte!

11 okt 2019, 12:10, Moderator

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.