wat vinden jullie van mijn gewicht?

hi mensen!
ik ben een meisje van 14 jaar en 55 kilo & 1.73 lang.
ik heb vroeger anorexia gehad ( niet extreem maar toch) en ik ben er over heen gekomen maar toch vind ik mezelf nog steeds niet mooi kwa lichaam, zijn er mensen die kunnen zeggen wat ze van mijn gewicht vinden? ik heb de bmi al gedaan en hij zegt dat het prima is maar dat vind ik niet. alvast bedankt! xx

4 jan 2017, grommelgirl


Reacties

plaats reactie
1

Lieve grommelgirl ik wil niet gemeen zijn maar niet iedereen heeft echt anorexia je hebt anorexia als je dun bent jij bent dat denk ik ook maar je moet niet afvallen maar ook niet aankomen je bent oké ik weet geen veelheid maar echt
je moet niet afvallen wees blij schat je bent gewoon lief het gaat niet om het uiterlijk Liefs Eva

4 jan 2017, 17:01, Eva
2

je bent niet dik

4 jan 2017, 17:01, Eva
3

Lieve grommelgirl,
Wat naar voor je dat je anorexia had!
Ik heb het ook gehad maar het gaat nu al een stuk beter.
En je hoeft echt niet dun te zijn om anorexia te hebben hoor! Anorexia is iets wat in je hoofd zit, met als gevolg ondergewicht, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Ik vind dat je een prima gewicht hebt en dat je daar helemaal niks aan hoeft te doen.
Die bmi test liegt niet, en wat jij(misschien ook deels nog de eetstoornis) ziet en vindt is niet waar.
Je hoeft echt niet onzeker te zijn, ten eerste heb je al een heel mooi gewicht, ten tweede gaat het niet om gewicht maar om hoe je vanbinnen bent en ten derde moet je weten dat als je gaat afvallen, er een heel grote kans bestaat dat je terugvalt in je eetstoornis..
Ik hoop dat je je gewoon fijn kan voelen en vrolijk kan zijn, en niet zo bezig hoeft te zijn met je gewicht!
Gewicht maakt eigenlijk ook helemaal niks uit, want spieren zijn veel zwaarder dan vet, dus als je voor een groot deel uit spieren bestaat, ben je zwaarder, maar zie je precies hetzelfde uit als wanneer je een paar kilo lichter bent zonder die spieren!

6 jan 2017, 19:01, Unicornn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.