Wat is jullie ideale type jongen?

Hoi meiden!Ik vroeg me wat jullie ideale type jongen is(Ps ik ben een meisje)Ik vind het leuk als een jongen van gamen houdt, aardig,slim,grappig,raar en gek is(Zoals ik xD)Uiterlijk maakt niet zo veel uit,maar vaak vind ik het wel fijn dat een jongen niet super dun is.Ik val op stevigere jongens.Hij hoeft niet veel spieren te hebben of een sixpack..Btw dit is mijn mening,iedereen heeft zijn eigen type,dus ga geen haat geven,iedereen heeft zijn eigen mening

5 feb 2018, velpondebestelijm


Reacties

plaats reactie
1

Mij ideale vriend moet dominant zijn en een echte bad boy maar ook weer super lief. Hoe dik die is maakt mij niet uit als ik er maar verliefd op word. Mijn voorkeur is blond maar een andere haarkleur is ook goed. Hij moet sws langer zijn als mij. En natuurlijk moet hij humor hebben.

6 feb 2018, 16:02, Klons
2

een populaire bad guy maar toch heel lief is en veel om zijn familie geeft. ook moet hij humor hebben. gewoon normaal qua dikte en niet super lelijk xx

6 feb 2018, 17:02, Floor
3

mijn ideale jongen is mn vriendje natuurlijk hij is zo perfect omdat hij me uit een depressie heeft gehaald en ik door hem het gevoel krijg dat ik het leven waard ben

6 feb 2018, 19:02, A
4

Mijn ideale jongen is mijn crushπŸ’–. Hij heeft blond haar en blauwe ogen. Hij is helaas iets kleiner dan mij maar ja dat krijg je als je lang bent.....

6 feb 2018, 21:02, mijπŸ˜„
5

mijn ideale jongen is mijn crush hij heeft blond haar en blauwe ogen en is echt heel aardig

15 feb 2018, 17:02, Meisje1234
6

Mijn ideale jongen is mijn crush/beste vriend hij heeft blond haar en bruine ogen πŸ’–πŸ’–

18 feb 2018, 09:02, Girlyinlove1245
7

πŸ€·πŸ‘Έ πŸ‘±β™€οΈ πŸ‘§ πŸ‘©
πŸ‘– πŸ‘™ πŸ‘— πŸ‘˜ πŸ‘š

18 feb 2018, 10:02, De Gangester 😎
8

Mijn ideale jongen; bruin warrig haar, hazelnoot bruine ogen, humor (sarcatisch het liefst), hoeft geen sixpack ofzo, vriendelijk, goed gekleed tho! Lekker simpel, kinda like Dylan O’brien, maar dan ja realistischer want iemand zoals hem zal ik niet kunnen vinden, haha, helaas..

18 feb 2018, 20:02, Anoniemm
9

mijn ideale jongen is mijn beste vriend/crush hij is echt een lieffie en heeft echt humor hou van hem

22 feb 2018, 17:02, Girlinlove2005
10

Een jongen met humor die heel lief is en niet alleen aan zich zelf denkt. Beetje dominant. Sixpack. Sportief. Blank. Langer dan ik ben.

22 feb 2018, 17:02, Ike
11

Eerst was mijn motto: bruin haar is bae maar nu is het meer is je haar lelijk ben je lelijk. Ik nijg de laatste tijd meer naar blond namenlijk. Niet donkerblond maar lichtblond. Ook weer niet te licht. Hhahahha. En dan langer dan 1.73 m, anders is hij korter dan mij. Verder hou ik err van als jongens een basic kledingstijl hebben. Nou dan ben ik al een heel eind! Ook vind ik het hel cute als een jongen gevoelig is maar dat stiekem verbergt.

28 feb 2018, 21:02, Lisexoxox
12

Sterk gespierd sixpack knap leuk innerlijk stoer en... oh dit is gewoon een jongen van mijn school. Haha.

5 mrt 2018, 20:03, Homoisoke
13

Lief, eerlijk super belangrijk, wel nee kunnen zeggen, betrouwbaar, enthousiast. En niet lijken op een orc

6 mrt 2018, 12:03, Lina
14

De jongen waar ik verliefd op ben...

24 mrt 2018, 13:03, Lala
15

Blond haar, een superschattig kapsel (wat toch niemand heeft), vriendelijk, moet grappig zijn (en zeker niet te saai)
oops ik beschrijf gewoon mijn crush XD

24 mrt 2018, 19:03, justmexoxo
16

Ik heb niet echt een type Guy dat komt ook doordat ik al bijna m’n hele leven heb gezegd. β€œ je zegt dat je van blonde jongens houdt met blauwe ogen en een geweldige voice, maar 10 jaar later zit je met een Guy die donker haar en donkere ogen heeft die een topsporter is.” K heb t zelf ook gehadπŸ˜‚ ik zei altijd dat ik op jongens met donkere haren en ogen viel en nu heb K een crush op een Guy met blonde haren en groene ogen!

Dusss....

1 apr 2018, 23:04, Daydreamer
17

- langer dan mij (ik ben zelf best wel lang dusja)
- beetje spiermassa (niet perse heel veel)
- aardig (duh)
Voor de rest maakt het niet zoveel uit

7 mei 2018, 16:05, Lola
18

Op de allereerste plaats moet zijn innerlijk goed zijn.
Ziet hij er goed/lekker uit en heeft hij een goed stel hersens en humor, dan is dat extra meegenomen.

8 mei 2018, 19:05, Jaja
19

Sixpek

9 mei 2018, 13:05, Henk
20

Ideale boy is voor iedereen anders ... voor mij is de ideale boy die je gewoon accepteerd zoals je bent

14 jul 2018, 23:07, Melk

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.