wat vinden jongens geil

hoi ik heb een vraagje
ik heb al een tijdje een vriendje, bijna 1 jaar en we zijn beide 15 jaar. hij doet wel eens zijn hand ik mn broek en voelen aan mn tieten, ook hebben we al gezoend en dat soort dingen. laatst kwam ik erachter dat hij wel echt klaar is voor seks, ik niet.
maar ik zou wel andere dingen willen doen, hem aftrekken bevoordeeld alleen ik weet zeg maar biet hoe.

ik vraag me ook af of jongens het geil vinden als je tijdens dat hij je vingert kreunt? of stil zijn en diep ademen?
ook vraag ik me af of jongens het fijn vinden om als je hun penis vast pakt terwijl ze nog een broek aan hebben

zouden jullie me willen helpen? dankjewel!

2 jan 2019, een meisje van 15❤️


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon in je mond doen

4 jan 2019, 03:01, Ajetoo
2

Dit is bij iedereen anders en heel persoonlijk. Als je het echt wil moeten jullie gewoon eens wat dingen uitproberen, dan leer je vanzelf hoe.

4 jan 2019, 22:01, Sjokoladeislekker
3

Jongens vinden echt heel veel geil! En initiatief tonen al helemaal! Dus dat van over de broek zijn harde pakken is echt een goeie! Maar zorg wel dat hij goed weet wat jij wel en niet wil. Kreunen vinden de meeste jongens ook wel geil, voor hoe ver ik heb ervaren. Is een beetje een boost voor hun ego hahah x

5 jan 2019, 23:01, Blondje
4

haha , super bedankt Sjokoladeislekker & Blondje !!!

6 jan 2019, 00:01, een meisje van 15❤️
5

hoii! heb zelf een vriend. tuurlijk voor iedereen verschilt het wat hij geil vind. wel zijn er een paar algemene dingen. bijvoorbeeld je hand op zijn been leggen en steeds meer richting zijn dick gaan. zijn piemel gewoon vasthouden is ook echt een fijne, dan zal je hem wel hard voelen worden. daarna gewoon op en neer bewegen dan heb je hem helemaal crazy. maar als dat te ver gaat kan je ook gewoon zoenen en een beetje strelen hoor. wat jongens ook fijn vinden, maar dat is gewoon ter relaxing, is een beetje met je vingers in zn haar kriebelen. en zijn nek.

7 jan 2019, 21:01, alishia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.