Wat zijn die witte afscheidingen in mijn broek?

Hoi allemaal ik heb witte afscheidingen in mijn broek.... weten jullie wat dat Betekend? Groetjes❤️

1 apr 2019, Onzekertje


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve meid:
Of dat je bijna ongesteld word, of je vagina zich schoonmaakt. ❤️😘

1 apr 2019, 16:04, Eva⚡️
2

ik had dat oook, maar je hoeft niet perse bijna ongesteld te worden, want ik had die witte afscheiding echt voor bijna 2 jaar en toen pas werd ik ongesteld. het is trouwens wel heel normaal die afscheiding want letterlijk iedereen heeft het, vanaf de puberteit. nu ben ik al 2 jaar ongesteld, en ik heb tussendoor nog steeds witte afscheiding

1 apr 2019, 19:04, L
3

Ik heb ook witte afscheiding, ik weet niet wat dat betekend

23 jun 2019, 22:06, Anoniempje💖
4

Het is zegmD

27 jun 2019, 21:06, Gg
5

Het is zegmaar als je nog niet ongesteld bent heb je dat zegmaar ongeveer twee jaar en als je al ongesteld bent geweest dan is het meestal voordat je het ongesteld wordt maar het kan ook zijn dat de vagina zich schoonmaakt

27 jun 2019, 21:06, Guusje
6

Het is een soort schoonmaak van je vagina je bent dan 1,5 2 jaar en tegen die tijd kan het ook geel worden dit blijft volkomen normaal maar er is meer kans op ongesteldheid, over bijvoorbeeld 1,5 jaar ofzo. Maar zodra je bruin rode vlekken ziet een paar dagen lang zal je de volgende maand wel echt bloed hebben en dan ben je dus ongesteld. Jij hebt nu witte afscheiding fase 1 dus, niks om je zorgen over te maken! 💞

1 jul 2019, 07:07, I ❤️ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.