Wat te doen aan een depressie

Hey allemaal, ik heb een vraag wat moet he doen als je een depressie hebt en kun je iets anders doen dan weglopen of zelfmoord wil dat namelijk doen.

27 aug 2019, 👑


Reacties

plaats reactie
1

Vraag hulp aan je omgeving en naar een hulpverlener gaan kan ook helpen om je hart te luchten. Maar succes en zeg maar als je meer advies wilt.

27 aug 2019, 22:08, juliatje.
2

Ik ga denk ik zelfmoord plegen...

7 sep 2019, 20:09, 👑
3

Waarom wil je zelfmoord plegen? Het beste is hiervoor hulp zoeken en zelf ben ik er zoizo voor je op dit forum om je te steunen dus je bent niet alleen.

8 sep 2019, 07:09, juliatje.
4

Zo te zien heb je het erg zwaar. Zo zwaar dat je last hebt van zelfmoordgedachtes. Heel moedig dat je hier op de website komt en anderen om hulp vraagt. Ik hoop dat de tips van anderen je verder helpen.
Als je ook eens met een deskundige wilt praten, kan je elke werkdag anoniem chatten hier, of een mailtje sturen.
heel veel sterkte!

8 sep 2019, 10:09, moderator 99 gram
5

Hoi 👑,
Je moet echt met iemand gaan praten en ik was ook een tijd echt depressief en ik durfde het tegen niemand te zeggen alleen toen ik het had verteld was er echt iets van me schouders af een soort opluchting

Succes

14 sep 2019, 20:09, Anoniempiee
6

Thx guys, ik denk dat ik het iemand ga vertellen. Bedankt! ❤️

15 sep 2019, 20:09, 👑
7

Open hierover zijn kan echt helpen.

15 sep 2019, 22:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.