Wat wil hij

Heeyyy,
Ik snap deze jongen niet. Ik had een paar maanden geleden fix met hem maar toen wou hij me niet omdat hij niet over z’n ex was. Ik had daar vrede mee en liet hem met rust. Maar paar weken geleden begon hij me weer te snappen. We praten echt close. Hij wilde met me afspreken en stuurde altijd een persoonlijke Goodnight. Maar sinds een paar dagen doet hij ineens kort af ofzo. Misschien ligt het aan mij maar ik snap het niet. Waarom zou hij ineens niks meer willen? Iemand een idee?

30 mrt 2020, Confused


Reacties

plaats reactie
1

Zeg tegen hem hz hij eerst niks wil vanwege zn ex, dan je weer leuk begint te snappen en nu weer kortaf doet. je moet het gewoon letterlijk vragen en jongens zijn nu eenmaal zo dus je mag er best wel boos over zijn. ze laten je altijd weer op t laatste moment zitten. Zeg dat je het ook nergens op vind slaan en dat hij moet zeggen of er iets is en duidelijk moet zijn

31 mrt 2020, 08:03, sophie.17
2

Veel jongens denken dat ze een meisje gewillig kunnen maken door ze te negeren en te kwetsen waardoor de meisjes extra gewillig gaan reageren. Zo maken ze meisjes als het ware verslaafd aan hun. Het is het zelfde principe dat drugsdealers toepassen. Eerst geef je een beetje gratis, daarna niets meer tot ze komen smeken voor meer en dan vraag je er veel geld voor. Sorry maar die jongen is een player. Als je mij niet gelooft google dan maar eens "hoe maak ik een meisje verliefd" dan vind je stappenplannen voor players. Veel zal je dan duidelijk worden. Hij doet alsof hij het niet weet maar eigenlijk weet hij heel goed wat hij wil : seks, en zo snel mogelijk. Test maar eens door te vragen of hij zin heeft in seks of een blowjob, als hij over zijn ex heen is... hij zal plots volledig over zijn ex heen zijn.

31 mrt 2020, 18:03, Lara
3

heeeey wa is zijn naam ik denk da we met dezelfde jongen sturen ahaha

9 jun 2020, 16:06, oeps

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.