Wat vinden jullie hiervan???

Nou mijn vader is dus super lief, grappig en als het nodig is streng nou ja dus gwn een goede vader maar voor dat ik een bh had gaf ie me altijd knuffels en dan ging ie zeg maar met zn hand langs me rug een beetje wat je ook doet tijdens troosten snap je? Nou ja voor dat ik dus een bh had deed ue dat gwn normaal ofz toen ik net een bh had deed ie het niet nu heb ik al een kort tijdje een bh en nu doet ie het anders een knuffel geven en dat vind ik niet gijn ik vond het fijner toen ie het niet deed ik heb er rare gedachtenis over ook : wil hij nou Mn bh voelen ofz wtf?? Is ie bang dat hij hem naar beneden trekt en doet ie daarom anders met knuffels!? Ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken en wat jullie zouden doen is dit gwn normaal of doet ie een beetje ja apart ofz jongens mogen ook reageren maar meiden bergrijpen me beter denk Xx mij ❤️😰 Alvast bedankt😇

21 mei 2020, Meisje 1


Reacties

plaats reactie
1

Sorry ik wil geel graag helpen maar ik snap je verhaal niet helemaal. Dus verbeter me maar als ik het verkeerd heb begrepen :)
Tijdens het geven van een knuffel wreef hij altijd over je rug. Toen je net een BH had is hij hiermee gestopt, maar nu je de bh al wat langer draagt is hij weer net als vroeger met je gaan knuffelen. In ieder geval geef jij aan dat je het niet prettig vind. Zoals ik het begrijp hield hij in het begin rekening met je bh en nu de bh normaal is, is hij terug gegaan in oude patronen. Je kan het gewoon aangeven dat jij het niet prettig vind.

Het deel over je BH voelen snap ik ook niet zo goed. Maar ik ga er niet vanuit dat hij dat graag wilt. Ik denk dat hij gewoon weer ouderwets met je is gaan knuffelen, zoals hij dat altijd al deed voor je BH.

22 mei 2020, 10:05, hi
2

Hey hey,
Als hij een goede vader is, dan zou hij het toch niet erg vinden dat je dat hebt??
Misschien denkt hij wel: Misschien wil zij het zelf niet, als ik over de bh wrijf, misschien schaamt ze zich dan?
Ik hoop dat je eruitkomt, misschien ligt het gewoon bij je vader en niet aan jou! Je kan het ook wel eens vragen als je durft....

22 mei 2020, 14:05, Juullll
3

@Juullll Nee het is niet dat ik of hem het niet erg vind maar vinden jullie dit normaal. @hi nee ik had nog niet gezegd dat ik het niet prettig vind...

22 mei 2020, 18:05, Meisje 1
4

Als je je ergens niet goed bij voelt moet je dat gewoon zeggen! En als je het gedrag vab je vader gek vind kan je gewoon vragen waarom hij dat doet.

22 mei 2020, 19:05, Lau
5

Zelf vind ik het niet heel normaal... Hij moet je toch ook gewoon DAN blijven knuffelen? Ik vind het wel gek opzich

22 mei 2020, 21:05, Juullll
6

ik denk dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel😔 Ik bedoel gwn ik weet niet maar ik heb het gevoel dat ie aan Mn bh zit te voelen ofzo ik weet niet miss juist helemaal niet dat kan ook maar ja ik weet niet ...

25 mei 2020, 10:05, Meisje 1
7

Sorry als ik je niet begrijp... Ik weet het ech niet

25 mei 2020, 12:05, Juullll
8

@Meisje1, sorry om het zo lomp te zeggen. Maar ik denk echt dat we je beter snappen als je leestekens gebruikt. Het is gewoon zeer lastig om je tekst te lezen op deze manier...
Maar jij denkt dus dat hij aan je BH voelt? Ik zelf denk niet dat hij dat zo ervaart. Je blijft gewoon zijn kleine meisje, dus daar zal hij echt geen gekke gedachtes bij hebben.
Spreek met je vader erover dat je het liever niet hebt.

25 mei 2020, 13:05, hi
9

Je wordt groot maar je blijft zijn kleine meisje. Hij wilde je knuffelen zoals hij dat altijd deed maar wist geen blijf met het fijt dat je nu een bh draagt, dat is voor hem een teken dat je groot wordt. Daar heeft hij wellicht aan moeten wennen. Nu hij dit accepteert wil hij je gewoon terug knuffelen zoals vroeger. Want je bent nog steeds je kleine meisje. Ik zou meerder zorgen maken als hij dat vroeger nooit deed en plots over je bh begint te wrijven. Maar als ik jouw verhaal goed begrijp wil hij gewoon je rug wrijven zoals vroeger en had hij tijd nodig om te wennen aan het idee dat je nu een bh draagt en groot wordt.

25 mei 2020, 19:05, Lara
10

Uhm iedereen ik moet je wat vertellen ik Ben geen Klein meisje al heel lang niet meer ook niet voor mijn vader ik heb al sinds groep 4 zwart schaamhaar ik heb al ja jaren denk groeiende tieten oksel haar ook en ja dat wel nog niet ongesteld maar echt waar ik ben geen klein meisje dat weet ie zelf ook best maar ik ben bang dat ie eraan zit en het voelt heel raar enzo en ja Idk

31 mei 2020, 20:05, Meisje 1

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.