Wat voor bh

Hoi ik ben 13 en ik heb cupmaat 80C. Gister heb ik mijn eerste bh besteld deze was met padding en zonder beugel. Hij is ook niet voor gevormd, omdat dat volgens mijn moeder niet fijn is. Lijkt jullie dit een goede bh om mee te beginnen? Hij is trwns van de Hunkemöller. Wat is jullie voor keur? Met of zonder beugel wel of niet voorgevormd en met of zonder padding?

3 jun 2020, F


Reacties

plaats reactie
1

Elke bh en elke borst is anders. Mijn borsten vallen erg naar buiten, om ze naar voor te houden droeg ik altijd een BH met beugel en padding. Nu mijn borsten wat groot zijn (F-G) vind ik het juist zonder padding prettig, maar ik ga niet op stap zonder beugel.

Er is meer om op te letten tijdens het kiezen van een BH. Je hebt bijvoorbeeld verschillende modellen. Een balcony (rechte) vallen mijn borsten altijd uit. Ik draag altijd een BH full cup BH. Want dat vind ik lekker zitten.

Voor mij belangrijker is de dikte van de bandjes. Schouder banden heb ik graag 1 vingerkootje breed, de rug heb ik graag zo dik mogelijk.

Naja al met al, er is maar één manier om erachter te komen wat je prettig vind dragen en dat is door te proberen :)

3 jun 2020, 09:06, OO
2

Dankje de bh heb ik binnen hij was toch zonder padding😅
Wat voor bh was jullie eerste?

3 jun 2020, 13:06, F
3

Met padding zonder beugel. 70AA van de Hema 😂

8 jun 2020, 16:06, Sabrien
4

Ik heb nu dus die bh zonder padding en beugel, maar ik heb er maar één. Ik zou er nog wel meer willen, maar ik durf het niet te vragen. Wat zouden jullie doen?
Het vragen, of zelf kopen. Zelf gaan halen is miss raar, omdat ik nooit alleen kleding koop en ik heb dus ook geen kleedgeld. Het lijkt mij ook super ongemakkelijk om in de HEMA te staan met zo’n ding en dat er dan iemand binnen komt die je kent

8 jun 2020, 18:06, F
5

Ik zou ook graag met padding willen, maar mijn moeder vind zonder padding veel fijner.

8 jun 2020, 18:06, F
6

Hm ik zou gwn zeggen als je die bh aan hebt: Hey mam, deze bh zit echt super chill, kunnen we mss een X nog eentje halen? En als je daar dan bent zeg je: Mag ik mss zo een met padding proberen? Dan zie ik mss een beetje het verschil. Zo iets zou ik zeggen hopelijk heb je er wat aan. Xx

8 jun 2020, 20:06, Sabrina
7

hoi
mijn eerste BH was een zonder beugels er in,
een bh met wat smalle bandjes. ik had toen maat 85 A. heb nu een cup 85 D. ben er wel gelukkig mee.

9 jun 2020, 02:06, Inge
8

Een laag uitgesneden bh 75a ik ben 11 van de hunkemoller met beugel en padding of balcony

24 jun 2020, 18:06, Meisjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.