Wat triggerd jou?

Gewoon een vraagje, hoef je niet op te antwoorden natuurlijk:)
Wat triggerd jou dat andere mensen zeggen/doen? Denk aan automulidatie, eten etc?

28 jan 2020, ___


Reacties

plaats reactie
1

Ik haat het als mensen smakken. Alleen al het geluid dat mensen maken als ze aan het eten zijn. Brrrrr. Daar kan ik echt haat gevelisolatie van krijgen.
Ik haat het ook als mensem roddelen . Daar kan ik zo niet tegen. Vooral als me stommere tanten roddelt over me geweldige tante met Altsijmer. Dit dit ze fout en ze vertelde dit 6 x etc etc . Zo irritant. Dan wil ik echt boos weg lopen

29 jan 2020, 11:01, D.💞
2

Mensen die luidruchtig eten,mensen die afspraak niet nakomen,mensen die alleen maar aan hun zelf denken,mensen die een aantal keer hetzelfde vragen en vervelende klanten(werk in winkel)

29 jan 2020, 14:01, Juliatje.
3

@juliatje
Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze vaker iets vragen
Tenzij ze het natuurlijk expres doen :-|

29 jan 2020, 16:01, D💞
4

D dat kan kloppen wat je zegt maar dan mag je het nog steeds vervelend vinden.

29 jan 2020, 18:01, Juliatje.
5

-Mijn baas 😁
-Smakken.
-Mensen die met hun mes in hun bord snijden.
-Traagrijders in het verkeer.
-Als iemand op mijn vingers komt staan kijken.

29 jan 2020, 19:01, Snel gefrustreerd
6

Als mensen doen als of zelfmoord niks is als of het bij het dagelijkse leven hoort. Ik voel me suicidaal en heb al pogingen gedaan. Niemand weet er van alleen ik. Dat triggerd mij bij zelf beschadiging of plannen maken en zelfmoord briefen maken

3 feb 2020, 21:02, BrokenGirl
7

Beste BrokenGirl het beste is om er voor hulp te zoeken.

4 feb 2020, 13:02, Juliatje.
8

deobussen

9 feb 2020, 20:02, tijger
9

Als mijn moeder mijn kamer of de badkamer in stormt zonder te kloppen terwijl ik daar halfnaakt of helemaal naakt sta, heb aangegeven dat ik dat echt niet fijn vindt maar ze stopt er niet mee..

9 feb 2020, 21:02, 🎼
10

-smakken
-als iemand in ons huis stampt
-geluid van buiten
-vogels die buiten fluiten
-als ik het zo lees; AL HET GELUID!

27 apr 2020, 21:04, Feeelinggoodddlikeishouldddd
11

Mensen die alleen over zichzelf praten en nooit mensen laten uit praten

29 apr 2020, 02:04, mel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.